quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:Ik wil het ook wel weten. Waar ik ook wel benieuwd naar ben is hoe het is afgelopen met die jongen die dat smsje kreeg van Yeahinho...
![]()
Ohja daar heb ik toen een topic over geopend
![]()
. Kan het alleen niet meer vinden
![]()
.
Voor degenen die het niet precies weten even kort samengevat dan maar: dat ging dus over een van de zaalvoetbalploegen waarbij ik speel. Nouja, ik ben er de eerste invaller die eigenlijk bijna elke wedstrijd wel mee moet spelen
![]()
.
Zo ook ergens eind 2004, en we wonnen met 14-2 o.i.d.
![]()
. Ik mocht meedoen omdat de slechtste speler van het team niet kon, en dus smste ik naar een andere maat van me iets als: "he 14-2 gewonnen, scheelt echt veel als <naam slechte speler> niet meedoet joh!!". Maar wat doe ik... stuur ik em per ongeluk naar die speler
![]()
.
Dat was dus niet meer terug te draaien en uit pure wanhoop heb ik toen een R&P-topic geopend, waar CMT dat dus ook heeft gelezen blijkbaar
![]()
. Ik heb het maar eerlijk verteld tegen em dat het me speet als het hard aankwam enzo.. beetje ruzie over gehad, maar toen heb ik em een aantal weken niet meer gesproken en gelukkig is het daarna een beetje verwaterd en doen we weer redelijk normaal tegen elkaar
![]()
.
Hij voetbalt dus nog steeds gewoon bij die ploeg, maar eigenlijk is iedereen em liever kwijt dan rijk
![]()
. We spelen nu 3 jaar met dit team (ooit zomaar voor de gein opgericht), zijn in het 1e jaar kampioen van de 3e klasse geworden, en worden nu voor 99% zeker kampioen in de 2e klasse
![]()
. Volgend jaar spelen we nu echter tegen gerenommeerde zaalvoetballers (o.a. Marcé en Langenhuijzen van FCK De Hommel) en dan komen wij aan met zo'n prutser (ja sorry, veel meer kan ik er niet van maken)
![]()
.
En als ie nou een goeie gast was ofzo, maar naast zijn geringe voetbalcapaciteiten is ie ook nog eens meteen na elke match weg 'omdat z'n nieuwe vriendin de volgende dag vroeg op moet'
![]()
.
Iedereen is het er dus over eens: hij eruit en ik erbij als vaste speler. Niet dat ik zo'n zaalvoetbalheld ben ofzo (verre van dat), maar aan mij hebben ze toch wel iets meer. Nu wordt dus echter al maanden geroepen (veelal na wat biertjes in de 3e helft) dat ze hem willen kicken, maar actie wordt er nooit ondernomen. Niemand wil het hem zeggen, en geef ze eens ongelijk...
![]()
Maar nu is er afgelopen vrijdag door de keeper geopperd dat hij zich dan maar gaat slachtofferen
![]()
. Ik ben benieuwd, want de competitie duurt nog maar twee wedstrijden, en ze moeten toch wel actie gaan ondernemen.
Zo tevreden CMT?
![]()
Als iemand het topic kan vinden zou ik diegene zeer dankbaar zijn overigens
![]()
.