Jeeeequote:Op maandag 2 mei 2005 14:56 schreef somegirl het volgende:
somegirl is ook weer terug!!!!
altijd leuk zo'n onthaal!quote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:57 schreef tijgerwillie het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:52 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hehehe, krijg je der van he knul. (zie je vrijdag weer he;) ) ssst
heey wij gaan toch merryen... he is a nobody
half 6........quote:Op maandag 2 mei 2005 14:58 schreef jitzzzze het volgende:
Wat gaat iedereen vroeg naar huis dan. Ben ik nou echt de enige die tot 5 uur moet blijven?
ik heb me door verveeld en ongeveer 20 adressen opgezocht. wat is het leuk om stagiaire te zijnquote:Op maandag 2 mei 2005 16:13 schreef somegirl het volgende:
gelukkig had ik het even druk! Anders had ik me echt dood verveelt!
hij stopte ook meteen weerquote:Op maandag 2 mei 2005 16:14 schreef Megter het volgende:
Hee goddess, jij was vroeg! Bij mij deed ie 't echt niet 5 min. geleden!
en we wilden deze in een recordtempo vol typen, dat was iets te veel voor het forumquote:Op maandag 2 mei 2005 16:14 schreef jitzzzze het volgende:
Jaja, topic nummer 13 en meteen stopt het forum ermee
Inderdaadquote:Op maandag 2 mei 2005 16:15 schreef Megter het volgende:
[..]
en we wilden deze in een recordtempo vol typen, dat was iets te veel voor het forum
Ik heb beetje op FP gelurktquote:Op maandag 2 mei 2005 16:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb me door verveeld en ongeveer 20 adressen opgezocht. wat is het leuk om stagiaire te zijn
iedereen is toch zo weg. om half 5 wordt t altijd zo rustigquote:Op maandag 2 mei 2005 16:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik stel voor om het rustig aan te doen. Laten we het forum even rust gunnen![]()
Ik ook, weer wat mooie (lees: domme) reacties gelezen.quote:
doeiquote:Op maandag 2 mei 2005 16:17 schreef Megter het volgende:
Ik ben lekker naar huis toe, tot over een uurtje!!!
Ja, maar ik moet nog 40 minutenquote:Op maandag 2 mei 2005 16:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
iedereen is toch zo weg. om half 5 wordt t altijd zo rustig
INDERDAAD JA, ik vond die teksten wel grappigquote:
daarom is dit zo'n fijn topic. je hoeft t hier niet over politiek ofzo te hebben. gewoon domme dingen zijn interessanterquote:Op maandag 2 mei 2005 16:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook, weer wat mooie (lees: domme) reacties gelezen.
niet dat die van mij zo intelligent zijn![]()
wat zijn dat voor sluitingstijden???quote:
En zeker gezellig dat jij er weer bentquote:Op maandag 2 mei 2005 16:21 schreef somegirl het volgende:
gezellig dat ook meteen iedereen d'r weer is!
hoi hoi, heb geloof ik nog nooit zo hard gewerkt als net ahhahhaquote:
Inderdaad, dit is een van de weinige topics waarin ik blijf terug komen.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
daarom is dit zo'n fijn topic. je hoeft t hier niet over politiek ofzo te hebben. gewoon domme dingen zijn interessanter![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 16:22 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hoi hoi, heb geloof ik nog nooit zo hard gewerkt als net ahhahha
zolang mijn baas net doet of ik veel verdien, doe ik net of ik hard werk![]()
Inderdaad ik zit hier ook heel interessant met 3 schoolboeken open naast me , ze liggen alleen al 3 weken op dezelfde bladzijde ofzo, maar goed niemand die dat doorheeftquote:Op maandag 2 mei 2005 16:22 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
half 6, wie verzint het. ik kan me echt maar concentreren tot een uur of 4. dan wil ik echt wel weer weg....quote:
Ik stal ook iedere dag weer dezelfde papierwinkel uit op mn bureau. Af en toe leg ik het een beetje anders neer; dan lijkt het alsof ik druk bezig ben.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad ik zit hier ook heel interessant met 3 schoolboeken open naast me , ze liggen alleen al 3 weken op dezelfde bladzijde ofzo, maar goed niemand die dat doorheeft![]()
Ik ook, na 4 uur heb ik het wel gehad.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
half 6, wie verzint het. ik kan me echt maar concentreren tot een uur of 4. dan wil ik echt wel weer weg....
dat denken ze hier ook. ik moet wekelijks 6 euro betalen voor de lunch (ik eet nog neit eens voor 2 euro) dat is maandelijk ruim 25 euro. en dat is 1/10 van mijn 'salaris'. ga dat toch ff ter sprake brengen bij het volgende gesprek dat ik heb met mn stagebegeleidsterquote:Op maandag 2 mei 2005 16:22 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ik kan me eigenlijk maar tot lunchpauze concentreren, daarna is het een aflopende zaakquote:Op maandag 2 mei 2005 16:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
half 6, wie verzint het. ik kan me echt maar concentreren tot een uur of 4. dan wil ik echt wel weer weg....
En ik dacht dat ik weinig kreegquote:Op maandag 2 mei 2005 16:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat denken ze hier ook. ik moet wekelijks 6 euro betalen voor de lunch (ik eet nog neit eens voor 2 euro) dat is maandelijk ruim 25 euro. en dat is 1/10 van mijn 'salaris'. ga dat toch ff ter sprake brengen bij het volgende gesprek dat ik heb met mn stagebegeleidster
af en toe aan de lades van je bureau zitten werkt ook goedquote:Op maandag 2 mei 2005 16:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik stal ook iedere dag weer dezelfde papierwinkel uit op mn bureau. Af en toe leg ik het een beetje anders neer; dan lijkt het alsof ik druk bezig ben.
haha same here!quote:Op maandag 2 mei 2005 16:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad ik zit hier ook heel interessant met 3 schoolboeken open naast me , ze liggen alleen al 3 weken op dezelfde bladzijde ofzo, maar goed niemand die dat doorheeft![]()
dan neem je toch zelf brood mee, en dan betaal je gewoon niks meer?quote:Op maandag 2 mei 2005 16:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat denken ze hier ook. ik moet wekelijks 6 euro betalen voor de lunch (ik eet nog neit eens voor 2 euro) dat is maandelijk ruim 25 euro. en dat is 1/10 van mijn 'salaris'. ga dat toch ff ter sprake brengen bij het volgende gesprek dat ik heb met mn stagebegeleidster
Ja, of even een rondje lopen. of iets uitprinten wat je helemaal niet nodig hebt.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
af en toe aan de lades van je bureau zitten werkt ook goed
quote:Op maandag 2 mei 2005 16:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zit soms gewoon in het domweg iets te typen zonder dat er een programma geopend is of wat dan ook, dan gaat het meestal over mijn stagebegeleider is een lompe mongool hij weet toch niet wat ik tik dus het maakt niet uit .... etc etc etc
Dan denkt ie tenminste dat ik druk aan het werk ben omdat ik zoveel aan het tikken ben
ga ik ook doen. Had pas geleden ook bloemen gekocht (16 euro voorgeschoten) was alleen een bonnetje vergeten. Kreeg pas weer mijn geld als ik t bonnetje alsnog had gehaald. Ik was echt pissig, maar stond te perplex om maar iets te kunnen zeggen. maar begin nu wel echt chagerijnig te worden van dat idee van geld. Zij verdienen bijna 10 keer mijn 'salaris'.... dan heb je makkelijk pratenquote:Op maandag 2 mei 2005 16:27 schreef babba_ het volgende:
[..]
dan neem je toch zelf brood mee, en dan betaal je gewoon niks meer?
hmmz onrendabel, dat vind ik veel !quote:
waaat, ik heb 238,34 per maand, kan wel 150 per maand belasting terugvragenquote:Op maandag 2 mei 2005 16:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
400 per maand en betaal iets van 3 euro per dag voor mn lunch.
Mijn 'hoge' salaris heeft volgens mij niets met het niveau te maken, toch?quote:Op maandag 2 mei 2005 16:30 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
waaat, ik heb 238,34 per maand, kan wel 150 per maand belasting terugvragen
quote:Op maandag 2 mei 2005 16:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn 'hoge' salaris heeft volgens mij niets met het niveau te maken, toch?
Geloof dat jullie bijna allemaal HBO studenten zijn![]()
Gaat niet zo heel veel van af, ik krijg 260 euro bruto per maand en ik hou iets van 254 euro overquote:Op maandag 2 mei 2005 16:31 schreef somegirl het volgende:
hmmm ik krijg 340 per maand bruto... weet nog niet hoeveel daar uitendelijk van over blijft....
quote:Op maandag 2 mei 2005 16:32 schreef Fisher het volgende:
tering jantje, echt iedereen verdient meer dan mij... 150 p/m naja.. mag niet klagen krijg iig iets hè
Hangt ervan af of je loonheffingskorting krijgt. Als dat wel zo is gaat er bijna niets af. Als dat niet zo is, gaat er iets van een derde af.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:31 schreef somegirl het volgende:
hmmm ik krijg 340 per maand bruto... weet nog niet hoeveel daar uitendelijk van over blijft....
hier bij mij maakt dat niks uit, voor "gewone" stagiaires is het standaard loon 200 euro, voor afstudeerders is het wat meer 300 / 350 ofzo.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn 'hoge' salaris heeft volgens mij niets met het niveau te maken, toch?
Geloof dat jullie bijna allemaal HBO studenten zijn![]()
ik krijg alleen geen loonskorting ofzo meer, omdati k ergens anders veel meer verdien (zelfs als ik bijna niet werk!) dus dan heb ik het daar alquote:Op maandag 2 mei 2005 16:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gaat niet zo heel veel van af, ik krijg 260 euro bruto per maand en ik hou iets van 254 euro over
Hier maken ze echt verschil. MBO studenten krijgen bijna de helft van wat ik krijg.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:33 schreef babba_ het volgende:
[..]
hier bij mij maakt dat niks uit, voor "gewone" stagiaires is het standaard loon 200 euro, voor afstudeerders is het wat meer 300 / 350 ofzo.
dan kies je ervoor mee te eten (en te betalen) hier hoor je mee te betalen en mee te eten (dat heet netjes: bedrijfscultuurquote:Op maandag 2 mei 2005 16:32 schreef somegirl het volgende:
yep HBO,
en oh ja, m'n lunch kan ik hier halen, da's altijd warm eten tussen de 2.50 en 3.50
Dan gaat er iets van een derde af.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:33 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik krijg alleen geen loonskorting ofzo meer, omdati k ergens anders veel meer verdien (zelfs als ik bijna niet werk!) dus dan heb ik het daar al
Oeh dan zal er veel meer vanaf gaan ja....quote:Op maandag 2 mei 2005 16:33 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik krijg alleen geen loonskorting ofzo meer, omdati k ergens anders veel meer verdien (zelfs als ik bijna niet werk!) dus dan heb ik het daar al
kut is dat zeg, gelukkig is dat hier niet zo.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan kies je ervoor mee te eten (en te betalen) hier hoor je mee te betalen en mee te eten (dat heet netjes: bedrijfscultuur)
ja oke MBO..quote:Op maandag 2 mei 2005 16:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hier maken ze echt verschil. MBO studenten krijgen bijna de helft van wat ik krijg.
ik ook!quote:
thanks. om half 6 ben ik gelukkig wel al op de helft van mijn werkweekquote:Op maandag 2 mei 2005 16:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nog 25 minuten.
Ik leef met je mee goddes![]()
Ja, echt? Hier zit iedereen door elkaar. Zo zat ik vorige week naast het afdelingshoofd, en de dag erna naast mn begeleider, en de dag daarna weer naast iemand anders.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:35 schreef somegirl het volgende:
[..]
kut is dat zeg, gelukkig is dat hier niet zo.
Wel heb je echt van die groepjes, per afdeling zit echt iedereen bij elkaar, en de bobo's eten op kantoor, en de stagaires zitten natuurlijk bij elkaar
quote:Op maandag 2 mei 2005 16:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nog 25 minuten.
Ik leef met je mee goddes![]()
watvoor stage doe jij?quote:Op maandag 2 mei 2005 16:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd jeeejbijna vrij!
lekker korte week btwdonderdag en vrijdag vrij!
ik nip nog verder aan mijn waterquote:Op maandag 2 mei 2005 16:38 schreef jitzzzze het volgende:
Nou, ik ga nog even koffie halen. De laatste van vandaag.
pfff, ik moet wel af en toe weg achter die pc. word je daar niet helemaal kriegel van?quote:Op maandag 2 mei 2005 16:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
Jullie zitten altijd naast mij als ik aan het lunchen ben, lunch namelijk altijd achter de pc en ondertussen ben ik een het fokken![]()
ik zit er ook nog even over te denken om vrijdag vrij te nemen inderdaad... hangt even af van het weer (wat kut is volgensmij) en hoe druk ik het heb (dat zal wel niet zo heel erg zijn).quote:Op maandag 2 mei 2005 16:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd jeeejbijna vrij!
lekker korte week btwdonderdag en vrijdag vrij!
Euhm jawel eigenlijk wel, daarom ga ik ook heel veel koffie halen, naar de wc, en ben ik blij als iemand belt met een probleempjequote:Op maandag 2 mei 2005 16:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
pfff, ik moet wel af en toe weg achter die pc. word je daar niet helemaal kriegel van?
hier is vrijdag verplichte vrije dag, ik mag niet eens werkenquote:Op maandag 2 mei 2005 16:39 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik zit er ook nog even over te denken om vrijdag vrij te nemen inderdaad... hangt even af van het weer (wat kut is volgensmij) en hoe druk ik het heb (dat zal wel niet zo heel erg zijn).
Hahahaha same herequote:Op maandag 2 mei 2005 16:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
klikken jullie trouwens ook steeds tussen 2 verschillende schermpjes. één met fok erop en één met word?
ik wel
Ik wel, probeer ook ieder uur eventjes weg te gaan achter dat ding.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
pfff, ik moet wel af en toe weg achter die pc. word je daar niet helemaal kriegel van?
ALT-TABquote:Op maandag 2 mei 2005 16:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
klikken jullie trouwens ook steeds tussen 2 verschillende schermpjes. één met fok erop en één met word?
ik wel
Same herequote:Op maandag 2 mei 2005 16:40 schreef babba_ het volgende:
[..]
hier is vrijdag verplichte vrije dag, ik mag niet eens werken
jajaquote:Op maandag 2 mei 2005 16:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik wel
Ja, doe ik ook. Één scherm met iets serieus erop, en één scherm met fokquote:Op maandag 2 mei 2005 16:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik wel
quote:Op maandag 2 mei 2005 16:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik wel
quote:Op maandag 2 mei 2005 16:40 schreef Vigile het volgende:
Nog 19 mins dan ben ik klaar
En dan nog even de dinsdag uitzitten, en dan lekker 3 dagen vrij, en dan weekend!
Ik zou maar vrij nemen vrijdag.... denk dat zo'n 3 kwart van alle stagiaires hierzo vrij is op vrijdag dus het gaat hier heel saai wordenquote:Op maandag 2 mei 2005 16:39 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik zit er ook nog even over te denken om vrijdag vrij te nemen inderdaad... hangt even af van het weer (wat kut is volgensmij) en hoe druk ik het heb (dat zal wel niet zo heel erg zijn).
Bij mij ook, helemaal niet erg natuurlijk!quote:Op maandag 2 mei 2005 16:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Same hereheb ook een verplicht vrije dag vrijdag
![]()
Productief dagje geweest dusquote:Op maandag 2 mei 2005 16:42 schreef Vigile het volgende:
Ik heb écht geprobeerd wat te doen, maar heb vandaag HELEMAAL niets gedaan, geen letter getikt behalve dan op FOK en nog wat andere sites
jeuh! je bent er ook weer!quote:
Dacht dat jij een SWOT-analyse ging makenquote:Op maandag 2 mei 2005 16:42 schreef Vigile het volgende:
Ik heb écht geprobeerd wat te doen, maar heb vandaag HELEMAAL niets gedaan, geen letter getikt behalve dan op FOK en nog wat andere sites
quote:Op maandag 2 mei 2005 16:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Jullie gaan me toch niet vergeten, he, als ik 5 dagen niet op het topic kom?
Neee, hoe kunnen we jou nou vergeten?quote:Op maandag 2 mei 2005 16:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Dacht ik ook....quote:Op maandag 2 mei 2005 16:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dacht dat jij een SWOT-analyse ging maken![]()
Tuurlijk niet godess!quote:Op maandag 2 mei 2005 16:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat is SWOT?quote:Op maandag 2 mei 2005 16:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
@ Vigile, een SWOT is kut om te maken he
quote:Op maandag 2 mei 2005 16:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan ik jou nou vergeten schatje![]()
Ja, nou opzich heb ik er niet echt moeite mee, maar ik heb geen idee wat de sterkte´s en zwakte´s enzo zijn van deze organisatie dus moet me compleet inlezen en daar heb ik geen zin inquote:Op maandag 2 mei 2005 16:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
@ Vigile, een SWOT is kut om te maken he
oke!quote:
dan verzin je toch gewoon maar wat? doe ik ook regelmatig. alsof iemand het boeit wat jij schrijftquote:Op maandag 2 mei 2005 16:45 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ja, nou opzich heb ik er niet echt moeite mee, maar ik heb geen idee wat de sterkte´s en zwakte´s enzo zijn van deze organisatie dus moet me compleet inlezen en daar heb ik geen zin in
Toedels!quote:Op maandag 2 mei 2005 16:46 schreef Fisher het volgende:
mensen ik heb er ook genoeg van...
tot 'n woensdag (morgen werken zonder pc ieuw)
![]()
Strengthquote:
Wel dus, hier bij de Kamer van Koophandel gaan ze mijn bevindingen en aanbevelingen écht gebruiken dus als ik iets over hun bedrijf zeg wat niet klopt, gaan ze schoppen denk ikquote:Op maandag 2 mei 2005 16:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan verzin je toch gewoon maar wat? doe ik ook regelmatig. alsof iemand het boeit wat jij schrijft
quote:Op maandag 2 mei 2005 16:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan verzin je toch gewoon maar wat? doe ik ook regelmatig. alsof iemand het boeit wat jij schrijft
Sterkte (strenght)quote:
tjonge jonge geeft het maar weer een mooie naam en het klinkt interessant, bedrijfsanalyse zeggen we hier in friesland!quote:Op maandag 2 mei 2005 16:46 schreef somegirl het volgende:
[..]
Strength
Weaknesses
Opporunities
Threaths
ow jeee, dan moet jij dus echt je best gaan doen?! *schrik!quote:Op maandag 2 mei 2005 16:47 schreef Vigile het volgende:
[..]
Wel dus, hier bij de Kamer van Koophandel gaan ze mijn bevindingen en aanbevelingen écht gebruiken dus als ik iets over hun bedrijf zeg wat niet klopt, gaan ze schoppen denk ik
gewoon terug schoppen (staat goed op je CVquote:Op maandag 2 mei 2005 16:47 schreef Vigile het volgende:
[..]
Wel dus, hier bij de Kamer van Koophandel gaan ze mijn bevindingen en aanbevelingen écht gebruiken dus als ik iets over hun bedrijf zeg wat niet klopt, gaan ze schoppen denk ik
Bedrijfsanalyse is niet hetzelfde, maar een onderdeel van. Die geeft alleen interne dingen weer, sterktes en zwaktes. Omgevingsanalyse komt er nog bij, kansen en bedreiginen en dan heb je een SWOTquote:Op maandag 2 mei 2005 16:48 schreef babba_ het volgende:
[..]
tjonge jonge geeft het maar weer een mooie naam en het klinkt interessant, bedrijfsanalyse zeggen we hier in friesland!(waar ik nu niet zit trouwens) Oant moarn!
![]()
Tot morgenquote:Op maandag 2 mei 2005 16:48 schreef tijgerwillie het volgende:
willie mag ook lekker naar huis
zie jullie morgen weer laatste dagje dan en dan weer lekker vrij
toedels
Ik heb al weken geen zin meer, moet nog tot 8 Juniquote:Op maandag 2 mei 2005 16:51 schreef snellejelle het volgende:
Ik heb geen zin (meer) vandaag!
Tot morgen! ik kap er over 5 mins mee!quote:Op maandag 2 mei 2005 16:51 schreef jitzzzze het volgende:
Nou ik ga er ook is vandoor. Ik ga is wat eerder weg, ben er helemaal klaar mee voor vandaag.
Tot morgen![]()
oef ik nog maar vier weekjes!quote:Op maandag 2 mei 2005 16:51 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik heb al weken geen zin meer, moet nog tot 8 Juni
hehe, try and stop mequote:Op maandag 2 mei 2005 16:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
en wij dan Vigile? je kan niet eerder weg hoor!
quote:Op maandag 2 mei 2005 16:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat ga je eten, Houniet?
en Vigile
Mensen, dames, ik ga afsluiten! Het was mij wederom een waar genoegen vandaag en ik zie jullie morgen!quote:Op maandag 2 mei 2005 16:56 schreef somegirl het volgende:
tot morgen allemaal! wij gaan nog lekker even een half uurtje door he goddess?
ben jij er ook weerquote:Op maandag 2 mei 2005 16:57 schreef somegirl het volgende:
vandaag ging best snel trouwens, ik had zowaar wat te doen!
Ow! Mazzelaar!quote:Op maandag 2 mei 2005 16:57 schreef somegirl het volgende:
vandaag ging best snel trouwens, ik had zowaar wat te doen!
oooh ja!!!quote:
morgen ben ik er ook weer! vanavond niet, ga sporten!quote:Op maandag 2 mei 2005 16:58 schreef Vigile het volgende:
[..]
Mensen, dames, ik ga afsluiten! Het was mij wederom een waar genoegen vandaag en ik zie jullie morgen!
Somegirl zie je wel een keer online?![]()
![]()
ik ben er nogsteeds zal je bedoelen....quote:
owh sorryquote:Op maandag 2 mei 2005 16:59 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik ben er nogsteeds zal je bedoelen....
ik ook!!! en om 9 uur beginnen!quote:
dan ben ik der ook nog welquote:Op maandag 2 mei 2005 17:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
nog 30 minuten
geeft niet hoor!quote:
Idd dat zouden mijn werktijden ook moeten zijn!quote:Op maandag 2 mei 2005 17:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik begin liever om 11 uur en dan tot 12 uur
het is een witte, met een rode doodshoofd achteropquote:Op maandag 2 mei 2005 17:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
dan ben ik der ook nog wel
heb je je rode jas weer aan![]()
ik begroette jequote:
stoerquote:Op maandag 2 mei 2005 17:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
het is een witte, met een rode doodshoofd achteropen ja, die heb ik weer aan. ben een echte motormuis nu, op mijn snorfiets die 25 km per uur gaat
![]()
quote:
Zoveel?? tsssssss!quote:Op maandag 2 mei 2005 17:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
eigenlijk hoor ik een snelle auto te hebben. maarja, heo ga je die betalen met 320 per maand?
ik zal het wel doorgeven aan TT Megterquote:Op maandag 2 mei 2005 17:06 schreef snellejelle het volgende:
Maggik ook in de openingspost? Ik loop stage bij een touroperator op de afdeling inkoop.
wou je ijsje halenquote:Op maandag 2 mei 2005 17:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
iemand anders nog honger?
lekkere broodjes daar!quote:Op maandag 2 mei 2005 17:17 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
Yeeejjj!!
Ik mag per september voor 1 jaar duaal aan de slag bij de V&D in Leeuwarden!!
![]()
![]()
aaahquote:Op maandag 2 mei 2005 17:32 schreef ijsmeis het volgende:
Nou ja zeg.
Ben ik de enige die nog op stage zit?
iiddquote:Op maandag 2 mei 2005 17:39 schreef jitzzzze het volgende:
kutklanten
uhmz nee die heb ik niet.. ik weet alleen waar ik die kan vinden, denk ikquote:Op maandag 2 mei 2005 17:40 schreef Houniet het volgende:
omdat jij die bron hebt
oke dan, klassequote:Op maandag 2 mei 2005 17:40 schreef Fisher het volgende:
[..]
uhmz nee die heb ik niet.. ik weet alleen waar ik die kan vinden, denk ik
smakelijkquote:Op maandag 2 mei 2005 17:43 schreef Houniet het volgende:
mensen, ik ga nu eten! rustig aan en ot morn
Tot morgenquote:Op maandag 2 mei 2005 17:43 schreef Houniet het volgende:
mensen, ik ga nu eten! rustig aan en ot morn
don't get me startedquote:Op maandag 2 mei 2005 17:43 schreef jitzzzze het volgende:
Tijd voor bier; het is na 5 uur
hmm, ik zal zo ook maar beginnen... bijna etenstijd dus tijd voor bierquote:Op maandag 2 mei 2005 17:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben zojuist begonnen, maar rustig aan vandaag.
* jitzzzze is een beetje ziekjes
je gaat me trouwens toch niet vertellen dat jij nu nou nog op stage zit?quote:Op maandag 2 mei 2005 17:48 schreef jitzzzze het volgende:
dat dacht ik ook al.
hehe, ik ook... zet na 't eten wel ff deel 14 oplijnquote:Op maandag 2 mei 2005 17:50 schreef Vigile het volgende:
Ben ook thuis
Maarreh ga nu effe mijn sociale leven in gang zetten, dagdag
Deel 14 staat reeds online. Te bereiken via de link vernoemd in de OP!quote:Op maandag 2 mei 2005 17:51 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehe, ik ook... zet na 't eten wel ff deel 14 oplijn
hojje![]()
Neeee, alsjeblieft niet. Dan zou ik helemaal gillend gek worden.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
je gaat me trouwens toch niet vertellen dat jij nu nou nog op stage zit?
Jij bent ook al zo erg dat je thuis nog aan het posten bent in het topic: de stagiairsquote:Op maandag 2 mei 2005 17:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Neeee, alsjeblieft niet. Dan zou ik helemaal gillend gek worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |