oooh ja!!!quote:
morgen ben ik er ook weer! vanavond niet, ga sporten!quote:Op maandag 2 mei 2005 16:58 schreef Vigile het volgende:
[..]
Mensen, dames, ik ga afsluiten! Het was mij wederom een waar genoegen vandaag en ik zie jullie morgen!
Somegirl zie je wel een keer online?![]()
![]()
ik ben er nogsteeds zal je bedoelen....quote:
owh sorryquote:Op maandag 2 mei 2005 16:59 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik ben er nogsteeds zal je bedoelen....
ik ook!!! en om 9 uur beginnen!quote:
dan ben ik der ook nog welquote:Op maandag 2 mei 2005 17:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
nog 30 minuten
geeft niet hoor!quote:
Idd dat zouden mijn werktijden ook moeten zijn!quote:Op maandag 2 mei 2005 17:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik begin liever om 11 uur en dan tot 12 uur
het is een witte, met een rode doodshoofd achteropquote:Op maandag 2 mei 2005 17:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
dan ben ik der ook nog wel
heb je je rode jas weer aan![]()
ik begroette jequote:
stoerquote:Op maandag 2 mei 2005 17:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
het is een witte, met een rode doodshoofd achteropen ja, die heb ik weer aan. ben een echte motormuis nu, op mijn snorfiets die 25 km per uur gaat
![]()
quote:
Zoveel?? tsssssss!quote:Op maandag 2 mei 2005 17:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
eigenlijk hoor ik een snelle auto te hebben. maarja, heo ga je die betalen met 320 per maand?
ik zal het wel doorgeven aan TT Megterquote:Op maandag 2 mei 2005 17:06 schreef snellejelle het volgende:
Maggik ook in de openingspost? Ik loop stage bij een touroperator op de afdeling inkoop.
wou je ijsje halenquote:Op maandag 2 mei 2005 17:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
iemand anders nog honger?
lekkere broodjes daar!quote:Op maandag 2 mei 2005 17:17 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
Yeeejjj!!
Ik mag per september voor 1 jaar duaal aan de slag bij de V&D in Leeuwarden!!
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |