haha same here!quote:Op maandag 2 mei 2005 16:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad ik zit hier ook heel interessant met 3 schoolboeken open naast me , ze liggen alleen al 3 weken op dezelfde bladzijde ofzo, maar goed niemand die dat doorheeft![]()
dan neem je toch zelf brood mee, en dan betaal je gewoon niks meer?quote:Op maandag 2 mei 2005 16:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat denken ze hier ook. ik moet wekelijks 6 euro betalen voor de lunch (ik eet nog neit eens voor 2 euro) dat is maandelijk ruim 25 euro. en dat is 1/10 van mijn 'salaris'. ga dat toch ff ter sprake brengen bij het volgende gesprek dat ik heb met mn stagebegeleidster
Ja, of even een rondje lopen. of iets uitprinten wat je helemaal niet nodig hebt.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
af en toe aan de lades van je bureau zitten werkt ook goed
quote:Op maandag 2 mei 2005 16:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zit soms gewoon in het domweg iets te typen zonder dat er een programma geopend is of wat dan ook, dan gaat het meestal over mijn stagebegeleider is een lompe mongool hij weet toch niet wat ik tik dus het maakt niet uit .... etc etc etc
Dan denkt ie tenminste dat ik druk aan het werk ben omdat ik zoveel aan het tikken ben
ga ik ook doen. Had pas geleden ook bloemen gekocht (16 euro voorgeschoten) was alleen een bonnetje vergeten. Kreeg pas weer mijn geld als ik t bonnetje alsnog had gehaald. Ik was echt pissig, maar stond te perplex om maar iets te kunnen zeggen. maar begin nu wel echt chagerijnig te worden van dat idee van geld. Zij verdienen bijna 10 keer mijn 'salaris'.... dan heb je makkelijk pratenquote:Op maandag 2 mei 2005 16:27 schreef babba_ het volgende:
[..]
dan neem je toch zelf brood mee, en dan betaal je gewoon niks meer?
hmmz onrendabel, dat vind ik veel !quote:
waaat, ik heb 238,34 per maand, kan wel 150 per maand belasting terugvragenquote:Op maandag 2 mei 2005 16:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
400 per maand en betaal iets van 3 euro per dag voor mn lunch.
Mijn 'hoge' salaris heeft volgens mij niets met het niveau te maken, toch?quote:Op maandag 2 mei 2005 16:30 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
waaat, ik heb 238,34 per maand, kan wel 150 per maand belasting terugvragen
quote:Op maandag 2 mei 2005 16:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn 'hoge' salaris heeft volgens mij niets met het niveau te maken, toch?
Geloof dat jullie bijna allemaal HBO studenten zijn![]()
Gaat niet zo heel veel van af, ik krijg 260 euro bruto per maand en ik hou iets van 254 euro overquote:Op maandag 2 mei 2005 16:31 schreef somegirl het volgende:
hmmm ik krijg 340 per maand bruto... weet nog niet hoeveel daar uitendelijk van over blijft....
quote:Op maandag 2 mei 2005 16:32 schreef Fisher het volgende:
tering jantje, echt iedereen verdient meer dan mij... 150 p/m naja.. mag niet klagen krijg iig iets hè
Hangt ervan af of je loonheffingskorting krijgt. Als dat wel zo is gaat er bijna niets af. Als dat niet zo is, gaat er iets van een derde af.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:31 schreef somegirl het volgende:
hmmm ik krijg 340 per maand bruto... weet nog niet hoeveel daar uitendelijk van over blijft....
hier bij mij maakt dat niks uit, voor "gewone" stagiaires is het standaard loon 200 euro, voor afstudeerders is het wat meer 300 / 350 ofzo.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn 'hoge' salaris heeft volgens mij niets met het niveau te maken, toch?
Geloof dat jullie bijna allemaal HBO studenten zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |