daarom is dit zo'n fijn topic. je hoeft t hier niet over politiek ofzo te hebben. gewoon domme dingen zijn interessanterquote:Op maandag 2 mei 2005 16:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook, weer wat mooie (lees: domme) reacties gelezen.
niet dat die van mij zo intelligent zijn![]()
wat zijn dat voor sluitingstijden???quote:
En zeker gezellig dat jij er weer bentquote:Op maandag 2 mei 2005 16:21 schreef somegirl het volgende:
gezellig dat ook meteen iedereen d'r weer is!
hoi hoi, heb geloof ik nog nooit zo hard gewerkt als net ahhahhaquote:
Inderdaad, dit is een van de weinige topics waarin ik blijf terug komen.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
daarom is dit zo'n fijn topic. je hoeft t hier niet over politiek ofzo te hebben. gewoon domme dingen zijn interessanter![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 16:22 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hoi hoi, heb geloof ik nog nooit zo hard gewerkt als net ahhahha
zolang mijn baas net doet of ik veel verdien, doe ik net of ik hard werk![]()
Inderdaad ik zit hier ook heel interessant met 3 schoolboeken open naast me , ze liggen alleen al 3 weken op dezelfde bladzijde ofzo, maar goed niemand die dat doorheeftquote:Op maandag 2 mei 2005 16:22 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
half 6, wie verzint het. ik kan me echt maar concentreren tot een uur of 4. dan wil ik echt wel weer weg....quote:
Ik stal ook iedere dag weer dezelfde papierwinkel uit op mn bureau. Af en toe leg ik het een beetje anders neer; dan lijkt het alsof ik druk bezig ben.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad ik zit hier ook heel interessant met 3 schoolboeken open naast me , ze liggen alleen al 3 weken op dezelfde bladzijde ofzo, maar goed niemand die dat doorheeft![]()
Ik ook, na 4 uur heb ik het wel gehad.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
half 6, wie verzint het. ik kan me echt maar concentreren tot een uur of 4. dan wil ik echt wel weer weg....
dat denken ze hier ook. ik moet wekelijks 6 euro betalen voor de lunch (ik eet nog neit eens voor 2 euro) dat is maandelijk ruim 25 euro. en dat is 1/10 van mijn 'salaris'. ga dat toch ff ter sprake brengen bij het volgende gesprek dat ik heb met mn stagebegeleidsterquote:Op maandag 2 mei 2005 16:22 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ik kan me eigenlijk maar tot lunchpauze concentreren, daarna is het een aflopende zaakquote:Op maandag 2 mei 2005 16:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
half 6, wie verzint het. ik kan me echt maar concentreren tot een uur of 4. dan wil ik echt wel weer weg....
En ik dacht dat ik weinig kreegquote:Op maandag 2 mei 2005 16:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat denken ze hier ook. ik moet wekelijks 6 euro betalen voor de lunch (ik eet nog neit eens voor 2 euro) dat is maandelijk ruim 25 euro. en dat is 1/10 van mijn 'salaris'. ga dat toch ff ter sprake brengen bij het volgende gesprek dat ik heb met mn stagebegeleidster
af en toe aan de lades van je bureau zitten werkt ook goedquote:Op maandag 2 mei 2005 16:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik stal ook iedere dag weer dezelfde papierwinkel uit op mn bureau. Af en toe leg ik het een beetje anders neer; dan lijkt het alsof ik druk bezig ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |