hier is vrijdag verplichte vrije dag, ik mag niet eens werkenquote:Op maandag 2 mei 2005 16:39 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik zit er ook nog even over te denken om vrijdag vrij te nemen inderdaad... hangt even af van het weer (wat kut is volgensmij) en hoe druk ik het heb (dat zal wel niet zo heel erg zijn).
Hahahaha same herequote:Op maandag 2 mei 2005 16:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
klikken jullie trouwens ook steeds tussen 2 verschillende schermpjes. één met fok erop en één met word?
ik wel
Ik wel, probeer ook ieder uur eventjes weg te gaan achter dat ding.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
pfff, ik moet wel af en toe weg achter die pc. word je daar niet helemaal kriegel van?
ALT-TABquote:Op maandag 2 mei 2005 16:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
klikken jullie trouwens ook steeds tussen 2 verschillende schermpjes. één met fok erop en één met word?
ik wel
Same herequote:Op maandag 2 mei 2005 16:40 schreef babba_ het volgende:
[..]
hier is vrijdag verplichte vrije dag, ik mag niet eens werken
jajaquote:Op maandag 2 mei 2005 16:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik wel
Ja, doe ik ook. Één scherm met iets serieus erop, en één scherm met fokquote:Op maandag 2 mei 2005 16:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik wel
quote:Op maandag 2 mei 2005 16:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik wel
quote:Op maandag 2 mei 2005 16:40 schreef Vigile het volgende:
Nog 19 mins dan ben ik klaar
En dan nog even de dinsdag uitzitten, en dan lekker 3 dagen vrij, en dan weekend!
Ik zou maar vrij nemen vrijdag.... denk dat zo'n 3 kwart van alle stagiaires hierzo vrij is op vrijdag dus het gaat hier heel saai wordenquote:Op maandag 2 mei 2005 16:39 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik zit er ook nog even over te denken om vrijdag vrij te nemen inderdaad... hangt even af van het weer (wat kut is volgensmij) en hoe druk ik het heb (dat zal wel niet zo heel erg zijn).
Bij mij ook, helemaal niet erg natuurlijk!quote:Op maandag 2 mei 2005 16:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Same hereheb ook een verplicht vrije dag vrijdag
![]()
Productief dagje geweest dusquote:Op maandag 2 mei 2005 16:42 schreef Vigile het volgende:
Ik heb écht geprobeerd wat te doen, maar heb vandaag HELEMAAL niets gedaan, geen letter getikt behalve dan op FOK en nog wat andere sites
jeuh! je bent er ook weer!quote:
Dacht dat jij een SWOT-analyse ging makenquote:Op maandag 2 mei 2005 16:42 schreef Vigile het volgende:
Ik heb écht geprobeerd wat te doen, maar heb vandaag HELEMAAL niets gedaan, geen letter getikt behalve dan op FOK en nog wat andere sites
quote:Op maandag 2 mei 2005 16:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Jullie gaan me toch niet vergeten, he, als ik 5 dagen niet op het topic kom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |