ik krijg alleen geen loonskorting ofzo meer, omdati k ergens anders veel meer verdien (zelfs als ik bijna niet werk!) dus dan heb ik het daar alquote:Op maandag 2 mei 2005 16:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gaat niet zo heel veel van af, ik krijg 260 euro bruto per maand en ik hou iets van 254 euro over
Hier maken ze echt verschil. MBO studenten krijgen bijna de helft van wat ik krijg.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:33 schreef babba_ het volgende:
[..]
hier bij mij maakt dat niks uit, voor "gewone" stagiaires is het standaard loon 200 euro, voor afstudeerders is het wat meer 300 / 350 ofzo.
dan kies je ervoor mee te eten (en te betalen) hier hoor je mee te betalen en mee te eten (dat heet netjes: bedrijfscultuurquote:Op maandag 2 mei 2005 16:32 schreef somegirl het volgende:
yep HBO,
en oh ja, m'n lunch kan ik hier halen, da's altijd warm eten tussen de 2.50 en 3.50
Dan gaat er iets van een derde af.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:33 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik krijg alleen geen loonskorting ofzo meer, omdati k ergens anders veel meer verdien (zelfs als ik bijna niet werk!) dus dan heb ik het daar al
Oeh dan zal er veel meer vanaf gaan ja....quote:Op maandag 2 mei 2005 16:33 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik krijg alleen geen loonskorting ofzo meer, omdati k ergens anders veel meer verdien (zelfs als ik bijna niet werk!) dus dan heb ik het daar al
kut is dat zeg, gelukkig is dat hier niet zo.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan kies je ervoor mee te eten (en te betalen) hier hoor je mee te betalen en mee te eten (dat heet netjes: bedrijfscultuur)
ja oke MBO..quote:Op maandag 2 mei 2005 16:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hier maken ze echt verschil. MBO studenten krijgen bijna de helft van wat ik krijg.
ik ook!quote:
thanks. om half 6 ben ik gelukkig wel al op de helft van mijn werkweekquote:Op maandag 2 mei 2005 16:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nog 25 minuten.
Ik leef met je mee goddes![]()
Ja, echt? Hier zit iedereen door elkaar. Zo zat ik vorige week naast het afdelingshoofd, en de dag erna naast mn begeleider, en de dag daarna weer naast iemand anders.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:35 schreef somegirl het volgende:
[..]
kut is dat zeg, gelukkig is dat hier niet zo.
Wel heb je echt van die groepjes, per afdeling zit echt iedereen bij elkaar, en de bobo's eten op kantoor, en de stagaires zitten natuurlijk bij elkaar
quote:Op maandag 2 mei 2005 16:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nog 25 minuten.
Ik leef met je mee goddes![]()
watvoor stage doe jij?quote:Op maandag 2 mei 2005 16:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd jeeejbijna vrij!
lekker korte week btwdonderdag en vrijdag vrij!
ik nip nog verder aan mijn waterquote:Op maandag 2 mei 2005 16:38 schreef jitzzzze het volgende:
Nou, ik ga nog even koffie halen. De laatste van vandaag.
pfff, ik moet wel af en toe weg achter die pc. word je daar niet helemaal kriegel van?quote:Op maandag 2 mei 2005 16:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
Jullie zitten altijd naast mij als ik aan het lunchen ben, lunch namelijk altijd achter de pc en ondertussen ben ik een het fokken![]()
ik zit er ook nog even over te denken om vrijdag vrij te nemen inderdaad... hangt even af van het weer (wat kut is volgensmij) en hoe druk ik het heb (dat zal wel niet zo heel erg zijn).quote:Op maandag 2 mei 2005 16:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd jeeejbijna vrij!
lekker korte week btwdonderdag en vrijdag vrij!
Euhm jawel eigenlijk wel, daarom ga ik ook heel veel koffie halen, naar de wc, en ben ik blij als iemand belt met een probleempjequote:Op maandag 2 mei 2005 16:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
pfff, ik moet wel af en toe weg achter die pc. word je daar niet helemaal kriegel van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |