Neee, hoe kunnen we jou nou vergeten?quote:Op maandag 2 mei 2005 16:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Jullie gaan me toch niet vergeten, he, als ik 5 dagen niet op het topic kom?
Dacht ik ook....quote:Op maandag 2 mei 2005 16:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dacht dat jij een SWOT-analyse ging maken![]()
Tuurlijk niet godess!quote:Op maandag 2 mei 2005 16:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Jullie gaan me toch niet vergeten, he, als ik 5 dagen niet op het topic kom?
wat is SWOT?quote:Op maandag 2 mei 2005 16:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
@ Vigile, een SWOT is kut om te maken he
quote:Op maandag 2 mei 2005 16:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan ik jou nou vergeten schatje![]()
Ja, nou opzich heb ik er niet echt moeite mee, maar ik heb geen idee wat de sterkte´s en zwakte´s enzo zijn van deze organisatie dus moet me compleet inlezen en daar heb ik geen zin inquote:Op maandag 2 mei 2005 16:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
@ Vigile, een SWOT is kut om te maken he
oke!quote:
dan verzin je toch gewoon maar wat? doe ik ook regelmatig. alsof iemand het boeit wat jij schrijftquote:Op maandag 2 mei 2005 16:45 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ja, nou opzich heb ik er niet echt moeite mee, maar ik heb geen idee wat de sterkte´s en zwakte´s enzo zijn van deze organisatie dus moet me compleet inlezen en daar heb ik geen zin in
Toedels!quote:Op maandag 2 mei 2005 16:46 schreef Fisher het volgende:
mensen ik heb er ook genoeg van...
tot 'n woensdag (morgen werken zonder pc ieuw)
![]()
Strengthquote:
Wel dus, hier bij de Kamer van Koophandel gaan ze mijn bevindingen en aanbevelingen écht gebruiken dus als ik iets over hun bedrijf zeg wat niet klopt, gaan ze schoppen denk ikquote:Op maandag 2 mei 2005 16:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan verzin je toch gewoon maar wat? doe ik ook regelmatig. alsof iemand het boeit wat jij schrijft
quote:Op maandag 2 mei 2005 16:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan verzin je toch gewoon maar wat? doe ik ook regelmatig. alsof iemand het boeit wat jij schrijft
Sterkte (strenght)quote:
tjonge jonge geeft het maar weer een mooie naam en het klinkt interessant, bedrijfsanalyse zeggen we hier in friesland!quote:Op maandag 2 mei 2005 16:46 schreef somegirl het volgende:
[..]
Strength
Weaknesses
Opporunities
Threaths
ow jeee, dan moet jij dus echt je best gaan doen?! *schrik!quote:Op maandag 2 mei 2005 16:47 schreef Vigile het volgende:
[..]
Wel dus, hier bij de Kamer van Koophandel gaan ze mijn bevindingen en aanbevelingen écht gebruiken dus als ik iets over hun bedrijf zeg wat niet klopt, gaan ze schoppen denk ik
gewoon terug schoppen (staat goed op je CVquote:Op maandag 2 mei 2005 16:47 schreef Vigile het volgende:
[..]
Wel dus, hier bij de Kamer van Koophandel gaan ze mijn bevindingen en aanbevelingen écht gebruiken dus als ik iets over hun bedrijf zeg wat niet klopt, gaan ze schoppen denk ik
Bedrijfsanalyse is niet hetzelfde, maar een onderdeel van. Die geeft alleen interne dingen weer, sterktes en zwaktes. Omgevingsanalyse komt er nog bij, kansen en bedreiginen en dan heb je een SWOTquote:Op maandag 2 mei 2005 16:48 schreef babba_ het volgende:
[..]
tjonge jonge geeft het maar weer een mooie naam en het klinkt interessant, bedrijfsanalyse zeggen we hier in friesland!(waar ik nu niet zit trouwens) Oant moarn!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |