quote:
quote:A third of Mr Fortuyn's supporters were said to be immigrants
quote:Op zondag 1 mei 2005 13:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daar hebben we ook geen last meer van,.
Nee, we plukken eindelijk de vruchten van het fenomeen Fortuyn.quote:The commonest remark was that he [Pim Fortuyn] spoke the unspeakable, broke taboos, voiced ordinary people's concerns which mainstream politicians swept under the carpet
quote:
http://www.sacred-texts.com/eso/topy/xmit2.txtquote:Haushoffer had toured the East, and it was while in Asia that he began
investigating the Buddhist tradition of 'Aghtarta,' the name for the
underground world. Mongolian monks are said to be in contact with the
under-people. Perhaps this is the reason that Haushoffer stated 'he who
controls Mongolia will control the world.'
Krek.quote:Op zondag 1 mei 2005 13:47 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Nee, we plukken eindelijk de vruchten van het fenomeen Fortuyn.
quote:
5 mei - Britse verkiezingenquote:Op zondag 1 mei 2005 14:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is enkel weer een bevestiging van de lafheid hier. Ze zijn bang om op het verkeerde paard te wedden.
De Dag van de Arbeid, een mooie gelegenheid om in de achtertuin te gaan zitten en al genietend van een biertje te lezen hoe de Kerk Europa cultiveerde.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:21 schreef MrX1982 het volgende:
Mooi gesproken he op de dag van de Arbeid
Lezen over de macht van de Kerk is sws mooi. De Kerk als almachtig instituut.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:23 schreef Monidique het volgende:
De Dag van de Arbeid, een mooie gelegenheid om in de achtertuin te gaan zitten en al genietend van een biertje te lezen hoe de Kerk Europa cultiveerde.
Vriendjes met iedereen zijn is een illusie.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:31 schreef Monidique het volgende:
Ik wil vriendjes met iedereen zijn! Vind je Geertje een puike vent? Leuk voor je, ik wil je vriendje zijn! Is Amerika bezig aan een imperialistische oorlog? Leuk voor je, ik wil je vriendje zijn!
Ik denk voor.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:39 schreef pberends het volgende:
Is die Wilders eigenlijk voor het homohuwelijk? Dat zal wel een moeilijke kwestie voor 'm worden.
en met softdrugs legaliseren of niet weet ik dat eigenlijk ook nietquote:Op zondag 1 mei 2005 14:39 schreef pberends het volgende:
Is die Wilders eigenlijk voor het homohuwelijk? Dat zal wel een moeilijke kwestie voor 'm worden.
Die vrijheid van meningsuiting is wel erg breed zeg, als het homohuwelijk er ook onder valt.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik denk voor.
In punt 9 van zijn onafhankelijksverklaring heeft hij het over dat de vrijheid van meningsuiting het belangrijkste grondrecht is
Beetje vreemd is het wel.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:52 schreef Sidekick het volgende:
Die vrijheid van meningsuiting is wel erg breed zeg, als het homohuwelijk er ook onder valt.
Hey, waar is die vrijheid van meningsuiting geblevenquote:Het gebruik van hoofddoekjes in publieke functies wordt verboden
Dit bedoel je:quote:Op zondag 1 mei 2005 14:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik denk voor.
In punt 9 van zijn onafhankelijksverklaring heeft hij het over dat de vrijheid van meningsuiting het belangrijkste grondrecht is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |