Nee in je ouders slaapkamer..quote:Op zondag 1 mei 2
005 14:53 schreef HMaster-II het volgende:
Tsss...
Het zielige gedrag gaat heir dus weer verder???
Ja! Doe je gezellig met ons mee? Panda?quote:Op zondag 1 mei 2005 14:53 schreef HMaster-II het volgende:
Tsss...
Het zielige gedrag gaat heir dus weer verder???
Jammer voor jouw kerel...quote:
Haha ja dat geloven wequote:Op zondag 1 mei 2005 14:54 schreef Eveli het volgende:
Ik ga lekker naar buiten in plaats van me tijd hier te verdoen met die kut whiggers en breezah's.
quote:Op zondag 1 mei 2005 14:54 schreef Eveli het volgende:
Ik ga lekker naar buiten in plaats van me tijd hier te verdoen met die kut whiggers en breezah's.
Ga je ergens gaatjes inrammen?quote:Op zondag 1 mei 2005 14:54 schreef Eveli het volgende:
Klopt...quote:
Ja stuur maarquote:Op zondag 1 mei 2005 14:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Klopt...
Ik gaat ook lekker buiten van drinken.. Beter dan kleuterleider te spelen voor Little Tonks..
(p.s. heb je laatste poste gelezen in vorig topic??)
Ga je je zorgen verdrinken?quote:Op zondag 1 mei 2005 14:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Klopt...
Ik gaat ook lekker buiten van drinken.. Beter dan kleuterleider te spelen voor Little Tonks..
Ik zit al buiten el-handicapoquote:Op zondag 1 mei 2005 14:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Klopt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |