Je had er ook zelf 1 kunnen aanmaken in die tijdquote:
Weet het ook nietquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:56 schreef Houniet het volgende:
aaahhh deel 8 alweer
oh en dagloper, spastische darmenwat is dat?
en waar is megter?
Bijna de helft van de darmklachten die mensen hebben, zijn het gevolg van een prikkelbare darm. Het prikkelbaredarmsyndroom (PDS) of spastisch colon (spastische dikke darm) is een onschuldige aandoening, maar je kunt er wel veel last van hebben. De belangrijkste klachten zijn buikpijn en ontlastingsproblemen.quote:
Prikkelbare darmen .quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:56 schreef Houniet het volgende:
aaahhh deel 8 alweer
oh en dagloper, spastische darmenwat is dat?
en waar is megter?
staat erbijquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:02 schreef babba_ het volgende:Babba_ | 20 | Schiphol-Oost | KLM | ik ben beetje aan het engineeren, heeeel klein beetje
Dan moet je zeker altijd poepenquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Prikkelbare darmen .
Is een beetje dat je altijd/vaak kramp hebt aan je darmen.
TOPPER!quote:
Hoeft niet...soms verstopping, soms diarree...quote:
Omdat er een banaan in je oor zitquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:08 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom wordt mijn bureau niet schoongemaakt en mijn prullenbak niet geleegd?
Ik ook iddquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
maar ik eet nu dus heel weinig. (niet in hoeveelheid maar in variatie) dus veel groente, fruit en brood en ik drink heel veel water. want ik ben nu in een periode dat ik niets kan verdragen (wordt trouwens leuk met koninginnedag)
Heeeeeeeey daar !!! welkom !!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:11 schreef somegirl het volgende:
haaai! ik ben d'r ook weer, lekker ochtendje vrij gehad!!! lekker zo op de vrijdag
Heb je niets wat je ertegen kund doen dan?quote:
Heej, goeiemiddagquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:11 schreef somegirl het volgende:
haaai! ik ben d'r ook weer, lekker ochtendje vrij gehad!!! lekker zo op de vrijdag
Kund = kuntquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:12 schreef Channie17 het volgende:
[..]
Heb je niets wat je ertegen kund doen dan?![]()
jah joh 't moet niet gekker worden, de 1 's middags vrij de ander 's ochtendsquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:11 schreef somegirl het volgende:
tegen die voedselallergie zeg maar? nee, alleen letten op wat ik eet. en af en toe neem ik metamucil om stoelgang weer op gang te helpen (smerig spul)quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:12 schreef Channie17 het volgende:
[..]
Heb je niets wat je ertegen kund doen dan?![]()
't is idd wel heel erg vandaagquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:15 schreef greatgonzo het volgende:
daar gaan we weer hoor, even weg, 1,5 topic verder
Nu nog steeds doof dan ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:16 schreef somegirl het volgende:
ik werd vanochtend ineens helemaal doof wakker!!! beetje vervelend.... ik word vast verkouden!
(aangezien we het over kwaaltjes hebben.....)
Verkouden terwijl er heerlijk weer op komst is ???? das niet slimquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:16 schreef somegirl het volgende:
ik werd vanochtend ineens helemaal doof wakker!!! beetje vervelend.... ik word vast verkouden!
(aangezien we het over kwaaltjes hebben.....)
Nee tegen spastische darmenquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tegen die voedselallergie zeg maar? nee, alleen letten op wat ik eet. en af en toe neem ik metamucil om stoelgang weer op gang te helpen (smerig spul)
en met koninginnedag zorg ik maar dat ik veel drink en dan maar een beetje vet eten. dagen daarna in ieder geval half vasten
Inderdaad, iedereen hier kan meegenieten..quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Atomaaaaaaatic
elize op fresh fm!
Ik wil een pannekoekquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:18 schreef Houniet het volgende:
koffie is klaar
*houniet geeft de hard werkende fok stageiaers koffie
Lekkerquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:18 schreef Houniet het volgende:
koffie is klaar
Kom je het ff brengen dan ??? en zorg wel dat het warm blijft....quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:18 schreef Houniet het volgende:
koffie is klaar
1 druk op de knop en de koffie stroomt eruitquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:18 schreef Houniet het volgende:
koffie is klaar
Lekker rustig tochquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:19 schreef somegirl het volgende:
ja nu nog steeds doof inderdaad, heb ik wel s vaker, maar ik hoor nu helemaal geen flikker meer!!!
Even je oren klaren door er druk op te zettenquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:19 schreef somegirl het volgende:
ja nu nog steeds doof inderdaad, heb ik wel s vaker, maar ik hoor nu helemaal geen flikker meer!!!
da's waar, maar nu hoor ik de radio ook niet meer!!!quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
@ R-Alph:daar hou ik je aan, he!
nee kan je niets tegen doen, behalve dan je voedsel aanpassen waardoor je darmen iets minder geirriteerd raken. en dus stress tegen gaan.quote:
Inderdaad neus dichtknijpen en dan door je neus uitademenquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:20 schreef knox_ het volgende:
[..]
Even je oren klaren door er druk op te zetten
Was t maar zo makkelijk..........quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:20 schreef knox_ het volgende:
[..]
Even je oren klaren door er druk op te zetten
Langs de dokter gaan en oren laten uitspuiten ?quote:
Ik heb capsules gekregen tegen spatische darmen...quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee kan je niets tegen doen, behalve dan je voedsel aanpassen waardoor je darmen iets minder geirriteerd raken. en dus stress tegen gaan.
maar ik heb alles al geprobeerd en heb nog steeds dagelijks buikpijn en slechte stoelgang.
Spastischequote:Op vrijdag 29 april 2005 14:23 schreef Channie17 het volgende:
[..]
Ik heb capsules gekregen tegen spatische darmen...![]()
Nogmaar 2,5 uur ??? damn ik verveel me dood en zit te gapen als een gek hierzo... 2.5 uur is veels te langquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:23 schreef DaYwALKuR het volgende:
even opgezocht, en volgens mij zit de subway in de Roskamsteeg! Veel plezier morgen!!! (daar kom je namelijk nooit doorheen gelopen veeeeeeeeeeeeel te druk.
hmmmm wachten tot verkoudheid overgaat denk ik. Er zit tenminste niet zomaar van de een op de andere dag een prop in je oor. Ik heb nu gewoon opgezwollen hoornvlies ofzo denk ikquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Langs de dokter gaan en oren laten uitspuiten ?
1 uurtje en dan presentatiequote:
Hoornvlies zit toch in je ogenquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:24 schreef somegirl het volgende:
[..]
hmmmm wachten tot verkoudheid overgaat denk ik. Er zit tenminste niet zomaar van de een op de andere dag een prop in je oor. Ik heb nu gewoon opgezwollen hoornvlies ofzo denk ik
Lekker....doe je bestquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Dalijk eens lekker uitgebreid poepen, heerlijk zonder buikpijn![]()
zooo lang! Ik ga rond 3 uur ervandoor, maja moet straks ook nog 3 uur lang in trein zittenquote:
*teardrop besteld een kopje koffie en een pannenkoek !quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:25 schreef Houniet het volgende:
OKE OKE EN JULLIE KRIJGEN PANNEKOEKEN![]()
![]()
:D
!!!!!!11
LOL wat denk je zelf op koninginnendag ?quote:
Ik heb de broek aanquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
LOL wat denk je zelf op koninginnendag ?![]()
Zuipen totdat je erbij neervalt was het toch?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
LOL wat denk je zelf op koninginnendag ?![]()
Zoietsquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zuipen totdat je erbij neervalt was het toch?
das een prima ideequote:Op vrijdag 29 april 2005 14:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zuipen totdat je erbij neervalt was het toch?
je hebt gelijk jaquote:
Melk en suiker...quote:
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:30 schreef somegirl het volgende:
[..]
je hebt gelijk ja.... trommelvlies bedoelde ik.........
och met alcohol ben ik nou eenmaal snel tevredenquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dacht ik, ik heb alleen maar goede ideën![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:23 schreef Channie17 het volgende:
[..]
Ik heb capsules gekregen tegen spatische darmen...![]()
JA!quote:
Je kunt er op staanquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:33 schreef Houniet het volgende:
WAT IS HET VERSCHIL TUSSEN EEN TRAPPER VAN EEN FIETS EN EEN MARROKAAN
Bij de marokaan moet je harder trappen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:33 schreef Houniet het volgende:
WAT IS HET VERSCHIL TUSSEN EEN TRAPPER VAN EEN FIETS EN EEN MARROKAAN
quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij de marokaan moet je harder trappen.
Had ik toch een beetje gelijkquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:32 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
hoornvlies zit OP je ogen
[afbeelding]
Nee, dat was iets met een fiets die gestolen wordt ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:35 schreef babba_ het volgende:
euhm iets met komt toch altijd terug in de familie?? of was dat een andere
hehe, moet jij ookal een weekrapportage maken met je werkzaamhedenquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:36 schreef knox_ het volgende:
Ik realiseer me nu dat ik deze week alleen maar gefok!t heb
Jep, en ik kom niet verder dan een paar uurtjes stageverslag en Fok!quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehe, moet jij ookal een weekrapportage maken met je werkzaamheden
oooh ja! Dat was ook een goeie heh!?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat was iets met een fiets die gestolen wordt ofzo
pompidomquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
ijsmeis toont een teken van leven en meteen wordt fisher weer wakker
Niets, hij blijft toch in de familiequote:Op vrijdag 29 april 2005 14:37 schreef jitzzzze het volgende:
Wat moet je doen als een marokkaan een fiets van een andere marokkaan steelt?
mja, ik lul die dingen altijd aan elkaar... bespreking hier opdracht gewerkt, verslag bijgewerkt.. ow wacht ja ik verzin hier ook maar een bespreking bijquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:37 schreef knox_ het volgende:
[..]
Jep, en ik kom niet verder dan een paar uurtjes stageverslag en Fok!
Alleen het eerste stukje, waarin een stelletje in een kledingwinkel staat. Komt er een blond meisje en die vraagt aan die jongen 100 gulden. En hij geeft het ook nog.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:37 schreef Houniet het volgende:
hebben jullie gister op sbs de top25 verborgen camera momenten gezien?
Was het niet: "waarom vind een marokaan het niet erg dat zijn fiets gejat wordt?"quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niets, hij blijft toch in de familie
http://www.google.nlquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Er kwam net weer een vaag type het kantoor binnen. met de vraag waar de telegraaf zat en of wij ook bruiloften organiseerden. waarop ik antwoordde: nee, maar in utrecht zijn wel weddingplanners. vervolgens moest is voor haar op zoek naar adressen van weddingplanners.
Nee, de lol is er nu wel een beetje vanafquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:40 schreef babba_ het volgende:
[..]
Was het niet: "waarom vind een marokaan het niet erg dat zijn fiets gejat wordt?"
en dan: "Omdat de fiets toch binnen de familie blijft"
als je em 3x verteld is al niet echt leuk meer eigenlijk![]()
dat mag ze zelf doenquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
http://www.google.nl
---> Weddingplanners utrecht
Maar ik werk ook keihardquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:39 schreef Toeps het volgende:
Hahaha, het is wel te merken dat jullie keihard werken.De topics gaan als een speer, en ijsmeis is ook lekker icoontjes aan het bewerken.
Sssssssst.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:39 schreef Toeps het volgende:
Hahaha, het is wel te merken dat jullie keihard werken.De topics gaan als een speer, en ijsmeis is ook lekker icoontjes aan het bewerken.
Ik moest laatst 5 weken schrijven, omdat ik het een hele tijd niet gedaan hadquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, ik lul die dingen altijd aan elkaar... bespreking hier opdracht gewerkt, verslag bijgewerkt.. ow wacht ja ik verzin hier ook maar een bespreking bij
Mensen komen hier ook altijd gaan ze vragen of wij wat voor ze kunnen opzoeken, ik zeg altijd, meneer/mevrouw weet je wat je doet. Je gaat nu met je aars terug naar je computer, start internet op, gaat naar http://www.google.nl en tikt in wat u zoekt !!!quote:
nog 2 uur en een kwartier en dan weekend.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:42 schreef Houniet het volgende:
nog een uur!!!!!!!!!11 en dan werken, en op me werk fokken! betaald : p
Ben je weggeweest dan ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:43 schreef Vigile het volgende:
I´m baaaaaaaaaaaaaaaaack
Did you miss me?![]()
Gewoon druk geweest met stage rommel, voor het eerst![]()
en jij bentquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:43 schreef Vigile het volgende:
I´m baaaaaaaaaaaaaaaaack
Did you miss me?![]()
Gewoon druk geweest met stage rommel, voor het eerst![]()
ik heb altijd in winkels gewerkt en daar ben ik zo opgevoed dat ik mensen ga helpen bij elke vraag die ze hebben (ze moest ook het telefoonnummer van de telegraaf hebben maar dat kon ik niet zo snel vinden)quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mensen komen hier ook altijd gaan ze vragen of wij wat voor ze kunnen opzoeken, ik zeg altijd, meneer/mevrouw weet je wat je doet. Je gaat nu met je aars terug naar je computer, start internet op, gaat naar http://www.google.nl en tikt in wat u zoekt !!!
En dan staan ze je nog met zo'n vage bek aan te kijken... snappen jullie dat nou ?![]()
Zeg schiet toch eens op met die koffie en die pannenkoeken !!!quote:
heb je je sexy rooie doodskopjasje al aan? we gaan ijsje halenquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nog 2 uur en een kwartier en dan weekend.
ik word door iedereen gebeld, nu ze weten dat mn stagebegeleidster er niet is
http://www.telegraaf.nl --> contact ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb altijd in winkels gewerkt en daar ben ik zo opgevoed dat ik mensen ga helpen bij elke vraag die ze hebben (ze moest ook het telefoonnummer van de telegraaf hebben maar dat kon ik niet zo snel vinden)
heb ik allang gegeven jambekquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zeg schiet toch eens op met die koffie en die pannenkoeken !!!
Nou daar heb ik anders nog heel weinig van gemerktquote:
rondjes aan 't geven???quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Houniet, zijn we aan het uitdelen? ik lust wel.... een glaasje water!
Denkt dat ie never heard of bedoeldequote:
ik haal wel water voor uquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Houniet, zijn we aan het uitdelen? ik lust wel.... een glaasje water!
ik mag nog niet wegquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb je je sexy rooie doodskopjasje al aan? we gaan ijsje halen
geeft bierquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
rondjes aan 't geven???
Fisher meld zich voor bier![]()
Hmmm wie wat waar ? waar gaat dit over ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:47 schreef somegirl het volgende:
ik heb het einde gezien, de top 3 zegmaar. Wel aardig, maar ik had de meesten al gezien. Ook erg vervelend die van Ellemieke vermolen, aangezien we die daarna in Jensen ook nog 3 keer te zien kregen!
quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Denkt dat ie never heard of bedoelde![]()
dan krijg je alleen mail (of was ik scheel)quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl --> contact ?![]()
die top 25 verborgen camera momenten op sbs 6quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hmmm wie wat waar ? waar gaat dit over ?![]()
Jupiler will do just finequote:
jaaaa!!! ik wil ook!!! zonnetje moet ik er nog maar even bij denken alleen....quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
Jupiler will do just fineal mag hoegaarden ook wel... op 't terras zonnetje enzo
![]()
Doe mij maar een palmpjequote:Op vrijdag 29 april 2005 14:50 schreef jitzzzze het volgende:
Kan ik ook meedoen met het rondje bier?
hier schijnt de zonquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:50 schreef somegirl het volgende:
[..]
jaaaa!!! ik wil ook!!! zonnetje moet ik er nog maar even bij denken alleen....
Hey je neuk konijn heeft ineens een vlaggetje in zn handquote:
Vlag in der kontquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey je neuk konijn heeft ineens een vlaggetje in zn hand
hoe was het ook alweer ? zak over dr kop... vlag in de hand... neuken voor het vaderland ?
hij probeert t hier....... maar hij heeft t moeilijk!!!!quote:
Maar jij hoeft geen zak over je hoofd hoor, jij bent liefquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik wil ook een vlaggetje in mijn hand!
ijsmeis hoeft ook geen zak over d'r hoofd, is ook liefquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar jij hoeft geen zak over je hoofd hoor, jij bent lief![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar jij hoeft geen zak over je hoofd hoor, jij bent lief![]()
Dan krijg je van mij een vlaggetjequote:Op vrijdag 29 april 2005 14:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]maar ik wil ook een vlaggetje
En mijn koffie dan ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:57 schreef Houniet het volgende:
*gooit pannekoek bij teardrop in het gezicht
sjonge, hier je koffiequote:
Bye bye, en blijf van die alcohol af das niet goed voor jequote:Op vrijdag 29 april 2005 14:59 schreef Fisher het volgende:
mensen ik ga er vandoor...
ijsmeismijn mail staat in vorig topiqe
fijn weekeinde wees bezopen enzo..
hojje
alcohol is goed voor je!quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Bye bye, en blijf van die alcohol af das niet goed voor je![]()
Nou nou zo kan ie wel weerquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:00 schreef Ballicious het volgende:
Godver de godver kanker computer
quote:
Voor jou en mij wel, voor hem nietquote:
Jammer ik had gehoopt dat je nu zelf door kanker gestorven zou zijn... had je tenminste ook niet meer met kanker kunnen scheldenquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:00 schreef Ballicious het volgende:
Oja, ik leef nog!
wat moet ik er mee?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:59 schreef Fisher het volgende:
mensen ik ga er vandoor...
ijsmeismijn mail staat in vorig topiqe
fijn weekeinde wees bezopen enzo..
hojje
Hou toch je mond, Pussyquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jammer ik had gehoopt dat je nu zelf door kanker gestorven zou zijn... had je tenminste ook niet meer met kanker kunnen schelden![]()
Waarschijnlijk wil ie dat je hem toevoegd op msn of hem een mailtje stuurtquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
wat moet ik er mee?
Doei doei, fijn weekend.
Ach man flikker zelf toch lekker op, mag hopen dat je sterft aan kanker, het liefst vandaag nog !quote:
quote:
Ik heb het niet zo op bea, of op het hele koningshuis eigenlijk... is niet te merken tochquote:
Wat een nare verwensingen gebruik jij jegens mij. Ik had t nog over een stuk plastic. Jij tegen een persoon die leeft. En dat is vele malen erger.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ach man flikker zelf toch lekker op, mag hopen dat je sterft aan kanker, het liefst vandaag nog !
Nee man, het leek net alsof je Fan was!quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op bea, of op het hele koningshuis eigenlijk... is niet te merken toch![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ach man flikker zelf toch lekker op, mag hopen dat je sterft aan kanker, het liefst vandaag nog !
sufferd, ga het gras maaien ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
Kanker is en blijft een dodelijke ziekte, maakt niet uit in welke context je het plaatst
Ben ik stiekem ook welquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:06 schreef somegirl het volgende:
[..]
Nee man, het leek net alsof je Fan was!![]()
Zoiezo met die dodelijke ziekte schelden hoor je niet te doen !quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:07 schreef Ballicious het volgende:
Iemand zo'n ziekte toewensen is toch het ergste wat je kunt doen hoor.
en dan ga je het niet iemand toewensen, dat is namelijk nog een graadje ergerquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zoiezo met die dodelijke ziekte schelden hoor je niet te doen !
Nijntjesbeaquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil ie dat je hem toevoegd op msn of hem een mailtje stuurt![]()
BEA !!!!! STERF BEA !!!!!!!
Gaaf! ik zit nog even te twijfelen of ik uberhaupt wat oranje aan ga doen.... heb wel een oranje shirt, en nog wat ek-shitquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:08 schreef Houniet het volgende:
ik doe morgen me coole oranje/zilvere zonnebril op
ik slaap 9 dagen uitquote:
Flikker toch lekker op joh idiootquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:08 schreef Ballicious het volgende:
Stink teardrop
ik doe me 'plastic fantastic' t-shirt aan van marijke helwegenquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:08 schreef Houniet het volgende:
ik doe morgen me coole oranje/zilvere zonnebril op
Toch wel want het blijkt dat hij er geen ene fuck om geeft anders zou je er niet mee beginnen te scheldenquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en dan ga je het niet iemand toewensen, dat is namelijk nog een graadje erger
quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Toch wel want het blijkt dat hij er geen ene fuck om geeft anders zou je er niet mee beginnen te schelden
dat wist ik nog ja! en over half uurtje ijs halenquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik doe me 'plastic fantastic' t-shirt aan van marijke helwegen
maar dat wist je misschien al
(smilie met middelvinger)quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:12 schreef Ballicious het volgende:
Teardrop, discussie gesloten. Je mag omschakelen naar een ander onderwerp.
Kusje
Deeltje 9 ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:13 schreef jitzzzze het volgende:
Weet je wat ik nu alweer voel aankomen?
Hoe kan dat nou? Ik heb nog niet eens gezegd wat ik voel aankomenquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:14 schreef Ballicious het volgende:
Ja, ik voel t ook
oh, nah dan ben ik nog niet klaar.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat wist ik nog ja! en over half uurtje ijs halen
quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En we hebben een winnaaaaaaarrrrrrr
U gaat door voor de wasmachine..
Hmmm jammer kan ik niet zienquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
oh, nah dan ben ik nog niet klaar.
ey teardrop, dr komt een optocht jouw kant op met iemand die een kruis draagt.
Koninginnendag !!!!!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Snel door naar de volgende vraag:
Wat voor dag is het morgen??
Kan natuurlijk hier wel weer op reageren maar ik houdt wijselijk mijn mond dichtquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:18 schreef Ballicious het volgende:
Wat win ik?
Dat wilde ik eerst nog zeggenquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:18 schreef Houniet het volgende:
fout, zaterdag!
quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Blijf kijken, het antwoord komt na de reclame...
Welkom terug beste kijkbuiskinderen..quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Blijf kijken, het antwoord komt na de reclame...
quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:20 schreef Ballicious het volgende:
Maken jullie ff een deeltje 9 zometeen, ik heb voor t eerst vandaag iets te doen.
je bent scherp vandaag meidquote:
woeiquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Welkom terug beste kijkbuiskinderen..
Het antwoord op de vraag is: Zaterdag
da's een puzzel opzich!quote:
je wilt me nu niet gaan vertellen dat je met die puzzle bezig bentquote:
neequote:Op vrijdag 29 april 2005 15:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
je wilt me nu niet gaan vertellen dat je met die puzzle bezig bent![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
Btw ik maak deeltje 9 niet aan mag iemand anders doen
verdomd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |