Nee tegen spastische darmenquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tegen die voedselallergie zeg maar? nee, alleen letten op wat ik eet. en af en toe neem ik metamucil om stoelgang weer op gang te helpen (smerig spul)
en met koninginnedag zorg ik maar dat ik veel drink en dan maar een beetje vet eten. dagen daarna in ieder geval half vasten
Inderdaad, iedereen hier kan meegenieten..quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Atomaaaaaaatic
elize op fresh fm!
Ik wil een pannekoekquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:18 schreef Houniet het volgende:
koffie is klaar
*houniet geeft de hard werkende fok stageiaers koffie
Lekkerquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:18 schreef Houniet het volgende:
koffie is klaar
Kom je het ff brengen dan ??? en zorg wel dat het warm blijft....quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:18 schreef Houniet het volgende:
koffie is klaar
1 druk op de knop en de koffie stroomt eruitquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:18 schreef Houniet het volgende:
koffie is klaar
Lekker rustig tochquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:19 schreef somegirl het volgende:
ja nu nog steeds doof inderdaad, heb ik wel s vaker, maar ik hoor nu helemaal geen flikker meer!!!
Even je oren klaren door er druk op te zettenquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:19 schreef somegirl het volgende:
ja nu nog steeds doof inderdaad, heb ik wel s vaker, maar ik hoor nu helemaal geen flikker meer!!!
da's waar, maar nu hoor ik de radio ook niet meer!!!quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
@ R-Alph:daar hou ik je aan, he!
nee kan je niets tegen doen, behalve dan je voedsel aanpassen waardoor je darmen iets minder geirriteerd raken. en dus stress tegen gaan.quote:
Inderdaad neus dichtknijpen en dan door je neus uitademenquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:20 schreef knox_ het volgende:
[..]
Even je oren klaren door er druk op te zetten
Was t maar zo makkelijk..........quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:20 schreef knox_ het volgende:
[..]
Even je oren klaren door er druk op te zetten
Langs de dokter gaan en oren laten uitspuiten ?quote:
Ik heb capsules gekregen tegen spatische darmen...quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee kan je niets tegen doen, behalve dan je voedsel aanpassen waardoor je darmen iets minder geirriteerd raken. en dus stress tegen gaan.
maar ik heb alles al geprobeerd en heb nog steeds dagelijks buikpijn en slechte stoelgang.
Spastischequote:Op vrijdag 29 april 2005 14:23 schreef Channie17 het volgende:
[..]
Ik heb capsules gekregen tegen spatische darmen...![]()
Nogmaar 2,5 uur ??? damn ik verveel me dood en zit te gapen als een gek hierzo... 2.5 uur is veels te langquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:23 schreef DaYwALKuR het volgende:
even opgezocht, en volgens mij zit de subway in de Roskamsteeg! Veel plezier morgen!!! (daar kom je namelijk nooit doorheen gelopen veeeeeeeeeeeeel te druk.
hmmmm wachten tot verkoudheid overgaat denk ik. Er zit tenminste niet zomaar van de een op de andere dag een prop in je oor. Ik heb nu gewoon opgezwollen hoornvlies ofzo denk ikquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Langs de dokter gaan en oren laten uitspuiten ?
1 uurtje en dan presentatiequote:
Hoornvlies zit toch in je ogenquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:24 schreef somegirl het volgende:
[..]
hmmmm wachten tot verkoudheid overgaat denk ik. Er zit tenminste niet zomaar van de een op de andere dag een prop in je oor. Ik heb nu gewoon opgezwollen hoornvlies ofzo denk ik
Lekker....doe je bestquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Dalijk eens lekker uitgebreid poepen, heerlijk zonder buikpijn![]()
zooo lang! Ik ga rond 3 uur ervandoor, maja moet straks ook nog 3 uur lang in trein zittenquote:
*teardrop besteld een kopje koffie en een pannenkoek !quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:25 schreef Houniet het volgende:
OKE OKE EN JULLIE KRIJGEN PANNEKOEKEN![]()
![]()
:D
!!!!!!11
LOL wat denk je zelf op koninginnendag ?quote:
Ik heb de broek aanquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
LOL wat denk je zelf op koninginnendag ?![]()
Zuipen totdat je erbij neervalt was het toch?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
LOL wat denk je zelf op koninginnendag ?![]()
Zoietsquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zuipen totdat je erbij neervalt was het toch?
das een prima ideequote:Op vrijdag 29 april 2005 14:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zuipen totdat je erbij neervalt was het toch?
je hebt gelijk jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |