Hoeft niet...soms verstopping, soms diarree...quote:
Omdat er een banaan in je oor zitquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:08 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom wordt mijn bureau niet schoongemaakt en mijn prullenbak niet geleegd?
Ik ook iddquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
maar ik eet nu dus heel weinig. (niet in hoeveelheid maar in variatie) dus veel groente, fruit en brood en ik drink heel veel water. want ik ben nu in een periode dat ik niets kan verdragen (wordt trouwens leuk met koninginnedag)
Heeeeeeeey daar !!! welkom !!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:11 schreef somegirl het volgende:
haaai! ik ben d'r ook weer, lekker ochtendje vrij gehad!!! lekker zo op de vrijdag
Heb je niets wat je ertegen kund doen dan?quote:
Heej, goeiemiddagquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:11 schreef somegirl het volgende:
haaai! ik ben d'r ook weer, lekker ochtendje vrij gehad!!! lekker zo op de vrijdag
Kund = kuntquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:12 schreef Channie17 het volgende:
[..]
Heb je niets wat je ertegen kund doen dan?![]()
jah joh 't moet niet gekker worden, de 1 's middags vrij de ander 's ochtendsquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:11 schreef somegirl het volgende:
tegen die voedselallergie zeg maar? nee, alleen letten op wat ik eet. en af en toe neem ik metamucil om stoelgang weer op gang te helpen (smerig spul)quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:12 schreef Channie17 het volgende:
[..]
Heb je niets wat je ertegen kund doen dan?![]()
't is idd wel heel erg vandaagquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:15 schreef greatgonzo het volgende:
daar gaan we weer hoor, even weg, 1,5 topic verder
Nu nog steeds doof dan ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:16 schreef somegirl het volgende:
ik werd vanochtend ineens helemaal doof wakker!!! beetje vervelend.... ik word vast verkouden!
(aangezien we het over kwaaltjes hebben.....)
Verkouden terwijl er heerlijk weer op komst is ???? das niet slimquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:16 schreef somegirl het volgende:
ik werd vanochtend ineens helemaal doof wakker!!! beetje vervelend.... ik word vast verkouden!
(aangezien we het over kwaaltjes hebben.....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |