hehe, moet jij ookal een weekrapportage maken met je werkzaamhedenquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:36 schreef knox_ het volgende:
Ik realiseer me nu dat ik deze week alleen maar gefok!t heb
Jep, en ik kom niet verder dan een paar uurtjes stageverslag en Fok!quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehe, moet jij ookal een weekrapportage maken met je werkzaamheden
oooh ja! Dat was ook een goeie heh!?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat was iets met een fiets die gestolen wordt ofzo
pompidomquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
ijsmeis toont een teken van leven en meteen wordt fisher weer wakker
Niets, hij blijft toch in de familiequote:Op vrijdag 29 april 2005 14:37 schreef jitzzzze het volgende:
Wat moet je doen als een marokkaan een fiets van een andere marokkaan steelt?
mja, ik lul die dingen altijd aan elkaar... bespreking hier opdracht gewerkt, verslag bijgewerkt.. ow wacht ja ik verzin hier ook maar een bespreking bijquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:37 schreef knox_ het volgende:
[..]
Jep, en ik kom niet verder dan een paar uurtjes stageverslag en Fok!
Alleen het eerste stukje, waarin een stelletje in een kledingwinkel staat. Komt er een blond meisje en die vraagt aan die jongen 100 gulden. En hij geeft het ook nog.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:37 schreef Houniet het volgende:
hebben jullie gister op sbs de top25 verborgen camera momenten gezien?
Was het niet: "waarom vind een marokaan het niet erg dat zijn fiets gejat wordt?"quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niets, hij blijft toch in de familie
http://www.google.nlquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Er kwam net weer een vaag type het kantoor binnen. met de vraag waar de telegraaf zat en of wij ook bruiloften organiseerden. waarop ik antwoordde: nee, maar in utrecht zijn wel weddingplanners. vervolgens moest is voor haar op zoek naar adressen van weddingplanners.
Nee, de lol is er nu wel een beetje vanafquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:40 schreef babba_ het volgende:
[..]
Was het niet: "waarom vind een marokaan het niet erg dat zijn fiets gejat wordt?"
en dan: "Omdat de fiets toch binnen de familie blijft"
als je em 3x verteld is al niet echt leuk meer eigenlijk![]()
dat mag ze zelf doenquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
http://www.google.nl
---> Weddingplanners utrecht
Maar ik werk ook keihardquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:39 schreef Toeps het volgende:
Hahaha, het is wel te merken dat jullie keihard werken.De topics gaan als een speer, en ijsmeis is ook lekker icoontjes aan het bewerken.
Sssssssst.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:39 schreef Toeps het volgende:
Hahaha, het is wel te merken dat jullie keihard werken.De topics gaan als een speer, en ijsmeis is ook lekker icoontjes aan het bewerken.
Ik moest laatst 5 weken schrijven, omdat ik het een hele tijd niet gedaan hadquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, ik lul die dingen altijd aan elkaar... bespreking hier opdracht gewerkt, verslag bijgewerkt.. ow wacht ja ik verzin hier ook maar een bespreking bij
Mensen komen hier ook altijd gaan ze vragen of wij wat voor ze kunnen opzoeken, ik zeg altijd, meneer/mevrouw weet je wat je doet. Je gaat nu met je aars terug naar je computer, start internet op, gaat naar http://www.google.nl en tikt in wat u zoekt !!!quote:
nog 2 uur en een kwartier en dan weekend.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:42 schreef Houniet het volgende:
nog een uur!!!!!!!!!11 en dan werken, en op me werk fokken! betaald : p
Ben je weggeweest dan ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:43 schreef Vigile het volgende:
I´m baaaaaaaaaaaaaaaaack
Did you miss me?![]()
Gewoon druk geweest met stage rommel, voor het eerst![]()
en jij bentquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:43 schreef Vigile het volgende:
I´m baaaaaaaaaaaaaaaaack
Did you miss me?![]()
Gewoon druk geweest met stage rommel, voor het eerst![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |