Bye bye, en blijf van die alcohol af das niet goed voor jequote:Op vrijdag 29 april 2005 14:59 schreef Fisher het volgende:
mensen ik ga er vandoor...
ijsmeismijn mail staat in vorig topiqe
fijn weekeinde wees bezopen enzo..
hojje
alcohol is goed voor je!quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Bye bye, en blijf van die alcohol af das niet goed voor je![]()
Nou nou zo kan ie wel weerquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:00 schreef Ballicious het volgende:
Godver de godver kanker computer
quote:
Voor jou en mij wel, voor hem nietquote:
Jammer ik had gehoopt dat je nu zelf door kanker gestorven zou zijn... had je tenminste ook niet meer met kanker kunnen scheldenquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:00 schreef Ballicious het volgende:
Oja, ik leef nog!
wat moet ik er mee?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:59 schreef Fisher het volgende:
mensen ik ga er vandoor...
ijsmeismijn mail staat in vorig topiqe
fijn weekeinde wees bezopen enzo..
hojje
Hou toch je mond, Pussyquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jammer ik had gehoopt dat je nu zelf door kanker gestorven zou zijn... had je tenminste ook niet meer met kanker kunnen schelden![]()
Waarschijnlijk wil ie dat je hem toevoegd op msn of hem een mailtje stuurtquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
wat moet ik er mee?
Doei doei, fijn weekend.
Ach man flikker zelf toch lekker op, mag hopen dat je sterft aan kanker, het liefst vandaag nog !quote:
quote:
Ik heb het niet zo op bea, of op het hele koningshuis eigenlijk... is niet te merken tochquote:
Wat een nare verwensingen gebruik jij jegens mij. Ik had t nog over een stuk plastic. Jij tegen een persoon die leeft. En dat is vele malen erger.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ach man flikker zelf toch lekker op, mag hopen dat je sterft aan kanker, het liefst vandaag nog !
Nee man, het leek net alsof je Fan was!quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op bea, of op het hele koningshuis eigenlijk... is niet te merken toch![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ach man flikker zelf toch lekker op, mag hopen dat je sterft aan kanker, het liefst vandaag nog !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |