ik heb altijd in winkels gewerkt en daar ben ik zo opgevoed dat ik mensen ga helpen bij elke vraag die ze hebben (ze moest ook het telefoonnummer van de telegraaf hebben maar dat kon ik niet zo snel vinden)quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mensen komen hier ook altijd gaan ze vragen of wij wat voor ze kunnen opzoeken, ik zeg altijd, meneer/mevrouw weet je wat je doet. Je gaat nu met je aars terug naar je computer, start internet op, gaat naar http://www.google.nl en tikt in wat u zoekt !!!
En dan staan ze je nog met zo'n vage bek aan te kijken... snappen jullie dat nou ?![]()
Zeg schiet toch eens op met die koffie en die pannenkoeken !!!quote:
heb je je sexy rooie doodskopjasje al aan? we gaan ijsje halenquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nog 2 uur en een kwartier en dan weekend.
ik word door iedereen gebeld, nu ze weten dat mn stagebegeleidster er niet is
http://www.telegraaf.nl --> contact ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb altijd in winkels gewerkt en daar ben ik zo opgevoed dat ik mensen ga helpen bij elke vraag die ze hebben (ze moest ook het telefoonnummer van de telegraaf hebben maar dat kon ik niet zo snel vinden)
heb ik allang gegeven jambekquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zeg schiet toch eens op met die koffie en die pannenkoeken !!!
Nou daar heb ik anders nog heel weinig van gemerktquote:
rondjes aan 't geven???quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Houniet, zijn we aan het uitdelen? ik lust wel.... een glaasje water!
Denkt dat ie never heard of bedoeldequote:
ik haal wel water voor uquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Houniet, zijn we aan het uitdelen? ik lust wel.... een glaasje water!
ik mag nog niet wegquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb je je sexy rooie doodskopjasje al aan? we gaan ijsje halen
geeft bierquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
rondjes aan 't geven???
Fisher meld zich voor bier![]()
Hmmm wie wat waar ? waar gaat dit over ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:47 schreef somegirl het volgende:
ik heb het einde gezien, de top 3 zegmaar. Wel aardig, maar ik had de meesten al gezien. Ook erg vervelend die van Ellemieke vermolen, aangezien we die daarna in Jensen ook nog 3 keer te zien kregen!
quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Denkt dat ie never heard of bedoelde![]()
dan krijg je alleen mail (of was ik scheel)quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl --> contact ?![]()
die top 25 verborgen camera momenten op sbs 6quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hmmm wie wat waar ? waar gaat dit over ?![]()
Jupiler will do just finequote:
jaaaa!!! ik wil ook!!! zonnetje moet ik er nog maar even bij denken alleen....quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
Jupiler will do just fineal mag hoegaarden ook wel... op 't terras zonnetje enzo
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |