sufferd, ga het gras maaien ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
Kanker is en blijft een dodelijke ziekte, maakt niet uit in welke context je het plaatst
Ben ik stiekem ook welquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:06 schreef somegirl het volgende:
[..]
Nee man, het leek net alsof je Fan was!![]()
Zoiezo met die dodelijke ziekte schelden hoor je niet te doen !quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:07 schreef Ballicious het volgende:
Iemand zo'n ziekte toewensen is toch het ergste wat je kunt doen hoor.
en dan ga je het niet iemand toewensen, dat is namelijk nog een graadje ergerquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zoiezo met die dodelijke ziekte schelden hoor je niet te doen !
Nijntjesbeaquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil ie dat je hem toevoegd op msn of hem een mailtje stuurt![]()
BEA !!!!! STERF BEA !!!!!!!
Gaaf! ik zit nog even te twijfelen of ik uberhaupt wat oranje aan ga doen.... heb wel een oranje shirt, en nog wat ek-shitquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:08 schreef Houniet het volgende:
ik doe morgen me coole oranje/zilvere zonnebril op
ik slaap 9 dagen uitquote:
Flikker toch lekker op joh idiootquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:08 schreef Ballicious het volgende:
Stink teardrop
ik doe me 'plastic fantastic' t-shirt aan van marijke helwegenquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:08 schreef Houniet het volgende:
ik doe morgen me coole oranje/zilvere zonnebril op
Toch wel want het blijkt dat hij er geen ene fuck om geeft anders zou je er niet mee beginnen te scheldenquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en dan ga je het niet iemand toewensen, dat is namelijk nog een graadje erger
quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Toch wel want het blijkt dat hij er geen ene fuck om geeft anders zou je er niet mee beginnen te schelden
dat wist ik nog ja! en over half uurtje ijs halenquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik doe me 'plastic fantastic' t-shirt aan van marijke helwegen
maar dat wist je misschien al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |