Lekker die gaat er altijd wel inquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:43 schreef Lionheaad het volgende:
* PROOST *
[afbeelding]
Dat ze maar mogen smaken
![]()
die konden er niet meer bijquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:45 schreef golfer het volgende:
Leve de republiek, hoera!!!
Dat is mooi en nu hopen dat het plan snel wordt goedgekeurdquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Euh jah, beetje rustig nog.. ik moet wachten tot mijn plan wordt goedgekeurd... maar goed ondertussen zit ik te fokkenheb wel gezellig collega's
Trouwens moet jij niet werken vandaag?
Bevalt het nog steeds goed?quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een contract voor 36 uur in de week, waardoor ik vrijdags alleen 's morgens werk.![]()
Kijk dat is echt lekkerquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is mooi en nu hopen dat het plan snel wordt goedgekeurd
Ik heb al gewerkt vandaag,
Ik heb een contract voor 36 uur in de week, waardoor ik vrijdags alleen 's morgens werk.![]()
Ja het bevalt me uitstekend daar. Ik verveel me geen seconde.quote:
Ja dat is zeker prettig. Ik mocht zelf kiezen welke dag ik 4 uur zou werken en dan is de keuze niet moeilijk natuurlijkquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijk dat is echt lekkervrijdagmiddag vrij
dan heb je een lekker lang weekend...
Freddiequote:Op vrijdag 29 april 2005 13:49 schreef Lionheaad het volgende:
Oranje Icoontje??
Koninginnedag-icoontjes?
<------------------------quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:49 schreef Lionheaad het volgende:
Oranje Icoontje??
Koninginnedag-icoontjes?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:58 schreef golfer het volgende:
[..]
<------------------------
Ik heb mijn jaarlijks terugkerende icoontje maar weer genomen.
Ik zag het ja.quote:
Hallo, bakkie koffie !quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo, lekker broodje!
voor de 100-ste keerquote:Er gaat een sterk gerucht dat Osama bin Laden dood is. Betrouwbare websites, waaronder Debka.com, hebben dat gemeld. Debka.com zou ook bronnen binnen de Israelische Geheime Dienst hebben.
Volgens Amsterdamse beurshandelaren stijgt de beurs op geruchten rondom de dood van topterrorist Osama bin Laden. De Amsterdamse AEX staat op een winst van 0,5 procent.
je hebt niets gemist....CSKA wist Parma op 0-0 te houdenquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:31 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Gisteravond oude maat die ik een paar jaar niet had gezien op bezoek.Samen voetballen kijken, maar ja hoe gaat dat biertje, bacootje veel lullen en lachen om ouwe verhalen.
Dus hoe was de wedstrijd ?
Geen ideequote:Op vrijdag 29 april 2005 14:30 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Die man blijft maar doodgaan he.
Hoe doet ie dat toch?
Ok, bedankt voor het bijpraten.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je hebt niets gemist....CSKA wist Parma op 0-0 te houden
thats where friends are forquote:
tadaaaaaquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:35 schreef Lionheaad het volgende:
Kijkeens Apelsientje;
[afbeelding]
met de groeten van ijsmeis
Je moet die van jezelf ook nog veranderenquote:
Heb je nog een leuke tip dan?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je moet die van jezelf ook nog veranderen
Waar een rede tot zuipen is, voel ik me altijd thuisquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:47 schreef Againzender het volgende:
Koninklijk topic, ik voel me direct thuis![]()
Is ijsmeis jouw vriendinnetje leeuwenhoofd?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:35 schreef Lionheaad het volgende:
Kijkeens Apelsientje;
[afbeelding]
met de groeten van ijsmeis
hehehequote:Op vrijdag 29 april 2005 14:49 schreef Againzender het volgende:
Overigens, die laatste 'a' in de topictitel, moet die niet weg
Ik haar fotoboek staat van nietquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is ijsmeis jouw vriendinnetje leeuwenhoofd?
Nopequote:Op vrijdag 29 april 2005 14:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is ijsmeis jouw vriendinnetje leeuwenhoofd?
Dus op 9 mei krijg je te horen of je stage definitief doorgaat of niet...quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:06 schreef appelsientje het volgende:
ZO mijn leraar van school belde net... hij wilde NU mijn definitieve goedkeuring ontvangen ( terwijl ik dus zit te wachten op de tros) dus ik vertel dat dat niet ging werken.... dat ging erbij hem niet in... NU NU NU NU NU!!! ...
Dus ik naar mijn stagebegeleider... oooo ik bel je leraar wel ff.... nu mag het maandag 9 mei
Zoiets ja.. ben wel benieuwd naar het gesprek eigenlijk...quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus op 9 mei krijg je te horen of je stage definitief doorgaat of niet...
Dan hier nog maar eens proberen;quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Funny: in het icon-topic vroeg iemand wie van deze twee Batistuta is...
<--
Dat kan ik me wel voorstellen. Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 29 april 2005 15:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zoiets ja.. ben wel benieuwd naar het gesprek eigenlijk...
*zucht* ik wil gewoon mijn diploma... geen gezeur meer... dan kan ik tenminste gaan reizen...
Goedzo aanpakken die zooi!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:15 schreef Noca het volgende:
Heb net maar wat muizenlokdoosjes uitgezet hier in het pand. Het gedoogbeleid is gestopt, ik ga net zolang door tot ze allemaal zijn opgerot!
quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:15 schreef Noca het volgende:
Heb net maar wat muizenlokdoosjes uitgezet hier in het pand. Het gedoogbeleid is gestopt, ik ga net zolang door tot ze allemaal zijn opgerot!
quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:18 schreef PyTh het volgende:
Hoe was het in Milaan? Geweldig
Welk hotel heb je gezeten? Hotel Adler, vlakbij Piazzale Loreto
Waarom niet gebeld? Ik heb volgens mij 80 sms'jes gehad en een oud-collega zat heel toevallig in Milaan, dus ik heb er eigenlijk gewoon niet meer aan gedacht![]()
quote:
Hoe was het in Milaan? Geweldig op het wedstrijdverloop na, ik was helemaal down na de wedstrijd.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:25 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zelfde vragen voor jou (op die laatste na)
Ik denk dat die muisjes gewoon op Clauwhee geilenquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:31 schreef Noca het volgende:
[..]
Pas maar op, anders kom ik je ook nog lekkere korreltjes voeren!![]()
Whehequote:Op vrijdag 29 april 2005 15:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk dat die muisjes gewoon op Clauwhee geilen
Wat doet ze bij jou dan?quote:
Ik denk alleen dat het geen wederzijdse liefde isquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk dat die muisjes gewoon op Clauwhee geilen
Clau wil beschuit met muisjesquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat het geen wederzijdse liefde is
Sja, dat lijkt me duidelijkquote:
Zolang je ze maar goed weet te gebruikenquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat het geen wederzijdse liefde is
Ik heb een tukje gedaan - jij ook?quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:40 schreef Noca het volgende:
[..]
Laten we daar nog maar niet aan beginnen![]()
Je mag vast wel clau zeggen
Ik zat op Piazzale Loreto, dat is 1 metrohalte verder ..... (www.hoteladlermilano.it)quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoe was het in Milaan? Geweldig op het wedstrijdverloop na, ik was helemaal down na de wedstrijd.
Welk hotel heb je gezeten? Hotel Galles, aan de Piazzo Lima
http://www.galles.it/
spannendquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:41 schreef Noca het volgende:
Oe, komt net ambulance aanrijden hier voor bij de weg...een of andere fietser op de stoep gedonderd..
Politie en brandweer waren al aanwezig. Wat een nieuws weer uit het hoge noorden he!
Phoe zeg....spannendquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:41 schreef Noca het volgende:
Oe, komt net ambulance aanrijden hier voor bij de weg...een of andere fietser op de stoep gedonderd..
Politie en brandweer waren al aanwezig. Wat een nieuws weer uit het hoge noorden he!
hahahaquote:
Klopt ja, daar moesten we na de wedstrijd uitstappen omdat ie niet meer stopte op Lima.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik zat op Piazzale Loreto, dat is 1 metrohalte verder ..... (www.hoteladlermilano.it)
Wat kostten die kamers?
Noca gaat vanavond moe maar voldaan naar bed...quote:
En ik moet zo wat lampjes kopen omdat ik die moet verwisselen!quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Noca gaat vanavond moe maar voldaan naar bed...
Muisen val gezet... uit het raam naar de ambulance kijken... zo zoveel opwinding op 1 dag...
Niet dat ik zoveel bijzonders hier mee maak
zooo man jij moet zo maar ff een middag tukje doenquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:48 schreef Noca het volgende:
[..]
En ik moet zo wat lampjes kopen omdat ik die moet verwisselen!
Damn...mijn dag kan niet meer stuk!!![]()
Ja, er had een Bobo in the Bush gezeten.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:49 schreef SCH het volgende:
SCHuurde die slip?
Volgens mij doet ze haar zwembroekje daar aanquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:49 schreef SCH het volgende:
SCHuurde die slip?
Moeten we ons nog in houden ook...quote:UTRECHT - Vanaf vrijdagavond 19.00 uur en op Koninginnedag geldt op de stations van de Nederlandse Spoorwegen (NS) en in de treinen een alcoholverbod. Ook is het niet toegestaan om meer dan één flesje, blikje of andere verpakking met alcoholische drank mee te nemen. Dat heeft een woordvoerder van de NS vrijdag gezegd.
Ook wordt op stations geen alcohol verkocht. De maatregel duurt tot zondagochtend 5.00 uur. Volgens een woordvoerder sluit de NS zich met de regels aan bij de maatregelen van de gemeente Amsterdam.
"Het is een dag vol feest, maar we willen de sfeer wel graag in de hand houden," aldus de zegsman. De spoorwegpolitie neemt de drank die niet mee mag in de trein, in beslag.
De NS zet vrijdag en zaterdag extra en langere treinen in om de passagiersstroom te kunnen verwerken. Vrijdagavond rijden extra treinen rondom Den Haag waar de jaarlijkse Koninginnenach plaatsheeft.
Zaterdag rijden langere treinen en waar mogelijk dubbeldekkers om feestgangers van en naar Amsterdam te vervoeren. Ook zet de NS zaterdag extra treintoestellen in van en naar Nijmegen. Op die dag viert de stad het 2000-jarig bestaan.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, er had een Bobo in the Bush gezeten.
da's geen liefde maar geilheidquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:02 schreef appelsientje het volgende:
aaaaaaaaaaaa wat een liefde allemaal...
dat hoorde ik ook op de radio...quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:03 schreef Lionheaad het volgende:
Kwart nederlanders heeft problemen met slapen....
Ik ook dit weekend....![]()
o oke.....quote:
Bier ??quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:13 schreef rubbereend het volgende:
middag, terug van het boodschappen doenaha Golfer viert moergen geen koninginnendag zie k
quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:53 schreef appelsientje het volgende:
bron: Nu.nl
[..]
Moeten we ons nog in houden ook...
nou vooruit dan omdat je zo aandringtquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]net een paar blikjes bier gekocht om vanavond in de trein te nuttigen
snap k ook niequote:Op vrijdag 29 april 2005 16:18 schreef Noca het volgende:
Wat is dat trouwens dat iedereen op die Kournikova stemt in het spt babes topic. Vind er niks aan.
quote:
u is te goedquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou vooruit dan omdat je zo aandringt
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
snap k ook niemaarja anni friesinger staat dr ook nog en die heeft er al helemaal nix te zoeken
[..]op deéén of andere manier ben k toch bang dat ze toch mee de trein in gaan op de gok dan maar.
eentje danquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:30 schreef superjoden het volgende:
[..]
je mag toch wel een biertje drinken in de trein of mag dat ook al niet meer
en als tie even niet kijkt neem je er gewoon nog eentje, tweetje, drietje.....quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
eentje danmeer mag niet van meneer de conducteur
![]()
Die is idd erg engquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
snap k ook niemaarja anni friesinger staat dr ook nog en die heeft er al helemaal nix te zoeken
[..]
Flikker op met die linkSCHe avatarquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nog een half uurtje miesmuizen hiero... en dan het bruiSCHende stadsleven in![]()
En nog 1quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:33 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
en als tie even niet kijkt neem je er gewoon nog eentje, tweetje, drietje.....
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:30 schreef superjoden het volgende:
[..]
je mag toch wel een biertje drinken in de trein of mag dat ook al niet meer
quote:Vanaf vrijdagavond 19.00 uur en op Koninginnedag geldt op de stations van de Nederlandse Spoorwegen (NS) en in de treinen een alcoholverbod.
quote:
Miesmuist miesmuist Miesmuist miesmuist Miesmuist miesmuist Miesmuist miesmuistquote:Niet miesmuizen, krijg je Noca achter je aan
Gewoon een rugtas meenemen en daarboven op 2 boeken leggen.. valt vast niet opquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]ook al niet, de eikels. k let bij t instappen wel ff op de conducteur
:d ja hee k ga toch niet met een rugtas met boeken daarin naar een housepartyquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gewoon een rugtas meenemen en daarboven op 2 boeken leggen.. valt vast niet op![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]ook al niet, de eikels. k let bij t instappen wel ff op de conducteur
niet ??quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
:d ja hee k ga toch niet met een rugtas met boeken daarin naar een houseparty![]()
Owww wat ben je mooiquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:51 schreef SCH het volgende:
ik heb geknutscheld
Ik haat die koninginnedingesen maar Desmond staat met een kraampje en kickt op iedere 10 eurocent, dus die ga ik wel even helpen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Owww wat ben je mooi
Ik ga naar je SCHtaatsjie
* Noca rent achter Bluezz aan!quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Miesmuist miesmuist Miesmuist miesmuist Miesmuist miesmuist Miesmuist miesmuist
Koooooom dan nocaatje
Plastic fantastic is het bij velen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:18 schreef Noca het volgende:
Wat is dat trouwens dat iedereen op die Kournikova stemt in het spt babes topic. Vind er niks aan.
Gewoon in het Oranje gaan, dan val je niet opquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:04 schreef tong80 het volgende:
Shit m'n aansteker bijna leeg. Moet ik toch nog de deur uit dit weekend
En toch is het zo.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
Dat gelooft niemand natuurlijk.
Post van de dagquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:19 schreef ErikT het volgende:
Goedenavond
Geloof het of niet, maar ik drink niks dit weekend
Ik moet uitrusten.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Waarom dat dan? Moet je nuchter blijven voor iets?
Wat is een navelbreuk ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:30 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik moet uitrusten.
Ben gisteren geopereerd aan een navelbreuk...
Ik kan echt niks. Gaar van de narcose. Mn ouders komen me halen straks, ik ga een weekend bij hen zitten. Eigenlijk ook wel leuk.
Gelukkig is er wielrennen en snooker.
Ja blijkbaar. Wist ik ook niet totdat het me overkwam.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is een navelbreuk ?
Kan je die breken
Beterschap Erikquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:36 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja blijkbaar. Wist ik ook niet totdat het me overkwam.
Het is een scheurtje in de buikwand achter de navel. De buikwand is daar zwak, omdat er, door de navel, geen buikspieren zitten daar. T is ook vergelijkbaar met een liesbreuk heb ik begrepen. Normaal komt dit meer voor bij baby's geloof ik...
Maar ik had dus opeens een bobbeltje uit mn navel. Het was eigenlijk een preventieve operatie, want ik had er geen last van (nu wel), maar t kan groter worden en dan komen je darmen eruit, knellen, enz, niet goed.
Ik heb nu een mooie witte pleisterquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
Maar kan je nu ooit nog wel een navelpiercing nemen?
* methodmich is al republikein en viert geen koninginnedag.
Tong heeft tot 10 jaar na z'n examen nog examenfeesten bezochtquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
Doe je examen cultheld?
VWO gedaan, toen MAVO nu (nog steeds HAVO), maar onze school (VAVO) geeft geen examenfeesten. M'n vrienden hebben echter wel een examenfeest en daar ben ik nu naartoequote:Op vrijdag 29 april 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
Cultheld kan toch eerst MAVO, toen HAVO en toen VWO gedaan hebben?
Ah nu kan ik je leeftijd inschatten. Ik begrijp nu dat je soms vijandig op de manj speelt want van feiten vanj voor 1999 weet je niks.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
VWO gedaan, toen MAVO nu (nog steeds HAVO), maar onze school (VAVO) geeft geen examenfeesten. M'n vrienden hebben echter wel een examenfeest en daar ben ik nu naartoe
Nou, zat ik best in de buurt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
VWO gedaan, toen MAVO nu (nog steeds HAVO), maar onze school (VAVO) geeft geen examenfeesten. M'n vrienden hebben echter wel een examenfeest en daar ben ik nu naartoe
Van VWO naar Mavo?! En Mavo bestaat toch niet meerquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij denkt van wel, en is al 8 keer blijven ziten.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:12 schreef DIJK het volgende:
[..]
Van VWO naar Mavo?! En Mavo bestaat toch niet meer.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:14 schreef methodmich het volgende:
MAVO heet nu VMBO-T, maar is hetzelfde.
Vandaag nog een moeder die een boek kwam brengen met een briefje. "Gebracht door iemand van De Driehoek, was geleent".
Ik kreeg te horen dat ik advocaat moest worden of jurist want ik kon mn kop niet houden en wist overal onderuit te komen. Ze hebben nog gelijk ook!quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:10 schreef tong80 het volgende:
Een leraar zei ooit tegen mij na weer een weerwoord. 'Jij wordt dominee of politicus.'
Een leraar zei tegen en andere leraar die later de elftalleider werd bij het eerste :quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik kreeg te horen dat ik advocaat moest worden of jurist want ik kon mn kop niet houden en wist overal onderuit te komen. Ze hebben nog gelijk ook!.
daar hebben meer mensen last vanquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik kreeg te horen dat ik advocaat moest worden of jurist want ik kon mn kop niet houden en wist overal onderuit te komen. Ze hebben nog gelijk ook!.
En nu moet je nachtdiensten draaien in een magazijn ver van huisquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:29 schreef DutchGooner het volgende:
School
132 maal in 4 jaar uit de klas gestuurd worden,het schijnt nog een record te zijn
Het is ook een goede eigenschapquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
daar hebben meer mensen last van![]()
Dat is het resultaat.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
En nu moet je nachtdiensten draaien in een magazijn ver van huis
Daar twijfelen sommige mensen weleens aan.quote:
Pure jaloeziequote:Op vrijdag 29 april 2005 20:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar twijfelen sommige mensen weleens aan.
Vraag anders maar rond in het FCDB topic
DG shake hands.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is het resultaat.
Voetbal is en was nog steeds belangrijker dan school natuurlijk
Uiteraardquote:
Maar jij bent nog niet uitgeleerd,ik wel al zou ik wel iets anders kunnen gaan doenquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ook
O nee. VWO 3 krijg je een gratis VMBO diploma(nog nooit gezien).
Nog niet nee. Studentenleven komt eranquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar jij bent nog niet uitgeleerd,ik wel al zou ik wel iets anders kunnen gaan doen
Ik heb niet alle Hools gevolgd:quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nog niet nee. Studentenleven komt eran.
De hypotheek moet afgesloten worden, huizen genoeg die we kunnen vinden alleen de hypotheek moet nog. We weten alleen niet of we die wel kunnen krijgen aangezien we er al 2 hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb niet alle Hools gevolgd:
Hoe zit het met je zoektocht naar woonruimte?
OK, als je er al 2 hebt wordt het wel moeilijk, maar ja proberen kan natuurlijk geen kwaad.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
De hypotheek moet afgesloten worden, huizen genoeg die we kunnen vinden alleen de hypotheek moet nog. We weten alleen niet of we die wel kunnen krijgen aangezien we er al 2 hebben.
1e gesprek met zo'n adviseur was niet negatief. Op dit moment gaat het lukkenquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OK, als je er al 2 hebt wordt het wel moeilijk, maar ja proberen kan natuurlijk geen kwaad.
Dat zou dan mooi zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
1e gesprek met zo'n adviseur was niet negatief. Op dit moment gaat het lukken
Zekerquote:
waar ga je naar toe, Amsterdam?quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:51 schreef rubbereend het volgende:
net nog ff een paar lekker geslapenklaar om te gaan
quote:
Dat doe ik dadelijk nog,straks om 04.00 gaat het wekkertje om weer richting Het Beloofde Land te vertrekkenquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:51 schreef rubbereend het volgende:
net nog ff een paar lekker geslapenklaar om te gaan
heb je ook bier gedronken?quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben er net weer na 4 dagen feest (NSK Tennis) in Leiden
Ik ben echt keihard naar de klote gegaan, wel een 2 halve finales gehaald, maar die allebei verloren
Verder middagbier, lekker weer, ochtendbier, leuke meiden, avondbier, tennis, nachtbier, feest, nog meer sloten bier, 70 man en vrouw in een sporthal, bier, Jan Siemerink en bier.Oftewel, het was leuk
Bierquote:
staat dar iets anders in dan?quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Bier
Tuurlijk train, past dat niet in het ACFU-schema dan![]()
stond jij toen voor paal ?quote:
Ik dacht dat jij Koninginedag niet s aan vond?quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:31 schreef SCH het volgende:
Je kon voor 1 euro paaldansen in de stad met een mooie man
dan stond je dus voor paalquote:
Klopt, maar dat moet ik toch even checken danquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Koninginedag niet s aan vond?
Ik heb nog aan je gedacht toen ik vanavond langs de afslag Haarlem kwam !!quote:
Driewerf hoera voor BLuezz.quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leve de republiek, HOERa HOERa HOERA!
We moeten echt binnenkort even iets afspreken.quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:43 schreef just me het volgende:
Ik heb nog aan je gedacht toen ik vanavond langs de afslag Haarlem kwam !!
het moet niet gekker worden inderdaadquote:
Geld storneren, klinkt woest!quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:56 schreef Againzender het volgende:
* Againzender gaat maandagmorgen direct dat geld laten storneren
Ik ook!quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Ja, en het is nog een bestaand woord ook
Ik dacht een tiepvaut
quote:stor·ne·ren (ov.ww.)
1 [boekh.] een fout herstellen door een tegenpost aan de credit- of debetzijde
stor·no (de ~ (m.), ~'s)
1 [boekh.] verbetering van een foutieve boeking
Niet te veel posten willen als je terugkomt Vommie, want elke keer die wartaal van je lezen doet je imago geen goed.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:07 schreef Vom het volgende:
Hoolies, ik gaat 't stadsie onveilig maken.
Misschien tot morgen als ik dan nog leef
quote:
feest ze!quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:07 schreef Vom het volgende:
Hoolies, ik gaat 't stadsie onveilig maken.
Misschien tot morgen als ik dan nog leef
quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
We moeten echt binnenkort even iets afspreken.
Rondje golfen en ons huisje bekijken, oké?
Studio Sport gekeken, nu lekker lezen op bedquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:45 schreef pascalheister het volgende:
rustig hier, iedereen aan het feesten ?
ik ga dansens mijn bedje inquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:45 schreef pascalheister het volgende:
rustig hier, iedereen aan het feesten ?
uiteraardquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wilt u nog een laatste dans met mij![]()
Flappentappende tepeltjesquote:
met jm altijd, wil jij ook nog dan, natuurlijk wel eerst je boek uitlezen hequote:Op zaterdag 30 april 2005 00:25 schreef SCH het volgende:
was het lekker pascal?
nope moest werken tot 23 uur dus geen dvdtje kijkenquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt je DVD'tjes avond er weer op zitten?
we zullen zien, morgenmiddag ff een terrasje pikken met wat vrienden. Misschien s'avonds anders kijken we zondag weer filmquote:
Zwart is inderaad waaaay coooler.quote:Op zaterdag 30 april 2005 02:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nei maar wel oliemoe
En ik wil nie orange zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |