Dus op 9 mei krijg je te horen of je stage definitief doorgaat of niet...quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:06 schreef appelsientje het volgende:
ZO mijn leraar van school belde net... hij wilde NU mijn definitieve goedkeuring ontvangen ( terwijl ik dus zit te wachten op de tros) dus ik vertel dat dat niet ging werken.... dat ging erbij hem niet in... NU NU NU NU NU!!! ...
Dus ik naar mijn stagebegeleider... oooo ik bel je leraar wel ff.... nu mag het maandag 9 mei
Zoiets ja.. ben wel benieuwd naar het gesprek eigenlijk...quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus op 9 mei krijg je te horen of je stage definitief doorgaat of niet...
Dan hier nog maar eens proberen;quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Funny: in het icon-topic vroeg iemand wie van deze twee Batistuta is...
<--
Dat kan ik me wel voorstellen. Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 29 april 2005 15:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zoiets ja.. ben wel benieuwd naar het gesprek eigenlijk...
*zucht* ik wil gewoon mijn diploma... geen gezeur meer... dan kan ik tenminste gaan reizen...
Goedzo aanpakken die zooi!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:15 schreef Noca het volgende:
Heb net maar wat muizenlokdoosjes uitgezet hier in het pand. Het gedoogbeleid is gestopt, ik ga net zolang door tot ze allemaal zijn opgerot!
quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:15 schreef Noca het volgende:
Heb net maar wat muizenlokdoosjes uitgezet hier in het pand. Het gedoogbeleid is gestopt, ik ga net zolang door tot ze allemaal zijn opgerot!
quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:18 schreef PyTh het volgende:
Hoe was het in Milaan? Geweldig
Welk hotel heb je gezeten? Hotel Adler, vlakbij Piazzale Loreto
Waarom niet gebeld? Ik heb volgens mij 80 sms'jes gehad en een oud-collega zat heel toevallig in Milaan, dus ik heb er eigenlijk gewoon niet meer aan gedacht![]()
quote:
Hoe was het in Milaan? Geweldig op het wedstrijdverloop na, ik was helemaal down na de wedstrijd.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:25 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zelfde vragen voor jou (op die laatste na)
Ik denk dat die muisjes gewoon op Clauwhee geilenquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:31 schreef Noca het volgende:
[..]
Pas maar op, anders kom ik je ook nog lekkere korreltjes voeren!![]()
Whehequote:Op vrijdag 29 april 2005 15:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk dat die muisjes gewoon op Clauwhee geilen
Wat doet ze bij jou dan?quote:
Ik denk alleen dat het geen wederzijdse liefde isquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk dat die muisjes gewoon op Clauwhee geilen
Clau wil beschuit met muisjesquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat het geen wederzijdse liefde is
Sja, dat lijkt me duidelijkquote:
Zolang je ze maar goed weet te gebruikenquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat het geen wederzijdse liefde is
Ik heb een tukje gedaan - jij ook?quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:40 schreef Noca het volgende:
[..]
Laten we daar nog maar niet aan beginnen![]()
Je mag vast wel clau zeggen
Ik zat op Piazzale Loreto, dat is 1 metrohalte verder ..... (www.hoteladlermilano.it)quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoe was het in Milaan? Geweldig op het wedstrijdverloop na, ik was helemaal down na de wedstrijd.
Welk hotel heb je gezeten? Hotel Galles, aan de Piazzo Lima
http://www.galles.it/
spannendquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:41 schreef Noca het volgende:
Oe, komt net ambulance aanrijden hier voor bij de weg...een of andere fietser op de stoep gedonderd..
Politie en brandweer waren al aanwezig. Wat een nieuws weer uit het hoge noorden he!
Phoe zeg....spannendquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:41 schreef Noca het volgende:
Oe, komt net ambulance aanrijden hier voor bij de weg...een of andere fietser op de stoep gedonderd..
Politie en brandweer waren al aanwezig. Wat een nieuws weer uit het hoge noorden he!
hahahaquote:
Klopt ja, daar moesten we na de wedstrijd uitstappen omdat ie niet meer stopte op Lima.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik zat op Piazzale Loreto, dat is 1 metrohalte verder ..... (www.hoteladlermilano.it)
Wat kostten die kamers?
Noca gaat vanavond moe maar voldaan naar bed...quote:
En ik moet zo wat lampjes kopen omdat ik die moet verwisselen!quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Noca gaat vanavond moe maar voldaan naar bed...
Muisen val gezet... uit het raam naar de ambulance kijken... zo zoveel opwinding op 1 dag...
Niet dat ik zoveel bijzonders hier mee maak
zooo man jij moet zo maar ff een middag tukje doenquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:48 schreef Noca het volgende:
[..]
En ik moet zo wat lampjes kopen omdat ik die moet verwisselen!
Damn...mijn dag kan niet meer stuk!!![]()
Ja, er had een Bobo in the Bush gezeten.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:49 schreef SCH het volgende:
SCHuurde die slip?
Volgens mij doet ze haar zwembroekje daar aanquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:49 schreef SCH het volgende:
SCHuurde die slip?
Moeten we ons nog in houden ook...quote:UTRECHT - Vanaf vrijdagavond 19.00 uur en op Koninginnedag geldt op de stations van de Nederlandse Spoorwegen (NS) en in de treinen een alcoholverbod. Ook is het niet toegestaan om meer dan één flesje, blikje of andere verpakking met alcoholische drank mee te nemen. Dat heeft een woordvoerder van de NS vrijdag gezegd.
Ook wordt op stations geen alcohol verkocht. De maatregel duurt tot zondagochtend 5.00 uur. Volgens een woordvoerder sluit de NS zich met de regels aan bij de maatregelen van de gemeente Amsterdam.
"Het is een dag vol feest, maar we willen de sfeer wel graag in de hand houden," aldus de zegsman. De spoorwegpolitie neemt de drank die niet mee mag in de trein, in beslag.
De NS zet vrijdag en zaterdag extra en langere treinen in om de passagiersstroom te kunnen verwerken. Vrijdagavond rijden extra treinen rondom Den Haag waar de jaarlijkse Koninginnenach plaatsheeft.
Zaterdag rijden langere treinen en waar mogelijk dubbeldekkers om feestgangers van en naar Amsterdam te vervoeren. Ook zet de NS zaterdag extra treintoestellen in van en naar Nijmegen. Op die dag viert de stad het 2000-jarig bestaan.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, er had een Bobo in the Bush gezeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |