Gewoon in het Oranje gaan, dan val je niet opquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:04 schreef tong80 het volgende:
Shit m'n aansteker bijna leeg. Moet ik toch nog de deur uit dit weekend
En toch is het zo.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
Dat gelooft niemand natuurlijk.
Post van de dagquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:19 schreef ErikT het volgende:
Goedenavond
Geloof het of niet, maar ik drink niks dit weekend
Ik moet uitrusten.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Waarom dat dan? Moet je nuchter blijven voor iets?
Wat is een navelbreuk ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:30 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik moet uitrusten.
Ben gisteren geopereerd aan een navelbreuk...
Ik kan echt niks. Gaar van de narcose. Mn ouders komen me halen straks, ik ga een weekend bij hen zitten. Eigenlijk ook wel leuk.
Gelukkig is er wielrennen en snooker.
Ja blijkbaar. Wist ik ook niet totdat het me overkwam.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is een navelbreuk ?
Kan je die breken
Beterschap Erikquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:36 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja blijkbaar. Wist ik ook niet totdat het me overkwam.
Het is een scheurtje in de buikwand achter de navel. De buikwand is daar zwak, omdat er, door de navel, geen buikspieren zitten daar. T is ook vergelijkbaar met een liesbreuk heb ik begrepen. Normaal komt dit meer voor bij baby's geloof ik...
Maar ik had dus opeens een bobbeltje uit mn navel. Het was eigenlijk een preventieve operatie, want ik had er geen last van (nu wel), maar t kan groter worden en dan komen je darmen eruit, knellen, enz, niet goed.
Ik heb nu een mooie witte pleisterquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
Maar kan je nu ooit nog wel een navelpiercing nemen?
* methodmich is al republikein en viert geen koninginnedag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |