da's geen liefde maar geilheidquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:02 schreef appelsientje het volgende:
aaaaaaaaaaaa wat een liefde allemaal...
dat hoorde ik ook op de radio...quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:03 schreef Lionheaad het volgende:
Kwart nederlanders heeft problemen met slapen....
Ik ook dit weekend....![]()
o oke.....quote:
Bier ??quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:13 schreef rubbereend het volgende:
middag, terug van het boodschappen doenaha Golfer viert moergen geen koninginnendag zie k
quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:53 schreef appelsientje het volgende:
bron: Nu.nl
[..]
Moeten we ons nog in houden ook...
nou vooruit dan omdat je zo aandringtquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]net een paar blikjes bier gekocht om vanavond in de trein te nuttigen
snap k ook niequote:Op vrijdag 29 april 2005 16:18 schreef Noca het volgende:
Wat is dat trouwens dat iedereen op die Kournikova stemt in het spt babes topic. Vind er niks aan.
quote:
u is te goedquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou vooruit dan omdat je zo aandringt
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
snap k ook niemaarja anni friesinger staat dr ook nog en die heeft er al helemaal nix te zoeken
[..]op deéén of andere manier ben k toch bang dat ze toch mee de trein in gaan op de gok dan maar.
eentje danquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:30 schreef superjoden het volgende:
[..]
je mag toch wel een biertje drinken in de trein of mag dat ook al niet meer
en als tie even niet kijkt neem je er gewoon nog eentje, tweetje, drietje.....quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
eentje danmeer mag niet van meneer de conducteur
![]()
Die is idd erg engquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
snap k ook niemaarja anni friesinger staat dr ook nog en die heeft er al helemaal nix te zoeken
[..]
Flikker op met die linkSCHe avatarquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nog een half uurtje miesmuizen hiero... en dan het bruiSCHende stadsleven in![]()
En nog 1quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:33 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
en als tie even niet kijkt neem je er gewoon nog eentje, tweetje, drietje.....
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:30 schreef superjoden het volgende:
[..]
je mag toch wel een biertje drinken in de trein of mag dat ook al niet meer
quote:Vanaf vrijdagavond 19.00 uur en op Koninginnedag geldt op de stations van de Nederlandse Spoorwegen (NS) en in de treinen een alcoholverbod.
quote:
Miesmuist miesmuist Miesmuist miesmuist Miesmuist miesmuist Miesmuist miesmuistquote:Niet miesmuizen, krijg je Noca achter je aan
Gewoon een rugtas meenemen en daarboven op 2 boeken leggen.. valt vast niet opquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]ook al niet, de eikels. k let bij t instappen wel ff op de conducteur
:d ja hee k ga toch niet met een rugtas met boeken daarin naar een housepartyquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gewoon een rugtas meenemen en daarboven op 2 boeken leggen.. valt vast niet op![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]ook al niet, de eikels. k let bij t instappen wel ff op de conducteur
niet ??quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
:d ja hee k ga toch niet met een rugtas met boeken daarin naar een houseparty![]()
Owww wat ben je mooiquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:51 schreef SCH het volgende:
ik heb geknutscheld
Ik haat die koninginnedingesen maar Desmond staat met een kraampje en kickt op iedere 10 eurocent, dus die ga ik wel even helpen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Owww wat ben je mooi
Ik ga naar je SCHtaatsjie
* Noca rent achter Bluezz aan!quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Miesmuist miesmuist Miesmuist miesmuist Miesmuist miesmuist Miesmuist miesmuist
Koooooom dan nocaatje
Plastic fantastic is het bij velen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:18 schreef Noca het volgende:
Wat is dat trouwens dat iedereen op die Kournikova stemt in het spt babes topic. Vind er niks aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |