Gewoon in het Oranje gaan, dan val je niet opquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:04 schreef tong80 het volgende:
Shit m'n aansteker bijna leeg. Moet ik toch nog de deur uit dit weekend
En toch is het zo.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
Dat gelooft niemand natuurlijk.
Post van de dagquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:19 schreef ErikT het volgende:
Goedenavond
Geloof het of niet, maar ik drink niks dit weekend
Ik moet uitrusten.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Waarom dat dan? Moet je nuchter blijven voor iets?
Wat is een navelbreuk ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:30 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik moet uitrusten.
Ben gisteren geopereerd aan een navelbreuk...
Ik kan echt niks. Gaar van de narcose. Mn ouders komen me halen straks, ik ga een weekend bij hen zitten. Eigenlijk ook wel leuk.
Gelukkig is er wielrennen en snooker.
Ja blijkbaar. Wist ik ook niet totdat het me overkwam.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is een navelbreuk ?
Kan je die breken
Beterschap Erikquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:36 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja blijkbaar. Wist ik ook niet totdat het me overkwam.
Het is een scheurtje in de buikwand achter de navel. De buikwand is daar zwak, omdat er, door de navel, geen buikspieren zitten daar. T is ook vergelijkbaar met een liesbreuk heb ik begrepen. Normaal komt dit meer voor bij baby's geloof ik...
Maar ik had dus opeens een bobbeltje uit mn navel. Het was eigenlijk een preventieve operatie, want ik had er geen last van (nu wel), maar t kan groter worden en dan komen je darmen eruit, knellen, enz, niet goed.
Ik heb nu een mooie witte pleisterquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
Maar kan je nu ooit nog wel een navelpiercing nemen?
* methodmich is al republikein en viert geen koninginnedag.
Tong heeft tot 10 jaar na z'n examen nog examenfeesten bezochtquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
Doe je examen cultheld?
VWO gedaan, toen MAVO nu (nog steeds HAVO), maar onze school (VAVO) geeft geen examenfeesten. M'n vrienden hebben echter wel een examenfeest en daar ben ik nu naartoequote:Op vrijdag 29 april 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
Cultheld kan toch eerst MAVO, toen HAVO en toen VWO gedaan hebben?
Ah nu kan ik je leeftijd inschatten. Ik begrijp nu dat je soms vijandig op de manj speelt want van feiten vanj voor 1999 weet je niks.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
VWO gedaan, toen MAVO nu (nog steeds HAVO), maar onze school (VAVO) geeft geen examenfeesten. M'n vrienden hebben echter wel een examenfeest en daar ben ik nu naartoe
Nou, zat ik best in de buurt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
VWO gedaan, toen MAVO nu (nog steeds HAVO), maar onze school (VAVO) geeft geen examenfeesten. M'n vrienden hebben echter wel een examenfeest en daar ben ik nu naartoe
Van VWO naar Mavo?! En Mavo bestaat toch niet meerquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij denkt van wel, en is al 8 keer blijven ziten.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:12 schreef DIJK het volgende:
[..]
Van VWO naar Mavo?! En Mavo bestaat toch niet meer.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:14 schreef methodmich het volgende:
MAVO heet nu VMBO-T, maar is hetzelfde.
Vandaag nog een moeder die een boek kwam brengen met een briefje. "Gebracht door iemand van De Driehoek, was geleent".
Ik kreeg te horen dat ik advocaat moest worden of jurist want ik kon mn kop niet houden en wist overal onderuit te komen. Ze hebben nog gelijk ook!quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:10 schreef tong80 het volgende:
Een leraar zei ooit tegen mij na weer een weerwoord. 'Jij wordt dominee of politicus.'
Een leraar zei tegen en andere leraar die later de elftalleider werd bij het eerste :quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik kreeg te horen dat ik advocaat moest worden of jurist want ik kon mn kop niet houden en wist overal onderuit te komen. Ze hebben nog gelijk ook!.
daar hebben meer mensen last vanquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik kreeg te horen dat ik advocaat moest worden of jurist want ik kon mn kop niet houden en wist overal onderuit te komen. Ze hebben nog gelijk ook!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |