En nu moet je nachtdiensten draaien in een magazijn ver van huisquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:29 schreef DutchGooner het volgende:
School
132 maal in 4 jaar uit de klas gestuurd worden,het schijnt nog een record te zijn
Het is ook een goede eigenschapquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
daar hebben meer mensen last van![]()
Dat is het resultaat.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
En nu moet je nachtdiensten draaien in een magazijn ver van huis
Daar twijfelen sommige mensen weleens aan.quote:
Pure jaloeziequote:Op vrijdag 29 april 2005 20:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar twijfelen sommige mensen weleens aan.
Vraag anders maar rond in het FCDB topic
DG shake hands.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is het resultaat.
Voetbal is en was nog steeds belangrijker dan school natuurlijk
Uiteraardquote:
Maar jij bent nog niet uitgeleerd,ik wel al zou ik wel iets anders kunnen gaan doenquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ook
O nee. VWO 3 krijg je een gratis VMBO diploma(nog nooit gezien).
Nog niet nee. Studentenleven komt eranquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar jij bent nog niet uitgeleerd,ik wel al zou ik wel iets anders kunnen gaan doen
Ik heb niet alle Hools gevolgd:quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nog niet nee. Studentenleven komt eran.
De hypotheek moet afgesloten worden, huizen genoeg die we kunnen vinden alleen de hypotheek moet nog. We weten alleen niet of we die wel kunnen krijgen aangezien we er al 2 hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb niet alle Hools gevolgd:
Hoe zit het met je zoektocht naar woonruimte?
OK, als je er al 2 hebt wordt het wel moeilijk, maar ja proberen kan natuurlijk geen kwaad.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
De hypotheek moet afgesloten worden, huizen genoeg die we kunnen vinden alleen de hypotheek moet nog. We weten alleen niet of we die wel kunnen krijgen aangezien we er al 2 hebben.
1e gesprek met zo'n adviseur was niet negatief. Op dit moment gaat het lukkenquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OK, als je er al 2 hebt wordt het wel moeilijk, maar ja proberen kan natuurlijk geen kwaad.
Dat zou dan mooi zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
1e gesprek met zo'n adviseur was niet negatief. Op dit moment gaat het lukken
Zekerquote:
waar ga je naar toe, Amsterdam?quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:51 schreef rubbereend het volgende:
net nog ff een paar lekker geslapenklaar om te gaan
quote:
Dat doe ik dadelijk nog,straks om 04.00 gaat het wekkertje om weer richting Het Beloofde Land te vertrekkenquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:51 schreef rubbereend het volgende:
net nog ff een paar lekker geslapenklaar om te gaan
heb je ook bier gedronken?quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben er net weer na 4 dagen feest (NSK Tennis) in Leiden
Ik ben echt keihard naar de klote gegaan, wel een 2 halve finales gehaald, maar die allebei verloren
Verder middagbier, lekker weer, ochtendbier, leuke meiden, avondbier, tennis, nachtbier, feest, nog meer sloten bier, 70 man en vrouw in een sporthal, bier, Jan Siemerink en bier.Oftewel, het was leuk
Bierquote:
staat dar iets anders in dan?quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Bier
Tuurlijk train, past dat niet in het ACFU-schema dan![]()
stond jij toen voor paal ?quote:
Ik dacht dat jij Koninginedag niet s aan vond?quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:31 schreef SCH het volgende:
Je kon voor 1 euro paaldansen in de stad met een mooie man
dan stond je dus voor paalquote:
Klopt, maar dat moet ik toch even checken danquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Koninginedag niet s aan vond?
Ik heb nog aan je gedacht toen ik vanavond langs de afslag Haarlem kwam !!quote:
Driewerf hoera voor BLuezz.quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leve de republiek, HOERa HOERa HOERA!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |