ik moet nu alicia wegbrengen enzo maar heb er nog wel wat ergens in mijn favorieten, zal straks (lees: vanaaf wel zoeken)quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:20 schreef Sugar het volgende:
Knor, nee! Nu wel! Leuk!!!!!
Heb zelf ff zitten zoeken, maar nog niet kunnen vinden, straks verder. maar tnx voor de tip.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:06 schreef Luchtbel het volgende:
Knor er is laatst bij een tv-programma ook wat over geweest. Ik dacht dat het programma Autowereld heet. Weet niet of ze het ook over dat stoeltje hebben gehad maar je kan wellicht even kijken. Heb geen tijd om voor je te zoeken. Succes!
Ga ik ook nog ff uitzoekenquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:00 schreef moussy het volgende:
Is er geen test-centrum van autostoeltjes die je kan bellen om na te vragen óf het mogelijk is, gebrokken ribbetjes door de gordel? Via de anwb misschien? Die zetten ook altijd alles graag op papier en in dat blad van ze.
Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat de gordeltjes niet strak genoeg hebben gezeten en dat het dan de klap is geweest op de rug, als ze daar gebroken zijn. En aan de voorkant zou je denken dat het toch echt door de gordels komt![]()
Als je lid moet zijn om de anwb te bellen met een vraag en je bent niet lid wil ik wel even bellen voor je!
en deze ook.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:22 schreef Mariposa het volgende:
[N.a.v. vraag van knorretje]
Misschien bij TNO in Delft navragen. Ik weet dat ze daar ook botsproeven doen met auto's. Misschien hebben ze dit al eerder mee gemaakt. Verder zou je kunnen kijken of dit stoeltje ook ergens anders in Europa aangeboden wordt. Ik geloof namelijk dat in Duitsland wel wel van dit soort proeven en testen gedaan worden.
Heel veel sterkte voor moeder en kind, triest dat dit zo moet gebeuren
Ja zou je wel denken hèquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:18 schreef Spindizzy het volgende:
Je zou toch denken dat een huisarts er voor jou is en dus wel wat moeite zal doen![]()
tijd voor een echte katquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:46 schreef coolbabe het volgende:
Gelukkig kan je over naar de nieuwe huisarts Moussy
En René beterschap
Ik heb een duif gevondenTis nog een jonkie
Ik breng hem vanmiddag naar m`n moeder die heeft het geduld en de tijd ervoor om dat beest te voeren enzo
En ik heb bij Xenos een nepkat gekocht. Tom loopt er al de hele ochtend mee te zeulen en hem kusjes te geven en te aaien enzo
en de rest van nederland stond voor me bij de dirk van de broekquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:41 schreef Rewimo het volgende:
Ben je al wat wijzer geworden, Knor?
En Spin, van harte! Wij zijn vandaag naar het zuiden afgezakt. Wij en 100.000 anderen
Vooral rond Rotterdam en Dordrecht was het een drama. We hebben er tweeëneenhalf uur over gedaanquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:51 schreef Lois het volgende:
Rewimo was het zo druk op de weg dan?
vorige week donderdag en vrijdag reed Peet nog op de dam met een trekkertjequote:Op vrijdag 29 april 2005 19:51 schreef Lois het volgende:
Ik heb vanmorgen vol bewondering gekeken hoe er tientallen emmers prachtige rode rozen op het podium op de dam werden gehesen, er staat daar echt een enorm podium voor het concert voor de koningin. Toen ik om 4 uur naar huis (eigenlijk naar het station) liep waren ze nog steeds niet klaar met bouwen e.d. en de koningin was ook nog niet gearriveerd.
Naaaaaaaah dat had ik moeten weten zeg, dan had ik hem ff gedag gezegd. Ownee vorige week was ik ziekquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:01 schreef moussy het volgende:
[..]
vorige week donderdag en vrijdag reed Peet nog op de dam met een trekkertje
op de site van de organisatie die genoemd wordt in het artikel van no nick staan enorm veel producten van graco (oa) die terug genomen zijn, incl serie nummers. Alles is uitgeprint en we proberennu achter de fabricage datum te komen en het serie nummer (dat staat dus op het autostoeltje, wat nu bij de kb is, en vanmiddag hielden die dus al gezellig weekend).quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:41 schreef Rewimo het volgende:
Ben je al wat wijzer geworden, Knor?
En Spin, van harte! Wij zijn vandaag naar het zuiden afgezakt. Wij en 100.000 anderen
Nee, dat kloptquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:51 schreef Lois het volgende:
Toen ik om 4 uur naar huis (eigenlijk naar het station) liep waren ze nog steeds niet klaar met bouwen e.d. en de koningin was ook nog niet gearriveerd.
Mijn gedachtequote:Op vrijdag 29 april 2005 21:55 schreef jessie het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat ik t bankie weer erg gezellig vind. Het word weer wat drukker. Komt vast door t lekkere weer![]()
nope, het nummer komt niet overeen met het bewuste stoeltje. Ik ga morgen even een foto van het stoeltje maken en het punt waarvan wij denken dat de oorzaak is.quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:08 schreef poemojn het volgende:
Mooi spinnetjeWij laten ze altijd in leven, maar dan wel graag buiten.
Knorretje, was dat stoeltje dan tweedehands overgenomen? Hier staat nl dat die stoeltjes tussen 1999 en 2002 geproduceerd waren.
Zaten de gebroken ribben niet achter dat sleutelbeen, dat ze gebroken kunnen zijn doordat het sleutelbeen brak? Dus dat dat door 1 kracht moet zijn veroorzaakt?
Leuke dingen heb je gekochtquote:Op zaterdag 30 april 2005 10:13 schreef E.T. het volgende:
Zo, het rondje vrijmarkt hebben we weer gehadGrote ton duplo, vormenstoofding, bromtol, tubbie-video's..
Ik baalde alleen een beetje dat ik op de fiets was ipv de auto.. Er stond ee hele mooie driewieler.. Maar die kreeg ik dus nooit mee op de fiets (te zwaar en te onhandelbaar)![]()
Ik moest ons zonnetje in huis bewakenquote:Op zaterdag 30 april 2005 10:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Leuke dingen heb je gekocht
Had je je mobieltje niet bij je trouwens? Dan had je swets misschien even kunnen bellen, zodat ie je op kwam halen
'vroegah' ging ik met koninginnedag altijd naar kerkplein of rode steenquote:Op zaterdag 30 april 2005 10:35 schreef Belana het volgende:
sjees, zijn jullie al geweest ET? hahahaha, Ik ben net wakker en Liam ligt net weer op bed voor een tukkie.... word niks als je het mij vraagt.
Straks gaan Liam en Ian naar opa's en oma's logeren en dan gaan wij een borrel halen
Wij gaan naar Swaf, mijn oude stamkroeg uit mijn punktijd, komen altijd een hoop oude bekenden met koninginnedag en het kan heel gezellig zijn!quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
'vroegah' ging ik met koninginnedag altijd naar kerkplein of rode steen![]()
gezellig!
en miss_d.. volgend jaar ofzo vind ik wel weer een driewieler.. Saskia is er nu toch nog veel te klein voor
quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:08 schreef Rottdog het volgende:
Dan te bedenkn dat Erik Corton vanavond in meppel optreed en dat vind ik toch een lekker geil ding
Er staat hier nog een fraaie driewielerquote:Op zaterdag 30 april 2005 10:56 schreef E.T. het volgende:
'vroegah' ging ik met koninginnedag altijd naar kerkplein of rode steen![]()
gezellig!
en miss_d.. volgend jaar ofzo vind ik wel weer een driewieler.. Saskia is er nu toch nog veel te klein voor
Het is in het bedrijf van mijn ouders gebeurd, waar ze naast wonen. Ze hebben de kluis meegenomen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:42 schreef clauwheee het volgende:
Gatver Zabb! Wat eng..is er veel weggenomen?
Jeetje, de complete kluis? Da's brutaal!quote:Op zaterdag 30 april 2005 15:12 schreef Zabb het volgende:
Het is in het bedrijf van mijn ouders gebeurd, waar ze naast wonen. Ze hebben de kluis meegenomen.
Dat half 7 is hopelijk een typfoutquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:45 schreef Karin het volgende:
Lois en ik liepen om half 7 ook de vrijmarkt hier.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:40 schreef Luchtbel het volgende:
Oh ja, ik heb ook nog 50 cent gegeven aan een jongetje dat heel hard riep 'Ballen gooien 50 cent, je krijgt het terug als je m'n vader raakt!'![]()
![]()
Die is leuk!!!!quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:08 schreef Rottdog het volgende:
Dan te bedenkn dat Erik Corton vanavond in meppel optreed en dat vind ik toch een lekker geil ding
Serieus??quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:59 schreef Luchtbel het volgende:
Eric Cortonik wil nog niet dood bij een van zijn optredens gevonden worden
IEKS
quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:18 schreef Luchtbel het volgende:
En m'n opa en z'n computersoosvrienden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:31 schreef Luchtbel het volgende:
Lief he M@x
Hij e-mailt ook. Dingen als, opa gaat jullie vanavond even opbellen en oma wil jullie even de groeten doen en vraagt of je die en die aanbieding in dat en dat krantje hebt gezien. Ik heb een probleem met m'n scanner, kun jij dat uitleggen.
En hij vergeet vaak z'n naam eronder te zetten en dan stuurt ie nog een mailtje na: als je niet weet van wie dat mailtje afkomstig was, het was van mij. Groetjes opa Voornaam Achternaam
quote:
Ik krijg er altijd zo'n warm gevoel van als ik weer een mailtje van mijn opa krijg. Ben eigenlijk ook wel heel trots op hem, op hoe hij in het leven staat enzo.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:10 schreef Luchtbel het volgende:
M@x zo lief is dat he en ook fijn, het doet ze zoveel goed om zo in contact te staan met 'de rest' tenminste hier dan. Dat maakt me altijd blij
Hee bedankt! Daar moet ik nu even de komende drie maanden niet aan denkenquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:22 schreef Luchtbel het volgende:
Ah joh beter dat dan dat je andersom aan worteltjes en doperwten moet denken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:26 schreef m@x het volgende:
[..]
Hee bedankt! Daar moet ik nu even de komende drie maanden niet aan denken![]()
Ik wist dat ik wat vergeten was van de marktquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:50 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee oranje tompoucen neerzet
Eetse
Ja dat wist ik, dus ik dacht ik neem er een paar extra meequote:Op zaterdag 30 april 2005 20:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik wist dat ik wat vergeten was van de markt
Ehm....quote:
We kregen hem niet van het terrein afquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:15 schreef easy-going het volgende:
Nu ligt hij lekker te slapen, en dan maar kijken of we hem vanmiddag het kermisterrein opkrijgen.
Dat vind ik dan echt weer ontzettend liefquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:28 schreef Anitra het volgende:
Wij zijn thuis gebleven en Djen heeft ff op de markt gestaan hier. Winst 1 euro die ook alweer uitgegeven is bij een vriendje omdat die helemaal niks verkocht had
quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:33 schreef moussy het volgende:
wij zijn enorm burgertruttig naar een vouwwagen aan het kijken op mpik ben nu van mn voetstuk gevallen he?!
http://www.imdb.com/name/nm0000456/quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:48 schreef E.T. het volgende:
Leuke koninginnedag-verhalen allemaal
Belana, ik kijk er van op dat Swaf nog bestaat.. Krijg meteen een drang naar druipkaarsen
Wij hebben net the Incredibles gekeken. Leuke filmAlleen de stem van die vrouw blijkt Holly Hunter te zijn.. Iemand een idee waar ik die van moet kennen? Die stem was zooooo bekend..
Hmz..quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:05 schreef wendywendy het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm0000456/
Hier staan alle films waar ze in heeft gespeeld
quote:Op zondag 1 mei 2005 00:32 schreef Luckepuk het volgende:
Ik wist het... ze komen nooit alleen maar altijd met zijn 2en..
Wil ik net water pakken voor een glas roosvichee, loopt er een nog groter exemplaar in mijn gootsteen!
Ik haaaaaaaaaaat spinnen!!!
Bedoel je dat je er een paar per jaar opeet in je slaap?quote:Op zondag 1 mei 2005 07:48 schreef daniman het volgende:
ik zal nu maar niet zeggen wat ik een keer iemand over spinnen heb horen zeggen...
Dat is een Broodje Aapquote:Op zondag 1 mei 2005 10:04 schreef Zabb het volgende:
[..]
Bedoel je dat je er een paar per jaar opeet in je slaap?![]()
Proestquote:
nee een andere:quote:Op zondag 1 mei 2005 10:04 schreef Zabb het volgende:
Bah Luckepuk! Nog één!!
[..]
Bedoel je dat je er een paar per jaar opeet in je slaap?![]()
woow das zeker irritant zo'n figuur!!!quote:Op zondag 1 mei 2005 10:44 schreef Luchtbel het volgende:
Lekker Spin
Ik had me vanmorgen over van alles en nog wat heen gezet om me in m'n badpak te hijsen om zelf ook een keer met m'n eendje het zwembad in te gaan. Om half 9 lagen we in het zwembad en toch ja toch (is dit bad karma) komen we een oude bekende van mij tegen. 'Heeeey ben je dat, ik kan het gewoon niet geloven, niet te geloven. Je hebt een kind? Jeetje zeg ik kan het niet geloven. Je ziet er echt anders uit, echt niet te geloven. En je woont ook hier, tjonge zeg. He! Heb je die tattoo laten verwijderen? Echt? Echt ongelovelijk! En je studeert. Jeetje zeg, ik kan het bijna niet geloven. Hey en wat heb je een brave vriend, wat schattig. Ik geloof m'n ogen niet. En het kind? Van hem? Nee toch. Hahahaha ik dacht al, ik kan het niet geloven. Maar dat is dus wat er niet klopt in dit plaatje. Haha ik kon het allemaal al niet geloven. Had ik echt niet gedacht allemaal.'
Grrrr![]()
![]()
ik geloof dat ze ook niet gedacht had dat ik d'r het liefst direct 10 minuten onder water duwde
![]()
![]()
oehquote:Op zondag 1 mei 2005 13:28 schreef daniman het volgende:
[..]
nee een andere:
"Bedenk altijd dat, waar je ook bent, wat je ook doet, dat je altijd door minstens één spin in de gaten wordt gehouden"
quote:Op zondag 1 mei 2005 18:42 schreef Luchtbel het volgende:
Wat nou loom, ben net aan het ontdooien
Ah joh Clauwheee als je eerst 30 keer die 2 trappen op en af moet voordat je uberhaupt in de tuin kan eten dan ben je vast niet meer jaloersen straks die zooi die Tsunamjolie gemaakt heeft opruimen
echt leuk dat ze op me lijkt maar dat ze die eigenschap nou ook moest hebben
zelfs de tuin ligt overhoop als ze er gespeeld heeft
Nee ik ook niet, keek er ook raar van op. Maar had me ook niet echt verdiept in de puntentelling dus ik snapte er sowieso eerst al niks vanquote:Op zondag 1 mei 2005 18:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zie dat Joost heeft gewonnen, maar ik kan me die foto helemaal niet herinneren
Ik had dus wel ongeveer verwacht dat één van de meest populairen bij het publiek zou winnen. Niet dusquote:Op zondag 1 mei 2005 18:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, keek er ook raar van op. Maar had me ook niet echt verdiept in de puntentelling dus ik snapte er sowieso eerst al niks van
Ik kan me die foto wel herinneren, wij hebben van Sven namelijk zo'n soort foto in een lijstje staan hier, dus hij was me opgevallen. Hij heeft ook lange tijd op de "eerste bladzijde" gestaan.quote:Op zondag 1 mei 2005 18:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zie dat Joost heeft gewonnen, maar ik kan me die foto helemaal niet herinneren
Balen jessie, zul je altijd net zien!quote:Op zondag 1 mei 2005 20:05 schreef jessie het volgende:
Er komt hier altijd een ijsboer en dan neem ik geen ijs. En nu heb ik me een trek en komt ie niet (zal wel leegverkocht zijn)
Wat een weertje he meiden!
Jup morgen regen- en onweersbuien en na morgen steeds iets minder meen ik. Aan het eind van de komende week niet eens 15 graden hoorde ik.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:10 schreef jessie het volgende:
Hahahahaha luckepuck ik zie dan zo'n hele horde mensen er in mijn verbeelding achteraan rennen![]()
![]()
Word t weer mogen alweer minder?
Ja beetje jammer inderdaad..!quote:Op zondag 1 mei 2005 20:14 schreef jessie het volgende:
Getverdememme.
Ik had al lekkere zomerse dingen voor de meiden klaargelegd.
Ben je net een beetje aan de temp gewend, bah.
Ja ik wilde ook al de kratten zomerkleren van zolder halen maar Jeroen zei al dat het niet nodig is.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:14 schreef jessie het volgende:
Getverdememme.
Ik had al lekkere zomerse dingen voor de meiden klaargelegd.
Ben je net een beetje aan de temp gewend, bah.
Ow je bent niet de enige hoor Lois, hier kan ik ook geen zomerjas vinden, het lijkt wel alsof er bijna helemaal geen zijn!quote:Op zondag 1 mei 2005 20:24 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja ik wilde ook al de kratten zomerkleren van zolder halen maar Jeroen zei al dat het niet nodig is.
Ergens is het wel lekker dat het nog slecht weer wordt want ik heb nog steeds geen zomerjasBen half amsterdam al 3 keer doorgeweest, maar ik ben te kritisch denk ik. Ik wil geen gladde jas, dan glijden de kinderen zo van je heup af als je ze onderweg moet tillen en het mag ook mijn achterwerk wel bedekken (en dus niet zo'n kort jasje die je nu overal ziet).
Vandaag ben ik wederom met Karin gaan winkelen en weer niks gevonden, ik heb nu maar een jas bij de wehkamp besteld. Dinsdag komt ie en dan mag het mooi weer worden.![]()
Dat prop ik altijd in Taak zijn zakken. Mijn man is mijn handtasjequote:Op zondag 1 mei 2005 20:29 schreef Lois het volgende:
Ik wil eigenlijk altijd wel een jas aan omdat ik anders niet weet waar ik mijn portemonnee, telefoon, sleutels, zakdoekjes, reservespeentjes en ander kinderspul moet laten.
* Lois heeft een hekel aan tasjes*
Als het nodig is, doe ik dat ookquote:Op zondag 1 mei 2005 20:33 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dat prop ik altijd in Taak zijn zakken. Mijn man is mijn handtasje
ff vragen? Een spinnetje.....quote:Op zondag 1 mei 2005 20:37 schreef babyfeet het volgende:
zou wel eens willen weten wat voor soort spin het is vind hem ook maar lelijke haken voor zijn kop hebben
Waar waar waarquote:Op zondag 1 mei 2005 21:38 schreef Zabb het volgende:
Ik heb ook altijd problemen met het zoeken van een zomerjas, maar nu had ik geluk! Ik kwam een paar weken geleden ineens een hele leuke tegen, zonder dat ik er speciaal naar op zoek was!![]()
En dan kom je een aardig leuk zomerding tegen... voor 60 euro.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:26 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow je bent niet de enige hoor Lois, hier kan ik ook geen zomerjas vinden, het lijkt wel alsof er bijna helemaal geen zijn!
Dat was eerst Boetiek 32, en heet nu Open 32. Ze zitten wel door het hele land, maar ik zie net dat ze idd niet in het hoge noorden zitten!quote:Op zondag 1 mei 2005 21:49 schreef clauwheee het volgende:
Nog nooit van gehord Zabb, die winkel zit hier denk ik niet in het Noorden!
Boven de grote rivieren houdt het vaak op hèquote:Op zondag 1 mei 2005 21:52 schreef Zabb het volgende:
[..]
Dat was eerst Boetiek 32, en heet nu Open 32. Ze zitten wel door het hele land, maar ik zie net dat ze idd niet in het hoge noorden zitten!![]()
Oe, ik ga morgen mijn man mee naar mijn werk nemen, kan hij mn spullen vasthoudenquote:Op zondag 1 mei 2005 20:33 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dat prop ik altijd in Taak zijn zakken. Mijn man is mijn handtasje
Echt welquote:Op maandag 2 mei 2005 10:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Hehe clauwheee, je werk om Fok! heen timen![]()
Tis hier niet zonnig, wel warm
Hier op Fok! Als tijdelijk forum, in mei. BE is daar mod. Ik zou een klusforumvooraltijd ook wel leuk vindenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:18 schreef lady-wrb het volgende:
klusforum? waar ?waar? waar?
Tup en Joepquote:Op maandag 2 mei 2005 12:49 schreef lady-wrb het volgende:
een beetje tub en joep achtig
Bron: http://www.nieuwsbank.nl/inp/1999/10/1005U027.htmquote:Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Erik Bogaards tel. 070-3811300
Was dat bij babycentrum?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:03 schreef jessie het volgende:
Dat had ik nou ook Sugar. Toen ik wilde stemmen. Dan staat er dat je moet registreren. Gedaan. Dan krijg ik geen bevestiging. En Voor t stemmen idem dito.
Je berichtje doet me denken aan Daphne Bunskoek vanochtend...quote:Op maandag 2 mei 2005 21:08 schreef Zabb het volgende:
Ik zat net ff te zappen, en toen zapte ik langs het edison gala op ned. 3. Moet je echt eens kijken wat die presentatrice voor een jurk aan heeft!![]()
Hier ook een mega (lime)groen fanquote:Op maandag 2 mei 2005 21:42 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Sugar ziet er leuk uit lekker fris kleurtje helemaal verzot op groen trouwens?
Hier ook tegenwoordig groene accenten in de slaapkamer
ik kwam luca vorig jaar kerst tegen op een foto in het blad van het leger des heils. bleek hij gefotografeerd bij een kerstpot.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:01 schreef Rottdog het volgende:
Schiet me ook inene wat te binnen was er hier ooit is niet iemand die haar kindje plots in de veroniqa gids zag staan
quote:Het auteursrecht is het uitsluitend recht van den maker van een werk van letterkunde, wetenschap of kunst, of van diens rechtverkrijgenden, om dit openbaar te maken en te verveelvoudigen, behoudens de beperkingen, bij de wet gesteld.
Oftewel: op foto's rust auteursrecht en die mag alleen de maker openbaar maken, behoudens de uitzonderingen.quote:Art. 10:
"Onder werken van letterkunde, wetenschap of kunst verstaat deze wet:
[...]
9. fotografische werken"
Oftewel: je had toestemming moeten geven én jouw naam had erbij moeten staan (Foto: Karin) als deze te vinden is bij de foto.quote:Art. 19
Ten aanzien van een fotografisch portret wordt mede niet als inbreuk op het auteursrecht beschouwd het openbaar maken daarvan in een nieuwsblad of tijdschrift door of met toestemming van een der personen, in het eerste lid genoemd, mits daarbij de naam des makers, voor zoover deze op of bij het portret is aangeduid, vermeld wordt.
Ik geloof ook niet dat de verzekering het allemaal op een rijtje heeftquote:Op maandag 2 mei 2005 21:44 schreef E.T. het volgende:
Ik geloof niet dat het ziekenhuis z'n administratie goed op orde heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |