abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 april 2005 @ 12:38:19 #1
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26594431
En verder...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_26594562
en ik zat in een gesloten topic gezellig door te posten
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 12:20 schreef Sugar het volgende:
Knor, nee! Nu wel! Leuk!!!!!
ik moet nu alicia wegbrengen enzo maar heb er nog wel wat ergens in mijn favorieten, zal straks (lees: vanaaf wel zoeken)
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 09:06 schreef Luchtbel het volgende:
Knor er is laatst bij een tv-programma ook wat over geweest. Ik dacht dat het programma Autowereld heet. Weet niet of ze het ook over dat stoeltje hebben gehad maar je kan wellicht even kijken. Heb geen tijd om voor je te zoeken. Succes!
Heb zelf ff zitten zoeken, maar nog niet kunnen vinden, straks verder. maar tnx voor de tip.
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 10:00 schreef moussy het volgende:
Is er geen test-centrum van autostoeltjes die je kan bellen om na te vragen óf het mogelijk is, gebrokken ribbetjes door de gordel? Via de anwb misschien? Die zetten ook altijd alles graag op papier en in dat blad van ze.

Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat de gordeltjes niet strak genoeg hebben gezeten en dat het dan de klap is geweest op de rug, als ze daar gebroken zijn. En aan de voorkant zou je denken dat het toch echt door de gordels komt

Als je lid moet zijn om de anwb te bellen met een vraag en je bent niet lid wil ik wel even bellen voor je!
Ga ik ook nog ff uitzoeken
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 10:22 schreef Mariposa het volgende:
[N.a.v. vraag van knorretje]

Misschien bij TNO in Delft navragen. Ik weet dat ze daar ook botsproeven doen met auto's. Misschien hebben ze dit al eerder mee gemaakt. Verder zou je kunnen kijken of dit stoeltje ook ergens anders in Europa aangeboden wordt. Ik geloof namelijk dat in Duitsland wel wel van dit soort proeven en testen gedaan worden.

Heel veel sterkte voor moeder en kind , triest dat dit zo moet gebeuren
en deze ook.

In elk geval iedereen enorm bedankt voor het meezoeken enzo.
pi_26594591
Hé, leuke TT!

Knor je zat nog in de vorige die eigenlijk al dicht was edit: juist ja, je had het zelf ook al door
Maarre zeker een rotsituatie zeg, kan me voorstellen dat je wilt helpen!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  vrijdag 29 april 2005 @ 12:58:35 #4
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_26594974
En allemaal nog even stevig doorstemmen op jolly vandaag hoor.
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2005 @ 13:02:10 #5
7074 moussy
kuttekop
pi_26595070
Waar is een huisarts tegenwoordig nog voor?

Net wéér gebeld voor de uitslagen van René, waren er weer niet. Dan moest ik er zelf maar achter aan Ik hing de foon op en begon tegen Peet te klagen, dus hij pakt de foon weer en belt de ha maar weer terug nu kunnen ze er op eens wél achter aan Voor de zekerheid ga ik nu zelf rond bellen, en meteen maar de nieuwe ha...

Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2005 @ 13:12:43 #6
7074 moussy
kuttekop
pi_26595347
in 2 minuten tijd had ik het lab in Alkmaar aan de foon, staat nog steeds op kweek.
Ondertussen heeft Peet de nieuwe ha gebeld, dus das ook geregeld. Zo ff inschrijfformulieren halen en onze dossiers volgende week bij de oude ha halen.
pi_26595391
Groot gelijk Mous!
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:18:10 #8
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26595488
Je zou toch denken dat een huisarts er voor jou is en dus wel wat moeite zal doen
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_26595566
Fijn dat het geregeld is moussy, van deze ha word je toch niet echt bepaald vrolijk . Hoe is het nu met René?
pi_26595590
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:18 schreef Spindizzy het volgende:
Je zou toch denken dat een huisarts er voor jou is en dus wel wat moeite zal doen
Ja zou je wel denken hè
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:46:59 #11
30488 coolbabe
My little pwny
pi_26596226
Gelukkig kan je over naar de nieuwe huisarts Moussy
En René beterschap

Ik heb een duif gevonden Tis nog een jonkie Ik breng hem vanmiddag naar m`n moeder die heeft het geduld en de tijd ervoor om dat beest te voeren enzo
En ik heb bij Xenos een nepkat gekocht. Tom loopt er al de hele ochtend mee te zeulen en hem kusjes te geven en te aaien enzo
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2005 @ 13:47:16 #12
7074 moussy
kuttekop
pi_26596234
René was net geboren, Peet had pijn in zn rug neem maar paracetamol. Meerdere keren teuggegaan, paracetamol. Bij onderzoeken voor de openruggetjes bleek peet ene hernia, 3 jaar later... Bij de operatie bleken er 2 hernia's te zitten, 1 was verklalkt dus die zat er al ruim 3 jaar

René had een bult bij dr oog ik naar de ha, was gelul. Weer terug, na tig x uiteindelijk kreeg ik een brief mee voor de oogarts waar in stond dat ik een overbezorgde moeder was. Binnen een week was René geopereerd. De bult moest uit haar ooglid gehaald worden, omdat die op de oogbol drukte en dus het oog vervormde. Was ik geen "overbezorgde moeder" was René nu aan 1 oog blind (volgens de oogarts)

Cas zn hoofd, zal nooit meer rond worden, omdat ik te laat doorgestuurd ben.

Nou ja mijn verhaal kennen jullie wel en zo zijn er nog een aantal.... Dus hóóg tijd voor een andere huisarts!!

Peet heeft net weer naar de HA gebeld dat er nú iets met René gedaan moet worden. We kunnen een jeukstillend zalfje krijgen tegen vaginale schimmel en ze moest een wormenkuur
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2005 @ 13:48:09 #13
7074 moussy
kuttekop
pi_26596259
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:46 schreef coolbabe het volgende:
Gelukkig kan je over naar de nieuwe huisarts Moussy
En René beterschap

Ik heb een duif gevonden Tis nog een jonkie Ik breng hem vanmiddag naar m`n moeder die heeft het geduld en de tijd ervoor om dat beest te voeren enzo
En ik heb bij Xenos een nepkat gekocht. Tom loopt er al de hele ochtend mee te zeulen en hem kusjes te geven en te aaien enzo
tijd voor een echte kat
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:49:42 #14
30488 coolbabe
My little pwny
pi_26596300
Hoog tijd om die huisarts maar weer eens aan zijn stropdas over het bureau te trekken dus

Een echte kat komt hier niet in huis, geen plek voor jammergenoeg
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:50:30 #15
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26596323
Kun je niet een klacht tegen hem indienen, Moussy?
pi_26596430
Een mega late reactie maar ik sta voor groep 7 (kinderen van ongeveer 11 jaar), Luchtbel, en het woord 'berucht' kun je zeker gebruiken in een schoolboek voor die leeftijdsgroep. Mochten ze het niet kennen, dan kunnen ze het altijd vragen of opzoeken.
Ben je boeken voor kinderen aan het redigeren?
  vrijdag 29 april 2005 @ 15:25:13 #17
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26598737
Bah Mous goed dat jullie dadelijk een andere krijgen

Sombie kleine opdracht voor educatieve uitgeverij. Erg leuk. Het was aardrijkskunde en ging hier over beruchte vulkanen. Ik wist niet of ze dat al zouden begrijpen maar heb het maar zo gelaten.
Er schijnen lijsten te bestaan waarop de woorden die ze rond een bepaalde leeftijd zouden moeten kennen, juist om begrijpelijke boeken te maken. Misschien dat ik daar eens naar op zoek ga want ik geloof dat dit wel iets is waar ik mee verder wil gaan.
pi_26601628
Leuk zeg, Luchtbel! Ik heb ook een aantal jaar boeken geredigeerd (of herschreven) voor educatieve uitgeverijen, maar dan voor het voortgezet en beroepsonderwijs. Basisonderwijs lijkt me leuker, daarom ben ik er maar gaan werken . Nee hoor, ik wilde eigenlijk leservaring opdoen om aan de ontwikkeling van lesmateriaal te kunnen werken i.p.v. de redactie. Het onderwijs is echter zo leuk dat ik ben blijven hangen.
Maar goed, lang verhaal op niets af. Het komt erop neer dat ik het leuk vond om je vraag te lezen. Als je nog eens ergens over twijfelt, gooi het weer in de groep ajb. Ik denk graag mee.
  vrijdag 29 april 2005 @ 18:31:08 #19
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26603785
Leuk zal het zeker doen.
Grappig wat je schrijft. Ik twijfel zelf soms aan m'n studiekeuze en wilde graag iets anders gaan doen maar er is sinds deze opdracht echt een wereld voor me opengegaan. Ik vind dit echt heel leuk en kan er ook een beetje m'n andere gevoel in kwijt!
pi_26603980
Oe klinkt heel leuk Luchtbel!
pi_26605180
Mooi zo, Luchtbel! Het lijkt erop dat alles langzaam op zijn pootjes begint te komen bij je. Fijn voor je hoor.
En wie weet waar dit werk bij jou naar leidt. Misschien ook wel naar het onderwijs? (Het is wel echt een heerlijk vak hoor, zwaar, maar ook zwaar genieten!)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 april 2005 @ 19:41:14 #22
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_26605499
Ben je al wat wijzer geworden, Knor?

En Spin, van harte! Wij zijn vandaag naar het zuiden afgezakt. Wij en 100.000 anderen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_26605605
Spin van harte met jullie 12e huwelijksjaar dag
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2005 @ 19:47:48 #24
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26605646
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 19:41 schreef Rewimo het volgende:

En Spin, van harte! Wij zijn vandaag naar het zuiden afgezakt. Wij en 100.000 anderen
en de rest van nederland stond voor me bij de dirk van de broek
  Jubileum moderator vrijdag 29 april 2005 @ 19:51:39 #25
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26605721
Spindizzy van harte met jullie jubileum

Mous, geweldig een nieuwe huisarts goeie zet als ik het zo lees.

Rewimo was het zo druk op de weg dan?

Ik heb vanmorgen vol bewondering gekeken hoe er tientallen emmers prachtige rode rozen op het podium op de dam werden gehesen, er staat daar echt een enorm podium voor het concert voor de koningin. Toen ik om 4 uur naar huis (eigenlijk naar het station) liep waren ze nog steeds niet klaar met bouwen e.d. en de koningin was ook nog niet gearriveerd.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 april 2005 @ 19:57:16 #26
13151 crew  Rewimo
pi_26605854
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 19:51 schreef Lois het volgende:
Rewimo was het zo druk op de weg dan?
Vooral rond Rotterdam en Dordrecht was het een drama. We hebben er tweeëneenhalf uur over gedaan

Kyllian, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt voor de prachtige kaart namens Christan Hij heeft er heel de weg mee in zijn handen gezeten en de kaart moet mee naar Duitsland
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2005 @ 20:01:05 #27
7074 moussy
kuttekop
pi_26605929
quote:

Ik heb vanmorgen vol bewondering gekeken hoe er tientallen emmers prachtige rode rozen op het podium op de dam werden gehesen, er staat daar echt een enorm podium voor het concert voor de koningin. Toen ik om 4 uur naar huis (eigenlijk naar het station) liep waren ze nog steeds niet klaar met bouwen e.d. en de koningin was ook nog niet gearriveerd.
vorige week donderdag en vrijdag reed Peet nog op de dam met een trekkertje
  Jubileum moderator vrijdag 29 april 2005 @ 20:03:35 #28
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26605982
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 20:01 schreef moussy het volgende:

[..]

vorige week donderdag en vrijdag reed Peet nog op de dam met een trekkertje
Naaaaaaaah dat had ik moeten weten zeg, dan had ik hem ff gedag gezegd. Ownee vorige week was ik ziek naja het idee is leuk.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_26606307
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 19:41 schreef Rewimo het volgende:

op de site van de organisatie die genoemd wordt in het artikel van no nick staan enorm veel producten van graco (oa) die terug genomen zijn, incl serie nummers. Alles is uitgeprint en we proberennu achter de fabricage datum te komen en het serie nummer (dat staat dus op het autostoeltje, wat nu bij de kb is, en vanmiddag hielden die dus al gezellig weekend).
Het is hopen dat ons nummer er tussen zit (blijft het belachelijk dat hier in nederland er geen berichten verder over verschenen zijn en of nummer gepubliseerd worden maar goed.)

Er is zelfs een maxi cosi uit de handel genomen omdat bleek dat het 'handvat' niet bestand was tegen het dragen van het gewicht van de maxi cosi plus opgroeiende baby. waren tientalle kinderen bij komen te vallen. en van alles dus breken. Ook uggy's die zich zelf zo maar inklappen of autostoeltjes die tijdens een botsing loskwamen van de opzet beugel en werden gelanceerd in de auto. Maar ook speelgoed Heel erg vervelend om alle maal te lezen wat er mis is, en voornamelijk wat de gevolgen zijn geweest (en de tijdsduur dat het heeft gekost voor Graco het terug riep)

Kortom graco heeft mij niet als fan erbij.
pi_26607170
quote:
Toen ik om 4 uur naar huis (eigenlijk naar het station) liep waren ze nog steeds niet klaar met bouwen e.d. en de koningin was ook nog niet gearriveerd.
Nee, dat klopt Ik moest met mijn fiets door een zooitje toeristen heenklunen omdat ze het rokin hadden afgezet met hekken. Het was vanmiddag al een chaos in de stad met al dat verkeer dat ergens podia etc.moet opbouwen. Iedereen stond shocking klem.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_26607797
Had ik al eens verteld hoe ongelooflijk vreselijk bang ik ben voor spinnen??

Kom ik vanmiddag thuis... zit onderstaand exemplaar op mijn deurdrempel!!!!

Die pen ligt er naast ter vergelijking...

Let vooral op alle (volgens hub erg mooie) details....

Onnodig om te zeggen dat ik half Utrecht bij elkaar heb gegild... ut "spinnetje" besloot namelijk niet door de plee te willen en zette het op een lopen door mijn woonkamer heen.... waarna hub zijn maatje 44 er galant op parkeerde... mijn held...
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  vrijdag 29 april 2005 @ 21:28:02 #32
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_26607892
christan ben blij dat je hem leuk vond schattig eigenlijk dat de kaart mee moet naar duitsland
spinn van harte wilde eigelijk al vragen hoe het met je was had je al een tijdje niet gezien of was ik zo scheel.

jeetje moussy wat een pokke arts heb je toch gelukkig kan je naar die andere
  vrijdag 29 april 2005 @ 21:29:59 #33
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_26607942
wat een smerige spin zeg ik ben er ook bang van hoor rillingen lopen over mijn lijf gatver
pi_26608090
Smerig en harig
  FOK!fossiel vrijdag 29 april 2005 @ 21:42:00 #35
2628 Karin
pi_26608206
Nou prachtige details, brrrrrrrr.
Ik zou ook vreselijk gaan staan panieken Wij hadden er laatst zo'n grote lopen, die kon ik helemaal horen lopen op het laminaat. Heb snel mijn jas en die van Bram gepakt, wij zijn gevlucht

Goeie zet Moussy Fijn dat de andere arts nieuwe patienten aanneemt.
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2005 @ 21:42:58 #36
43556 miss_dynastie
pi_26608231
Ik vind het wel een lief spinnetje, maar ik ben er dan ook écht niet bang voor
En ik snap wel dat het spinnetje niet door de wc wilde hoor
pi_26608486
Getver luckepcuk. Ik krijg de rillingen van die spin!

Ik wil nog even zeggen dat ik t bankie weer erg gezellig vind. Het word weer wat drukker. Komt vast door t lekkere weer
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26608525
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 21:55 schreef jessie het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat ik t bankie weer erg gezellig vind. Het word weer wat drukker. Komt vast door t lekkere weer
Mijn gedachte

Spinnen, ben er niet heel bang voor eigenlijk
pi_26608745
Mooi spinnetje Wij laten ze altijd in leven, maar dan wel graag buiten.

Knorretje, was dat stoeltje dan tweedehands overgenomen? Hier staat nl dat die stoeltjes tussen 1999 en 2002 geproduceerd waren.
Zaten de gebroken ribben niet achter dat sleutelbeen, dat ze gebroken kunnen zijn doordat het sleutelbeen brak? Dus dat dat door 1 kracht moet zijn veroorzaakt?
pi_26608984
Spin gefeliciteerd!

Gatver wat een gore spin! Ik haaaaat spinnen! Brrrrr!!
  vrijdag 29 april 2005 @ 22:28:17 #41
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_26609152
Tjee wat een verhaal knor hopelijk kan het snel opgelost worden, heb er gewoon kippevel of is het nou kippenvel van .

Had dus ook mooi een voet gezet op die spin alleen al voor huisvredebreuk

Spin gefeli met je 12-
  vrijdag 29 april 2005 @ 22:29:43 #42
3011 E.T.
pi_26609179
Spinnen Don't hate them.. no way I ever gonna love them!

zow.. vanavond fijn aan het boekhouden geweest Geen hobby van me, maar ja.. moet gebeuren af en toe. BTW-aangifte kan weer de deur uit.. (ja, die zes hele boekingen moesten natuurlijk gebeuren voor de belasting )

Ben er weer voor drie maanden vanaf!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 29 april 2005 @ 22:30:13 #43
3011 E.T.
pi_26609184
Knorretje, wat een verhaal zeg..
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2005 @ 22:41:07 #44
81992 Githa
pi_26609378
getver Luckepuk ! ik krijg gelijk overal kriebels .... bah bah bah !
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 april 2005 @ 23:05:42 #45
13151 crew  Rewimo
pi_26609868
Ieks, ik had zo'n ding op de drempel zitten. Hoopte dat ie 's middags foetsie was, maar nee hoor. Held als ik ben ( ) heb ik hem met behulp van een of ander krantje de stoep op gezwiept. Waarna het kreng prompt een spurt nam richting voordeur en ik gauw de voordeur dichtsmeet. Brrrrr. Heb hem gelukkig niet meer teruggezien (hopelijk zit ie in het benedenhuis - dat staat toch te koop ). Hij was nog groter dan die van Luckepuk
  vrijdag 29 april 2005 @ 23:58:55 #46
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26610940
Luckepuck wat doe je

Wij hadden vanavond een paar vrienden te eten want we zouden eigenlijk naar de stad gaan maar ik wilde niet omdat Jolie niet in orde is. Vonden ze zielig maar heb ze net toch maar met de stad ingestuurd. Maar nu is het hier wel heel stil ineens en dan zie ik ook een plaatje van zo'n enge spin
pi_26611876
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 22:08 schreef poemojn het volgende:
Mooi spinnetje Wij laten ze altijd in leven, maar dan wel graag buiten.

Knorretje, was dat stoeltje dan tweedehands overgenomen? Hier staat nl dat die stoeltjes tussen 1999 en 2002 geproduceerd waren.
Zaten de gebroken ribben niet achter dat sleutelbeen, dat ze gebroken kunnen zijn doordat het sleutelbeen brak? Dus dat dat door 1 kracht moet zijn veroorzaakt?
nope, het nummer komt niet overeen met het bewuste stoeltje. Ik ga morgen even een foto van het stoeltje maken en het punt waarvan wij denken dat de oorzaak is.
het gaat om ribbetjes op de rug.

treurige update: hij heb dus een kleine week in het ziekenhuis gelegen, allerlei onderzoeken gehad. Kind mankeert verder op de breuken na niks, ze kunnen geen sporen van mishandeling vinden en de artsen hebben dit meermalen tegen jeugdzorg etc verklaart. Maar toch helaas maar waar hebben de ouders net afscheid moeten nemen. Hij is weg uit rotterdam, weg uit het ziekenhuis, weg bij oma en opa, weg bij papa en mama. Alleen met zijn kroeldoekie en tut op pad naar een nieuw gezinnetje. Voorlopig tot aan de hoorzitting van 10 mei. De rechter moet gaan beslissen of het daadwerkelijk van het stoeltje kan komen of dat er toch naar hun zeggen sprake kan zijn van het een of ander. Mochten we er naar de hoorzitting niet uitkomen, blijft de uithuisplaatsing en blijft hij bij het gezin die nu die kleine man in handen heb. Verdere hoorzittingen zullen dan plaats gaan vinden.

Ik ga morgen foto's maken van de stoel en de punten waarvan wij denken dat misschien de oorzaak geweest zou kunnen hebben en oa graco mailen en bellen. (bellen zal maandag wel worden) Maandag wordt er ook een advocaat in armen genomen. Wordt helaas verder vervolgt.
pi_26612140
Knorretje, open anders een topic bij Ouders Online? Daar zijn meer mensen die verstand hebben van hoe het juridisch werkt, hoe de kinderbescherming werkt, enz. Misschien kunnen ze je daar verder helpen.
Wat een rotsituatie.
  zaterdag 30 april 2005 @ 09:22:16 #49
30488 coolbabe
My little pwny
pi_26614275
Oj Knor wat een klotenieuws zeg
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2005 @ 09:23:05 #50
43556 miss_dynastie
pi_26614282
Mijn god, het arme kind
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 30 april 2005 @ 10:01:52 #51
13151 crew  Rewimo
pi_26614509
Dat is toch niet te geloven zeg Dat ze voorzichtig zijn is logisch (na Savannah en Rowena), maar er is toch aantoonbaar een auto-ongeluk geweest? Echt belachelijk dat je als ouder dan niet het voordeel van de twijfel krijgt, desnoods met extra toezicht of zo.

Sterkte Knor, voor jullie allemaal...
  zaterdag 30 april 2005 @ 10:13:08 #52
3011 E.T.
pi_26614620
Ik begrijp dus, dat twee gebroken ribben oplopen bij een aanrijding genoeg is voor een uithuisplaatsing?
Ze zijn ook wel van uitersten bij jeugdzorg..

Zo, het rondje vrijmarkt hebben we weer gehad Grote ton duplo, vormenstoofding, bromtol, tubbie-video's..
Ik baalde alleen een beetje dat ik op de fiets was ipv de auto.. Er stond ee hele mooie driewieler.. Maar die kreeg ik dus nooit mee op de fiets (te zwaar en te onhandelbaar)

Naja.. komt wel weer eens zoiets Nu eerst ff de duplo in een kussensloop proppen en in de wasmachine.. ('t was zeg maar niet echt fris)
  zaterdag 30 april 2005 @ 10:35:48 #53
24188 Belana
kloon van belana
pi_26614914
sjees, zijn jullie al geweest ET? hahahaha, Ik ben net wakker en Liam ligt net weer op bed voor een tukkie.... word niks als je het mij vraagt.
Straks gaan Liam en Ian naar opa's en oma's logeren en dan gaan wij een borrel halen
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2005 @ 10:44:20 #54
43556 miss_dynastie
pi_26615051
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 10:13 schreef E.T. het volgende:
Zo, het rondje vrijmarkt hebben we weer gehad Grote ton duplo, vormenstoofding, bromtol, tubbie-video's..
Ik baalde alleen een beetje dat ik op de fiets was ipv de auto.. Er stond ee hele mooie driewieler.. Maar die kreeg ik dus nooit mee op de fiets (te zwaar en te onhandelbaar)
Leuke dingen heb je gekocht
Had je je mobieltje niet bij je trouwens? Dan had je swets misschien even kunnen bellen, zodat ie je op kwam halen

Wij gaan straks een rondje lopen... toch niks nodig, vandaar dat we niet al te vroeg zijn gegaan
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 april 2005 @ 10:46:47 #55
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26615096
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 10:44 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Leuke dingen heb je gekocht
Had je je mobieltje niet bij je trouwens? Dan had je swets misschien even kunnen bellen, zodat ie je op kwam halen
Ik moest ons zonnetje in huis bewaken
  zaterdag 30 april 2005 @ 10:51:13 #56
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26615178
Wij wilden ook vroeg gaan, om 7 uur was alles en iedereen aangekleed maar nog even knuffelen met Jolie. Om 10 uur werd ik wakker gebeld door m'n zus die enthousiast begon te gillen over 100 stuks Duplo en wat voor een maat kleren ze kan kopen en of het mag.....wij hoeven niet eens meer te gaan
  zaterdag 30 april 2005 @ 10:56:46 #57
3011 E.T.
pi_26615281
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 10:35 schreef Belana het volgende:
sjees, zijn jullie al geweest ET? hahahaha, Ik ben net wakker en Liam ligt net weer op bed voor een tukkie.... word niks als je het mij vraagt.
Straks gaan Liam en Ian naar opa's en oma's logeren en dan gaan wij een borrel halen
'vroegah' ging ik met koninginnedag altijd naar kerkplein of rode steen
gezellig!

en miss_d.. volgend jaar ofzo vind ik wel weer een driewieler.. Saskia is er nu toch nog veel te klein voor
  zaterdag 30 april 2005 @ 10:58:34 #58
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_26615331
Vroegah ging ik altijd tot diep in de nacht koninginnenach vieren en was ik tijdens koninginnedag te brak om een poot te verzetten. Nu gaan we bij opa en oma langs

De vrijmarkt in onze wijk is geloof ik een beetje in het water gevallen. Bovendien lag Kai een dutje te doen, dus we zijn niet eens geweest.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_26616543
Mensen met spinnenfobie moeten dit niet lezen..
pi_26616592
Hier is de vrijmarkt vorige week al geweest, onder de naam Klein Waterlooplein

Wij zijn net met Sven bij de vrachtwagens wezen kijken, hier is jaarlijks een truckersrondrit over het eiland, 130 vrachtwagens die een rondrit rijden met verstandelijk gehandicapten, altijd een geweldig spektakel. Wij zijn net even op het vertrekpunt wezen kijken, voordat de herrie rondbarst bij het wegrijden, Sven vond het helemaal geweldig Aan het eind van de middag kan hij ze weer zien, dan komen ze bij ons voor het huis langs.
Nu ligt hij lekker te slapen, en dan maar kijken of we hem vanmiddag het kermisterrein opkrijgen.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2005 @ 12:17:47 #61
7074 moussy
kuttekop
pi_26616634
hier is dat 7 mei, Peet gaat dit jaar ook rijden
  zaterdag 30 april 2005 @ 12:26:56 #62
24188 Belana
kloon van belana
pi_26616793
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 10:56 schreef E.T. het volgende:

[..]

gezellig!

en miss_d.. volgend jaar ofzo vind ik wel weer een driewieler.. Saskia is er nu toch nog veel te klein voor
Wij gaan naar Swaf, mijn oude stamkroeg uit mijn punktijd, komen altijd een hoop oude bekenden met koninginnedag en het kan heel gezellig zijn!
stormy waters...
sailin'
pi_26617798
Knor Wat een situatie...sterkte.

Ik zit nog maar net in de kleren Was bekaf, geen idee waarvan, maar ik heb lekker geluierd. Straks nog maar even in de stad kijken
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2005 @ 13:35:13 #64
7074 moussy
kuttekop
pi_26618013
Wij gaan straks alleen naar een verjaardag en ff een nieuwe horredeur halen. Ik heb vandaag geen zin in mensenmassa's en de kinderen hebben toch troep zat
  FOK!fossiel zaterdag 30 april 2005 @ 13:45:47 #65
2628 Karin
pi_26618184
Oe Sven wat leuk allemaal "groooote auto's" Ik denk dat wij nooit meer naar huis zouden komen.

Lois en ik liepen om half 7 ook de vrijmarkt hier. Ik heb een grote zak duplo en de duplo trein gescoord En heb me voor de rest vreselijk ingehouden, allemaal mooie fietsjes en auto's enzo maarja waar laat ik al die zooi. We hebben ook nog 2 grasmaaiers gevonden voor bij opa en oma. Die hadden er 1 waar het altijd vechten om was dus nu hebben ze er lekker drie. Voor dat geld hoeft er niet de hele dag gevochten te worden (euro per stuk).
  zaterdag 30 april 2005 @ 14:07:53 #66
61800 Rottdog
pi_26618469
Hier ook geen koninginnedag voor Zoë straks wel gaat nl bij mijn vriendin slapen en stadden kind gaat helemaal in het oranje . Wij gaan vanaaf flink de beest uit hangen op een caribbean-avond met heel veel eten en leuke muziek en we gaan limbo-dansen
  zaterdag 30 april 2005 @ 14:08:26 #67
61800 Rottdog
pi_26618477
Dan te bedenkn dat Erik Corton vanavond in meppel optreed en dat vind ik toch een lekker geil ding
  FOK!fossiel zaterdag 30 april 2005 @ 14:35:49 #68
2628 Karin
pi_26618882
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 14:08 schreef Rottdog het volgende:
Dan te bedenkn dat Erik Corton vanavond in meppel optreed en dat vind ik toch een lekker geil ding
Dat is ook een lekker ding

Veel plezier vanavond
pi_26618957
Wij hebben ook nog niets bijzonders gedaan vandaag.

Bij mijn ouders is trouwens ingebroken in de nacht van donderdag op vrijdag!
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2005 @ 14:39:31 #70
43556 miss_dynastie
pi_26618961
Wij zijn alweer terug, er was weinig aan, een hoop hele oude zooi waarom zou iemand een oud vergeeld badje willen kopen en weinig leuke dingen op de rommelmarkten. Misschien straks nog ff wat terrasjes pakken
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 30 april 2005 @ 14:40:50 #71
13151 crew  Rewimo
pi_26618982
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 10:56 schreef E.T. het volgende:
gezellig!

Er staat hier nog een fraaie driewieler
pi_26619004
Gatver Zabb! Wat eng..is er veel weggenomen?

Wij gaan dus ook maar ff in de stad kijken zo..nog steeds geen zon hier trouwens..!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 30 april 2005 @ 14:46:38 #73
13151 crew  Rewimo
pi_26619049
Wij hebben ook al een rondje gemaakt. Wat Lego gescoord, een garageachtig ding met sirenes en een autotransportauto met autootjes Oja, en zo'n houten baan met gaten waar je knikkers doorheen moet loodsen zonder dat ze in de gaatjes vallen, was Christan helemaal weg van. Hij ging er bij het kraampje al uitgebreid voor zitten
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2005 @ 14:51:15 #74
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2005 @ 14:55:15 #75
43556 miss_dynastie
pi_26619180
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 14:51 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb helemaal niet veel gekocht
Now that I don't believe
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2005 @ 14:58:50 #76
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26619238
(ik heb ook dingen gekregen van vrienden van cor die stonden te verkopen )
pi_26619435
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 14:42 schreef clauwheee het volgende:
Gatver Zabb! Wat eng..is er veel weggenomen?
Het is in het bedrijf van mijn ouders gebeurd, waar ze naast wonen. Ze hebben de kluis meegenomen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 30 april 2005 @ 15:27:01 #78
13151 crew  Rewimo
pi_26619646
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 15:12 schreef Zabb het volgende:
Het is in het bedrijf van mijn ouders gebeurd, waar ze naast wonen. Ze hebben de kluis meegenomen.
Jeetje, de complete kluis? Da's brutaal!
pi_26620716
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 13:45 schreef Karin het volgende:

Lois en ik liepen om half 7 ook de vrijmarkt hier.
Dat half 7 is hopelijk een typfout

Ik ging met de meiden hier naar de vrijmarkt 4 zielige kleedjes op de grond
Daarna naar de speeltuin. Blikkie gooien, beschuitje versieren, verven als een kunstenaar op zo'n schildersezel (en Bo was klaar tekening helemaal vol met verf valt die van die ezel af vol op dr hoofd/haar, heel dr haar onder de zwarte verf ) Al met al leuke ochtend. En direct een lampion met elektrisch lampje gekocht voor de 1e lampionnentocht van de meiden Maar om 7 uur dan is t nog licht. Dan zie je toch geen hol van die lampies Maar goed t gaat om t idee...... denk ik

[ Bericht 7% gewijzigd door jessie op 30-04-2005 16:36:22 ]
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26620783
Jemig, de complete kluis, Zabb. Daar ben je lekker mee!

Wij zijn ook weer terug, tis hier geen mooi weer en we hadden het beide al wel weer gezien!
  zaterdag 30 april 2005 @ 16:36:35 #81
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26620901
Zabb wat een kutzooi zeg, bah!

Ik ben blij, mocht een tientje uitgeven van mezelf vandaag als we iets leuks tegenkwamen.
En dat kwamen we zeker boeken boeken boeken

De score:

Boekjes, luistercd's, puzzeltje (10 verschillende eigenlijk) en doos duplo

Veel te leuke kleertjes en Supermanvest voor Cas (omdat Mous zo lief was een fietsstoeltje voor me te regelen) en het tuinbroekje was ik al maanden naar op zoek had ik vorig jaar een keer zien hangen. Zo leuk die Mickey op het kontje

De schade: 7 euro 10
pi_26620947
Jeetje luchtbel wat leuk voor superweinig!!!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26620998
Wouw Luchtbel!!!!!!! Ik kan er zelfs blij van worden als ik dat zie
  zaterdag 30 april 2005 @ 16:40:24 #84
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26621003
Ja en tegenwoordig hoef je niet eens meer kinderen uit te buiten, het lijkt wel of er alleen maar ouders zitten

Oh ja, ik heb ook nog 50 cent gegeven aan een jongetje dat heel hard riep 'Ballen gooien 50 cent, je krijgt het terug als je m'n vader raakt!'
pi_26621087
Nou hier is er dus geen vrijmarktje te zien. Ja die 4 kleedjes
De stad zelf vind ik nou ook weer niks voor die meiden.
Maar elk jaar zie ik iedereen hier toch met een partij leuke dingen komen!

lol luchtbel!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26621184
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 16:40 schreef Luchtbel het volgende:
Oh ja, ik heb ook nog 50 cent gegeven aan een jongetje dat heel hard riep 'Ballen gooien 50 cent, je krijgt het terug als je m'n vader raakt!'
pi_26621346
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 14:08 schreef Rottdog het volgende:
Die is leuk!!!! Wauw ik ben jaloers hoor!

Mijn rommelmarkt buit: 2 blikken met Jip en Janneke erop voor maar 40 cent per stuk. Dit keer toch maar mijn kinderboekenkoopdrang eventjes in bedwang gehouden.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_26621507
de buit hier viel ook tegen. 2 barbies, een enorm (lees: net zo hoog als alicia) barbiekasteel (voor bij oma) en een nieuw activitygeval voor Jayden. Ow en wat kleertjes, zal straks wel foto's maken.
pi_26621514
Leuke spulletjes Luchtbel!!

En ze hebben inderdaad de hele kluis meegenomen. En niet een, maar wel twee, en nog een geldkistje! Het is idd flink kloten hoor!
  zaterdag 30 april 2005 @ 16:59:53 #90
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26621532
Eric Corton ik wil nog niet dood bij een van zijn optredens gevonden worden IEKS
pi_26621548
Ja dat lijkt me ook knap k*t Zabb als je zoiets overkomt...
pi_26621711
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 16:59 schreef Luchtbel het volgende:
Eric Corton ik wil nog niet dood bij een van zijn optredens gevonden worden IEKS
Serieus?? ik kreeg het nogal van hem te pakken toen ie een seizoen mee deed in Rozengeur en Wodka Lime. Ik kan me toch niet voorstellen dat iemand dat echt een lelijke man kan vinden?
Gependeld
  zaterdag 30 april 2005 @ 17:08:54 #93
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26621790
Lelijk is een groot woord. Maar absoluut niet mijn smaak en een ongelovelijke bal slijm vind ik het wel

En Jessie rommelmarkt is juist leuk. Ik weet nog hoe het vroeger voelde om er zelf te zitten
pi_26621795
Jolie staat trouwens wel weer ver achter zeg! Ik denk niet meer dat ze het nog gaat inhalen..
  zaterdag 30 april 2005 @ 17:15:16 #95
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_26621972
Misschien een oproepje elders op Fok plaatsen?

Mijn laatste stem net gegeven.
  zaterdag 30 april 2005 @ 17:18:55 #96
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26622085
Ach welnee, ze doet het er maar mee zo, ben allang blij dat jullie zoveel gestemd hebben. En van m'n school enzo ook en trotse tantes en vriendinnen

En m'n opa en z'n computersoosvrienden

Misschien dat de jury d'r genoeg punten heeft gegeven, misschien ook niet. Maakt ook niet uit. Zolang we maar wel van die Isa verliezen en niet van een iets minder mooie (lees lelijke) baby
  zaterdag 30 april 2005 @ 17:22:57 #97
3142 m@x
pi_26622204
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 17:18 schreef Luchtbel het volgende:

En m'n opa en z'n computersoosvrienden
wat schattig
pi_26622269
Ook gestemd op Jolie. Ik weet natuurlijk niet waar die jury naar kijkt bij het kiezen, maar zeker is wel dat Jolie veel leuker en origineler op de foto staat dan die Isa hoor.
Ik ben benieuwd, volgens mij heeft ze wel een grote kans.
Gependeld
  zaterdag 30 april 2005 @ 17:31:30 #99
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26622447
Lief he M@x
Hij e-mailt ook. Dingen als, opa gaat jullie vanavond even opbellen en oma wil jullie even de groeten doen en vraagt of je die en die aanbieding in dat en dat krantje hebt gezien. Ik heb een probleem met m'n scanner, kun jij dat uitleggen.

En hij vergeet vaak z'n naam eronder te zetten en dan stuurt ie nog een mailtje na: als je niet weet van wie dat mailtje afkomstig was, het was van mij. Groetjes opa Voornaam Achternaam
pi_26622736
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 17:31 schreef Luchtbel het volgende:
Lief he M@x
Hij e-mailt ook. Dingen als, opa gaat jullie vanavond even opbellen en oma wil jullie even de groeten doen en vraagt of je die en die aanbieding in dat en dat krantje hebt gezien. Ik heb een probleem met m'n scanner, kun jij dat uitleggen.

En hij vergeet vaak z'n naam eronder te zetten en dan stuurt ie nog een mailtje na: als je niet weet van wie dat mailtje afkomstig was, het was van mij. Groetjes opa Voornaam Achternaam
  zaterdag 30 april 2005 @ 18:00:08 #101
61800 Rottdog
pi_26623144
LB zo als je weet ben ik ook geen roze-liefhebber maar dat broekje is supergaaaaaaaffff

Meeeeeeeeeeeen wat kan het dan stil zijn op zo'n middag zonder je kind vindt er geen ruk aan
pi_26623444
Opa!

Hier ook gescoord op de kindervrijmarkt! Ik was vrij laat en alles en iedereen was al druk bezig met opruimen en bij veel plekjes mocht je gewoon uitzoeken zonder te betalen (scheelde voor hun weer meenemen naar huis en sommigen lieten de zooi ook gewoon liggen! )

6 kartonboeken, 1 po-pop en een ieniemienie-knuffel rijker tegenover 1,20 euro armer!

Po en Ieniemienie doen momenteel een rondje wasmachine!
  zaterdag 30 april 2005 @ 18:19:02 #103
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26623602
Die zullen zich vast meteen thuis voelen geef ze maar niks vettigs voor het eten
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2005 @ 18:22:55 #104
43556 miss_dynastie
pi_26623681
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 16:36 schreef Luchtbel het volgende:
De schade: 7 euro 10

Wow!!
Nou, daar was je hier dus écht nergens mee gekomen. Mensen die vijf euro vragen per boekje en zo. Vond er weinig aan
  zaterdag 30 april 2005 @ 18:23:50 #105
3142 m@x
pi_26623708
Ik mail ook met mijn opa. HIj schrijft echt nog in van die ouderwetse taal en eindigt standaard met "en een kus voor de kleine Kai". Hij loopt echt al maanden te zeuren of meneerm@x hem eens een keer een cursusje powerpoint kan geven zodat hij plaatjes naar zijn vrienden kan mailen. HIj heeft een betere computer staan dan wij (en ik geloof ook wekelijks een nieuwe camera, of scanner, of printer). Geweldig dat je op je 85ste nog zo in het leven staat.
  zaterdag 30 april 2005 @ 19:03:46 #106
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_26624825
Het verrotte leven van Floortje Bloem

Wij hebben een héél blitse soort van design-wipstoel gescoord voor 3 euro, een jaren vijftig poefje-tafeltje-opbergding voor 5 euro en speakers voor in de nieuwe Lada voor ook 5 euro!
Jippie!
Nu ben ik heel moe!

Zabb, wat irritant zoiets!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 30 april 2005 @ 19:10:01 #107
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26624961
Sugar het meest walgelijke boek aller tijden maar dat mag eigenlijk niet ontbreken in de verzameling vind ik Ook goed bezig

M@x zo lief is dat he en ook fijn, het doet ze zoveel goed om zo in contact te staan met 'de rest' tenminste hier dan. Dat maakt me altijd blij
  zaterdag 30 april 2005 @ 19:14:56 #108
3142 m@x
pi_26625084
Ik moet altijd aan doperwtjes en peentjes denken als ik Floortje Bloem weer voorbij zie komen

Wat hebben jullie goed gescoord vandaag zeg. Wij zijn alleen bij mijn ouders langsgeweest. Doe hadden een jeu de boule toernooi en daar hebben we lekker in het zonnetje gezeten. Kai heeft gelijk een overdosis bejaarden over zich heen gekregen die allemaal lekker in zijn wangetjes wilden knijpen. Mooi dat wij daar even een stokje voor gestoken hebben. De meest gehoorde opmerkingen vandaag waren:

"is het een jongen of een meisje?"
"Hoe heet ie, Kaaaaaaaaai?"
"Mag hij al een likje slagroom?"
"Kijk hij lust bier"

Dat was voorlopig weer even de laatste keer dat we daar zijn geweest.
  zaterdag 30 april 2005 @ 19:16:12 #109
3142 m@x
pi_26625116
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 19:10 schreef Luchtbel het volgende:
M@x zo lief is dat he en ook fijn, het doet ze zoveel goed om zo in contact te staan met 'de rest' tenminste hier dan. Dat maakt me altijd blij
Ik krijg er altijd zo'n warm gevoel van als ik weer een mailtje van mijn opa krijg. Ben eigenlijk ook wel heel trots op hem, op hoe hij in het leven staat enzo.
pi_26625148
Sjoeg ook al zo goed geslaagd
  zaterdag 30 april 2005 @ 19:17:56 #111
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26625161
Nou M@x dat hoeven we de komende 3 maanden dus ook weer niet meer te eten
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 30 april 2005 @ 19:19:33 #112
95752 crew  Chell
Kluns
pi_26625195
Wat leuk die opa's

Mijn opa (85) gaat binnenkort beginnen met een computercursus. Hij heeft de computer en printer en scanner enzo al in huis en ik verheug me op zijn eerste mailtje
  zaterdag 30 april 2005 @ 19:19:57 #113
3142 m@x
pi_26625204
Sinds ik dat boek heb gelezen (heeeeeeeeeeeeel lang geleden) kan ik dat dus ook niet normaal eten.....
  zaterdag 30 april 2005 @ 19:22:21 #114
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26625268
Ah joh beter dat dan dat je andersom aan worteltjes en doperwten moet denken
pi_26625272
Wat een coole opa's hier zeg! Mijn opa is 88 en wil helemaal niets weten van computers! Hij is meestal wel nieuwsgierig naar hoe het eruit ziet enzo, maar hij wil absoluut niet weten hoe het werkt!
  zaterdag 30 april 2005 @ 19:26:12 #116
3142 m@x
pi_26625368
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 19:22 schreef Luchtbel het volgende:
Ah joh beter dat dan dat je andersom aan worteltjes en doperwten moet denken
Hee bedankt! Daar moet ik nu even de komende drie maanden niet aan denken
  zaterdag 30 april 2005 @ 19:31:33 #117
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26625528
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 19:26 schreef m@x het volgende:

[..]

Hee bedankt! Daar moet ik nu even de komende drie maanden niet aan denken

Eigen schuld oh nee dat maakte niks uit, ik lust toch geen doperwten en ook geen gekookte worteltjes
pi_26626166
* clauwheee oranje tompoucen neerzet

Eetse
  zaterdag 30 april 2005 @ 20:02:52 #119
3011 E.T.
pi_26626598
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 19:50 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee oranje tompoucen neerzet

Eetse
Ik wist dat ik wat vergeten was van de markt
pi_26626671
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 20:02 schreef E.T. het volgende:

[..]

Ik wist dat ik wat vergeten was van de markt
Ja dat wist ik, dus ik dacht ik neem er een paar extra mee
  Jubileum moderator zaterdag 30 april 2005 @ 20:25:17 #121
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26627202
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 16:29 schreef jessie het volgende:

Dat half 7 is hopelijk een typfout
Ehm.... .... nee ik was toch al op om half 6 met Eva. ik kruip dus ook zo lekker in bed, ben echt gesloopt
Ik heb ook duplo en mooie houten puzzels
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2005 @ 20:33:47 #122
7074 moussy
kuttekop
pi_26627417
wij zijn enorm burgertruttig naar een vouwwagen aan het kijken op mp ik ben nu van mn voetstuk gevallen he?!

Luchtbellie hij is gaaf!!
  zaterdag 30 april 2005 @ 21:03:10 #123
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26628156
We hebben een meerijdplankje gescoord! En een paar video's voor Chiara. Een kilo aardbeien voor een paar euro gekocht en verder een Vlaamse friet gegeten en toen weer doodop naar huis gegaan. Best intensief slenteren over de vrijmarkt, maar wel oke dat ik die sfeer weer even heb mogen proeven.
Heb wel gelachen om die koters hier, volgens mij hebben ze commerciele vaardigeheden op school gehad, om de haverklap werden we aangesproken door kids met hun aanbiedingen Mooi man!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 30 april 2005 @ 21:15:35 #124
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_26628524
wat hebben jullie leuke dingen gekocht allemaal
wij zijn bij vrienden op bezoek gegaan had niet veel zin in de drukte

wij worden ook helemaal nergens wakker van hier op de hoek schuin tegenover ons hebben ze op een huis geschoten politie en alles we lezen het net
en het is toch maar een paar meter zal wel erg moe zijn geweest...

zo zab de hele kluis die hebben wel lef.

jeetje knor daar schrikik toch wel even van dat ze hem zo maar uit huis plaatsen heel veel sterkte hoor
pi_26628892
Jullie hebben het de hele vrijmarkt met z'n allen leeg gekocht
Floortje Bloem is tof ik herkende het boek gelijk.
Vouwwagen zijn ook tof trouwens Mous, voor mij val je echt niet van je voetstuk, iets leuks doen met je gezin ís toch echt iets Mousserigs ik zag er vorige week eentje bij Campinglife (schuifelvoetend toegeeft, ben ook best een beetje brugertrut) en ik vond hem waanzinnig handy. Geen grote sleurhut achter je auto en een ruimte wat je toch nog hebt. Ongelovelijk dacht ik.

Ik heb vandaag alleen maar stofjes + 2 Roospatronen gescoord. En die zijn lief Kan haast niet wachten tot de stelletjes klaar zijn zeg.
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2005 @ 21:40:44 #126
7074 moussy
kuttekop
pi_26629231
Nou ehhh, het gaat een oudje worden, aangezien ik twijfel en een schijthekel aan kreperen heb Dus geen mooie uitschuifbare of superdeluxe, maar 1 voor 200 euro of zo

De fokkertjes hebben idd leuke dingen gekocht! Wij alleen een nieuwe hordeur en zand voor de zandbak
  zaterdag 30 april 2005 @ 21:56:33 #127
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26629631
Ach Mous dan ga je toch lekker op een leuk wit plastic voetenbankje voor je vouwwagen zitten

Het andere boek dta ik gekocht heb (voor mezelf dan) heet: If you can raise kids, you can get a good job
pi_26630272
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 12:15 schreef easy-going het volgende:
Nu ligt hij lekker te slapen, en dan maar kijken of we hem vanmiddag het kermisterrein opkrijgen.
We kregen hem niet van het terrein af Hij wilde maar naar de "molendraaien"
pi_26630572
Ik lees dat er een boel leuke dingen gekocht zijn!!
Wij zijn thuis gebleven en Djen heeft ff op de markt gestaan hier. Winst 1 euro die ook alweer uitgegeven is bij een vriendje omdat die helemaal niks verkocht had

Ik ben achter de naaimachine gekropen en heb Djen d'r kleing af gemaakt. Verder de konijnen heerlijk laten lopen in de ren die we van LadyS hebben gekregen. Was heel leuk om te zien hoe ze tikkertje deden en hoe ze de katten van de buren lieten schrikken Voor het eerst sinds jaren niks gedaan en het beviel prima
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2005 @ 22:29:41 #130
43556 miss_dynastie
pi_26630613
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 22:28 schreef Anitra het volgende:
Wij zijn thuis gebleven en Djen heeft ff op de markt gestaan hier. Winst 1 euro die ook alweer uitgegeven is bij een vriendje omdat die helemaal niks verkocht had
Dat vind ik dan echt weer ontzettend lief
pi_26630674
Ik vond het ook zo lief! Het is echt zo'n moppie, als anderen rond haar gelukkig zijn dan is zij het ook
  zaterdag 30 april 2005 @ 22:48:41 #132
3011 E.T.
pi_26631085
Leuke koninginnedag-verhalen allemaal

Belana, ik kijk er van op dat Swaf nog bestaat.. Krijg meteen een drang naar druipkaarsen

Wij hebben net the Incredibles gekeken. Leuke film Alleen de stem van die vrouw blijkt Holly Hunter te zijn.. Iemand een idee waar ik die van moet kennen? Die stem was zooooo bekend..
  zaterdag 30 april 2005 @ 22:49:15 #133
3011 E.T.
pi_26631107
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 20:33 schreef moussy het volgende:
wij zijn enorm burgertruttig naar een vouwwagen aan het kijken op mp ik ben nu van mn voetstuk gevallen he?!
pi_26631460
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 22:48 schreef E.T. het volgende:
Leuke koninginnedag-verhalen allemaal

Belana, ik kijk er van op dat Swaf nog bestaat.. Krijg meteen een drang naar druipkaarsen

Wij hebben net the Incredibles gekeken. Leuke film Alleen de stem van die vrouw blijkt Holly Hunter te zijn.. Iemand een idee waar ik die van moet kennen? Die stem was zooooo bekend..
http://www.imdb.com/name/nm0000456/
Hier staan alle films waar ze in heeft gespeeld

[ Bericht 2% gewijzigd door wendywendy op 30-04-2005 23:20:12 ]
  zaterdag 30 april 2005 @ 23:48:29 #135
3011 E.T.
pi_26632345
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 23:05 schreef wendywendy het volgende:

[..]

http://www.imdb.com/name/nm0000456/
Hier staan alle films waar ze in heeft gespeeld
Hmz..
99% van die films heb ik niet gezien
vraag me dan toch af waarom haar stem zo bekend klonk..
  zondag 1 mei 2005 @ 00:32:47 #136
49891 Luckepuk
snotneus
pi_26633193
Ik wist het... ze komen nooit alleen maar altijd met zijn 2en..

Wil ik net water pakken voor een glas roosvichee, loopt er een nog groter exemplaar in mijn gootsteen!

Ik haaaaaaaaaaat spinnen!!!
pi_26633223
Oh bah Luckepuck.
Ik vind het zulke griezels.
Ben heel blij met mijn nieuwe buurman Die is stoer en die pakt ze, hier in huis allemaal mietjes
  zondag 1 mei 2005 @ 07:48:21 #138
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_26634810
quote:
Op zondag 1 mei 2005 00:32 schreef Luckepuk het volgende:
Ik wist het... ze komen nooit alleen maar altijd met zijn 2en..

Wil ik net water pakken voor een glas roosvichee, loopt er een nog groter exemplaar in mijn gootsteen!

Ik haaaaaaaaaaat spinnen!!!

AAh Bah Luckepuk! Ik neem aan dat die spin het ook niet heeft overleefd?
Nou ja, hopelijk ben je nu van die grote spinnen in je huis af!

ik zal nu maar niet zeggen wat ik een keer iemand over spinnen heb horen zeggen...
patat ftw :)
  zondag 1 mei 2005 @ 07:51:02 #139
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_26634816
ik heb met koninginnedag eigenlijk helemaal niets gedaan... alleen savonds bij mijn ouders op bezoek geweest. that's it.

Normaal ga ik met vrienden uit in Apeldoorn (kermis, ierse pub en vuurwerk), maar die hadden dit keer andere plannen.
pi_26635491
Bah Luckepuk! Nog één!!
quote:
Op zondag 1 mei 2005 07:48 schreef daniman het volgende:

ik zal nu maar niet zeggen wat ik een keer iemand over spinnen heb horen zeggen...
Bedoel je dat je er een paar per jaar opeet in je slaap?
  zondag 1 mei 2005 @ 10:07:15 #141
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26635519
quote:
Op zondag 1 mei 2005 10:04 schreef Zabb het volgende:
[..]

Dat is een Broodje Aap
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2005 @ 10:12:05 #142
43556 miss_dynastie
pi_26635564
quote:
Op zondag 1 mei 2005 10:07 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Dat is een Broodje Aap
Proest
Ik kijk tegenwoordig regelmatig naar myth busters op discovery channel, das ontzettend grappig, daar proberen ze allerlei mythes te ontkrachten, echt heel erg grappig
pi_26635598
quote:
Op zondag 1 mei 2005 10:07 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Dat is een Broodje Aap
Oh gelukkig maar! Kan ik ook weer rustig slapen!
  zondag 1 mei 2005 @ 10:32:07 #144
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26635815
Inderdaad gelukkig maar want het sterft hier in huis van de spinnen. Ook op de slaapkamer
  zondag 1 mei 2005 @ 10:44:57 #145
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26636008
Lekker Spin

Ik had me vanmorgen over van alles en nog wat heen gezet om me in m'n badpak te hijsen om zelf ook een keer met m'n eendje het zwembad in te gaan. Om half 9 lagen we in het zwembad en toch ja toch (is dit bad karma) komen we een oude bekende van mij tegen. 'Heeeey ben je dat, ik kan het gewoon niet geloven, niet te geloven. Je hebt een kind? Jeetje zeg ik kan het niet geloven. Je ziet er echt anders uit, echt niet te geloven. En je woont ook hier, tjonge zeg. He! Heb je die tattoo laten verwijderen? Echt? Echt ongelovelijk! En je studeert. Jeetje zeg, ik kan het bijna niet geloven. Hey en wat heb je een brave vriend, wat schattig. Ik geloof m'n ogen niet. En het kind? Van hem? Nee toch. Hahahaha ik dacht al, ik kan het niet geloven. Maar dat is dus wat er niet klopt in dit plaatje. Haha ik kon het allemaal al niet geloven. Had ik echt niet gedacht allemaal.'

Grrrr ik geloof dat ze ook niet gedacht had dat ik d'r het liefst direct 10 minuten onder water duwde
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2005 @ 12:13:37 #146
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26637787
ik had allang dr drijfvermogen getest....
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2005 @ 12:14:27 #147
43556 miss_dynastie
pi_26637806
Wat een ongeloof
  zondag 1 mei 2005 @ 12:18:25 #148
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26637902
Ik rust op zondag lady
pi_26638258
Hey ik zie net dat Jolie tweede is geworden! Isa is trouwens derde geworden en een ene Joost is eerste. Die uitslag had ik niet verwacht!
  zondag 1 mei 2005 @ 13:28:16 #150
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_26639408
quote:
Op zondag 1 mei 2005 10:04 schreef Zabb het volgende:
Bah Luckepuk! Nog één!!
[..]

nee een andere:

"Bedenk altijd dat, waar je ook bent, wat je ook doet, dat je altijd door minstens één spin in de gaten wordt gehouden"
  zondag 1 mei 2005 @ 13:31:17 #151
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_26639462
quote:
Op zondag 1 mei 2005 10:44 schreef Luchtbel het volgende:
Lekker Spin

Ik had me vanmorgen over van alles en nog wat heen gezet om me in m'n badpak te hijsen om zelf ook een keer met m'n eendje het zwembad in te gaan. Om half 9 lagen we in het zwembad en toch ja toch (is dit bad karma) komen we een oude bekende van mij tegen. 'Heeeey ben je dat, ik kan het gewoon niet geloven, niet te geloven. Je hebt een kind? Jeetje zeg ik kan het niet geloven. Je ziet er echt anders uit, echt niet te geloven. En je woont ook hier, tjonge zeg. He! Heb je die tattoo laten verwijderen? Echt? Echt ongelovelijk! En je studeert. Jeetje zeg, ik kan het bijna niet geloven. Hey en wat heb je een brave vriend, wat schattig. Ik geloof m'n ogen niet. En het kind? Van hem? Nee toch. Hahahaha ik dacht al, ik kan het niet geloven. Maar dat is dus wat er niet klopt in dit plaatje. Haha ik kon het allemaal al niet geloven. Had ik echt niet gedacht allemaal.'

Grrrr ik geloof dat ze ook niet gedacht had dat ik d'r het liefst direct 10 minuten onder water duwde
woow das zeker irritant zo'n figuur!!!
pi_26639579
O luchtbel zulke types zijn juist leuk. Dan moet je juist denken o my god ben jij nog steeds niet verandert. O my god loop je nog met die tatoo, o my god moet je je nog steeds bewijzen tegenover de mannen enz enz

Ik ben wezen sporten hoor. Ben nu officieel lid. En......ik was de enige in de sportschool vanmorgen. Ik voelde me retestoer (ok en ook wel een beetje gek met dit lekkere weer)
En nu... hup met die kont het zonnetje in en niet meer van die kont af
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2005 @ 13:39:05 #153
43556 miss_dynastie
pi_26639602
Jessie, respect
pi_26639621
Hahahahahaha lol MissD
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2005 @ 13:41:11 #155
43556 miss_dynastie
pi_26639660
Nou ja, miss_d doet al drie weken over het informatie aanvragen, dusseh
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2005 @ 14:33:00 #156
7074 moussy
kuttekop
pi_26640548
quote:
Op zondag 1 mei 2005 13:28 schreef daniman het volgende:

[..]

nee een andere:

"Bedenk altijd dat, waar je ook bent, wat je ook doet, dat je altijd door minstens één spin in de gaten wordt gehouden"
oeh eng hoor
  zondag 1 mei 2005 @ 14:52:43 #157
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_26640869
Het is bloedheet
Vandaag heb ik een fietstocht gemaakt naar de uiterwaarden Meinerswijk in Arnhem, aan de Rijn en ik heb daar een uur gelezen over vogels en de natuur. Maar er waren ook mensen die gingen zoenen en knuffelen . Toen ben ik maar weggegaan maar het wordt steeds warmer!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  zondag 1 mei 2005 @ 14:57:19 #158
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26640973
Helaas, de tweede plaats

Thuis is ze nog altijd nr 1 dus ze zet d'r eigen kroontje maar weer op
Bedankt voor het stemmen!
  zondag 1 mei 2005 @ 15:13:52 #159
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26641326
Oh en Jessie, alles leuk en aardig maar dat soort gelul op de vroege zondagmorgen. Neeeee bedankt
pi_26642298
Luchtbel very irri inderdaad! Ow Jolie Geen dank meissie ! Je blijft onze prinses hoor!

Komen net uit de stad, alweer zo druk! Maar ook erg lekker weer

[ Bericht 3% gewijzigd door clauwheee op 01-05-2005 16:30:57 ]
  zondag 1 mei 2005 @ 16:26:55 #161
49891 Luckepuk
snotneus
pi_26642894
quote:
Op zondag 1 mei 2005 14:57 schreef Luchtbel het volgende:
Helaas, de tweede plaats
  zondag 1 mei 2005 @ 16:30:21 #162
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26642976
Ja we hadden liever van die Isa verloren hoor die had tenminste een lieve billen foto!
  zondag 1 mei 2005 @ 16:32:15 #163
49891 Luckepuk
snotneus
pi_26643002
Maar die hebben we lekker verslagen!
pi_26643020
quote:
Op zondag 1 mei 2005 16:32 schreef Luckepuk het volgende:
Maar die hebben we lekker verslagen!
Zo kun je het ook bekijken!
  zondag 1 mei 2005 @ 16:37:06 #165
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26643095
Ja dat dan weer wel

En we hebben een afspraak verzet omdat we niet lekker zijn, vandaar dat we dadelijk in de tuin gaan eten
pi_26645119
Oe lekker in de tuin eten! *Jaloers is *

Worden jullie ook gelijk zo loom van dit weer?
pi_26645617
ja clauwhee .... heeel loom
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  zondag 1 mei 2005 @ 18:42:25 #168
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26645834
Wat nou loom, ben net aan het ontdooien

Ah joh Clauwheee als je eerst 30 keer die 2 trappen op en af moet voordat je uberhaupt in de tuin kan eten dan ben je vast niet meer jaloers en straks die zooi die Tsunamjolie gemaakt heeft opruimen echt leuk dat ze op me lijkt maar dat ze die eigenschap nou ook moest hebben zelfs de tuin ligt overhoop als ze er gespeeld heeft
pi_26645875
quote:
Op zondag 1 mei 2005 18:42 schreef Luchtbel het volgende:
Wat nou loom, ben net aan het ontdooien

Ah joh Clauwheee als je eerst 30 keer die 2 trappen op en af moet voordat je uberhaupt in de tuin kan eten dan ben je vast niet meer jaloers en straks die zooi die Tsunamjolie gemaakt heeft opruimen echt leuk dat ze op me lijkt maar dat ze die eigenschap nou ook moest hebben zelfs de tuin ligt overhoop als ze er gespeeld heeft

Maar nog steeds jaloers, hier ook twee laaange trappen voor ik in huis ben, dus dat ben ik wel gewend
  zondag 1 mei 2005 @ 18:45:09 #170
3142 m@x
pi_26645887
Volgens mij wordt iedereen loom van dit weer. Iedereen behalve Kai. Wij hadden bedacht dat we de schuur en de berging mooi uit konden ruimen in het kader van de rap naderende verhuizing maar Kai bedacht dat ie de hele dag geëntertained moest worden.... Echt veel zijn we dus niet opgeschoten, maar we hebben wel lekker in de tuin gegeten .
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2005 @ 18:45:26 #171
43556 miss_dynastie
pi_26645906
Ik zie dat Joost heeft gewonnen, maar ik kan me die foto helemaal niet herinneren
  zondag 1 mei 2005 @ 18:46:00 #172
3142 m@x
pi_26645922
Tja, joost mag het weten.....
pi_26645944
quote:
Op zondag 1 mei 2005 18:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zie dat Joost heeft gewonnen, maar ik kan me die foto helemaal niet herinneren
Nee ik ook niet, keek er ook raar van op. Maar had me ook niet echt verdiept in de puntentelling dus ik snapte er sowieso eerst al niks van
pi_26645970
http://www.babycentrum.com/

Ik wil jullie vragen om op Morgaine te stemmen als baby van de maand!!

Groetjes Faja-Lobi en Morgaine
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2005 @ 18:49:17 #175
43556 miss_dynastie
pi_26646005
quote:
Op zondag 1 mei 2005 18:46 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Nee ik ook niet, keek er ook raar van op. Maar had me ook niet echt verdiept in de puntentelling dus ik snapte er sowieso eerst al niks van
Ik had dus wel ongeveer verwacht dat één van de meest populairen bij het publiek zou winnen. Niet dus
pi_26646459
quote:
Op zondag 1 mei 2005 18:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kan me die foto wel herinneren, wij hebben van Sven namelijk zo'n soort foto in een lijstje staan hier, dus hij was me opgevallen. Hij heeft ook lange tijd op de "eerste bladzijde" gestaan.
  Jubileum moderator zondag 1 mei 2005 @ 19:25:27 #177
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26646679
OMG Luchtbel, wat een vreselijk mens
Eva ♥ en Iris ♥
pi_26647607
Er komt hier altijd een ijsboer en dan neem ik geen ijs. En nu heb ik me een trek en komt ie niet (zal wel leegverkocht zijn)
Wat een weertje he meiden!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26647653
quote:
Op zondag 1 mei 2005 20:05 schreef jessie het volgende:
Er komt hier altijd een ijsboer en dan neem ik geen ijs. En nu heb ik me een trek en komt ie niet (zal wel leegverkocht zijn)
Wat een weertje he meiden!
Balen jessie, zul je altijd net zien!

Ja heerlijk hè, jammer dat het in ons kikkerlandje altijd maar om 1 dag ofzo gaat
  zondag 1 mei 2005 @ 20:08:31 #180
49891 Luckepuk
snotneus
pi_26647678
Onze ijsboer rijdt hier altijd met minimaal 50kmpu hard voorbij.. hij verkoopt hier nooit iets zegt ie... nee duh! moet ie een keer stoppen!
pi_26647730
Hahahahaha luckepuck ik zie dan zo'n hele horde mensen er in mijn verbeelding achteraan rennen

Word t weer mogen alweer minder?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26647782
quote:
Op zondag 1 mei 2005 20:10 schreef jessie het volgende:
Hahahahaha luckepuck ik zie dan zo'n hele horde mensen er in mijn verbeelding achteraan rennen

Word t weer mogen alweer minder?
Jup morgen regen- en onweersbuien en na morgen steeds iets minder meen ik. Aan het eind van de komende week niet eens 15 graden hoorde ik.
pi_26647828
Getverdememme.
Ik had al lekkere zomerse dingen voor de meiden klaargelegd.
Ben je net een beetje aan de temp gewend, bah.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26647966
quote:
Op zondag 1 mei 2005 20:14 schreef jessie het volgende:
Getverdememme.
Ja beetje jammer inderdaad..!
  Jubileum moderator zondag 1 mei 2005 @ 20:24:41 #185
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26648115
quote:
Op zondag 1 mei 2005 20:14 schreef jessie het volgende:
Getverdememme.
Ja ik wilde ook al de kratten zomerkleren van zolder halen maar Jeroen zei al dat het niet nodig is.
Ergens is het wel lekker dat het nog slecht weer wordt want ik heb nog steeds geen zomerjas Ben half amsterdam al 3 keer doorgeweest, maar ik ben te kritisch denk ik. Ik wil geen gladde jas, dan glijden de kinderen zo van je heup af als je ze onderweg moet tillen en het mag ook mijn achterwerk wel bedekken (en dus niet zo'n kort jasje die je nu overal ziet).
Vandaag ben ik wederom met Karin gaan winkelen en weer niks gevonden, ik heb nu maar een jas bij de wehkamp besteld. Dinsdag komt ie en dan mag het mooi weer worden.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_26648150
quote:
Op zondag 1 mei 2005 20:24 schreef Lois het volgende:

[..]

Ja ik wilde ook al de kratten zomerkleren van zolder halen maar Jeroen zei al dat het niet nodig is.
Ergens is het wel lekker dat het nog slecht weer wordt want ik heb nog steeds geen zomerjas Ben half amsterdam al 3 keer doorgeweest, maar ik ben te kritisch denk ik. Ik wil geen gladde jas, dan glijden de kinderen zo van je heup af als je ze onderweg moet tillen en het mag ook mijn achterwerk wel bedekken (en dus niet zo'n kort jasje die je nu overal ziet).
Vandaag ben ik wederom met Karin gaan winkelen en weer niks gevonden, ik heb nu maar een jas bij de wehkamp besteld. Dinsdag komt ie en dan mag het mooi weer worden.
Ow je bent niet de enige hoor Lois, hier kan ik ook geen zomerjas vinden, het lijkt wel alsof er bijna helemaal geen zijn!
pi_26648202
Als t echt lekker weer is heb ik eigenlijk nooit een jas aan
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator zondag 1 mei 2005 @ 20:29:32 #188
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26648247
Ik wil eigenlijk altijd wel een jas aan omdat ik anders niet weet waar ik mijn portemonnee, telefoon, sleutels, zakdoekjes, reservespeentjes en ander kinderspul moet laten.
* Lois heeft een hekel aan tasjes*

Meestal is het smorgens vroeg ook nog erg fris op het station dus dan is een jas wel lekker.
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 1 mei 2005 @ 20:33:15 #189
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26648356
quote:
Op zondag 1 mei 2005 20:29 schreef Lois het volgende:
Ik wil eigenlijk altijd wel een jas aan omdat ik anders niet weet waar ik mijn portemonnee, telefoon, sleutels, zakdoekjes, reservespeentjes en ander kinderspul moet laten.
* Lois heeft een hekel aan tasjes*
Dat prop ik altijd in Taak zijn zakken. Mijn man is mijn handtasje
  zondag 1 mei 2005 @ 20:33:31 #190
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26648362
Nou ja, niet de reservespeentjes enzo.
pi_26648377
Ja das waar, voor 's ochtends vroeg naar het station, daar wil ik hem eigenlijk ook het meest voor. Voor de rest heb ik meestal een vestje aan, als ik naar de stad ga ofzo. Zit lekkerder
pi_26648390
quote:
Op zondag 1 mei 2005 20:33 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Als het nodig is, doe ik dat ook
  zondag 1 mei 2005 @ 20:37:45 #193
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_26648472
joehoe luckepuck
deze spin hebben wij in de schuur een lijf van 4 cm plus de poten en een heerlijk dik lijf
ik kom voorlopig de schuur niet in

zonde van de slechte kwaliteit maar durfde niet dichterbij te komen dus hem in moeten zoemen
zou wel eens willen weten wat voor soort spin het is vind hem ook maar lelijke haken voor zijn kop hebben
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2005 @ 20:39:22 #194
81992 Githa
pi_26648511
he bah! dames .... wat is er gebeurd met de lieveheersbeestjes fanclub ?
  zondag 1 mei 2005 @ 21:19:17 #195
49891 Luckepuk
snotneus
pi_26649549
quote:
Op zondag 1 mei 2005 20:37 schreef babyfeet het volgende:
zou wel eens willen weten wat voor soort spin het is vind hem ook maar lelijke haken voor zijn kop hebben
ff vragen? Een spinnetje.....

Ik zit hier nu ook contineu alle hoeken in de gaten te houden... ben doodsbenauwd er weer 1 tegen te komen..

Aanstaande dinsdag hebben we een tuinfeestje, schoonmamalief is dan jarig... ben bang dat de kans dat het in het water gaat vallen erg groot is!

Ik draag trouwens al eeuwenlang zomers mijn ouwe vertrouwde spijkerjackie of mijn (ja ik ben gek! ) lange leren jas!
pi_26649624
Ja een spijkerjas heb ik ook nog
  zondag 1 mei 2005 @ 21:30:28 #197
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_26649832
gedaan gelukkig had jij al een topic anders had ik er eentje geopend vind hem echt smerig
vriendje is niet snel bang maar die vond hem ook te groot
pi_26650083
Ik heb ook altijd problemen met het zoeken van een zomerjas, maar nu had ik geluk! Ik kwam een paar weken geleden ineens een hele leuke tegen, zonder dat ik er speciaal naar op zoek was!
pi_26650106
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:38 schreef Zabb het volgende:
Ik heb ook altijd problemen met het zoeken van een zomerjas, maar nu had ik geluk! Ik kwam een paar weken geleden ineens een hele leuke tegen, zonder dat ik er speciaal naar op zoek was!
Waar waar waar
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2005 @ 21:43:58 #200
43556 miss_dynastie
pi_26650230
quote:
Op zondag 1 mei 2005 20:26 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ow je bent niet de enige hoor Lois, hier kan ik ook geen zomerjas vinden, het lijkt wel alsof er bijna helemaal geen zijn!
En dan kom je een aardig leuk zomerding tegen... voor 60 euro.
60 euro
130 gulden
Voor een dun zomerjasje... dacht ut niet
pi_26650300
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:39 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Waar waar waar
Bij Open32!
  zondag 1 mei 2005 @ 21:46:57 #202
49891 Luckepuk
snotneus
pi_26650305
Ik kom meestal de jas tegen als ik een week daarvoor genoegen hebt genomen met een "iets mindere maar toch ook wel leuke"
pi_26650383
Miss_d, alles vinnik op het moment nogal duur..

Nog nooit van gehord Zabb, die winkel zit hier denk ik niet in het Noorden!

Luck herkenbaar Ik heb dat nu met een broek, ik zoek al een tijdje een gafe spijkerbroek maar hij is overal uitverkocht. En toch durf ik nog geen andere te kopen.
pi_26650462
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:49 schreef clauwheee het volgende:
Nog nooit van gehord Zabb, die winkel zit hier denk ik niet in het Noorden!
Dat was eerst Boetiek 32, en heet nu Open 32. Ze zitten wel door het hele land, maar ik zie net dat ze idd niet in het hoge noorden zitten!
pi_26650510
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:52 schreef Zabb het volgende:

[..]

Dat was eerst Boetiek 32, en heet nu Open 32. Ze zitten wel door het hele land, maar ik zie net dat ze idd niet in het hoge noorden zitten!
Boven de grote rivieren houdt het vaak op hè
pi_26652135
quote:
Op zondag 1 mei 2005 20:33 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Oe, ik ga morgen mijn man mee naar mijn werk nemen, kan hij mn spullen vasthouden
pi_26652190
Open 32 zit niet in Groningen, heb even op hun site gekeken. Helaas, lijkt wel een leuke winkel.
pi_26652507
Hahahaha dit moet ik nog even kwijt. Toen Geer naar de mac was om ijsjes te halen was hij blij verrast toen hij terug kwam. Nog een ijsje voor hem en mij. De ijsboer kwam de straat in toen hij hem uit reed om naar de mac te gaan ( een uur later dan normaal)
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 1 mei 2005 @ 23:15:39 #209
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26652745
Jessie, ik had het laatst in het fototopic gevraagd maar denk dat je het niet gezien had.
Hebben Bo en Janneke iedere dag dezelfde soort kleren aan? Alletwee jurkje met spijkerstof? Alletwee een beetje stoer? Of zie ik dat verkeerd?
pi_26653098
O ja had ik nog gelezen. Niet iedere dag hoor. Zoveel van t zelfde hebben ze niet. Maar ik kleed ze vaak een beetje naar hoe mijn stemming is. En dan is dat vaak wel van t zelfde soort iets. En als Bo een bui heeft van ik wil t zelf uitkiezen, dan kiest ze het zelf uit. En dan helpt ze mee met kleertjes uitzoeken voor Janneke.
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 1 mei 2005 @ 23:29:23 #211
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26653197
Oh zo. Het viel me gewoon op en werd nieuwsgierig.
pi_26653233
Vind het wel leuk hoor. Ze hebben 1 of 2 stelletjes ofzo die hetzelfde zijn. Eindelijk kon dat. Vanaf 92 hebben ze dezelfde kleding in 1 maat. Voorheen ontliep elkaar dat nog.
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 1 mei 2005 @ 23:34:43 #213
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26653341
Ja ik vond je ook wel iemand om dat leuk te vinden! Vandaar dat ik het me ook afvroeg.
pi_26653453
Het ontwikkelen van hun eigen stijl kan nog lang genoeg
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 1 mei 2005 @ 23:39:11 #215
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_26653493
Beetje dezelfde stijl vind ik nog wel leuk op 1 dag (dat verhaal van in een bepaalde stemming zijn dus je kind zo aankleden herken ik Jessie ), maar ik zou mijn kinderen nooit hetzelfde aandoen op een dag. Wat zeg ik? Ik zou niet eens hetzelfde voor ze kopen ook al vind ik bijvoorbeeld die ene broek voor zowel Wouter als Tristan zo leuk. Nee, daar ben ik allergisch voor

[ Bericht 1% gewijzigd door Spuuglokje op 01-05-2005 23:50:00 ]
  zondag 1 mei 2005 @ 23:39:30 #216
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26653505
Oh daar wil ik nog niet eens aan denken
pi_26653589
O ja leuk juist. Nu moet ik erbij zeggen dat de meiden het zelf ook erg leuk vinden.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2005 @ 23:47:52 #218
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26653762
ik heb het vroeger ook wel eens voor de jongens gedaan.
ze vonden het geweldig (de oudste zei toen heel serieus: nou denken ze vast dat we een tweeling zijn ) ze schelen ook "maar" 5 en een half jaar
  maandag 2 mei 2005 @ 08:40:25 #219
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_26658163
Daar zijn we weer
Wij zijn lekker t hele weekeind weg geweest met de boot
We hadden dit weekeind openingstocht dus we hoopte al op goed weer,maar dat t zo goed zou worden hadden we nooit durven hopen.
Heerlijk ,de witte benen horen weer tot t verleden
Nu kunnen we voortaan lekker ieder weekeind als t goed weer is tenminste en dat is hier ook maar afwachten lekker gaan varen.
Kan bijna niet wachten op de volgende week. De kinderen lopen nu al 2 uur te zeuren of we weer naar de boot gaan de kids hebben dr nog meer zin in dan ik denk, dat kan wel s n hele lange week gan worden
pi_26659763
Hier is het nu nog best lekker weer!
Werk vandaag thuis, lekker getimed want nu kan ik ook lekker de bevallingen volgen Jessie heb je al de kriebels van Mel?

Mijn zus en ik hadden vroegah wel dezelfde kleren aan, tweeling hè..was wel snel gedaan trouwens toen we iets ouder werden en enigszins zelf wilden bepalen wat we aan hadden
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 10:23:29 #221
43556 miss_dynastie
pi_26659790
Hehe clauwheee, je werk om Fok! heen timen
Tis hier niet zonnig, wel warm
pi_26660966
quote:
Op maandag 2 mei 2005 10:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Hehe clauwheee, je werk om Fok! heen timen
Tis hier niet zonnig, wel warm
Echt wel

Nee hier schijnt de zon ook niet, maar idd wel lekker qua temperatuur!
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 12:04:38 #223
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26662519
hier is net de kat de tuin uitgespoeld van de regen.
(ik was dr vergeten binnen te halen )
maar nu schijnt het zonnetje weer
pi_26662929
Raam staat hier lekker wagenwijd open, hier nog geen regen gezien, maar ik begrijp dat het eraan zit te komen?

Jee, BE'tje je hebt er alweer een baantje bij zag ik net. Ik vind dat klusforum wel erg Jammer alleen dat het tijdelijk is!
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 12:18:02 #225
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26663149
Oke en Dokie Lady wrb waren vroeger leesboekjes van en die vond ik schitterend. Kan ook Okkie en Dokkie geweest zijn.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 12:39:26 #227
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26663655
nooit van gehoord
maar ik ga eens googelen (ik zit nu toch in de kinderboeken)
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 12:42:09 #228
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26663747
gevonden !

Oki en Doki zijn twee onnozele matrozen, die allerlei avonturen beleven; alles loopt steeds goed af. De originele 'Oki & Doki'-cover geeft een goed beeld van de inhoud van het boek: eenvoudig, vrolijk en eind goed al goed. De hard gekafte bundel bevat twee eerder apart verschenen verhaaltjes over de vrolijke matrozen. Het royale schreefloze lettertype, de ruime regelafstand (overzichtelijk), de korte zinnen en de eenvoudige woordkeus maken het boek geschikt voor beginnende lezers. Het verhaal heeft weinig diepgang. Soms is er een verwijzing naar een eerder deeltje. De zwart-witillustraties in een oubollige stijl versterken de oubollige sfeer.
pi_26663828
Oki en Doki idd

hier te koop
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 12:49:39 #230
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26664001
o nou herken ik de plaatjes inderdaad. een beetje tub en joep achtig
pi_26664047
quote:
Op maandag 2 mei 2005 12:18 schreef lady-wrb het volgende:
klusforum? waar ?waar? waar?
Hier op Fok! Als tijdelijk forum, in mei. BE is daar mod. Ik zou een klusforumvooraltijd ook wel leuk vinden
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 12:58:21 #232
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26664314
gooi dr eens een linkje in clau, want ik kan het niet vinden

en een permanent klusforum zie ik ook wel zitten.
zou ik zelf best moderator willen zijn
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 13:00:28 #233
7074 moussy
kuttekop
pi_26664387
pi_26664409
Dit is het welkom-topic: Welkom allemaal!

Hij staat bij de Forum-index onder Fok, waar ook feedback en mededelingen staan. Het is "Meimaand Klusmaand" (KLU)

Ah, dank, Mous
pi_26664468
Ja, en die Arnoldus schreef volgens mij ook Pietje Puk, klopt dat? (Te lui voor Google )

Het regent hier en ik zou vanmiddag bij iemand op bezoek gaan maar die kan niet, moet werken, dus ik wilde weer met Myrthe gaan fietsen... maar dan moet 't wel droog zijn!
pi_26664563
Ja hier regent het nu ook, maar de zon wil er ook al wel weer doorkomen.

Pff ik heb een offday. Moet nog zoveel doen, het eind van de afstudeerperiode komt zelfs al een beetje in zicht maar ik blokkeer gewoon.. blegh. *Aan struisvogelpolitiek doet*
pi_26668027
Okie en Dokie smelt. Die bedoel ik inderdaad lady wrb. Als kind vond ik die dus schitterend!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26668056
Enne Clauwhee haal die kop is uit t zand
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 2 mei 2005 @ 14:57:14 #239
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26668087
quote:
Op maandag 2 mei 2005 12:49 schreef lady-wrb het volgende:
een beetje tub en joep achtig
Tup en Joep

maandag 2 mei 2005 @ 18:02:04 #240
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_26671336
Hier nog één met een offday...
Of eigenlijk een off-afternoon.
Bah.

Iemand leuke verhalen?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 2 mei 2005 @ 19:09:41 #241
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_26673151
Okie en Dokie, LOL dat heb ik als kind ook nog gelezen!

Snuf de Hond las ik ook altijd graag
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 19:24:15 #242
7074 moussy
kuttekop
pi_26673589
Leuke verhalen? ehhhh nou peet gaat zo de vouwwagen nog een keer bekijken met zn vader en dan besluiten tot koop of niet... alleen klinkt het meer als een horrorverhaal
pi_26674113
Horror is leuk genoeg .
  maandag 2 mei 2005 @ 19:40:44 #244
640 snoopy
peanuts
pi_26674126
Leuke verhalen? Nee, ikke niet Heb de hele dag binnen gezeten met een ziek kindje en een snotverkouden zelf.
pi_26674940
De zon schijnt Hier tenminste..en ook geen leuke verhalen verder..:D
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 20:17:12 #246
7074 moussy
kuttekop
pi_26675446
Ik heb er nog wel 1, Cas zn haar is zo lang, dat als het nat is, dus bijna stijl, het tot tussen zijn schouderbladen hangt!
pi_26676083
Tup en Joep ken ik niet. Maar ziet er wel hetzelfde uit. Wel leuk voor Joep!!!!

Wauw das lang Moussy!
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 2 mei 2005 @ 20:54:18 #248
49891 Luckepuk
snotneus
pi_26676701
Karin, mbt de foto van bram in de krant, hier een (misschien oud?) telefoonnummer van de auteur van het stukje, Erik Bogaards.
quote:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Erik Bogaards tel. 070-3811300
Bron: http://www.nieuwsbank.nl/inp/1999/10/1005U027.htm

Meneer Bogaards blijkt een freelance schrijver te zijn die voor meerdere dingen schrijft en het niet leuk te vinden als hij ongevraagd geciteerd wordt. ( http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=10138 )
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 21:01:09 #249
81992 Githa
pi_26676905
Ik ben stik jaloers Reni maar dat wist je al ...lekker op de boot....
  maandag 2 mei 2005 @ 21:01:32 #250
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_26676922
Ja, Karin, rellen daar! Yeah!!! Ik vind het wel serieus belachelijk dat ze die foto zomaar hebben geplaatst!

Mous en Clauwheee, jullie laffe poginkjes leuke verhalen te vertellen hebben tóch hun vruchten afgeworpen! Humeur is enigszins verbeterd.

Snoop, bweeeh, niet fijn!

Hee, hoe werkt dat trouwens met die babyverkiezing? Ik probeerde Maria op te geven, maar hoor en zie maar niks (geen bevestiging en ze staat er ook niet bij). Zou ze te lelijk zijn?
pi_26676995
Dat had ik nou ook Sugar. Toen ik wilde stemmen. Dan staat er dat je moet registreren. Gedaan. Dan krijg ik geen bevestiging. En Voor t stemmen idem dito.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26677007
Goed gevonden Luckepuck!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 2 mei 2005 @ 21:03:40 #253
49891 Luckepuk
snotneus
pi_26677011
Waar heb je haar opgegeven Sugar? Als het bij babycentrum is (dat denk ik wel, daar kan je tenminste wat winnen! ) dan hoor je daar ook niks over verder. Aan het begin van de volgende maand (nieuwe ronde nieuwe kansen) krijg je een email met de bevestiging en dan staat ze er tussen!

Trouwens, op www.prenatal.nl kan je ook een eigen fotopagina aanmaken en dan in je foto selecteren welke je baby van de maand wilt laten worden! Kan je dan een waardebon van 20 euro mee winnen! Zitten geen stemmen aan vast, prenatal zelf kiest uit welke foto er wint!
  maandag 2 mei 2005 @ 21:04:48 #254
49891 Luckepuk
snotneus
pi_26677061
quote:
Op maandag 2 mei 2005 21:03 schreef jessie het volgende:
Dat had ik nou ook Sugar. Toen ik wilde stemmen. Dan staat er dat je moet registreren. Gedaan. Dan krijg ik geen bevestiging. En Voor t stemmen idem dito.
Was dat bij babycentrum?
  maandag 2 mei 2005 @ 21:05:57 #255
3011 E.T.
pi_26677106
Luck, ik denk niet dat degene die de tekst schrijft iets te maken heeft met welke foto er bij zijn stuk komt te staan op internet of de papieren krant..
Lijkt me beter de redactie van de krant bellen.

Ik wilde nog wat zeggen, maar dat ben ik alweer kwijt..
  maandag 2 mei 2005 @ 21:06:57 #256
49891 Luckepuk
snotneus
pi_26677156
Ow dat kan natuurlijk ook nog ET..
pi_26677200

Ik zat net ff te zappen, en toen zapte ik langs het edison gala op ned. 3. Moet je echt eens kijken wat die presentatrice voor een jurk aan heeft!
  maandag 2 mei 2005 @ 21:08:09 #258
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_26677201
Ik heb het idd over babycentrum.com, ja. Maar ze doet dan dus mee voor volgende maand? Aha!
Thanks, Luckepuck!
  maandag 2 mei 2005 @ 21:10:31 #259
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_26677280
quote:
Op maandag 2 mei 2005 21:08 schreef Zabb het volgende:
Ik zat net ff te zappen, en toen zapte ik langs het edison gala op ned. 3. Moet je echt eens kijken wat die presentatrice voor een jurk aan heeft!
Je berichtje doet me denken aan Daphne Bunskoek vanochtend... Iemand gezien wat díe aanhad?
pi_26677400
Ja Luckepuck die site om te stemmen voor Jolie toen.
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 2 mei 2005 @ 21:15:30 #261
49891 Luckepuk
snotneus
pi_26677447
Daar vink ik altijd gewoon aan op wie ik wil stemmen en vul naam/email in en thats it? Niets over aanmelden oid.. ben ik ook niet trouwens?

@Sugar; nee niet gezien! Vertel?
pi_26677590
Nou ja misschien heeft me stem dan meegedaan. Maar er stond dat ik een bevestiging zou krijgen van mijn uitgebrachtte stem. En die kreeg ik dus niet.
Veder ook niet belangrijk. Ik vind het toch maar een beetje zozo, maar was dus niet de enige waarbij het zo gek ging.
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 2 mei 2005 @ 21:20:40 #263
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_26677642
Ik heb onze werkkamer opgeleukt!

pi_26677676
Dat behang errug leuk!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26677723
Ooow leuheuk Sjoeg!!

Pff ik heb ook echt de klus- en verhuiskriebels. Allemaal de schuld van dat ontzettend leuke klusforum!! maar ja ik zal m'n kriebels eerst nog wel niet kwijt kunnen..
pi_26677776
Wat voor klusforum, ik zie heir geen klusforum?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26677830
quote:
Op maandag 2 mei 2005 13:00 schreef moussy het volgende:
Meimaand Klusmaand
Dit Klus Forum!
pi_26677920
O thx daar keek ik dan weer overheen.
Ik ga gelijk even kijken
Het voelt heerlijk!!!!
  FOK!fossiel maandag 2 mei 2005 @ 21:30:29 #269
2628 Karin
pi_26678030
Wat leuk Sugar!!

En ik denk dat ik wel werk ga maken van het gebruiken van Brams foto. Tis toch van de zotte dat ze die zomaar gebruiken?
ET heeft me al geweldig geholpen met een heleboel links met allerlei auteursrechten en tarieven enzo. Tnx
pi_26678083
Ja ik zou het ook doen hoor Karin!
  maandag 2 mei 2005 @ 21:37:01 #271
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26678264
Karin het mag gewoon niet ook al stond je foto al op openbaar internet. Het is dan opnieuw openbaar gemaakt en daar moet je toestemming voor vragen. Anders is het inbreuk op het auteursrecht van de fotograaf. Hoe klein het ook is, alles wat door jou geschreven/ gemaakt heeft is van jou.
pi_26678375
Ja, en dit valt ook onder portetrecht, maar dat zei ET al in het fototopic.
Leuk spaarpotje voor Bram als het meezit, Karin.
pi_26678429
Ja of een gratis bakkie koffie
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 2 mei 2005 @ 21:42:12 #274
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_26678450
Sugar ziet er leuk uit lekker fris kleurtje helemaal verzot op groen trouwens?
Hier ook tegenwoordig groene accenten in de slaapkamer
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  maandag 2 mei 2005 @ 21:43:12 #275
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_26678492
Karin s6 en hopelijk kun je er idd iets uitslaan
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  maandag 2 mei 2005 @ 21:43:16 #276
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26678497
Oh dat had ik niet allemaal gelezen Poemojn.
pi_26678502
quote:
Op maandag 2 mei 2005 21:42 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Sugar ziet er leuk uit lekker fris kleurtje helemaal verzot op groen trouwens?
Hier ook tegenwoordig groene accenten in de slaapkamer
Hier ook een mega (lime)groen fan
  maandag 2 mei 2005 @ 21:43:32 #278
61800 Rottdog
pi_26678509
Groot gelijk Karin vindt dit absoluut niet mogen
  maandag 2 mei 2005 @ 21:44:54 #279
3011 E.T.
pi_26678546
Ik kreeg trouwens vandaag een berichtje van mijn ziektekostenverzekering dat ze een rekening van het ziekenhuis betaald hadden.
Nou kreeg ik ook laatst pas de rekening van het ziekenhuis voor de eigen bijdrage an de poliklinische bevalling, dus ik nam aan dat dit daar ook wel mee te maken zou hebben.. (ben verder ook niet in het ziekenhuis geweest)..

Ik weet nu waarom die ziektenkostenpremies zo hoog zijn.. Ze hadden gewoon 60.000 (!!!!) euro overgemaakt aan het ziekenhuis!!!
Ik lag bijna naast mijn stoel toen ik het las.. Daar kan je 6 weken voor op de intensive care liggen volgens mij!

Ik heb toch maar ff naar de verzekering gebeld dat dit niet kan kloppen. Toen ze het nakeken waren er twee bevallingen gefactureerd (goh, ik heb zonder dat ik het wist nog een kind gekregen), de originele bevallingsdatum was fout gefactureerd (22-2 ipv 21-2, op 1-1-2005 zou ik nog een keer bevallen zijn)..

Ik geloof niet dat het ziekenhuis z'n administratie goed op orde heeft
  maandag 2 mei 2005 @ 21:47:51 #280
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_26678653
gefeliciteerd dan maar E.T
  maandag 2 mei 2005 @ 22:01:06 #281
61800 Rottdog
pi_26679052
Schiet me ook inene wat te binnen was er hier ooit is niet iemand die haar kindje plots in de veroniqa gids zag staan
pi_26679067
Wat leuk ET! Foto!

Je kunt niet alles lezen LB Ik bedoelde t niet vervelend, maar komt misschien anders over?
  maandag 2 mei 2005 @ 22:07:54 #283
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26679232
Meteen kinderbijslag voor aanvragen E.T.

Welnee Poemojn dan had ik wel wat anders gezegd
  maandag 2 mei 2005 @ 22:45:41 #284
3011 E.T.
pi_26680520
Foto van Saskia d'r brusje?

Sja.. ehm..
waar laat je zo'n kind he?
Was trouwens wel een makkie van een zwangerschap. ik heb helemaal nergens last van gehad.. En die bevalling.. Ik weet niet eens dat ik in 't ziekenhuis ben geweest, zo snel ging 't

Eigenlijk is het dieptriest.. (en net zo triest dat de verzekering gewoon betaalt zonder iets verder te kijken dan hun neus lang is.. ik bedoel, zo'n bedrag voor een bevalling dat moet er toch een belletje gaan rinkelen.. En dan zo snel daarna een bevalling, maar geen vk, geen gyn, geen kraamzorg...)
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 22:48:13 #285
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26680613
quote:
Op maandag 2 mei 2005 22:01 schreef Rottdog het volgende:
Schiet me ook inene wat te binnen was er hier ooit is niet iemand die haar kindje plots in de veroniqa gids zag staan
ik kwam luca vorig jaar kerst tegen op een foto in het blad van het leger des heils. bleek hij gefotografeerd bij een kerstpot.
ik heb er wel om gelachen en ach, t was best een leuke foto.
pi_26680922
Ik stuitte op de discussie over het portretrecht en heb een beetje in de Auteurswet gebladerd:

Dan art. 1
quote:
Het auteursrecht is het uitsluitend recht van den maker van een werk van letterkunde, wetenschap of kunst, of van diens rechtverkrijgenden, om dit openbaar te maken en te verveelvoudigen, behoudens de beperkingen, bij de wet gesteld.
quote:
Art. 10:
"Onder werken van letterkunde, wetenschap of kunst verstaat deze wet:
[...]
9. fotografische werken"
Oftewel: op foto's rust auteursrecht en die mag alleen de maker openbaar maken, behoudens de uitzonderingen.
quote:
Art. 19
Ten aanzien van een fotografisch portret wordt mede niet als inbreuk op het auteursrecht beschouwd het openbaar maken daarvan in een nieuwsblad of tijdschrift door of met toestemming van een der personen, in het eerste lid genoemd, mits daarbij de naam des makers, voor zoover deze op of bij het portret is aangeduid, vermeld wordt.
Oftewel: je had toestemming moeten geven én jouw naam had erbij moeten staan (Foto: Karin) als deze te vinden is bij de foto.

Dit laatste artikel geldt alleen bij een foto die in opdracht is gemaakt en dat is volgens mij het geval, aangezien de schrijver niet zelf de foto heeft gemaakt. Anders kun je publicatie alleen tegenhouden als je 'een redelijk belang' hebt. Dit is bijv. het geval bij het verhaal van lady-wrb, zou ik zeggen.

Maar wat je er nou tegen moet doen...
  maandag 2 mei 2005 @ 23:06:54 #287
61800 Rottdog
pi_26681266
Lady-wrb maar jij had die foto niet zelf gemaakt, in het geval wat ik bedoel en die van Karin gaat het om eigen foto's.
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 23:11:13 #288
43556 miss_dynastie
pi_26681409
quote:
Op maandag 2 mei 2005 21:44 schreef E.T. het volgende:
Ik geloof niet dat het ziekenhuis z'n administratie goed op orde heeft
Ik geloof ook niet dat de verzekering het allemaal op een rijtje heeft

Karin, gewoon eerst eens contact opnemen. Ze hebben vast een leuke juridische afdeling die bekend is met de auteurswet En mocht je misschien een rechtsbijstandverzekering hebben, dan zijn dit wel leuke klusjes voor ze
pi_26686034
Dus het was echt Bram . Ik kijk hier zo nu en dan naar de lieve kindjes ( mijn eigen kinderen zijn al groot ) Toen zag ik in het AD die foto en dacht meteen wat lijkt dat jongetje op dat ene kindje van Fok. ik vond het zo frappant dat ik het maar even gemeld heb. Maar het was hem dus zelf heb ik nu begrepen. Vreemd dat ze zo maar een foto van je gebruiken zonder dat je het weet.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 08:43:41 #290
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26686618
Nou, hier is de dag lekker begonnen hoor.
Word je wakker en je rekt je nog eens uit. Léon wordt me aangereikt om te voeden. Maar die wil van alles en eten te gelijk, dus je bent al direct aan het jongleren met kind en fles.
Vervolgens schreeuwt iemand van beneden waar 'het ontbijt' is. Gewoon echt schreeuwen. Dan antwoord je dat er cruesli is en Special K choco en brood, maar dat is niet het goede antwoord. Geïrriteerd wordt er vanaf beneden geschreeuwd, ja echt geschreeuwd, dat er geen Fruit & Fibre is en hoe is dat nou weer mogelijk?
Het mannetje schiet echt voor geen meter op en ik zie de klok steeds verder tikken. Ik moet eruit maar zit met een onwillige Léon op schoot en het mannetje loopt beneden wat aan te klooien. Dus dan zeg je er wat van: "Schiet je een beetje op?" En dan krijg je de volle lading.
Dan ben ík dus geïrriteerd: "Kom Léon, we gaan weer naar boven, papa is chagerijnig."
En dat resulteert in een niet te herhalen gebaar. Op dat moment ben ik niet meer geïrriteerd, maar gewoon zelf bloed .
Dus als het mannetje vervolgens Léon op komt halen (te laat ook nog) en ik kortaf reageer kaatst hij de bal terug: "Kom Léon we gaan, mama is chagerijnig."
Ja nu wel ja, de dag begint goed.

Zucht... dat moest ik even kwijt. Mannen...
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_26686781
Daar word je niet vrolijk van Dutchie
  dinsdag 3 mei 2005 @ 09:49:35 #292
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26687705
Ieks en dat op de vroege morgen

Misschien kan ik je opvrolijken! Ik heb namelijk gister per ongeluk over een boek van m'n vriendje heen gekotst en aangezien ik dat niet durfde te zeggen en een nieuw boek ter vervanging wilde neerleggen hoopte ik dat ie niet meer langs zou komen gisteravond. Hij kwam ook niet, belde alleen vanmorgen op of ik z'n boek even mee naar school wou nemen straks
  † In Memoriam † dinsdag 3 mei 2005 @ 10:41:16 #293
37843 lady-wrb
kortaf
  dinsdag 3 mei 2005 @ 10:57:58 #294
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26689334
LB, dat wordt met de billen bloot straks.

Volgens mij wordt dit ook echt zo'n dag om heel snel te vergeten. Heb vervolgens met geen mogelijkheid een coupe in mijn haar kunnen krijgen en ik moest nog wel bij mijn kapper langs voor mijn werk. Lekker representatief.
Blllgghhh, en de dag duurt nog zo lang.
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † dinsdag 3 mei 2005 @ 11:27:21 #295
7074 moussy
kuttekop
pi_26690254
Oeh, Dutch, zo gaat dat hier meestal ook zo

De vakantie is gereserveerd een weekje Slagharen
pi_26690331
Oe Dutch zulke dagen heb ik de laatste tijd ook nogal vaak.. Euhm.. dan maar

Mous
  dinsdag 3 mei 2005 @ 11:47:44 #297
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26690811
Oeh een rasechte klotedag dus maar je bent al op de helft!

Dat boek heb ik dus echt niet vertelt maar gauw ff een nieuwe gekocht En Lady, geen griep, was gistermiddag even bij m'n oma langsgegaan, cake, chinees, kroepoek, soep, ijsje......
  † In Memoriam † dinsdag 3 mei 2005 @ 11:47:45 #298
43556 miss_dynastie
pi_26690812
Ik dacht dat jij lang haar had dutch? Had je geen knotje kunnen maken Een troost: mijn kapster heeft ook weleens een bad hair day

Leuk mous! Wanneer gaan jullie?
pi_26691029
Luchtbellie teveel door elkaar gegeten

Had ik al verteld dat ik inmiddels ook weer lang haar heb Veul sneller 's ochtends
  † In Memoriam † dinsdag 3 mei 2005 @ 11:54:48 #300
7074 moussy
kuttekop
pi_26691042
Laatste week van augustus, met de vouwwagen Ik wilde wel op vakantie met dat ding, maar niet doelloos een week voor een tent zitten. Dus vandaar de camping van Slagharen.

en nu snel doorposten, anders zit mn hele schoonfamilie er die week, omdat ik dan jarig ben
  dinsdag 3 mei 2005 @ 12:01:34 #301
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26691265
Jep Clauw en dan thuis je kind op schoot met fles *ik ga straks pas kotsen, als kind in bed ligt* *ik ga straks pas kotsen*

Zo nu issie vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')