Leuke dingen heb je gekochtquote:Op zaterdag 30 april 2005 10:13 schreef E.T. het volgende:
Zo, het rondje vrijmarkt hebben we weer gehadGrote ton duplo, vormenstoofding, bromtol, tubbie-video's..
Ik baalde alleen een beetje dat ik op de fiets was ipv de auto.. Er stond ee hele mooie driewieler.. Maar die kreeg ik dus nooit mee op de fiets (te zwaar en te onhandelbaar)![]()
Ik moest ons zonnetje in huis bewakenquote:Op zaterdag 30 april 2005 10:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Leuke dingen heb je gekocht
Had je je mobieltje niet bij je trouwens? Dan had je swets misschien even kunnen bellen, zodat ie je op kwam halen
'vroegah' ging ik met koninginnedag altijd naar kerkplein of rode steenquote:Op zaterdag 30 april 2005 10:35 schreef Belana het volgende:
sjees, zijn jullie al geweest ET? hahahaha, Ik ben net wakker en Liam ligt net weer op bed voor een tukkie.... word niks als je het mij vraagt.
Straks gaan Liam en Ian naar opa's en oma's logeren en dan gaan wij een borrel halen
Wij gaan naar Swaf, mijn oude stamkroeg uit mijn punktijd, komen altijd een hoop oude bekenden met koninginnedag en het kan heel gezellig zijn!quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
'vroegah' ging ik met koninginnedag altijd naar kerkplein of rode steen![]()
gezellig!
en miss_d.. volgend jaar ofzo vind ik wel weer een driewieler.. Saskia is er nu toch nog veel te klein voor
quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:08 schreef Rottdog het volgende:
Dan te bedenkn dat Erik Corton vanavond in meppel optreed en dat vind ik toch een lekker geil ding
Er staat hier nog een fraaie driewielerquote:Op zaterdag 30 april 2005 10:56 schreef E.T. het volgende:
'vroegah' ging ik met koninginnedag altijd naar kerkplein of rode steen![]()
gezellig!
en miss_d.. volgend jaar ofzo vind ik wel weer een driewieler.. Saskia is er nu toch nog veel te klein voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |