woow das zeker irritant zo'n figuur!!!quote:Op zondag 1 mei 2005 10:44 schreef Luchtbel het volgende:
Lekker Spin
Ik had me vanmorgen over van alles en nog wat heen gezet om me in m'n badpak te hijsen om zelf ook een keer met m'n eendje het zwembad in te gaan. Om half 9 lagen we in het zwembad en toch ja toch (is dit bad karma) komen we een oude bekende van mij tegen. 'Heeeey ben je dat, ik kan het gewoon niet geloven, niet te geloven. Je hebt een kind? Jeetje zeg ik kan het niet geloven. Je ziet er echt anders uit, echt niet te geloven. En je woont ook hier, tjonge zeg. He! Heb je die tattoo laten verwijderen? Echt? Echt ongelovelijk! En je studeert. Jeetje zeg, ik kan het bijna niet geloven. Hey en wat heb je een brave vriend, wat schattig. Ik geloof m'n ogen niet. En het kind? Van hem? Nee toch. Hahahaha ik dacht al, ik kan het niet geloven. Maar dat is dus wat er niet klopt in dit plaatje. Haha ik kon het allemaal al niet geloven. Had ik echt niet gedacht allemaal.'
Grrrr![]()
![]()
ik geloof dat ze ook niet gedacht had dat ik d'r het liefst direct 10 minuten onder water duwde
![]()
![]()
oehquote:Op zondag 1 mei 2005 13:28 schreef daniman het volgende:
[..]
nee een andere:
"Bedenk altijd dat, waar je ook bent, wat je ook doet, dat je altijd door minstens één spin in de gaten wordt gehouden"
quote:Op zondag 1 mei 2005 18:42 schreef Luchtbel het volgende:
Wat nou loom, ben net aan het ontdooien
Ah joh Clauwheee als je eerst 30 keer die 2 trappen op en af moet voordat je uberhaupt in de tuin kan eten dan ben je vast niet meer jaloersen straks die zooi die Tsunamjolie gemaakt heeft opruimen
echt leuk dat ze op me lijkt maar dat ze die eigenschap nou ook moest hebben
zelfs de tuin ligt overhoop als ze er gespeeld heeft
Nee ik ook niet, keek er ook raar van op. Maar had me ook niet echt verdiept in de puntentelling dus ik snapte er sowieso eerst al niks vanquote:Op zondag 1 mei 2005 18:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zie dat Joost heeft gewonnen, maar ik kan me die foto helemaal niet herinneren
Ik had dus wel ongeveer verwacht dat één van de meest populairen bij het publiek zou winnen. Niet dusquote:Op zondag 1 mei 2005 18:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, keek er ook raar van op. Maar had me ook niet echt verdiept in de puntentelling dus ik snapte er sowieso eerst al niks van
Ik kan me die foto wel herinneren, wij hebben van Sven namelijk zo'n soort foto in een lijstje staan hier, dus hij was me opgevallen. Hij heeft ook lange tijd op de "eerste bladzijde" gestaan.quote:Op zondag 1 mei 2005 18:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zie dat Joost heeft gewonnen, maar ik kan me die foto helemaal niet herinneren
Balen jessie, zul je altijd net zien!quote:Op zondag 1 mei 2005 20:05 schreef jessie het volgende:
Er komt hier altijd een ijsboer en dan neem ik geen ijs. En nu heb ik me een trek en komt ie niet (zal wel leegverkocht zijn)
Wat een weertje he meiden!
Jup morgen regen- en onweersbuien en na morgen steeds iets minder meen ik. Aan het eind van de komende week niet eens 15 graden hoorde ik.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:10 schreef jessie het volgende:
Hahahahaha luckepuck ik zie dan zo'n hele horde mensen er in mijn verbeelding achteraan rennen![]()
![]()
Word t weer mogen alweer minder?
Ja beetje jammer inderdaad..!quote:Op zondag 1 mei 2005 20:14 schreef jessie het volgende:
Getverdememme.
Ik had al lekkere zomerse dingen voor de meiden klaargelegd.
Ben je net een beetje aan de temp gewend, bah.
Ja ik wilde ook al de kratten zomerkleren van zolder halen maar Jeroen zei al dat het niet nodig is.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:14 schreef jessie het volgende:
Getverdememme.
Ik had al lekkere zomerse dingen voor de meiden klaargelegd.
Ben je net een beetje aan de temp gewend, bah.
Ow je bent niet de enige hoor Lois, hier kan ik ook geen zomerjas vinden, het lijkt wel alsof er bijna helemaal geen zijn!quote:Op zondag 1 mei 2005 20:24 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja ik wilde ook al de kratten zomerkleren van zolder halen maar Jeroen zei al dat het niet nodig is.
Ergens is het wel lekker dat het nog slecht weer wordt want ik heb nog steeds geen zomerjasBen half amsterdam al 3 keer doorgeweest, maar ik ben te kritisch denk ik. Ik wil geen gladde jas, dan glijden de kinderen zo van je heup af als je ze onderweg moet tillen en het mag ook mijn achterwerk wel bedekken (en dus niet zo'n kort jasje die je nu overal ziet).
Vandaag ben ik wederom met Karin gaan winkelen en weer niks gevonden, ik heb nu maar een jas bij de wehkamp besteld. Dinsdag komt ie en dan mag het mooi weer worden.![]()
Dat prop ik altijd in Taak zijn zakken. Mijn man is mijn handtasjequote:Op zondag 1 mei 2005 20:29 schreef Lois het volgende:
Ik wil eigenlijk altijd wel een jas aan omdat ik anders niet weet waar ik mijn portemonnee, telefoon, sleutels, zakdoekjes, reservespeentjes en ander kinderspul moet laten.
* Lois heeft een hekel aan tasjes*
Als het nodig is, doe ik dat ookquote:Op zondag 1 mei 2005 20:33 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dat prop ik altijd in Taak zijn zakken. Mijn man is mijn handtasje
ff vragen? Een spinnetje.....quote:Op zondag 1 mei 2005 20:37 schreef babyfeet het volgende:
zou wel eens willen weten wat voor soort spin het is vind hem ook maar lelijke haken voor zijn kop hebben
Waar waar waarquote:Op zondag 1 mei 2005 21:38 schreef Zabb het volgende:
Ik heb ook altijd problemen met het zoeken van een zomerjas, maar nu had ik geluk! Ik kwam een paar weken geleden ineens een hele leuke tegen, zonder dat ik er speciaal naar op zoek was!![]()
En dan kom je een aardig leuk zomerding tegen... voor 60 euro.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:26 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow je bent niet de enige hoor Lois, hier kan ik ook geen zomerjas vinden, het lijkt wel alsof er bijna helemaal geen zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |