quote:
Ik krijg er altijd zo'n warm gevoel van als ik weer een mailtje van mijn opa krijg. Ben eigenlijk ook wel heel trots op hem, op hoe hij in het leven staat enzo.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:10 schreef Luchtbel het volgende:
M@x zo lief is dat he en ook fijn, het doet ze zoveel goed om zo in contact te staan met 'de rest' tenminste hier dan. Dat maakt me altijd blij
Hee bedankt! Daar moet ik nu even de komende drie maanden niet aan denkenquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:22 schreef Luchtbel het volgende:
Ah joh beter dat dan dat je andersom aan worteltjes en doperwten moet denken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:26 schreef m@x het volgende:
[..]
Hee bedankt! Daar moet ik nu even de komende drie maanden niet aan denken![]()
Ik wist dat ik wat vergeten was van de marktquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:50 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee oranje tompoucen neerzet
Eetse
Ja dat wist ik, dus ik dacht ik neem er een paar extra meequote:Op zaterdag 30 april 2005 20:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik wist dat ik wat vergeten was van de markt
Ehm....quote:
We kregen hem niet van het terrein afquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:15 schreef easy-going het volgende:
Nu ligt hij lekker te slapen, en dan maar kijken of we hem vanmiddag het kermisterrein opkrijgen.
Dat vind ik dan echt weer ontzettend liefquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:28 schreef Anitra het volgende:
Wij zijn thuis gebleven en Djen heeft ff op de markt gestaan hier. Winst 1 euro die ook alweer uitgegeven is bij een vriendje omdat die helemaal niks verkocht had
quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:33 schreef moussy het volgende:
wij zijn enorm burgertruttig naar een vouwwagen aan het kijken op mpik ben nu van mn voetstuk gevallen he?!
http://www.imdb.com/name/nm0000456/quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:48 schreef E.T. het volgende:
Leuke koninginnedag-verhalen allemaal
Belana, ik kijk er van op dat Swaf nog bestaat.. Krijg meteen een drang naar druipkaarsen
Wij hebben net the Incredibles gekeken. Leuke filmAlleen de stem van die vrouw blijkt Holly Hunter te zijn.. Iemand een idee waar ik die van moet kennen? Die stem was zooooo bekend..
Hmz..quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:05 schreef wendywendy het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm0000456/
Hier staan alle films waar ze in heeft gespeeld
quote:Op zondag 1 mei 2005 00:32 schreef Luckepuk het volgende:
Ik wist het... ze komen nooit alleen maar altijd met zijn 2en..
Wil ik net water pakken voor een glas roosvichee, loopt er een nog groter exemplaar in mijn gootsteen!
Ik haaaaaaaaaaat spinnen!!!
Bedoel je dat je er een paar per jaar opeet in je slaap?quote:Op zondag 1 mei 2005 07:48 schreef daniman het volgende:
ik zal nu maar niet zeggen wat ik een keer iemand over spinnen heb horen zeggen...
Dat is een Broodje Aapquote:Op zondag 1 mei 2005 10:04 schreef Zabb het volgende:
[..]
Bedoel je dat je er een paar per jaar opeet in je slaap?![]()
Proestquote:
nee een andere:quote:Op zondag 1 mei 2005 10:04 schreef Zabb het volgende:
Bah Luckepuk! Nog één!!
[..]
Bedoel je dat je er een paar per jaar opeet in je slaap?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |