Het is in het bedrijf van mijn ouders gebeurd, waar ze naast wonen. Ze hebben de kluis meegenomen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:42 schreef clauwheee het volgende:
Gatver Zabb! Wat eng..is er veel weggenomen?
Jeetje, de complete kluis? Da's brutaal!quote:Op zaterdag 30 april 2005 15:12 schreef Zabb het volgende:
Het is in het bedrijf van mijn ouders gebeurd, waar ze naast wonen. Ze hebben de kluis meegenomen.
Dat half 7 is hopelijk een typfoutquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:45 schreef Karin het volgende:
Lois en ik liepen om half 7 ook de vrijmarkt hier.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:40 schreef Luchtbel het volgende:
Oh ja, ik heb ook nog 50 cent gegeven aan een jongetje dat heel hard riep 'Ballen gooien 50 cent, je krijgt het terug als je m'n vader raakt!'![]()
![]()
Die is leuk!!!!quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:08 schreef Rottdog het volgende:
Dan te bedenkn dat Erik Corton vanavond in meppel optreed en dat vind ik toch een lekker geil ding
Serieus??quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:59 schreef Luchtbel het volgende:
Eric Cortonik wil nog niet dood bij een van zijn optredens gevonden worden
IEKS
quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:18 schreef Luchtbel het volgende:
En m'n opa en z'n computersoosvrienden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:31 schreef Luchtbel het volgende:
Lief he M@x
Hij e-mailt ook. Dingen als, opa gaat jullie vanavond even opbellen en oma wil jullie even de groeten doen en vraagt of je die en die aanbieding in dat en dat krantje hebt gezien. Ik heb een probleem met m'n scanner, kun jij dat uitleggen.
En hij vergeet vaak z'n naam eronder te zetten en dan stuurt ie nog een mailtje na: als je niet weet van wie dat mailtje afkomstig was, het was van mij. Groetjes opa Voornaam Achternaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |