Was dat bij babycentrum?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:03 schreef jessie het volgende:
Dat had ik nou ook Sugar. Toen ik wilde stemmen. Dan staat er dat je moet registreren. Gedaan. Dan krijg ik geen bevestiging. En Voor t stemmen idem dito.
Je berichtje doet me denken aan Daphne Bunskoek vanochtend...quote:Op maandag 2 mei 2005 21:08 schreef Zabb het volgende:
Ik zat net ff te zappen, en toen zapte ik langs het edison gala op ned. 3. Moet je echt eens kijken wat die presentatrice voor een jurk aan heeft!![]()
Hier ook een mega (lime)groen fanquote:Op maandag 2 mei 2005 21:42 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Sugar ziet er leuk uit lekker fris kleurtje helemaal verzot op groen trouwens?
Hier ook tegenwoordig groene accenten in de slaapkamer
ik kwam luca vorig jaar kerst tegen op een foto in het blad van het leger des heils. bleek hij gefotografeerd bij een kerstpot.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:01 schreef Rottdog het volgende:
Schiet me ook inene wat te binnen was er hier ooit is niet iemand die haar kindje plots in de veroniqa gids zag staan
quote:Het auteursrecht is het uitsluitend recht van den maker van een werk van letterkunde, wetenschap of kunst, of van diens rechtverkrijgenden, om dit openbaar te maken en te verveelvoudigen, behoudens de beperkingen, bij de wet gesteld.
Oftewel: op foto's rust auteursrecht en die mag alleen de maker openbaar maken, behoudens de uitzonderingen.quote:Art. 10:
"Onder werken van letterkunde, wetenschap of kunst verstaat deze wet:
[...]
9. fotografische werken"
Oftewel: je had toestemming moeten geven én jouw naam had erbij moeten staan (Foto: Karin) als deze te vinden is bij de foto.quote:Art. 19
Ten aanzien van een fotografisch portret wordt mede niet als inbreuk op het auteursrecht beschouwd het openbaar maken daarvan in een nieuwsblad of tijdschrift door of met toestemming van een der personen, in het eerste lid genoemd, mits daarbij de naam des makers, voor zoover deze op of bij het portret is aangeduid, vermeld wordt.
Ik geloof ook niet dat de verzekering het allemaal op een rijtje heeftquote:Op maandag 2 mei 2005 21:44 schreef E.T. het volgende:
Ik geloof niet dat het ziekenhuis z'n administratie goed op orde heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |