Ik ben erg nieuwsgierigquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:42 schreef livEliveD het volgende:
Ok dan moet het wel lukken. Tof en Thnx. Ik mail ze je als ik thuis ben. Topic zal ik zondag pas in de lucht kunnen gooien denk ik. Op de filmpjes staan wat poltergeist activiteiten die toevallig op band zijn terechtgekomen.
Goed hoor, menneke, en met u?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:10 schreef BaajGuardian het volgende:
hoe is het met muuske (even stiekum slowchatten zonder dat yvonne het ziet :d )
Het klinkt alsof u fijn ontspannen bezig bent.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:13 schreef BaajGuardian het volgende:
drink whiskey cola en luister naar suikoden midi's op mn media player rommel muziekprogramma dingetje , en ik ga zo maar ff eten , en dan eh nou iig nu nog even topicjes lezen , iemand moet het doen.
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het klinkt alsof u fijn ontspannen bezig bent..
Geniet van uw diner en van het leesvoer.
*hugs* , iteejerquote:
Zo erger ik me ook aan van die engelstalige gebruikersnamen. Wat betekent die van jou bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:38 schreef TheMassive het volgende:
Ik volg heel graag de topics in het Truth forum, maar omdat er vaak users zijn die complete lappen tekst van engelse talige copy pasten en mijn engelse taal niet denderend is, kan ik helaas vaak de topics niet volgen.
Op zo'n moment vraag ik me dan af, waarom moet het zonnodig weer in engelse taal gepost worden? Ik zit per slot van rekening toch op een nederlands talige website? Bovendien ben ik van mening dat het copy pasten van hele lappen meerdere negatieve kanten heeft:
het maakt de poster lui; de poster kan in mijn mening zijn reactie/argumenten beter verwoorden door in eigen bewoording te reageren
het leest niet prettig
niemand leest het graag
Dus ik ben daarom voor een volledig nederlands talige Truth forum.
Misschien word het dan een tijd dat jij Engels leert i.p.v. zeuren dat andere mensen prima stukken tekst voor jouw moeten gaan vertalen......quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:38 schreef TheMassive het volgende:
Ik volg ....knip
Een post bijvoorbeeld als dit:quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:41 schreef MUUS het volgende:
In de herhaling:
Wij vinden die lappen tekst (en die linkjes) sowieso niks, omdat het zo idd wel heel makkelijk wordt. Tekst of link neergooien en zelf niks meer typen.
De bedoeling is ook dat men zoveel mogelijk zelf verteld en eventueel er een linkje of een stukje tekst bij zet.
Telkens als we wat zeiden over het linkjes- en tekstgesmijt kregen we commentaar. Maar het feit is dat idd maar een handjevol users ook echt die enorme lappen en al die linkjes gaat zitten doorlezen. Het ís gewoon niet aantrekkelijk om zulke meuk allemaal door te lezen. Bovendien zijn we een forum en geen weblog.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:47 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Misschien word het dan een tijd dat jij Engels leert i.p.v. zeuren dat andere mensen prima stukken tekst voor jouw moeten gaan vertalen......
Precies omdat jij het niet kan volgen moeten andere mensen hele lappen tekst voor jouw gaan herschrijven......Dat is toch zinloos!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:51 schreef TheMassive het volgende:
[..]ik moet engels leren omdat ik iets wil volgen? Mag ik vragen waar dat op slaat? Het lijkt wel alsof je persoonlijk geirriteerd bent door mijn post. Wat vreemd?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:52 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Precies omdat jij het niet kan volgen moeten andere mensen hele lappen tekst voor jouw gaan herschrijven......Dat is toch zinloos!
Trouwens de Topic starter in die link die je geeft opent in het Nederlands!!!
Als je dus informatie wilt zal je Engels moeten kunnen lezen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:03 schreef merlin693 het volgende:
ga aub weer een Topic over opeenvolgende huisnummers openen als je zo nodig wilt rellen
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:41 schreef MUUS het volgende:
In de herhaling:
Wij vinden die lappen tekst (en die linkjes) sowieso niks, omdat het zo idd wel heel makkelijk wordt. Tekst of link neergooien en zelf niks meer typen.
De bedoeling is ook dat men zoveel mogelijk zelf verteld en eventueel er een linkje of een stukje tekst bij zet.
Telkens als we wat zeiden over het linkjes- en tekstgesmijt kregen we commentaar. Maar het feit is dat idd maar een handjevol users ook echt die enorme lappen en al die linkjes gaat zitten doorlezen. Het ís gewoon niet aantrekkelijk om zulke meuk allemaal door te lezen. Bovendien zijn we een forum en geen weblog.
Tering, omdat ik daar een quasi grappig topic open zegt toch niet dat ik hier loop te rellen? Doe eens normaal zeg.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:06 schreef merlin693 het volgende:
voor degene die het nog niet weten/doorhebben
Klopt dat? Even en oneven huisnummers naast elkaar
Dat is onzin natuurlijk. We zitten hier op een Nederlands forum en niet iedereen is even handig met andere talen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:47 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Misschien word het dan een tijd dat jij Engels leert i.p.v. zeuren dat andere mensen prima stukken tekst voor jouw moeten gaan vertalen......
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:17 schreef merlin693 het volgende:
lees de postgeschiedenis van Themassive eens en je ziet een bepaalde trent ! mijn advies...niet op ingaan !
Truetrue.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:13 schreef TheMassive het volgende:
In hoeverre wordt nu gemod op dergelijke lappen buitenlandstalige tekst, MUUS?
Stel dat ik erg goed ben in de spaanse taal, en ik een uitermate interessante lap tekst in die spaanse taal vind, ga ik die toch ook niet klakkeloos posten met de boodschap 'kun je het niet lezen, leer je maar spaans...'. Is toch een argument van niks?
merlin, ik vind het een hele normale vraag en bovendien kaart theMassive iets aan waar we zelf ook al over hebben zitten babbelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:17 schreef merlin693 het volgende:
lees de postgeschiedenis van Themassive eens en je ziet een bepaalde trent ! mijn advies...niet op ingaan ! t heeft ook iets weg van Redux stijl (lees zeuren)
prachtig dan ook om een c/p openings post van de betreffende user te zien !
"Nederlandse vrouw met Creutzfeldt-Jacob overleden"
en dan deze OP van dezelfde user "Nederlandse vrouw met Creutzfeldt-Jacob overleden"quote:Bovendien ben ik van mening dat het copy pasten van hele lappen meerdere negatieve kanten heeft:
Okay!! Ik ben benieuwd/hoop dat jullie dat postgedrag beter/strenger kunnen aanpakken! In mijn mening zal het de discussies laagdrempeliger, leuker en aanterkkelijker maken!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Truetrue.
Maar engels kennen we allemaal wat beter he.. Betekent idd nog niet dat iedereen er goed in is of allerlei lappen ingewikkelde tekst kan ontcijferen.
We hebben altijd commentaar gegeven als er grote lappen tekst of alleen linkjes werden neergeplempt. Sommige lappen zijn gewoon onleesbaar zo lang, engels of niet. Het nodigt nieuwe users ook totaal niet uit om mee te doen trouwens en dat blijkt wel, want je ziet altijd dezelfde users terug in die topics.
Ik heb iteejer ook op dit topic gewezen, misschien moeten we eens samen gaan bekijken hoe we dit wat beter/strenger kunnen gaan aanpakken.. Ik erger me er ook alweer een tijdje aan..
Komen we op terug!.
Dat is in NWS, merlin, daar post men altijd het nieuwsbericht in de OP.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:23 schreef merlin693 het volgende:
TheMassive
[..]
en dan deze OP van dezelfde user "Nederlandse vrouw met Creutzfeldt-Jacob overleden"
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:23 schreef merlin693 het volgende:
TheMassive
[..]
en dan deze OP van dezelfde user "Nederlandse vrouw met Creutzfeldt-Jacob overleden"
Ah, okay.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat is in NWS, merlin, daar post men altijd het nieuwsbericht in de OP.
Dit is geen bewijsstuk hoor:quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:30 schreef merlin693 het volgende:
Muus ,Word een leuke bewijsvoering als we de originele bewijstukken (die meestal in het engels zijn ) niet meer mogen gebruiken in bv 9/11 topics
NWS???quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:30 schreef merlin693 het volgende:
Zoals dus C/p in C&H en NWS dus geoon mogen
ik denk dat jij het niet begrijpt...maar ik heb begrepen dat dat wel vaker voorkomt bij jouwquote:NWS???
Begrijp je het wel helemaal?
Het gaat natuurlijk niet alleen om de 911 topics.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:00 schreef UncleScorp het volgende:
Mja, engelse tekst op tru-forum
Probeer anders es iets in eigen woorden te zeggen ... dan vragen ze direct achter een bron of link, die dan wss engelstalig is ...
En tja, 911 is toch in de US gebeurd, dus logisch dat de meeste sites engelstalig zijn ...
Vroeg ik me ook juist af ... The Truth is in Here... ...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:25 schreef BaajGuardian het volgende:
welke taal is the truth is in here ook alweer?
Precies, het is een stuk vriendelijker naar de lezer toe om je eigen bewoording te posten, vergezeld met een gequote stuk tekst. Zomaar klakkeloos lappen engelstalige tekst copy-pasten is voor niemand een goede toevoeging.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet alleen om de 911 topics..
En dan nog... in eigen woorden vertellen en een linkje naar de engelse bron erbij kan toch ook?
Ik wil JUIST tijd nemen voor een topic. Het lijkt er juist op dat JUIST diegenen die lappen engelse tekst copy-pasten niet de moeite willen doen de tijd te willen nemen voor een discussie, en lui zijn. Nogmaals, afgezien van het gegeven dat engelse taal voor mij lastig lezen is, maakt het de discussie niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2005 07:15 schreef BaajGuardian het volgende:
om het even in den nederlandsche tael te zeggen , :
het interreseert niet in welke taal het er staat , mensen proberen wat over te brengen , en geloof me als je het over gaat schrijven gaat vaak de boodschap verloren , het probeem Is niet de taal mensen , het probleem is luiheid van mensen , niet de tijd willen nemen voor een topic , men wil hap slik klare brokjes , nou..jullie kijken niet naar SBS6 , jullie lezen topics over serieuze zwaar uitgebreide zaken.
vind je het teveel , dan lees je het toch gewoon niet.
sigh
Je punt is??quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:47 schreef UncleScorp het volgende:
foei foei die merlin toch ...
Dus omdat je dat niet lekker zit ga je "foei foei die merlin toch ..." posten. Mag ik vragen waar dat op slaat? Mag ik niet aankaarten dat merlin zich raar opstelt en mij door het slijk zit te halen, omdat ik een (in mijn ogen in ieder geval) verbetering wil voor het Truth forum?quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:08 schreef UncleScorp het volgende:
bah dat gedoe met merlin ... er wordt hier wel es regelmatiger ruzie gemaakt hoor
Ik ben een zeikertje?quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:12 schreef JoZzephus het volgende:
hieronder een hulpmiddeltje voor de zeikertjes ik bedoel voor de gene die moeite hebben met talen.
http://babelfish.altavista.com/tr
groeten![]()
Wat wil je dan eigenlijk ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:12 schreef TheMassive het volgende:
Dus omdat je dat niet lekker zit ga je "foei foei die merlin toch ..." posten. Mag ik vragen waar dat op slaat? Mag ik niet aankaarten dat merlin zich raar opstelt en mij door het slijk zit te halen, omdat ik een (in mijn ogen in ieder geval) verbetering wil voor het Truth forum?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:31 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wat wil je dan eigenlijk ?
Dat merlin een ban krijgt van de mods ?
Dont count on it ... ow shit ... reken er maar niet op
Hij heeft al gezegd dat ie je gaat negeren dus wat wil je nog meer horen?quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:13 schreef TheMassive het volgende:
Ik vind het trouwens vreemd dat ik meteen wordt afgeschilderd als iemand die kwaad in de zin heeft, vooral door merlin die me op dit moment door het slijk haalt. Is nergens voor nodig, toch, Muus? Kun je daar niet iets van zeggen, want het punt wat ik aandraag is niet onzinnig...
Nou nee hoor UncleScorp alleeen zou het wel handig of verstandig zijn dat wanneer iemand een lang stuk tekst gaat plaatsen hij of zij wel even een samenvatting geeft van wat je kan verwachten wat je evt. gaat lezen...en een link/bron waar hij/zij dit vandaan heeft...dat zie je ook niet altijd en dat vind ik wel belangrijk.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:07 schreef UncleScorp het volgende:
en zoals jozzephus opmerkte ... er zijn er zelfs die lappen nl tekst niet lezen. Op den duur mag het precies niet meer dan 10 regeltjes zijn en liefst met een fotooke bij, want anders haken de meesten af ?
Mja ligt aan het doel wat ze ermee hebben. Neem de dood van prinses Diana waarbij sommige ervan overtuigd zijn dat ze vermoord is. Als ik dat nu ook vind en mensen daarvan wil overtuigen dan zou ik een topic in de Discovery Channel documentairestijl maken omdat het dan erg laagdrempelig is. Vooral mensen geen moeite laten doen want dat kost me aanhangers voor me theorie.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:50 schreef TheMassive het volgende:
Ik kan inderdaad begrijpen dat het posten van lappen tekst het de "die hards" helpt om hun mening te onderbouwen, maar wanneer mensen die lappen tekst niet meer lezen, dan helpt het die "die hards" toch niet?
]http://forum.fok.nl/topic/672678[/quote][/url]quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:49 schreef UncleScorp het volgende:
Mja ik kan me wel vinden in al de motivaties hierboven.
Zelf heb ik nog maar 1 topic gestart en dat voldoet wel aan de vereisten zoals hierboven uitgelegd, denk ik toch ...
[url=http://forum.fok.nl/topic/672678
Zolang jouw openingsposts ook nog steeds [domweg] copy-paste werk bevatten, moet je ook niet zeuren. Een beter begin begint bij jezelf!!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:31 schreef TheMassive het volgende:
Precies, dat bedenk ik me nu net, wat is er mis met het geven van de link van de website ipv het domweg copy-pasten van de hele tekst. Zo hou je de discussie in mijn ogen een stuk vriendelijker. Je kan dan je eigen mening posten, ondersteund met een link naar de tekst waar je naar wil refereren. Geen probleem toch? Als iemand geinteresseerd is in de discussie zoals aangegeven wordt, dan zal diegene ook echt wel die site nalezen.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:03 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Zolang jouw openingsposts ook nog steeds [domweg] copy-paste werk bevatten, moet je ook niet zeuren. Een beter begin begint bij jezelf!!!
\
Hoeveel van de door jouw geopende topics bevatten de door jouiw zo mooi omschreven domweg ge-copy-paste gevallen?quote:
Zelfs als dit waar zou zijn dan zou de ene onhandigheid de andere niet ongedaan maken hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:03 schreef Sapientiea het volgende:
Zolang jouw openingsposts ook nog steeds [domweg] copy-paste werk bevatten, moet je ook niet zeuren. Een beter begin begint bij jezelf!!!
Tuurlijk zeg ik ook niet maar ze doet precies hetzelfde. Pot verwijt de ketel gevalletjequote:Op woensdag 4 mei 2005 13:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zelfs als dit waar zou zijn dan zou de ene onhandigheid de andere niet ongedaan maken hoor
Ik moet toegeven dat ik je in dit geval deels gelijk geef. Dat maanlanding topic was er flauw idd.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:11 schreef Sapientiea het volgende:
Tuurlijk zeg ik ook niet maar ze doet precies hetzelfde. Pot verwijt de ketel gevalletje
Hmmm vervang 'engelse' eens door nederlandse en kijk eens wie het muiltje past????quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:15 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Ik wil JUIST tijd nemen voor een topic. Het lijkt er juist op dat JUIST diegenen die lappen engelse tekst copy-pasten niet de moeite willen doen de tijd te willen nemen voor een discussie, en lui zijn. Nogmaals, afgezien van het gegeven dat engelse taal voor mij lastig lezen is, maakt het de discussie niet aantrekkelijk.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:09 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Hoeveel van de door jouw geopende topics bevatten de door jouiw zo mooi omschreven domweg ge-copy-paste gevallen?
Man, dat maantopic was 1 grote grap, verwachtte dat ie na 1 post richting ONZ werd geschopt, maar bij bleef mooi staan. Iedereen weet toch dat dat filmpje onzin is?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik je in dit geval deels gelijk geef. Dat maanlanding topic was er flauw idd.
Ja en dus? Feit dat ik dat toch gedaan heb betekent dat ik dit punt niet aan mag dragen?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:00 schreef UncleScorp het volgende:
Mja, topics openen als grap zou toch ook niet de bedoeling mogen zijn vind ik ....
Nee AL jouw topicsquote:
Oww dus je mag wel copypasten in NWS? my bad danquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:32 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Doe de urls eens dan? Want je hebt simpelweg geen gelijk.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:36 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Oww dus je mag wel copypasten in NWS?
Ja precies, ik snap ook niet waarom Sapientiea NWS topics erbij haalt.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:39 schreef UncleScorp het volgende:
Het wordt wel 'n beetje kinderachtig zo ...
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:46 schreef TheMassive het volgende:
Ja precies, ik snap ook niet waarom Sapientiea NWS topics erbij haalt.
quote:
Lekker dingquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:54 schreef TheMassive het volgende:Ja wat bedoel jij dan? Die Sapientiea komt toch met argumenten die te gek voor woorden zijn? Hij geeft aan dat ik dit punt niet aan mag kaarten omdat ik in NWS topics open met gecopy-paste nieuwsberichten. Daarmee laat hij zien dat hij niet heeft begrepen hoe het NWS forum werkt.
en nu kom jij even het TRU-forum naar jouw hand zetten ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:54 schreef TheMassive het volgende:
Daarmee laat hij zien dat hij niet heeft begrepen hoe het NWS forum werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |