Nou hier niet het geval, bij mij duiken ze als de ziekte als ze in het bad zitten.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:24 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Grappig dat die ene helemaal geel is.Ik zou wel een beetje oppassen met (te diep) water, baby-eendjes blijven niet zo goed drijven als ze geen verenvet van hun moeder krijgen.
Niets. Alleen grootbrengen en kunnen ze de sloot weer in. Dat duurt een week of 6.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:13 schreef sizzler het volgende:
Wat ga je er mee doen?
Op laten groeien, en over 5 weken vrij laten zegt iequote:Op donderdag 28 april 2005 22:13 schreef sizzler het volgende:
Wat ga je er mee doen?
Nou ze schijten om de 10 minuten hoor.quote:
Ja, voor brood.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:49 schreef Cracka-ass het volgende:
Geweldig, nu komen ze je ook stalken als je ze weer buiten laat rondlopen.
Ja, maar reigers zijn daar iets behendiger in.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:51 schreef Bluezz het volgende:
Ehm, heb je ze uit de sloot geplukt of zo?
Speciaal kuikenvoer wat je bij de dierenwinkel kan krijgen, en natuurlijk brood, bloemetjes, gras, en nog meer dingen die je in de gft-bak gooitquote:Op donderdag 28 april 2005 23:36 schreef Vassili_Z het volgende:
Met wat geef je ze eten?
Die gele piept en bijt het hardst van allemaal.quote:
Joh, alsof de natuur nu ontwricht is met drie eenden erbij. Hoeveel eenden gaan er per jaar niet onnatuurlijk dood door aanrijdingen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:52 schreef snakelady het volgende:
Heel erg lief maar in het vervolg misschien toch geen eendjes redden, het is immers de natuur dat eendjes ten prooi vallen voor andere diersoorten.
Maar cute zijn ze zeker.
Ik bedoel eigenlijk dat je zo wel bezig kan blijven, bedoel het ook niet slecht naar TS ofzo maar stel voor iedereen zou zo eendjes redden dan zouden er wel problemen kunnen ontstaan.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:58 schreef sizzler het volgende:
[..]
Joh, alsof de natuur nu ontwricht is met drie eenden erbij. Hoeveel eenden gaan er per jaar niet onnatuurlijk dood door aanrijdingen?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:58 schreef sizzler het volgende:
[..]
Joh, alsof de natuur nu ontwricht is met drie eenden erbij. Hoeveel eenden gaan er per jaar niet onnatuurlijk dood door aanrijdingen?
Ja, het is een vlot voor het water en warmte voor de nacht.quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:14 schreef Sjakie01 het volgende:
hahaha prachtig, maar ze zijn wel gehecht aan die kruik of niet?
Doodgereden door een vrachtauto.quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:22 schreef Jordy-B het volgende:
Over Alfred Jodocus Kwak gesproken...
Wat is d'r met mams en paps gebeurd?
Dat zou best kunnen; maar iedereen voert ook brood aan de eenden, dat is misschien "erger" dan er een paar grootbrengen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat je zo wel bezig kan blijven, bedoel het ook niet slecht naar TS ofzo maar stel voor iedereen zou zo eendjes redden dan zouden er wel problemen kunnen ontstaan.
Maar zoals ik al aangaf, ze zijn super cute en misschien had ik de verleiding ook niet kunnen weerstaan.
Zelfs dan zou het weinig uitmaken, die hele natuurlijke leefomgeving van eenden is toch al naar de klote door het 'eendjes voeren' van mensen. Normaal worden eenden 30 jaar, maar doordat de gemiddelde eend nu zo'n beetje alleen maar brood eet, worden ze gemiddeld maar 1,5 jaar. Om maar niet te spreken van die bekende groepsverkrachtingen door woerden in de zomer (ze hoeven zelf geen voer meer te zoeken en gaan zich dus vervelen), waarbij weleens vrouwtjeseenden verdrinken en hun kuikens ten prooi vallen aan roofdieren.quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat je zo wel bezig kan blijven, bedoel het ook niet slecht naar TS ofzo maar stel voor iedereen zou zo eendjes redden dan zouden er wel problemen kunnen ontstaan.
Maar ze kùnnen wel 20-30 jaar worden als de omstandigheden goed zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:30 schreef pberends het volgende:
Eenden worden gewoon een jaar of 15 hoor, ik woon al 10 jaar aan de sloot, en er zitten hele oude bij.
Da's wel héél erg Alfred Jodocus Kwak...quote:
Ow ja had het over de echte eendjes; die moeder leeft gewoon nog, en de vadereend kijkt nooit om naar de kindjes.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's wel héél erg Alfred Jodocus Kwak...
Wat een rotvader. Jij bent vast een betere.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:20 schreef pberends het volgende:
Ow ja had het over de echte eendjes; die moeder leeft gewoon nog, en de vadereend kijkt nooit om naar de kindjes.
Ze eten alles wat los en vast zit, in dat waterbak lopen ze de hele tijd dingen uit het water te zeefen, dat is ook voedsel.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:33 schreef Basp1 het volgende:
En hoe weten die beestjes nu straks hoe ze in het wild moeten overleven, ga je ze als je ze hebt uitgezet dan ook weer dagelijks voeren?
Ik ben niet rechts, dat zei ik tochquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:09 schreef SCH het volgende:
Wat lief pberends, ben jij het echt?
Eigenlijk boeit dat niet zo... Eendenjongen kunnen instinctief voedsel zoeken, enzo... het is wel gebruikelijk dat ze bij mams blijven, maar niet noodzakelijk. Maar pberends krijgt zo wel 'n leuk stelletje huiseenden.quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:37 schreef agneria het volgende:
Keek de moeder ook niet naar ze om ofzo
Ik vertrouw het niet, het is vast allemaal onderdeel van het grote rechtse complot.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ben niet rechts, dat zei ik toch![]()
Ik zou het niet weten.quote:
s'nachts iig, en overdag af en toe een uurtje.quote:Op zondag 1 mei 2005 00:26 schreef komrad het volgende:
wanneer slapen die beestjes of doen ze dat helemaal niet?
Neen.quote:
Ik kan ze echt niet uit elkaar houden. Ik ga waarschijnlijk de poot een gekleurde streep geven met een merkstift om ze uit elkaar te houden.quote:Op zondag 1 mei 2005 00:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, ben je zo'n vader![]()
Ik ga je ineens aardig vinden man, stop hiermee![]()
Je codec ?quote:Op zondag 1 mei 2005 00:29 schreef komrad het volgende:
ik kan die filmpjes niet openen, iemand een idee waar dat aan kan liggen
Ik ook maar het lukte wel, alleen geen geluid dus heb het gesprek tussen de eendjes niet gehoordquote:Op zondag 1 mei 2005 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je codec ?
Het duurt wel erg lang, zodat je dénkt dat het niet lukt, had ik ook
pberends gebruikt mjpeg als videocodec.quote:Op zondag 1 mei 2005 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je codec ?
Het duurt wel erg lang, zodat je dénkt dat het niet lukt, had ik ook
Mijn babyeendjes.quote:Op zondag 1 mei 2005 02:45 schreef Calella het volgende:
Dus de moeder leeft nog maar die was toen je ze uit het water viste nergens te bekennen en je dacht dat ze wees waren?
Eerste keer dat je dit doet? Dat uitzetten wordt namelijk nog wel een probleempje, die bljven je nog wel een tijdje volgen.![]()
quote:
Ach hij wou gwoon zuh donald duck obsessie uitleveuh..........quote:Op zondag 1 mei 2005 02:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn babyeendjes.
Ouders zijn doodgereden door een vrachtauto zegt ie.
Wel lezen he
En wat staat er even later? Wel even alles lezen.quote:Op zondag 1 mei 2005 02:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn babyeendjes.
Ouders zijn doodgereden door een vrachtauto zegt ie.
Wel lezen he
quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Ow ja had het over de echte eendjes; die moeder leeft gewoon nog, en de vadereend kijkt nooit om naar de kindjes.
Wilde even weten of je oplette, maar je bent geslaagd.quote:Op zondag 1 mei 2005 02:51 schreef Calella het volgende:
En wat staat er even later? Wel even alles lezen.![]()
![]()
![]()
Ik heb em al als achtergrond op mn pcquote:Op zondag 1 mei 2005 01:00 schreef Jordy-B het volgende:
die closeup van die gele donder maakt volgens mij 'n hele toffe achtergrond.
Ja, het leuke is dat ik nooit software heb moeten installeren voor m'n camera, het was gewoon plug&play.quote:Op zondag 1 mei 2005 00:49 schreef Jordy-B het volgende:
De codec wordt vast wel meegeleverd met de software van je camera... Maar 't is idd redelijk standaard shit.
En nou verder over eendjes
quote:Op zondag 1 mei 2005 02:50 schreef Calella het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] ADHD-kuikentje... [afbeelding]
Gewoon, de eendjes vreten, schijten en slapen totdat ze over een week of 5 groot zijn, en dan worden ze losgelaten. Waarschijnlijk gaan ze als groep verder, dus "staan ze sterk in de sloot"quote:Op zondag 1 mei 2005 02:57 schreef wonderer het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat aflopen...
Bij de eerste 3 was de moeder er gewoon bij, de vierde zwom al dagen alleen rond in de sloot. Die werd ook weggejaagd door verschillende andere vrouwtjeseenden. Zeker afgestoten ofzo.quote:Op zondag 1 mei 2005 10:33 schreef Calella het volgende:
Dus de moeder leeft nog maar die was toen je ze uit het water viste nergens te bekennen en je dacht dat ze wees waren?
Eerste keer dat je dit doet? Dat uitzetten wordt namelijk nog wel een probleempje, die bljven je nog wel een tijdje volgen.![]()
quote:
Dat vind ik niet kunnen.quote:Op zondag 1 mei 2005 10:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij de eerste 3 was de moeder er gewoon bij.
Als die vierde al dagen in de sloot rond zwom dan zal het wel mee vallen met al die natuurlijke vijanden waar je ze van gered hebt volgens je OP.quote:De vierde zwom al dagen alleen rond in de sloot. Die werd ook weggejaagd door verschillende andere vrouwtjeseenden. Zeker afgestoten ofzo.
quote:
Liever dood dan slaaf.quote:
Liever 5 weken chillen in gevangenisschap en daarna de rest van hun leven lekker leven.quote:
Tuurlijk.quote:Op zondag 1 mei 2005 12:17 schreef SCH het volgende:
Willen je kinderen ze wel weer laten gaan, pberends?
Zo gevangen zijn ze toch niet? Of heb je prikkeldraad om hun teiltje gespannen?quote:Op zondag 1 mei 2005 12:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Liever 5 weken chillen in gevangenisschap en daarna de rest van hun leven lekker leven.
Ik zie die kwade raaf uit Alfred J. Kwak voor mequote:Op zondag 1 mei 2005 12:21 schreef komrad het volgende:
natuurlijk en de wachttorens zijn continu bemand SCH
Een paar vierkante meter is behoorlijk vrij voor 4 kleine eendjes.quote:Op zondag 1 mei 2005 12:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo gevangen zijn ze toch niet? Of heb je prikkeldraad om hun teiltje gespannen?
Nou daarom, volgens mij hebben ze het opperbest met zo'n pleegvader en voelen ze zich nu al fotomodel en acteurs, als ze maar niet verwaand worden.quote:Op zondag 1 mei 2005 12:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Een paar vierkante meter is behoorlijk vrij voor 4 kleine eendjes.
Ze hebben het snachts iig een stuk warmerquote:Op zondag 1 mei 2005 12:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou daarom, volgens mij hebben ze het opperbest met zo'n pleegvader en voelen ze zich nu al fotomodel en acteurs, als ze maar niet verwaand worden.
Goed dat je het inziet wat je met ze doet.quote:Op zondag 1 mei 2005 12:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Liever 5 weken chillen in gevangenisschap en daarna de rest van hun leven lekker leven.
Ze willen duurdere lipstick.quote:Op zondag 1 mei 2005 12:34 schreef komrad het volgende:
haha, wanneer komen de eerste eisen van de eendjes dan SCH
Nu heb ik in F&F gepost.quote:Op zondag 1 mei 2005 13:10 schreef DrWolffenstein het volgende:Nooit gedacht dat je ook soft kon zijn pberends
Nee, gewoon aan de sloot.quote:Op zondag 1 mei 2005 15:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk he hier
Woon je op een woonboot of zo pberends? Zo ziet het er iig wel uit
quote:Op zondag 1 mei 2005 16:43 schreef NightH4wk het volgende:
Pberends.
[..]
Ik heb ook eentjes, kom je kijken?
Pff, liever niet, 6 weken is meer dan genoeg.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:44 schreef Waxxer het volgende:![]()
![]()
ik hoop dat ze aaaaaaaaaaaaaaallemaal bij je blijven
4.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:43 schreef komrad het volgende:
maar hoeveel heb je er nu in totaal, 4 of nog meer ?
Netjesquote:Op zondag 1 mei 2005 18:00 schreef Anguisy het volgende:
Haha, te gek!!![]()
Toen ik nog zeilde vonden we ook regelmatig ouderloze eendjes. Die vingen we en zette we dan uit in de buurt van een nest andere eendjes. 9 van de 10 keer 'adopteerd' de vrouwtjeseend dan de wezen en zagen we ze opgroeien.
quote:
Wie niet? Echt Duits fabrikaatquote:Op zondag 1 mei 2005 20:34 schreef SCH het volgende:
Ik heb ook zo'n kruik.
Omdat je een geile codec hebquote:Op maandag 2 mei 2005 13:13 schreef NoSigar het volgende:
Waarom zie ik al die filmjes op zijn kop?
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:55 schreef Waxxer het volgende:
Er komt dus gewoo een dag, dat jij dan dat gaas weghaalt, de voerbakjes, het kruikje.... en dan gaan ze één voor één het water in, de sloot op... zwemmend naar hun toekomst, hun leven, hun waarheid...... Nooit meer gekwek. Nooit meer die diertjes om je heen. Nooit meer die bolletjes op je terras.
Wat gaat er dan door je heen....?
Ik heb nog nooit eendenvlees op, ik vind het net zoals honden geen vlees wat je kan eten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:16 schreef SCH het volgende:
Ik ben er nog steeds niet zeker van of pberends ze alsnog niet op gaat eten met pinksteren, met cranberrysaus
Dan zijn het hopelijk eenden, en geen eendjes meer.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:52 schreef Brighteyes het volgende:
Kunnen we de eendjes niet doneren aan het nieuwe BB huis na de zomer?
slecht plan, in het kader van de kijkcijfers bestaat de kans dat onze fok eendjes wat word aangedaan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:52 schreef Brighteyes het volgende:
Kunnen we de eendjes niet doneren aan het nieuwe BB huis na de zomer?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 08:55 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[afbeelding]
Uit de Metro van vandaag.
een of andere kuiken-mix met grof voer en insectjes enzo. Ow ja en af en toe macaroni.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:37 schreef MOBO666 het volgende:
wat geef je ze eigenlijk te eten ?
en doe je ze ook wel eens naar buiten zodat ze aan het buiten leven kunnen wennen ?
ben toch van mening dat je ze beter aan de natuur had kunnen overlaten ... maar goed, vind het wel erg leuk wat je doet en ben stiekem ook wel een beetje jaloers haha
erg leuke foto's
Maden vinden ze ook heerlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:10 schreef pberends het volgende:
[..]
een of andere kuiken-mix met grof voer en insectjes enzo. Ow ja en af en toe macaroni.
Als het lekker weer is zitten ze wel een paar uur per dag buiten. Maar dat weer nuquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:51 schreef MOBO666 het volgende:
laat je ze wel eens naar buiten zodat ze kunnen wennen aan het "echte" leven?
maar daar zouden ze toch aan moeten wennen, of wil je ze dadelijk als ze groot zijn ook binnen houden ? mischien dat je een stuk in de tuin kan afzetten met gaas ofzo, dan hebben ze het iedergeval beter dan in die plastic bakquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Als het lekker weer is zitten ze wel een paar uur per dag buiten. Maar dat weer nu.
Ik moest ook aan dit topic denken toen ik die foto zag.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 08:55 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[afbeelding]
Uit de Metro van vandaag.
3 weken ofzo.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:16 schreef komrad het volgende:
pberends, wanneer ga je ze nu loslaten in de wrede buitenwereld?
krijgen ze nog een bezoekregeling dan, in de trend van:"quote:
Het zijn dieren, geen mensenquote:Op zondag 8 mei 2005 10:43 schreef komrad het volgende:
[..]
krijgen ze nog een bezoekregeling dan, in de trend van:"
1e week max 2 dagen bij papa
2e week max 1 dag
of zo
quote:Op zondag 8 mei 2005 11:45 schreef MOBO666 het volgende:
En toch vind ik dat je ze wel eens met de natuur moet laten kennis maken, er zijn veel gevaren voor zo'n beest .... dan worden ze dadelijk alsnog dood gereden of opgegeten of en waarom? omdat jij ze zo graag wilt verzorgen , en begrijp me niet verkeerd want ik weet dat je goede bedoelingen hebt en dat je het beste met ze voor hebt ... maar normaal gesproken leren ze alles van de moeder dat bijvoorbeeld auto's gevaarlijk zijn ik zeg maar even wat, en dat ontneem jij ze nu.
Oja nu zitten ze trouwens ook lekker warm binnen en zijn de kou niet gewent.
Maak een hok van gaas ofzo als je ze zo graag wilt verzorgen dan hebben ze het iedergeval beter dan nu en wennen ze vast een beetje aan het buitenleven .
vergis je niet, ze herkennen hun moeder hoorquote:Op zondag 8 mei 2005 11:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Het zijn dieren, geen mensen. Ik moet nog zien of ze wel terugkomen. Waarschijnlijk alleen voor eten.
we willen gewoon meer foto's zien en daarom beginnen we te zeikenquote:Op zondag 8 mei 2005 12:42 schreef pberends het volgende:
Zeiksnorren. Alles komt prima op zijn pootjes terecht; de vorige eend die ik jaren geleden heb opgevoed leeft ook nog steeds
.
niks zeiksnorren, je bent gewoon egoistisch bezig, denk eens aan die beesten in plaats van jezelf, ach ja je krijgt aandacht he , daar gaat het waarscheinlijk omquote:Op zondag 8 mei 2005 12:42 schreef pberends het volgende:
Zeiksnorren. Alles komt prima op zijn pootjes terecht; de vorige eend die ik jaren geleden heb opgevoed leeft ook nog steeds
.
Feit: elk mens is egoistisch en wil aandacht. Jij ook. En daarom loop je ook te zeiken; je wil aandacht.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:45 schreef MOBO666 het volgende:
[..]
niks zeiksnorren, je bent gewoon egoistisch bezig, denk eens aan die beesten in plaats van jezelf, ach ja je krijgt aandacht he , daar gaat het waarscheinlijk om
Nee ik loop hier te "zeiken" omdat ik het beste met die dieren voor heb... jij blijkbaar niet he anders had je er wel wat meer moeite voor gedaanquote:Op zondag 8 mei 2005 12:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Feit: elk mens is egoistisch en wil aandacht. Jij ook. En daarom loop je ook te zeiken; je wil aandacht.
Tuurlijk, zonder mijn tijdelijke opvang waren ze al dood.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:53 schreef MOBO666 het volgende:
[..]
Nee ik loop hier te "zeiken" omdat ik het beste met die dieren voor heb... jij blijkbaar niet he anders had je er wel wat meer moeite voor gedaan
mischien wel mischien niet, en ik vind het opzich ook wel goed wat je doet maar zeg nou zelf, die dieren moeten toch leren wat de gevaren zijn en die moeten toch wennen aan het buiten leven.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Tuurlijk, zonder mijn tijdelijke opvang waren ze al dood.
Eenden zijn zeer instinctief, bovendien weten ze heel goed wat de gevaren zijn, als ze een kraai zien vliegen dan blijven ze doodstif zitten en meer van dat soort dingen. Bovendien hoef je in een sloot waar mensen vaak brood voeren geen zorgen te maken dat ze het wel of niet overleven.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:01 schreef MOBO666 het volgende:
[..]
mischien wel mischien niet, en ik vind het opzich ook wel goed wat je doet maar zeg nou zelf, die dieren moeten toch leren wat de gevaren zijn en die moeten toch wennen aan het buiten leven.
anders gaan ze daarlijk alsnog dood en is je werk voor niets geweest, om dat ze niet weten hoe ze moeten overleven etc.
Klopt, ook voor honden gaan ze instinctief kilometers aan de kant.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Eenden zijn zeer instinctief, bovendien weten ze heel goed wat de gevaren zijn, als ze een kraai zien vliegen dan blijven ze doodstif zitten en meer van dat soort dingen. Bovendien hoef je in een sloot waar mensen vaak brood voeren geen zorgen te maken dat ze het wel of niet overleven.
In je voortuinquote:Op zondag 8 mei 2005 13:21 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik grijp even dit topic aan om te melden dat er alweer een mama eend zit te broeden in mijn voortuin onder de maagdenpalm. Vorig jaar zijn daar 2 nesten uitgekomen met de eerste keer 15 eendjes en de tweede keer 9.
We hebben nu nog maar een paar weken te gaan
Mama vorig jaar:
[afbeelding]
Vorig jaar eendjes:
[afbeelding]
Nee er is een vijver vlak bijquote:Op zondag 8 mei 2005 13:30 schreef MOBO666 het volgende:
hele mooie foto'sleuk dat ze in je tuin zitten heb je een vijver of sloot in je tuin ?
quote:Op zondag 8 mei 2005 13:21 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik grijp even dit topic aan om te melden dat er alweer een mama eend zit te broeden in mijn voortuin onder de maagdenpalm. Vorig jaar zijn daar 2 nesten uitgekomen met de eerste keer 15 eendjes en de tweede keer 9.
We hebben nu nog maar een paar weken te gaan
Mama vorig jaar:
[afbeelding]
Vorig jaar eendjes:
[afbeelding]
Dat bovenste ook goed?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:15 schreef komrad het volgende:
pberends, tijd voor nieuwe pics ajb
Codec probleem bedoel je?quote:
nou lijkt me niet, maar die jij produceert willen niet. Normaal kan ik alles wel openenquote:
2e filmpie is beterquote:Op zondag 8 mei 2005 16:20 schreef komrad het volgende:
hij doet het wel als ik ze gewoon open van harddisk. mooi filmpje trouwens
ben aan het downenquote:
Nee, ik heb meer van dat soort troep al jaren voor in badquote:Op zondag 8 mei 2005 16:26 schreef Waxxer het volgende:
Hahahaha dat opblaasding!!![]()
Volgens mij heb je, pberends, dat ook nog speciaal voor die eendjes gekocht he???![]()
quote:Op zondag 8 mei 2005 16:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, ik heb meer van dat soort troep al jaren voor in bad.
Ttsja die andere zijn zwart dus.......quote:Op zondag 8 mei 2005 21:15 schreef Klonk het volgende:
die gele lijkt in het eerste filmpje het pispaaltje te zijn.
Gelukkig heb je het topic gelezen...quote:Op maandag 9 mei 2005 16:28 schreef CaptainM het volgende:
Heb je ze ook naampjes gegeven?? Wat dacht je van:
1. Brutus
2. Sjaak
3. Ger
* CaptainM vind naampjes geven aan lieve kleine schattige pluizge knuffeldiertjes heel leuk!
Op alle drie de foto's zie je poepquote:Op maandag 9 mei 2005 18:22 schreef MOBO666 het volgende:
die gele eend moet je wel manieren leren hoorkijk maar eens op de onderste foto
quote:Op maandag 9 mei 2005 18:34 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Ik heb een gele-eend-wallpaper gemaakt.Heb geprobeerd om die snavel ook wat minder wazig te maken, maar dat lukte niet helemaal.
1600*1200
1280*1024
1152*864
1024*768
quote:Op maandag 9 mei 2005 18:40 schreef Joana het volgende:
Die beesten zijn echt groot geworden ja!
En volgens mij wordt het bad te klein voor hun, getuige de filmpjes waar ze rondrazen.
En Pberends begint elk post met [afbeelding]
Nog 8 posts! Op naar deel 2
Ze heten Kwik, Kwek, Kwak en Lizzy.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:42 schreef MOBO666 het volgende:
wat hebben jullie toch met die gele eend
[afbeelding]
ik vind die bruine wildkleur eend die vooraan zit veel leuker
Pberends heb jij voor die bruine die ik bedoel al een naam bedacht? anders moet je em maar Jodokus noemen, die andere kan je dan bijvoorbeeld Alfred noemen, en die gele Kwak
Ik ben helemaal geen Fortuynist, op de meeste punten van Fortuyn was ik het oneens.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:49 schreef Youssef het volgende:Pberends, jammer dat je zo een Fortuynist bent maar dit is zo...
Wat zat je dan te FP te vervuilenquote:Op maandag 9 mei 2005 18:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen Fortuynist, op de meeste punten van Fortuyn was ik het oneens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |