Dat vind ik niet kunnen.quote:Op zondag 1 mei 2005 10:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij de eerste 3 was de moeder er gewoon bij.
Als die vierde al dagen in de sloot rond zwom dan zal het wel mee vallen met al die natuurlijke vijanden waar je ze van gered hebt volgens je OP.quote:De vierde zwom al dagen alleen rond in de sloot. Die werd ook weggejaagd door verschillende andere vrouwtjeseenden. Zeker afgestoten ofzo.
quote:
Liever dood dan slaaf.quote:
Liever 5 weken chillen in gevangenisschap en daarna de rest van hun leven lekker leven.quote:
Tuurlijk.quote:Op zondag 1 mei 2005 12:17 schreef SCH het volgende:
Willen je kinderen ze wel weer laten gaan, pberends?
Zo gevangen zijn ze toch niet? Of heb je prikkeldraad om hun teiltje gespannen?quote:Op zondag 1 mei 2005 12:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Liever 5 weken chillen in gevangenisschap en daarna de rest van hun leven lekker leven.
Ik zie die kwade raaf uit Alfred J. Kwak voor mequote:Op zondag 1 mei 2005 12:21 schreef komrad het volgende:
natuurlijk en de wachttorens zijn continu bemand SCH
Een paar vierkante meter is behoorlijk vrij voor 4 kleine eendjes.quote:Op zondag 1 mei 2005 12:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo gevangen zijn ze toch niet? Of heb je prikkeldraad om hun teiltje gespannen?
Nou daarom, volgens mij hebben ze het opperbest met zo'n pleegvader en voelen ze zich nu al fotomodel en acteurs, als ze maar niet verwaand worden.quote:Op zondag 1 mei 2005 12:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Een paar vierkante meter is behoorlijk vrij voor 4 kleine eendjes.
Ze hebben het snachts iig een stuk warmerquote:Op zondag 1 mei 2005 12:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou daarom, volgens mij hebben ze het opperbest met zo'n pleegvader en voelen ze zich nu al fotomodel en acteurs, als ze maar niet verwaand worden.
Goed dat je het inziet wat je met ze doet.quote:Op zondag 1 mei 2005 12:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Liever 5 weken chillen in gevangenisschap en daarna de rest van hun leven lekker leven.
Ze willen duurdere lipstick.quote:Op zondag 1 mei 2005 12:34 schreef komrad het volgende:
haha, wanneer komen de eerste eisen van de eendjes dan SCH
Nu heb ik in F&F gepost.quote:Op zondag 1 mei 2005 13:10 schreef DrWolffenstein het volgende:Nooit gedacht dat je ook soft kon zijn pberends
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |