pberends gebruikt mjpeg als videocodec.quote:Op zondag 1 mei 2005 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je codec ?
Het duurt wel erg lang, zodat je dénkt dat het niet lukt, had ik ook
Mijn babyeendjes.quote:Op zondag 1 mei 2005 02:45 schreef Calella het volgende:
Dus de moeder leeft nog maar die was toen je ze uit het water viste nergens te bekennen en je dacht dat ze wees waren?
Eerste keer dat je dit doet? Dat uitzetten wordt namelijk nog wel een probleempje, die bljven je nog wel een tijdje volgen.![]()
quote:
Ach hij wou gwoon zuh donald duck obsessie uitleveuh..........quote:Op zondag 1 mei 2005 02:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn babyeendjes.
Ouders zijn doodgereden door een vrachtauto zegt ie.
Wel lezen he
En wat staat er even later? Wel even alles lezen.quote:Op zondag 1 mei 2005 02:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn babyeendjes.
Ouders zijn doodgereden door een vrachtauto zegt ie.
Wel lezen he
quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Ow ja had het over de echte eendjes; die moeder leeft gewoon nog, en de vadereend kijkt nooit om naar de kindjes.
Wilde even weten of je oplette, maar je bent geslaagd.quote:Op zondag 1 mei 2005 02:51 schreef Calella het volgende:
En wat staat er even later? Wel even alles lezen.![]()
![]()
![]()
Ik heb em al als achtergrond op mn pcquote:Op zondag 1 mei 2005 01:00 schreef Jordy-B het volgende:
die closeup van die gele donder maakt volgens mij 'n hele toffe achtergrond.
Ja, het leuke is dat ik nooit software heb moeten installeren voor m'n camera, het was gewoon plug&play.quote:Op zondag 1 mei 2005 00:49 schreef Jordy-B het volgende:
De codec wordt vast wel meegeleverd met de software van je camera... Maar 't is idd redelijk standaard shit.
En nou verder over eendjes
quote:Op zondag 1 mei 2005 02:50 schreef Calella het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] ADHD-kuikentje... [afbeelding]
Gewoon, de eendjes vreten, schijten en slapen totdat ze over een week of 5 groot zijn, en dan worden ze losgelaten. Waarschijnlijk gaan ze als groep verder, dus "staan ze sterk in de sloot"quote:Op zondag 1 mei 2005 02:57 schreef wonderer het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat aflopen...
Bij de eerste 3 was de moeder er gewoon bij, de vierde zwom al dagen alleen rond in de sloot. Die werd ook weggejaagd door verschillende andere vrouwtjeseenden. Zeker afgestoten ofzo.quote:Op zondag 1 mei 2005 10:33 schreef Calella het volgende:
Dus de moeder leeft nog maar die was toen je ze uit het water viste nergens te bekennen en je dacht dat ze wees waren?
Eerste keer dat je dit doet? Dat uitzetten wordt namelijk nog wel een probleempje, die bljven je nog wel een tijdje volgen.![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |