Ttsja die andere zijn zwart dus.......quote:Op zondag 8 mei 2005 21:15 schreef Klonk het volgende:
die gele lijkt in het eerste filmpje het pispaaltje te zijn.
Gelukkig heb je het topic gelezen...quote:Op maandag 9 mei 2005 16:28 schreef CaptainM het volgende:
Heb je ze ook naampjes gegeven?? Wat dacht je van:
1. Brutus
2. Sjaak
3. Ger
* CaptainM vind naampjes geven aan lieve kleine schattige pluizge knuffeldiertjes heel leuk!
Op alle drie de foto's zie je poepquote:Op maandag 9 mei 2005 18:22 schreef MOBO666 het volgende:
die gele eend moet je wel manieren leren hoorkijk maar eens op de onderste foto
quote:Op maandag 9 mei 2005 18:34 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Ik heb een gele-eend-wallpaper gemaakt.Heb geprobeerd om die snavel ook wat minder wazig te maken, maar dat lukte niet helemaal.
1600*1200
1280*1024
1152*864
1024*768
quote:Op maandag 9 mei 2005 18:40 schreef Joana het volgende:
Die beesten zijn echt groot geworden ja!
En volgens mij wordt het bad te klein voor hun, getuige de filmpjes waar ze rondrazen.
En Pberends begint elk post met [afbeelding]
Nog 8 posts! Op naar deel 2
Ze heten Kwik, Kwek, Kwak en Lizzy.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:42 schreef MOBO666 het volgende:
wat hebben jullie toch met die gele eend
[afbeelding]
ik vind die bruine wildkleur eend die vooraan zit veel leuker
Pberends heb jij voor die bruine die ik bedoel al een naam bedacht? anders moet je em maar Jodokus noemen, die andere kan je dan bijvoorbeeld Alfred noemen, en die gele Kwak
Ik ben helemaal geen Fortuynist, op de meeste punten van Fortuyn was ik het oneens.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:49 schreef Youssef het volgende:Pberends, jammer dat je zo een Fortuynist bent maar dit is zo...
Wat zat je dan te FP te vervuilenquote:Op maandag 9 mei 2005 18:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen Fortuynist, op de meeste punten van Fortuyn was ik het oneens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |