Pff Bentley Continental Flying Spur?quote:Op donderdag 28 april 2005 20:48 schreef Virus.NL het volgende:
Deze heb ik vandaag gezien in België, raden jullie maar wat het zijn
[[url=http://www.tweakers.net/ext/f/57699/thumb.jpg]afbeelding][/url]
Ook nog gespot in België: 2x Bentley Continental GT en een nieuwe M5(alleen een superbrakke foto van met mn phone gemaakt)
Nee, beide foutquote:Op donderdag 28 april 2005 20:52 schreef Hanno_de_Hennie het volgende:
[..]
Pff Bentley Continental Flying Spur?
Of BMW's?![]()
de nieuwe maserati Quattroportequote:Op donderdag 28 april 2005 20:48 schreef Virus.NL het volgende:
Deze heb ik vandaag gezien in België, raden jullie maar wat het zijn
[[url=http://www.tweakers.net/ext/f/57699/thumb.jpg]afbeelding][/url]
Ook nog gespot in België: 2x Bentley Continental GT en een nieuwe M5(alleen een superbrakke foto van met mn phone gemaakt)
waarom spot ik zo weinig geile wagens in r'damquote:Op donderdag 28 april 2005 20:45 schreef Hanno_de_Hennie het volgende:
Nou vooruit dan maar een plaatje...
vandaag gespot op Oostplein.
Aston Martin V12 Vanquish.
[afbeelding]
[afbeelding]
+ nog 2 cls-en, een BMW M5 en een Corvette
TomTom moet een hel zijn voor vrachtwagenchauffeurs. Hoe vaak ik al niet bospaadjes en nauwe kutsteegjes in ben gestuurd...quote:Op donderdag 28 april 2005 22:12 schreef Virus.NL het volgende:
Mijn uitzicht
[[url=http://www.tweakers.net/ext/f/29254/thumb.jpg]afbeelding][/url]
oud model.. nieuw model is een stuk geilerquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:16 schreef Boink het volgende:
Mercedes SLK Brabus
[afbeelding]
[afbeelding]
beetje te kort.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:20 schreef GiSH het volgende:
[..]
oud model.. nieuw model is een stuk geiler
ja die auto,s kan je echt geweldig goed met elkaar vergelijken hequote:Op zaterdag 30 april 2005 15:33 schreef derekhugh het volgende:
[..]
beetje te kort.
geef mij maar een slr
hehe, scheelt maar 2 euro kwa prijs johquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja die auto,s kan je echt geweldig goed met elkaar vergelijken he
hij kan niet parkeren !quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:16 schreef Boink het volgende:
Mercedes SLK Brabus
[afbeelding]
[afbeelding]
en dat in zo een slechte buurtquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:04 schreef -Eddow- het volgende:
Gisteren gespot
met koninginnenach
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen idee wel gezelligquote:
die buurt ligt achter centraal wat denk je zelfquote:
Direct ook nog effe geweest toen aan de overkant bij dat gele bord die chinees bier ingeslagen was lekker goedkoop. Toen door naar de haasche loungequote:Op zondag 1 mei 2005 17:51 schreef -Eddow- het volgende:
Ik van 20 tot 030
Lange Swanzch en Baas B en Soulvation en Direct ff geweest en toen weer naar huis
ze staan ook niet toevallig op je geheugen kaartje? en dat je die in de pc kunt doen...quote:Op zondag 1 mei 2005 18:01 schreef ConQuestador het volgende:
Vorige week stond er een Aston Martin DB7 Vantage bij mijn werk voor de deur. Ik heb er wel foto's van op de phone, maar helaas geen bluetooth op mijn pc om ze eraf te halen![]()
Anders koopt iedereen even een Cayenne.quote:
Wat voor nummerbord is het trouwens?quote:Op zondag 1 mei 2005 21:15 schreef Steijn het volgende:
[..]
Anders koopt iedereen even een Cayenne.Vreselijk, wat zie je die dingen vaak, net als de BMW 6 serie.
Niet iedereen woont in scheveningenquote:Op zondag 1 mei 2005 21:36 schreef ook_gek het volgende:
niks geen speciale auto,s er tussen.
S2000 zie je veel
350Z zie je veel
cayenne zie je veel
Mini cabrio zie je veel
niks geen speciale dingen dus
kom kom geef toe niks speciaals die auto,squote:Op zondag 1 mei 2005 21:38 schreef Boink het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in scheveningen [afbeelding]
350Z welquote:Op zondag 1 mei 2005 21:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kom kom geef toe niks speciaals die auto,s
Hoezo?quote:Op zondag 1 mei 2005 21:18 schreef JaWi het volgende:
Wat voor nummerbord is het trouwens?
dat is de enige auto uit je lijstje dat speciaal is ja. Maar die heb ik ook niet genoemdquote:Op zondag 1 mei 2005 21:55 schreef achla het volgende:
Voor mij wel. S2000 en SRX zie ik bijna nooit. ok de Cayenne en 350Z zie je ook dagelijks.
Dit is dus ook niet speciaal voor jou..
[afbeelding]
Al gebeurt dat nou es..quote:Op zondag 1 mei 2005 22:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is de enige auto uit je lijstje dat speciaal is ja. Maar die heb ik ook niet genoemd
S2000 zie je vaak rijden man. Zijn er veel te veel van verkocht![]()
Alleen hier in de buurt weet ik er al 4 te staan. In kijkduin weet ik er 2 te staan. En je word er bijna door dood gereden in den haag centrum
een vriend van me heeft er laatst eentje gekocht, een lichtblauwe, dat ding rijdt wel lekker, is alleen wat krap (hij had hem zelfs al laten uitboren om hem ruimer te maken) echt relext met dit weer!quote:Op zondag 1 mei 2005 22:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is de enige auto uit je lijstje dat speciaal is ja. Maar die heb ik ook niet genoemd
Alleen hier in de buurt weet ik er al 4 te staan. In kijkduin weet ik er 2 te staan. En je word er bijna door dood gereden in den haag centrum
Er staan er hier in Nederland 280 op kenteken. Dus veel zijn het er niet vergeleken met andere auto's.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
toch knap dan dat het een precies rond aantal isquote:Op zondag 1 mei 2005 23:02 schreef Tom het volgende:
[..]
Er staan er hier in Nederland 280 op kenteken. Dus veel zijn het er niet vergeleken met andere auto's.
Even opgezocht en het zijn er 294.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
toch knap dan dat het een precies rond aantal is
Maar goed ik word dood gegooid met die wagens en vind het totaal niet meer speciaal.
ik heb het niet over speciaal qua auto. Techniek is primaquote:Op maandag 2 mei 2005 00:13 schreef Tom het volgende:
[..]
Even opgezocht en het zijn er 294.
Dat je het niet speciaal vind kan altijd, maar 1220kg, 50-50 gewichtsverdeling (motor achter de vooras, aandrijving achter), een 2.0l atmo. motor die een hele geleidelijke vermogensopbouw heeft en 240pk levert (120pk per liter, Ferrari haalt er gemiddeld 110pk per liter uit), veel toeren kan maken en een geweldige versnellingsbak heeft... er zijn maar weinig merken die het nadoen of een model heeft wat (qua idee) erop.
Stel dat alles van de S2000 je aanspreekt, wat voor auto zou ervoor in de plaats mogen komen (enigzins betaalbaar)? Ik kan alleen de Lotus Elise 111R en de BMW E46 M3 bedenken. Nieuwe Boxster is ook een optie.
D'r staat ook nergens dat ze speciaal moeten zijnquote:Op zondag 1 mei 2005 21:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kom kom geef toe niks speciaals die auto,s
Ja ok een beetje speciaal ben ik het wel mee eens (idee om de OP dan wat duidelijker te doen). Dan nog past mijn pajero sport hier wel want die zie je ( ik iig niet) niet zo vaakquote:Op maandag 2 mei 2005 00:25 schreef ook_gek het volgende:
ja maar goed dan kan ik ook een fiat panda hier gaan neer zetten kom kom. Het moet wel iets speciaals zijn anders heeft dit topic geen nut meer![]()
Er staat me iets van bij dat je dat al eens gedaan hebtquote:Op maandag 2 mei 2005 00:25 schreef ook_gek het volgende:
ja maar goed dan kan ik ook een fiat panda hier gaan neer zetten kom kom. Het moet wel iets speciaals zijn anders heeft dit topic geen nut meer![]()
Is er zoiets? Ik denk dat dat heel persoonsgebonden is... Het merendeel van wat ik hier langs zie komen vind ik het ook wel de moeite om te zien.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:54 schreef CybPraetorian het volgende:
tip: zet een definitie in de OP van "bijzondere auto"
maak er dan een algemene en goed definieerbare definitie voor, waarin iedereen zich kan vindenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Is er zoiets? Ik denk dat dat heel persoonsgebonden is... Het merendeel van wat ik hier langs zie komen vind ik het ook wel de moeite om te zien.
Zolang er niet teveel burgerbakken langskomen, blijft dit topic een goeie aanwinst voor PTA
En anders kunnen we ook nog een alternatief Gespot!-topic openen, speciaal voor de mensen die Opels, Fiats en Volkswagens (Phaeton's uitgezonderd) gespot hebben. Ik denk dat je dan binnen no-time ook aan 15 topics zit
ja klopt jaquote:Op maandag 2 mei 2005 12:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Er staat me iets van bij dat je dat al eens gedaan hebt
Toen de nieuwe net uit was. MAAR DIE IS DUS OOK NIET SPECIAAL!
een goede quote om de offtopic mee te beeindigenquote:Op maandag 2 mei 2005 14:40 schreef -Eddow- het volgende:
Bijzonder is voor iedereen anders.
Boeie plaats gewoon wat je wil plaatsen. En als je het niet bevalt kijk je er toch gewoon overheen.....
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
een goede quote om de offtopic mee te beeindigen![]()
Was net bezig met een definitiequote:Op maandag 2 mei 2005 14:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
een goede quote om de offtopic mee te beeindigen![]()
zo! Een a4 1.9 tdiquote:
Kenteken iquote:
jeez... je kan ook omspuiten, en een ander blokkie in een schadehok lepelen hoor...quote:Op maandag 2 mei 2005 18:12 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Kenteken i
Voertuigsoort i Personenauto
Merk i AUDI
Handelsbenaming i 8D AUDI A4; AVANT V6 TDI 110 KW
Kleur(en) i Groen
volgens de RDW... jaja echt groen. Ik zeg nummerbord/auto gestolen?
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:28 schreef Ultimora het volgende:
[..]
300 foto's van een Mitsubishi met een bootje op wallpaperformaat maken bij mij meer ergernis als genot los...
als je de kwaliteit op "Hoog" zet worden je foto's een stuk beterquote:Op maandag 2 mei 2005 20:46 schreef CybPraetorian het volgende:
valt dit ook onder "bijzondere auto"??![]()
[afbeelding]
genomen met 6230i dus beetje pixelig
A2 is dacht ik in de buurt van trust toch? Eigenaar van trust heeft een SLR wie weet?quote:Op maandag 2 mei 2005 20:46 schreef Der_Michael het volgende:
Vanmiddag SLR McLaren gespot in de file op de A2, iemand hem ook gespot? (kon geen foto maken, reed de andere kant op)
de A2 loopt door half Nederland dus ook vast wel langs Trust, waar staat het bedrijf dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
A2 is dacht ik in de buurt van trust toch? Eigenaar van trust heeft een SLR wie weet?
daar staat hij al op!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
als je de kwaliteit op "Hoog" zet worden je foto's een stuk beter
yeah rightquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:23 schreef Pr0nXXX het volgende:
Vanochtend veertig kilometer lang meegereden in de nieuwste M5. Maximale vermogen, welteverstaan.
Puike wagen was 't.
Kennissen. Binnenkort ga ik een stukje rond toeren met zijn M5. Mocht je ’t willen, ik schiet er een paar kiekjes van.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Leuk detail: de begrenzer is eraf.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:41 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Kennissen. Binnenkort ga ik een stukje rond toeren met zijn M5. Mocht je ’t willen, ik schiet er een paar kiekjes van.
netjes, kiekjes zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:41 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Kennissen. Binnenkort ga ik een stukje rond toeren met zijn M5. Mocht je ’t willen, ik schiet er een paar kiekjes van.
Nop BMW Audi en mercedes hebben onderling afgesproken auto,s te maken die niet sneller zijn dan 250KM wegens concurentie met dacht porsche of zo iets.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:55 schreef hermandeperman het volgende:
ah die begrenzer, er is ook een begrenzer die normaal op 400pk staat toch ofzo
De M5 (en de M6) heeft een optie voor het aantal pk's wat je wilt gebruiken. Zo kun je kiezen voor de 507pk die de motor als maximaal vermogen kan leveren, maar is er ook een stand voor de 'mindere' coureur, waar je 400pk tot je beschikking hebt.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nop BMW Audi en mercedes hebben onderling afgesproken auto,s te maken die niet sneller zijn dan 250KM wegens concurentie met dacht porsche of zo iets.
Dan willen wij dus pics zien van 300+ km/u. Het schijnt dat hij 320/330 loopt zonder begrenzer.quote:
zo parkeer je met auto's boven de anderhalve euroton op openbare parkeer plekken. Je zal anders altijd proletariers hebben die hun opel strak tegen je rolls aanzetten en hun portier in je flank pleuren.. (ook al is het per ongeluk)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:22 schreef Ultimora het volgende:
je kan er op wachten dat iemand zegt dat het parkeren met zo'n auto geen makkie is
wel errug mooi btw!
Ik zal kijken wat mijn rechtervoet voor je kan.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:42 schreef RaTz het volgende:
[..]
Dan willen wij dus pics zien van 300+ km/u. Het schijnt dat hij 320/330 loopt zonder begrenzer.
dat bedoelde ik idd, ik dacht dat ze standaard op 400 pk stonden en met een druk op de knop werd het 507.... stond in de autoweek dacht ik....quote:
quote:Uiteraard is de M6 ook voorzien van de M Dynamic Mode op het stuur. Via het veelbesproken i-Drive programmeer je onder deze knop je favoriete afstellingen: het motorprogramma (400 pk, 500 of 500-plus, met een nóg directere respons op het gaspedaal),
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:16 schreef CybPraetorian het volgende:
hoe kan jij van die eerste foto zien dat het een M3 cabrio is? ik kwam van morgen ook dezelfde BMW tegen maar dat was een 330 CI....
Nu je het zegt (ff het filmpje bekijken), die gast de eigenaar dus hebben we nog ff een praatje meegemaaktquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:02 schreef ook_gek het volgende:
herken je die garage niet eddow?
In die garage is die enzo ook geweest van dat lambo en enzo filmpje![]()
De eigenaar van die garage is een klein italiaans mannetje en doet veel italianse auto,s. Kennis van mij komt daar ook altijd met zijn Ferrari. Ik ben een keer mee geweest en niet meer normaal wat daar allemaal staat![]()
giulia?quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:56 schreef Fugie het volgende:
bij mij in de wijk staat zon oude alfa romeo, ben alleen typeding ff vergeten
Dat ventje is een klein italiaantje dat bij mij net tot mijn borsthoogte komt. Wat ik begrepen heb uit verhalen is dat hij vroeger voor Ferrari gewerkt heeft. Weet niet precies wat hij gedaan heeft. Wel heb ik begrepen dat hij vrij weinig doet met speciale hulpmiddelen om de motor af te stellen. Wat hij doet is even een rontje rijden met de auto. Luisteren naar de motor en dan weet hij wat er gebeuren moet. Ik ben 1X met hem mee gereden ( weet niet of het de eigenaar was ) Maar die kennis van me zegt jo rij mee je weet niet wat je gaat mee maken. Dus ik in die auto die vent er bij effe bij stoplicht in z'n vrij zetten luisteren effe dotje gas weer luisteren. Stoplicht op groen er van door gaan als een debiel gruwelijk door trekken in de toeren super snel opschakelen weer helemaal open trekken. Door naar zijn 3 en dan opeens terug schakelen naar z'n 2 schiet als een debiel een bocht in waar ik dacht dat ik dood gingquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:06 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Nu je het zegt (ff het filmpje bekijken), die gast de eigenaar dus hebben we nog ff een praatje meegemaaktHij trok ook nog ff flink een maserati open daar
![]()
vette shit man, ik heb gister mee gereden in de nieuwe m8.quote:
roflquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:20 schreef itsontoday het volgende:
[..]
vette shit man, ik heb gister mee gereden in de nieuwe m8.
Ik heb er ook wat kiekjes van, dit was even een pitstopje:
[afbeelding]
Dan zou je eigelijk een lijstje moeten maken met welke merken niet meer speciaal zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:35 schreef Klonk het volgende:
ff een vraagje, kunnen we ajb stoppen met het melden van het feit dat er een Cayenne gezien is, ik bedoel ik maak toch ook geen melding van een range rover die ik zie, die Cayenne is de meest verkochte porsche en heb hem eigenlijk wel gezien.
Hmm, Hummer H2 zie je hier niet veel hoor. Maja, ist oosten hequote:Op woensdag 4 mei 2005 21:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan zou je eigelijk een lijstje moeten maken met welke merken niet meer speciaal zijn.
Hummer H2
honda S2000
cayenne
Ga zo maar door. MAar goed lees even hier boven de discussie is al geweest dus laat lekker zitten![]()
LOLquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat ventje is een klein italiaantje dat bij mij net tot mijn borsthoogte komt. Wat ik begrepen heb uit verhalen is dat hij vroeger voor Ferrari gewerkt heeft. Weet niet precies wat hij gedaan heeft. Wel heb ik begrepen dat hij vrij weinig doet met speciale hulpmiddelen om de motor af te stellen. Wat hij doet is even een rontje rijden met de auto. Luisteren naar de motor en dan weet hij wat er gebeuren moet. Ik ben 1X met hem mee gereden ( weet niet of het de eigenaar was ) Maar die kennis van me zegt jo rij mee je weet niet wat je gaat mee maken. Dus ik in die auto die vent er bij effe bij stoplicht in z'n vrij zetten luisteren effe dotje gas weer luisteren. Stoplicht op groen er van door gaan als een debiel gruwelijk door trekken in de toeren super snel opschakelen weer helemaal open trekken. Door naar zijn 3 en dan opeens terug schakelen naar z'n 2 schiet als een debiel een bocht in waar ik dacht dat ik dood gingDan weer vrij hoog in toeren terug naar garage klep open effe luisteren. En toen was het van morgen is hij klaar ik ga dat en dat doen. Hij steld die motor af op geluid wat ik begrepen heb. Het is echt een vakman. Heel veel mensen kopen hun Ferrari bij een dealer maar voor onderhoud gaan ze naar hem toe. Je hebt ook een vrij lange wachttijd daar voor dat je geholpen word.
Hij doet alles wat speciaal is en uit italie komt zo ver ik weet.
Iedereen heeft een andere belevingswereld van bijzonderquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan zou je eigelijk een lijstje moeten maken met welke merken niet meer speciaal zijn.
Hummer H2
honda S2000
cayenne
Ga zo maar door. MAar goed lees even hier boven de discussie is al geweest dus laat lekker zitten![]()
Zozo dat zijn wel erg grote duidelijke foto'squote:Op donderdag 5 mei 2005 10:28 schreef ralphk het volgende:
Primeur, jaja (of misschien niet, maar tenminste wel pics:
M6
[afbeelding]
[afbeelding]
m3
[afbeelding]
Klopt is 16hoven, en de heulweg is in kwintsheulquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:09 schreef Modus het volgende:
Die serie foto's van Eddow lijken me de parkeerplaats van Zestienhoven? En waar is die Heulweg ergens?
Ik zie nu helemaal geen foto's, en ben toch wel benieuwd, kijk anders eens bij www.freefilebox.com werkt prima voor foto's.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:40 schreef ralphk het volgende:
En de hosting doe ik ook nog niet eens bij autogespot vanwege hun "snelheid". Maar grotere (en even brakke) pics kan ik wel mailen voor de liefhebbers............
Ik ben dan wel eens gewoon aan het werk, en heb enkel een GSM bij me, geen teletoeters 7 megapixels yakamishi.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:40 schreef ralphk het volgende:
[..]
Zozo dat zijn wel erg grote duidelijke foto's![]()
Jammer dat je geen echte camera bij je had.
Bij het upload form staat er dat het maximaal 2 dagen kan duren voordat de foto's geplaatst worden. Het is nu vakantie dus slapen we uitquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:40 schreef ralphk het volgende:
[..]
Zozo dat zijn wel erg grote duidelijke foto's![]()
Jammer dat je geen echte camera bij je had.
Ik ben dan wel eens gewoon aan het werk, en heb enkel een GSM bij me, geen teletoeters 7 megapixels yakamishi.
En de hosting doe ik ook nog niet eens bij autogespot vanwege hun "snelheid". Maar grotere (en even brakke) pics kan ik wel mailen voor de liefhebbers............
Inspuiting is niet coolquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:38 schreef alsem het volgende:
heb net een stuk gereden in een 308 gtsi
ik zie hem bijna niet meer in de straat staan helaasquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:59 schreef Boink het volgende:
En ja ook_gek dat is dezelfde AM die bij jou in de straat heeft gestaan
F355 of is het nou een 348 HMMMMMMMMMM ik blijf bij de F355quote:
idd 348 heeft meestal geen rode achterkant..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
F355 of is het nou een 348 HMMMMMMMMMM ik blijf bij de F355![]()
Ik twijfel wel heel erg. Ik heb het idee dat ik bij die deur 1 grote sleuf zie zitten IPV roosters zoals bij de 348quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:06 schreef alsem het volgende:
[..]
idd 348 heeft meestal geen rode achterkant..
Moet je eens een scherpe foto makenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:21 schreef Boink het volgende:
Pssstt tis een 348nep ferrari kenners, hij ging bij leidschendam erop de snelweg. Ik tegen me moeder rACEEEEEEEEEEN
Toen ging die de afslag af wij met 140 ik snel inzoomen
![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:13 schreef Boink het volgende:
[..]
Ik maak ze tenminste, van jou zie iiiikkkkk noooooooooooooooooit wat..![]()
ik vind die auto,s allemaal niet meer speciaalquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:13 schreef Boink het volgende:
[..]
Ik maak ze tenminste, van jou zie iiiikkkkk noooooooooooooooooit wat..![]()
Ik twijfel ook heel erg. Ik denk ook dat het een 355 isquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:37 schreef Ultimora het volgende:
volgens mij is het geen 348 die ferrari, maar een 355... ik twijvel eigenlijk nooit.. en nu ook niet
of gewoon een fucking oude kuttelefoon waarbij rode objecten de hele foto wazig en onduidelijk makenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik twijfel ook heel erg. Ik denk ook dat het een 355 is![]()
fotoquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:29 schreef JaWi het volgende:
Ok jongens, ik win. Net uit het café, het is braderie hier. En wat staat er voor de deur, een 430.
Okayquote:
Kijk, dat is dus de wagen die ik vanmiddag gezien hebquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:34 schreef JaWi het volgende:
[..]
Okay.
Geen zin om naar buiten te lopen. Maar owh, die bak is geil.
Buitenlands nummerbord trouwens, maar wel op naam van Munsterhuis.
Shit je was eerderquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:17 schreef Impry het volgende:
Het is trouwens dezelfde Aston als uit deze post: Gespot! Deel 15
Tis een digividcam, en kzat helemaal ingezoomd dus ja dan gaat het allemaal wat moeilijker, een videocamera is ook niet om foto's te maken hequote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:07 schreef alsem het volgende:
[..]
of gewoon een fucking oude kuttelefoon waarbij rode objecten de hele foto wazig en onduidelijk maken
Hoe kan dat nou een 348 zijn? Weet je niet hoe die eruit zien?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:21 schreef Boink het volgende:
Pssstt tis een 348nep ferrari kenners, hij ging bij leidschendam erop de snelweg. Ik tegen me moeder rACEEEEEEEEEEN
Toen ging die de afslag af wij met 140 ik snel inzoomen
![]()
Dat is een Jaguar E-Type Series III V12quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:06 schreef ook_gek het volgende:
hahah dat is die AM die vaak bij mij in de straat staat![]()
Ag die eigenaar van die wagen heeft ook nog deze jag staan
[afbeelding]
is die speciaal? Ben helemaal niet in to the jag zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:28 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat is een Jaguar E-Type Series III V12
Er zijn er 7990 van gebouwd tussen 1971 en 1975. Een rijklare versie zit zo rond de 90000 euro.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:30 schreef ook_gek het volgende:
is die speciaal? Ben helemaal niet in to the jag zullen we maar zeggen
Ik heb een hele catalogus met oldtimers van 1945 tot 1985.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:34 schreef ook_gek het volgende:
ah oke weet ik dat ook weer![]()
in de zomer zie ik hem hier veel in de straat staan dan maak ik we leen betere foto![]()
Weet jij wel hoe ze eruit zien? De wagen reed voor me neus weg, en er stond toch echt 348 op hoor... En ik neem aan dat het ferrari volk niet zo triest is als het golf volk die gti erop plakt als het een 1.1 is.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:48 schreef Argento het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou een 348 zijn? Weet je niet hoe die eruit zien?
You go girlquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:26 schreef Boink het volgende:
[..]
Weet jij wel hoe ze eruit zien? De wagen reed voor me neus weg, en er stond toch echt 348 op hoor... En ik neem aan dat het ferrari volk niet zo triest is als het golf volk die gti erop plakt als het een 1.1 is.
toch wel een beetje OWNED...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:03 schreef Hanno_de_Hennie het volgende:
Gisteren in de P.C. Hooftstraat.
Beetje auto's spotten en zo.
Zien we een AM V12 Vanquish staan![]()
FF een paar foto's genomen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dus die vent ging z'n wagentje starten zie onderstaand filmpje.
http://rapidshare.de/files/1621279/MOV02241.MPG.html
Maar helaas een hoop getik en zo en er gebeurd niets.
Komen we later weer in de PC Hooft
Staat er een wagen van Kroymans + oplegger.
Had hij dus versnellingsbak problemen....
[afbeelding]
[afbeelding]
http://rapidshare.de/files/1621493/MOV02278.MPG.html
Nee ik ben niet die gast in de rode jas....quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:47 schreef -Eddow- het volgende:
Mijn pics van PC Hooft
AM Vanquish
[afbeelding]
Geen idee was er niet meer bij.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:26 schreef ook_gek het volgende:
waar is die eigenaar van die AM en hoe ging die naar huis dan?
Ik zal niks over Ferrarivolk zeggen, maar die auto op je foto is nu eenmaal geen Ferrari 348. Ik kan er ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:26 schreef Boink het volgende:
[..]
Weet jij wel hoe ze eruit zien? De wagen reed voor me neus weg, en er stond toch echt 348 op hoor... En ik neem aan dat het ferrari volk niet zo triest is als het golf volk die gti erop plakt als het een 1.1 is.
Ik zie het nu pas, maar wat is dit eigenlijk voor kenteken?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:34 schreef kreischer2000 het volgende:
Boosting an M5 donderdagavond gespot in het centrum van Maastricht op weg naar Tiesto in de Nightlive:
[afbeelding]
Dat ben ik niet trouwens op die foto
Wat is er opeens mis met een DB 7/8quote:Op zondag 8 mei 2005 08:27 schreef Geqxon het volgende:
Het niveau daalt hier trouwens wel. Wat doen die oude AM's (DB7 / 8) BMW M3's, Cayennes en pauperjapanners hier? Man, ik zie er elke dag wel een paar
tijdelijk kenteken volgens mijquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:36 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas, maar wat is dit eigenlijk voor kenteken?
Woow PIMP!quote:Op zondag 8 mei 2005 08:27 schreef Geqxon het volgende:
Het niveau daalt hier trouwens wel. Wat doen die oude AM's (DB7 / 8) BMW M3's, Cayennes en pauperjapanners hier? Man, ik zie er elke dag wel een paar
Het is niet duidelijk te zien maar de achterkant van de ferrari is wel degelijk zwart. Maar door de trillingen van de videocamera en het niet rustig kunnen maken van een foto valt het zwart gewoon weg door het vele rood omdat de videocamera ook geen fototoestel isquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:58 schreef Argento het volgende:
[..]
Ik zal niks over Ferrarivolk zeggen, maar die auto op je foto is nu eenmaal geen Ferrari 348. Ik kan er ook niks aan doen.
Kloptquote:
Jongen, plaats die nou ook maar allemaal gewoon, ik zie hem hier ook nooit staan hoor. Anders zouden je bijna niets meer hoefen plaatsen. Alle auto's heb je daar een keer of 4 gezien, dan kan je hoef je die Hummer ook niet meer te posten, die heb ik ook 5 keer gezien.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:55 schreef Geqxon het volgende:
Nee, ik heb deze week alleen al een stuk of vier DB8's gezienVandaar dat ik hem niet spotwaardig vind
Je neemt me nog serieus ook hequote:Op zondag 8 mei 2005 13:26 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Jongen, plaats die nou ook maar allemaal gewoon, ik zie hem hier ook nooit staan hoor. Anders zouden je bijna niets meer hoefen plaatsen. Alle auto's heb je daar een keer of 4 gezien, dan kan je hoef je die Hummer ook niet meer te posten, die heb ik ook 5 keer gezien.
Al die Maserati's hebben we ook wel 10 keer gezien. DB 9 ook 3 keer.
Dus gewoon posten, voor hier is het nog steeds bijzonder![]()
Ik heb ook 3 keer die Murcielago gezien, en zou je die dan ook niet meer hoefen posten als we er een foto van hadden
Ok manquote:Op zondag 8 mei 2005 14:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je neemt me nog serieus ook he![]()
Foto's komen nog wel, ben nu moe en lui. Moet tanken enzo
Je hebt tenminste een fotoquote:Op zondag 8 mei 2005 18:22 schreef CybPraetorian het volgende:
zoals eerder al vermeld, had ik vandeweek een VW Karmann gespot. Kreeg hem helaas niet lekker op de foto, dit is het resultaat:
[afbeelding]
Camera: 6230i
stond jij er ook met je 2tje?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:33 schreef Mad-Matt het volgende:
beetje owned in je AM.
Kom ik met m`n 14 jaar oude toyota brik die gewoon in 1x start
Anyway,
Vandaag in Rosmalen (Full Speed) nog een gekke supra gespot met grote japanse teken stickers op de zijkanten
Ligt daar niet de nieuwe 3 liter 6 cylinder boxermotor van Subaru in?quote:
Een X3/5 is onderhand een boodschappenkar.quote:
wat die kont?quote:Op zondag 8 mei 2005 22:51 schreef Geqxon het volgende:
Het valt me mee dat die andere foto niet is opgevallen
Die Subaru was gewoon ruig weetje
Volgens mij is dat de nieuwe facelift, dat maakt het wel weer wat bijzonder.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:50 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ligt daar niet de nieuwe 3 liter 6 cylinder boxermotor van Subaru in?![]()
[..]
Een X3/5 is onderhand een boodschappenkar.Maar voor de rest mooie spots hoor.
nouquote:Op maandag 9 mei 2005 10:42 schreef Ayaxola het volgende:
Wat staat er een paar keer een lekkere gozer bij die foto's gek!
Klopt, vonden wij ook, je rijd daar in een Porsche eigenlijk gewoon voor lul, iedereen heeft zo'n ding daar.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:46 schreef Klonk het volgende:
Na een paar dagen London vind je een nissan micra specialer dan een 911 of Maserati, dat gevoel heb ik altijd als ik daar ben geweest.....
Ik geil persoonlijk meer op 'n bmw645ciquote:Op zondag 8 mei 2005 21:01 schreef Henk-Wim het volgende:
Die Maserati is toch wel de geilste bak ever hoor...
vanquish op zekerquote:Op maandag 9 mei 2005 16:49 schreef --Roos-- het volgende:
[..]
Ik geil persoonlijk meer op 'n bmw645ci
ok die laat ik volgende keer wel wegquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:34 schreef Geqxon het volgende:
Best leuke auto's!
Jammer van de wazige "fotogenieke" foto'sNeem gewoon op ooghoogte van schuinvoor en schuinachter
ja toch... het gaat ook om de details aan een auto.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:46 schreef Boink het volgende:
Laa er maar bij staan, is weer eens wat anders dan die standaard gevallen
Ow nee geen probleem die foto'squote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:39 schreef derekhugh het volgende:
[..]
ok die laat ik volgende keer wel weg
die velgenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:00 schreef CybPraetorian het volgende:
ten eerste: in ben niet een totale fan van extreme autotuning.
daarom, bij deze: mijn nominatie voor Patser van de week:
[afbeelding]
veel te veel opgetuigd, qua rij gedrag heel typisch en hard rijden, Uitlaat geluid veel te beknepen.
![]()
idd, niet alleen van die Blade velgen ook zo mooi glimmend en verblindend...quote:
Je bent zo dicht bij mij geweest en je laat dat niet eens wetenquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:02 schreef BazzoS het volgende:
Triumph TR6:
http://utsmsrv002.sms.utwente.nl/karboforum/uploads/Afb005.jpg
[
als je nou eens oplet in de SCquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je bent zo dicht bij mij geweest en je laat dat niet eens weten![]()
volgende pagina is volquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Tering, ben ik de enige die gruwelijk veel last heeft van die foto's van derekhugh
M'n pc'tje trekt het echt niet, is een kwartier aan het laden
Hoop dat we snel op de volgende pagina zitten![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:40 schreef GiSH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
het is al een tijdje terug... vorig jaar zomer in zwitserland op een New Beetle Meeting.. een stuk of 4 New Beetles RSI
vet!![]()
quote:Voertuigsoort i Personenauto
Merk i FORD
Handelsbenaming i POPULAIR
Kleur(en) i Groen
Brandstof i Benzine
Aantal cilinders i 8
Cilinderinhoud i 0 cm3
Aantal zitplaatsen i 0
Aantal staanplaatsen i N.v.t.
Massa ledig voertuig i 980 kg
Maximum massa voertuig i 0 kg
Massa rijklaar i 0 kg
Laadvermogen i N.v.t.
Ford Populair? Die heb ik vorige week nog eentje gezienquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:51 schreef Steve-O het volgende:
[afbeelding]
door een vriend van me gespot .
geen idee wat het is
[edit]
rdw zegt dit
[..]
Me pa heeft zijn Maserati daar ook in onderhoudquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:02 schreef ook_gek het volgende:
herken je die garage niet eddow?
In die garage is die enzo ook geweest van dat lambo en enzo filmpje![]()
De eigenaar van die garage is een klein italiaans mannetje en doet veel italianse auto,s. Kennis van mij komt daar ook altijd met zijn Ferrari. Ik ben een keer mee geweest en niet meer normaal wat daar allemaal staat![]()
Het heeft in ieder geval 8 cilinders en weegt nog geen 1000 kgquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:51 schreef Steve-O het volgende:
[afbeelding]
door een vriend van me gespot .
geen idee wat het is
[edit]
rdw zegt dit
[..]
Aantal staanplaatsenquote:
Ik wil ook een AA kentekenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:33 schreef blieblie het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het heeft in ieder geval 8 cilinders en weegt nog geen 1000 kgdat zou toch iets leuks op moeten kunnen leveren
![]()
Geen idee of het echt een oldtimer is of een retro model.
Pure oldtimerquote:Datum eerste afgifte Nederland i 13 april 1994
Datum eerste toelating i 13 november 1953
Datum aanvang tenaamstelling i 7 oktober 2002
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |