zo! Een a4 1.9 tdiquote:
Kenteken iquote:
jeez... je kan ook omspuiten, en een ander blokkie in een schadehok lepelen hoor...quote:Op maandag 2 mei 2005 18:12 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Kenteken i
Voertuigsoort i Personenauto
Merk i AUDI
Handelsbenaming i 8D AUDI A4; AVANT V6 TDI 110 KW
Kleur(en) i Groen
volgens de RDW... jaja echt groen. Ik zeg nummerbord/auto gestolen?
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:28 schreef Ultimora het volgende:
[..]
300 foto's van een Mitsubishi met een bootje op wallpaperformaat maken bij mij meer ergernis als genot los...
als je de kwaliteit op "Hoog" zet worden je foto's een stuk beterquote:Op maandag 2 mei 2005 20:46 schreef CybPraetorian het volgende:
valt dit ook onder "bijzondere auto"??![]()
[afbeelding]
genomen met 6230i dus beetje pixelig
A2 is dacht ik in de buurt van trust toch? Eigenaar van trust heeft een SLR wie weet?quote:Op maandag 2 mei 2005 20:46 schreef Der_Michael het volgende:
Vanmiddag SLR McLaren gespot in de file op de A2, iemand hem ook gespot? (kon geen foto maken, reed de andere kant op)
de A2 loopt door half Nederland dus ook vast wel langs Trust, waar staat het bedrijf dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
A2 is dacht ik in de buurt van trust toch? Eigenaar van trust heeft een SLR wie weet?
daar staat hij al op!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
als je de kwaliteit op "Hoog" zet worden je foto's een stuk beter
yeah rightquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:23 schreef Pr0nXXX het volgende:
Vanochtend veertig kilometer lang meegereden in de nieuwste M5. Maximale vermogen, welteverstaan.
Puike wagen was 't.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |