Kennissen. Binnenkort ga ik een stukje rond toeren met zijn M5. Mocht je ’t willen, ik schiet er een paar kiekjes van.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Leuk detail: de begrenzer is eraf.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:41 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Kennissen. Binnenkort ga ik een stukje rond toeren met zijn M5. Mocht je ’t willen, ik schiet er een paar kiekjes van.
netjes, kiekjes zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:41 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Kennissen. Binnenkort ga ik een stukje rond toeren met zijn M5. Mocht je ’t willen, ik schiet er een paar kiekjes van.
Nop BMW Audi en mercedes hebben onderling afgesproken auto,s te maken die niet sneller zijn dan 250KM wegens concurentie met dacht porsche of zo iets.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:55 schreef hermandeperman het volgende:
ah die begrenzer, er is ook een begrenzer die normaal op 400pk staat toch ofzo
De M5 (en de M6) heeft een optie voor het aantal pk's wat je wilt gebruiken. Zo kun je kiezen voor de 507pk die de motor als maximaal vermogen kan leveren, maar is er ook een stand voor de 'mindere' coureur, waar je 400pk tot je beschikking hebt.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nop BMW Audi en mercedes hebben onderling afgesproken auto,s te maken die niet sneller zijn dan 250KM wegens concurentie met dacht porsche of zo iets.
Dan willen wij dus pics zien van 300+ km/u. Het schijnt dat hij 320/330 loopt zonder begrenzer.quote:
zo parkeer je met auto's boven de anderhalve euroton op openbare parkeer plekken. Je zal anders altijd proletariers hebben die hun opel strak tegen je rolls aanzetten en hun portier in je flank pleuren.. (ook al is het per ongeluk)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:22 schreef Ultimora het volgende:
je kan er op wachten dat iemand zegt dat het parkeren met zo'n auto geen makkie is
wel errug mooi btw!
Ik zal kijken wat mijn rechtervoet voor je kan.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:42 schreef RaTz het volgende:
[..]
Dan willen wij dus pics zien van 300+ km/u. Het schijnt dat hij 320/330 loopt zonder begrenzer.
dat bedoelde ik idd, ik dacht dat ze standaard op 400 pk stonden en met een druk op de knop werd het 507.... stond in de autoweek dacht ik....quote:
quote:Uiteraard is de M6 ook voorzien van de M Dynamic Mode op het stuur. Via het veelbesproken i-Drive programmeer je onder deze knop je favoriete afstellingen: het motorprogramma (400 pk, 500 of 500-plus, met een nóg directere respons op het gaspedaal),
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:16 schreef CybPraetorian het volgende:
hoe kan jij van die eerste foto zien dat het een M3 cabrio is? ik kwam van morgen ook dezelfde BMW tegen maar dat was een 330 CI....
Nu je het zegt (ff het filmpje bekijken), die gast de eigenaar dus hebben we nog ff een praatje meegemaaktquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:02 schreef ook_gek het volgende:
herken je die garage niet eddow?
In die garage is die enzo ook geweest van dat lambo en enzo filmpje![]()
De eigenaar van die garage is een klein italiaans mannetje en doet veel italianse auto,s. Kennis van mij komt daar ook altijd met zijn Ferrari. Ik ben een keer mee geweest en niet meer normaal wat daar allemaal staat![]()
giulia?quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:56 schreef Fugie het volgende:
bij mij in de wijk staat zon oude alfa romeo, ben alleen typeding ff vergeten
Dat ventje is een klein italiaantje dat bij mij net tot mijn borsthoogte komt. Wat ik begrepen heb uit verhalen is dat hij vroeger voor Ferrari gewerkt heeft. Weet niet precies wat hij gedaan heeft. Wel heb ik begrepen dat hij vrij weinig doet met speciale hulpmiddelen om de motor af te stellen. Wat hij doet is even een rontje rijden met de auto. Luisteren naar de motor en dan weet hij wat er gebeuren moet. Ik ben 1X met hem mee gereden ( weet niet of het de eigenaar was ) Maar die kennis van me zegt jo rij mee je weet niet wat je gaat mee maken. Dus ik in die auto die vent er bij effe bij stoplicht in z'n vrij zetten luisteren effe dotje gas weer luisteren. Stoplicht op groen er van door gaan als een debiel gruwelijk door trekken in de toeren super snel opschakelen weer helemaal open trekken. Door naar zijn 3 en dan opeens terug schakelen naar z'n 2 schiet als een debiel een bocht in waar ik dacht dat ik dood gingquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:06 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Nu je het zegt (ff het filmpje bekijken), die gast de eigenaar dus hebben we nog ff een praatje meegemaaktHij trok ook nog ff flink een maserati open daar
![]()
vette shit man, ik heb gister mee gereden in de nieuwe m8.quote:
roflquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:20 schreef itsontoday het volgende:
[..]
vette shit man, ik heb gister mee gereden in de nieuwe m8.
Ik heb er ook wat kiekjes van, dit was even een pitstopje:
[afbeelding]
Dan zou je eigelijk een lijstje moeten maken met welke merken niet meer speciaal zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:35 schreef Klonk het volgende:
ff een vraagje, kunnen we ajb stoppen met het melden van het feit dat er een Cayenne gezien is, ik bedoel ik maak toch ook geen melding van een range rover die ik zie, die Cayenne is de meest verkochte porsche en heb hem eigenlijk wel gezien.
Hmm, Hummer H2 zie je hier niet veel hoor. Maja, ist oosten hequote:Op woensdag 4 mei 2005 21:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan zou je eigelijk een lijstje moeten maken met welke merken niet meer speciaal zijn.
Hummer H2
honda S2000
cayenne
Ga zo maar door. MAar goed lees even hier boven de discussie is al geweest dus laat lekker zitten![]()
LOLquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat ventje is een klein italiaantje dat bij mij net tot mijn borsthoogte komt. Wat ik begrepen heb uit verhalen is dat hij vroeger voor Ferrari gewerkt heeft. Weet niet precies wat hij gedaan heeft. Wel heb ik begrepen dat hij vrij weinig doet met speciale hulpmiddelen om de motor af te stellen. Wat hij doet is even een rontje rijden met de auto. Luisteren naar de motor en dan weet hij wat er gebeuren moet. Ik ben 1X met hem mee gereden ( weet niet of het de eigenaar was ) Maar die kennis van me zegt jo rij mee je weet niet wat je gaat mee maken. Dus ik in die auto die vent er bij effe bij stoplicht in z'n vrij zetten luisteren effe dotje gas weer luisteren. Stoplicht op groen er van door gaan als een debiel gruwelijk door trekken in de toeren super snel opschakelen weer helemaal open trekken. Door naar zijn 3 en dan opeens terug schakelen naar z'n 2 schiet als een debiel een bocht in waar ik dacht dat ik dood gingDan weer vrij hoog in toeren terug naar garage klep open effe luisteren. En toen was het van morgen is hij klaar ik ga dat en dat doen. Hij steld die motor af op geluid wat ik begrepen heb. Het is echt een vakman. Heel veel mensen kopen hun Ferrari bij een dealer maar voor onderhoud gaan ze naar hem toe. Je hebt ook een vrij lange wachttijd daar voor dat je geholpen word.
Hij doet alles wat speciaal is en uit italie komt zo ver ik weet.
Iedereen heeft een andere belevingswereld van bijzonderquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan zou je eigelijk een lijstje moeten maken met welke merken niet meer speciaal zijn.
Hummer H2
honda S2000
cayenne
Ga zo maar door. MAar goed lees even hier boven de discussie is al geweest dus laat lekker zitten![]()
Zozo dat zijn wel erg grote duidelijke foto'squote:Op donderdag 5 mei 2005 10:28 schreef ralphk het volgende:
Primeur, jaja (of misschien niet, maar tenminste wel pics:
M6
[afbeelding]
[afbeelding]
m3
[afbeelding]
Klopt is 16hoven, en de heulweg is in kwintsheulquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:09 schreef Modus het volgende:
Die serie foto's van Eddow lijken me de parkeerplaats van Zestienhoven? En waar is die Heulweg ergens?
Ik zie nu helemaal geen foto's, en ben toch wel benieuwd, kijk anders eens bij www.freefilebox.com werkt prima voor foto's.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:40 schreef ralphk het volgende:
En de hosting doe ik ook nog niet eens bij autogespot vanwege hun "snelheid". Maar grotere (en even brakke) pics kan ik wel mailen voor de liefhebbers............
Ik ben dan wel eens gewoon aan het werk, en heb enkel een GSM bij me, geen teletoeters 7 megapixels yakamishi.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:40 schreef ralphk het volgende:
[..]
Zozo dat zijn wel erg grote duidelijke foto's![]()
Jammer dat je geen echte camera bij je had.
Bij het upload form staat er dat het maximaal 2 dagen kan duren voordat de foto's geplaatst worden. Het is nu vakantie dus slapen we uitquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:40 schreef ralphk het volgende:
[..]
Zozo dat zijn wel erg grote duidelijke foto's![]()
Jammer dat je geen echte camera bij je had.
Ik ben dan wel eens gewoon aan het werk, en heb enkel een GSM bij me, geen teletoeters 7 megapixels yakamishi.
En de hosting doe ik ook nog niet eens bij autogespot vanwege hun "snelheid". Maar grotere (en even brakke) pics kan ik wel mailen voor de liefhebbers............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |