als iemand dat meeneemtquote:
ga jij je maar scheel betalen aan bier ... we doen dit des gpd's buiten drinken .. het is een festival per slot van rekening !quote:Op woensdag 27 april 2005 23:45 schreef Zwansen het volgende:
Mên, bier hebben ze wel in kroegen en biertenten...
waarom niet ?quote:Op woensdag 27 april 2005 23:50 schreef Zwansen het volgende:
Dus we komen geen kroeg in? Ik ga niet met paar sixpacks met bier rond zeulen...
dan wens ik je veel plezier in je eentje in de kroeg!quote:Op woensdag 27 april 2005 23:50 schreef Zwansen het volgende:
Dus we komen geen kroeg in? Ik ga niet met paar sixpacks met bier rond zeulen...
SUPERWEBER!!!!!!quote:Op woensdag 27 april 2005 23:42 schreef Bosbeetle het volgende:
dus moeten we vantevoren bier aanschaffen !
hij mag ook op het festival terein biertjes halen voor de dubbel prijs van die die wij naar binnen smokkelenquote:Op woensdag 27 april 2005 23:51 schreef Ruis het volgende:
[..]
dan wens ik je veel plezier in je eentje in de kroeg!
ja leuk, in de rij staan om waterig bier te halen, das een goed plan!quote:Op woensdag 27 april 2005 23:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hij mag ook op het festival terein biertjes halen voor de dubbel prijs van die die wij naar binnen smokkelen!
Dubbele prijs? Dan heb ik wel koud bier en lekker bier...quote:Op woensdag 27 april 2005 23:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hij mag ook op het festival terein biertjes halen voor de dubbel prijs van die die wij naar binnen smokkelen!
ja ! en een jas voor het naar binnen smokkelenquote:
koud en lekker boeit niet meer als je bij het 2de sixpack bent !quote:Op woensdag 27 april 2005 23:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dubbele prijs? Dan heb ik wel koud bier en lekker bier...
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:53 schreef Ruis het volgende:
[..]
ja leuk, in de rij staan om waterig bier te halen, das een goed plan!
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dubbele prijs? Dan heb ik wel koudlauw bier en lekker waterig festival bier...
ah, hoe laat is het kotsen gepland dit jaar en wie doen er allemaal mee?quote:Op woensdag 27 april 2005 23:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
koud en lekker boeit niet meer als je bij het 2de sixpack bent !
misshien neem ik wat wijn mee!
quote:Who controls the past now controls the future
Who controls the present now controls the past
Who controls the past now controls the future
Who controls the present now?
-rage against the machine -
tis jouw of webers beurt !quote:Op woensdag 27 april 2005 23:55 schreef Ruis het volgende:
[..]
ah, hoe laat is het kotsen gepland dit jaar en wie doen er allemaal mee?
geen idee, rond 12 uur ofzo daar zijn of wat doen we?quote:Op woensdag 27 april 2005 23:56 schreef Zwansen het volgende:
Hoe laat gaan we heen? Ik moet eerst werken dus extreem vroeg wordt hem niet..
whehehe uurtje of 11-12 in Zwollequote:Op woensdag 27 april 2005 23:56 schreef Zwansen het volgende:
Hoe laat gaan we heen? Ik moet eerst werken dus extreem vroeg wordt hem niet..
uurtje of 8 of totdat we met zn alle te lam zijn oid !quote:Op woensdag 27 april 2005 23:59 schreef Zwansen het volgende:
Tot hoe laat?
dat is idd meestal het kritieke punt .. als de kater begintquote:Op donderdag 28 april 2005 00:01 schreef Ruis het volgende:
tot we weer nuchter beginnen te worden.
ja dan hebben we dus 8 uur achtereen gedronken !quote:
hij mag wel langer blijven ..quote:Op donderdag 28 april 2005 00:02 schreef Ruis het volgende:
[..]
damn, zit niet de regels van de meet in twijfel te trekken
er is niemand die je tegenhoudquote:Op donderdag 28 april 2005 00:03 schreef Zwansen het volgende:
Ik dacht met de 1e trein weer terug...
nee man .. dat trek je niet als je om 11/12 begint !quote:Op donderdag 28 april 2005 00:03 schreef Zwansen het volgende:
Ik dacht met de 1e trein weer terug...
Nee en ik moet die dag eerst om 7 uur werken...quote:Op donderdag 28 april 2005 00:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee man .. dat trek je niet als je om 11/12 begint !
ik denk dat nouk daar ook echt voor is .... eerder in een hotelletje in zwolle !quote:Op donderdag 28 april 2005 00:05 schreef Zwansen het volgende:
Slapen Nouk en ik wel in een park ergens.
Na enkele tequila's verliest ook Nouk haar principes...quote:Op donderdag 28 april 2005 00:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik denk dat nouk daar ook echt voor is .... eerder in een hotelletje in zwolle !
hehequote:Op donderdag 28 april 2005 00:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Na enkele tequila's verliest ook Nouk haar principes...
quote:Op donderdag 28 april 2005 00:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Na enkele tequila's verliest ook Nouk haar principes...
quote:
dat was vroeger maarja die had ook gewoon een ingangquote:Op donderdag 28 april 2005 00:21 schreef Zwansen het volgende:
Het is dus een echt festivalterrein? Ik dacht midden in de stad Zwolle wat voor iedereen toegankelijk is...
45% van de meet is toch buiten het terrein .. pas als we dronken beginen te worden is het tijd voor befaamde smokkelactiesquote:Op donderdag 28 april 2005 00:25 schreef Zwansen het volgende:
Bah... Maar goed ik zie het wel... Ik hoop dat SW ook wat later heen gaat zodat ik in elk geval een pro bij me heb die mijn bier mee kan smokkelen.
Even voor de duidelijkheid: daar kwam géén kotsen aan te pas!quote:Op woensdag 27 april 2005 23:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tis jouw of webers beurt !
cynic/querk , ik en SM zijn al eens geweest op 5 mei !
Welke quotequote:Op woensdag 27 april 2005 23:52 schreef Ruis het volgende:
[..]
SUPERWEBER!!!!!!
lees die quote ff, da's belangrijk!
De winkels zijn 5 mei gesloten, bier meenemen dus!quote:
Dus ik kan gewoon nog bier kopen op 5 mei zelf??quote:Op donderdag 28 april 2005 09:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
De winkels zijn 5 mei niet gesloten, bier meenemen dus!
Samen met Zwansen op het festivalterrein sowieso welquote:Op donderdag 28 april 2005 09:39 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dus ik kan gewoon nog bier kopen op 5 mei zelf??
Ik ook, maar dat komt waarschijnlijk door het bier van gisteravond...quote:Op donderdag 28 april 2005 10:38 schreef Cynic het volgende:
Zo, ik voel me nogal zweverig vanochtend....
Ik heb niks gedronken, maar ik kon net helemaal niet meer scherp zienquote:Op donderdag 28 april 2005 10:39 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat komt waarschijnlijk door het bier van gisteravond...
jij drinkt toch maximaal 2 blikjes, dus das geen probleemquote:Op donderdag 28 april 2005 09:39 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dus ik kan gewoon nog bier kopen op 5 mei zelf??
Als de winkels dicht zijn welquote:Op donderdag 28 april 2005 10:51 schreef Ruis het volgende:
[..]
jij drinkt toch maximaal 2 blikjes, dus das geen probleem
Oy, da's mal goedkoop...quote:Op donderdag 28 april 2005 10:51 schreef Ruis het volgende:
[..]
jij drinkt toch maximaal 2 blikjes, dus das geen probleem
hihi bier á 2 euro per blikje bij de kiosk op het stationquote:
Da's duur!quote:Op donderdag 28 april 2005 11:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hihi bier á 2 euro per blikje bij de kiosk op het station
de tequila was ook alleen voor Nouk toch?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:23 schreef Cynic het volgende:
Ik doe trouwens niet mee met die tequilla, bij deze...
Ah, dat scheelt weerquote:Op donderdag 28 april 2005 11:31 schreef Ruis het volgende:
[..]
de tequila was ook alleen voor Nouk toch?
hey cynic je gaat toch wel gewoon aan het bier toch ?quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:56 schreef SuperWeber het volgende:
Godverdomme, jullie hebben ook niks over voor jullie mede-gpd-er...
Weet ik nog niet. Misschien ga ik wel van dat 2,5% bier drinken. Mijn gewoonte om telkens zware biertjes te drinken pakt nooit zo heel goed uit als het motto "de hele dag door drinken" is....quote:Op donderdag 28 april 2005 11:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hey cynic je gaat toch wel gewoon aan het bier toch ?
wat is er mis met normaal bier ?quote:Op donderdag 28 april 2005 12:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Misschien ga ik wel van dat 2,5% bier drinken. Mijn gewoonte om telkens zware biertjes te drinken pakt nooit zo heel goed uit als het motto "de hele dag door drinken" is....
Daar zeg je wat!quote:Op donderdag 28 april 2005 12:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wat is er mis met normaal bier ?
quote:
Jawel hoor, maar dat speelt zich allemaal in het geniep af!quote:Op donderdag 28 april 2005 12:51 schreef Kieran het volgende:
weer geen hol te beleven hier [afbeelding]
quote:Op donderdag 28 april 2005 12:52 schreef Cynic het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dat speelt zich allemaal in het geniep af!
quote:Op donderdag 28 april 2005 13:01 schreef Cynic het volgende:
Subliminale boodschappen alom!
Oy en ik zit binnen...quote:Op donderdag 28 april 2005 14:41 schreef Cynic het volgende:
Het is lekker buiten!
Die posten hier niet...quote:Op donderdag 28 april 2005 14:51 schreef Cynic het volgende:
wie niet?
Dat hangt natuurlijk af van wat jij onder meesten verstaatquote:Op donderdag 28 april 2005 15:44 schreef Cynic het volgende:
Volgens mij zitten de meesten anders gewoon binnen
Dan nog denk ik dat ermeer mensen binnen dan buiten zitten!quote:Op donderdag 28 april 2005 16:15 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk af van wat jij onder meesten verstaat
Dat zou best eens kunnen...quote:Op donderdag 28 april 2005 16:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan nog denk ik dat ermeer mensen binnen dan buiten zitten!
en dan nog 4 uur iddquote:Op donderdag 28 april 2005 16:28 schreef Cynic het volgende:
nog een half uurtje...
Daar kan geen wonderapparaat tegen op!quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 16:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
Daar kan geen wonderapparaat tegen op!![]()
NMR fag...quote:Op donderdag 28 april 2005 20:40 schreef Bosbeetle het volgende:
* Bosbeetle geeft een 90° pulse en en kijkt hoe de kwantum spin in het roterend assenstelsel rond B0 precedeert !
oeh die moet ik ook nog eens aanschaffen hoe duur zijn die krengen !quote:Op donderdag 28 april 2005 21:58 schreef Ruis het volgende:
* Ruis heeft nu ook een grolsch blik-beugel!
hmm goede optie !quote:Op donderdag 28 april 2005 22:04 schreef Ruis het volgende:
maar daar krijg je dan wel 11 blikken bier gratis bij
Geen flauw idee..quote:
denk t nietquote:Op donderdag 28 april 2005 23:49 schreef Zwansen het volgende:
Is je PP account nu ook mod?
daar heeft croup om gevraagdquote:Op donderdag 28 april 2005 23:53 schreef Zwansen het volgende:
Sexy Romeo was wel mod toen...
Linkse rakker!quote:Op donderdag 28 april 2005 23:50 schreef SuperWeber het volgende:
Tsssssssssssssk.
Vrijwilligers werk sucks...
Er zijn gpd-meets geweest waarbij geen van beide aanwezig warenquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:45 schreef JaWi het volgende:
Immer mits bier ende vrouwen.
Kommer ende kwelquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
Er zijn gpd-meets geweest waarbij geen van beide aanwezig waren
Dat dacht ik. Is maar goed ook want ik kom dus al niet door het derde level van Dune2000quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:56 schreef Ruis het volgende:
dune2000, verdomd, daar had ik nog niet aan gedacht.
Ik denk dat: Post hier "gave" oude spellen beter op ons van toepassing isquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:13 schreef JaWi het volgende:
Wat voor jullie?
Post hier gave 'oude' spellen
Heb hem nog niet geïnstalleerd...quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:23 schreef Ruis het volgende:
Heb je Tib. sun nu al online geprobeerd C.?
gpd meets zonder bier ???quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
Er zijn gpd-meets geweest waarbij geen van beide aanwezig waren
Ik speel tegenwoordig weer Dune 2000 en Emperor: Battle for Dune.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:23 schreef Ruis het volgende:
Heb je Tib. sun nu al online geprobeerd C.?
nee netzomin het niet naar VBL SPT of MUZ verplaatst moet worden !quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:48 schreef SuperWeber het volgende:
Moet dit topic niet verplaatst worden naar GAM??
Het gaat anders al 3 topics lang over dat C&C spelletje waar ik geen tijd voor heb...quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee netzomin het niet naar VBL SPT of MUZ verplaatst moet worden !
Mooi, Dune2K dus, PP!quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik speel tegenwoordig weer Dune 2000 en Emperor: Battle for Dune.
en hoeveel topics ging het over fietsenquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:58 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Het gaat anders al 3 topics lang over dat C&C spelletje waar ik geen tijd voor heb...
ohja is waar ook !quote:
Niet eens 1...quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
en hoeveel topics ging het over fietsen
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:58 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Het gaat anders al 3 topics lang over dat C&C spelletje waar ik geen tijd voor heb...
dat doe ik dagelijks !quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:04 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Niet eens 1...
Btw ik heb gisteren mijn collega moe gemaakt
Vrijdag voor de vakantie nog een toetsquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:11 schreef Bosbeetle het volgende:het is tijd voor een kuttoets ik ga maar eens naar utrecht
Veel plezier.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:11 schreef Bosbeetle het volgende:het is tijd voor een kuttoets ik ga maar eens naar utrecht
Ken ik niet, is die van na Dune2K?quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:33 schreef Ruis het volgende:
en Emperor: Battle for Dune, is wel een behoorlijk kut spel, trouwens.
Ah!quote:
ik vrees van niet, iddquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:17 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ah!
Maar die kan ik dan vast weer niet draaien
Eenschquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:33 schreef Ruis het volgende:
en Emperor: Battle for Dune, is wel een behoorlijk kut spel, trouwens.
welke vakantiequote:Op vrijdag 29 april 2005 12:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Vrijdag voor de vakantie nog een toets
Rommel van de EPquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:59 schreef Zwansen het volgende:
Mijn cardreader leest hem niet meer, terwijl hij die standaard kaart wel leest... Maar mijn telefoon leest die 256 Mb-kaart nog wel... Vaag.
Big duh. Origineel gekocht.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:00 schreef Ruis het volgende:
[..]
dus heb je tiberian sun al?
ik wil wel weer eens online C&C spelen
log eens uit dan !quote:
die heb ik zelfs origineelquote:
weet je hoe lang geleden t is dat ik C&C tib. sun multiplayer gespeeld heb?quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:50 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
dan kan je niet valsspelen. and I don't like to lose.
laten we het eens proberenquote:
net zo lang als ik denk ikquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:53 schreef Ruis het volgende:
[..]
weet je hoe lang geleden t is dat ik C&C tib. sun multiplayer gespeeld heb?
geil ! met een anorexia verhaal ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:55 schreef Nouk het volgende:
Mien Dobbelsteen staat in de Viva!
Inscannen!quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:00 schreef Nouk het volgende:
Ja! Over dat internet haar zo gigantisch helpt met dr ADHD en dat ze daarom geen psycholoog meer nodig heeft.
Nope, vanavond niet. Wil eventueel wel, maar weet geen leuke mensen die mee zouden kunnen gaan.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:10 schreef Nouk het volgende:
Gaan jullie vanavond nog stappen? Ik welK heb er zin an
.
Morgen ook gezellig, wat een leuk weeeeeeeekeinde!
Gelukkig heb ik dat probleem nooit. Ik moet juist altijd kiezen met welke groep ik nu weer zal gaan.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nope, vanavond niet. Wil eventueel wel, maar weet geen leuke mensen die mee zouden kunnen gaan.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:10 schreef Nouk het volgende:
Gaan jullie vanavond nog stappen? Ik welK heb er zin an
.
Morgen ook gezellig, wat een leuk weeeeeeeekeinde!
Waarom verveelt? Koninginnedag is toch wel gezellig? Ook in Ommen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]nee morgen ga ik me wel weer verveeld voldrinken !
Koninginnedag is altijd saai...quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:19 schreef Nouk het volgende:
[..]
Waarom verveelt? Koninginnedag is toch wel gezellig? Ook in Ommen?
koninginne dag is om een uur of 2 beginnen met drinken ... en dan rond een uur of 8 bedenken dat het net als elk jaar eigenlijk helemaal niet gezellig is .. en dan om 10 uur al in me nest liggenquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:19 schreef Nouk het volgende:
[..]
Waarom verveelt? Koninginnedag is toch wel gezellig? Ook in Ommen?
Hier ist meestal rond 11 uur heen, dan drinken en drinken en leuke muziek kijken, patat halen, nog meer drinken muziek kijken en dan slapen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
koninginne dag is om een uur of 2 beginnen met drinken ... en dan rond een uur of 8 bedenken dat het net als elk jaar eigenlijk helemaal niet gezellig is .. en dan om 10 uur al in me nest liggen
precies boring dusquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:23 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hier ist meestal rond 11 uur heen, dan drinken en drinken en leuke muziek kijken, patat halen, nog meer drinken muziek kijken en dan slapen.
Ik kan kiezen uit stelletjes.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:19 schreef Nouk het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat probleem nooit. Ik moet juist altijd kiezen met welke groep ik nu weer zal gaan.
Goh wat klinkt dat arrogant zeg..
quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:26 schreef Ruis het volgende:
illegale versie graf tering, morgen maar ff voor 5 euro de originele halen bij de intertoys ofzo
quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind 5 mei veel leuker op 1 of andere manier .. ik denk dat er dan leukere mensen zijn!
2 vrijgezelle frollie dus!quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:28 schreef Bosbeetle het volgende:
hehe van de drie stelletjes in mijn vaste ommen vriendengroep zijn er vorige week 2 uit elkaar gegaan .. wat dat betreft kan het nog wel eens gezellig worden
En wat voor'nquote:
zusje van decafe dingus uit dalen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En wat voor'n(ik ga wel voor optie 3)
* Bosbeetle date al downquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:31 schreef Nouk het volgende:
[..]
Eisen stellen is niet okay. En downdaten is hip, dus ga ervoor!
quote:
quote:
dag noukquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:31 schreef Nouk het volgende:
Anyway, ik ga nu maar eens make uppen en m'n haar renoveren.
Dikke smakkerden een fijne Koninginnenacht!
quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:32 schreef Ruis het volgende:
[..]
waar blijven al die lekkere wijven dan?
Oy, dat gaat lekker daar...quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:28 schreef Bosbeetle het volgende:
hehe van de drie stelletjes in mijn vaste ommen vriendengroep zijn er vorige week 2 uit elkaar gegaan .. wat dat betreft kan het nog wel eens gezellig worden
quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:32 schreef Ruis het volgende:
[..]
waar blijven al die lekkere wijven dan?
nouja mag ook wel eens de sleur zat er best inquote:
bos en beetle zijn onscheidbaarquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:34 schreef Ruis het volgende:
wanneer ga jij uit elkaar dan BB, das blijkbaar hip in Ommen
kan mij 't boeien hoe slim zo'n wijf isquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:33 schreef Nouk het volgende:
[..]T gaat om opleidingsniveau, dus wat dat betreft moet jij wel een soort vrouwelijke Einstein krijgen!
Die wijven gaan dan dus juist down en willen jou. Daar gaat het om. Want mannen van hun eigen opleidingsniveau willen die vrouwen niet omdat ze dan niet de grootste auto hebben en het meeste geld binnen brengen. Dus is het hip en handig om als carrierevrouw een schilder of glazenwasser ofzo te nemen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:35 schreef Ruis het volgende:
[..]
kan mij 't boeien hoe slim zo'n wijf is![]()
ik kan verdomme helemaal niet schilderen en glazenwassen verdom ik ook!quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:36 schreef Nouk het volgende:
[..]
Die wijven gaan dan dus juist down en willen jou. Daar gaat het om. Want mannen van hun eigen opleidingsniveau willen die vrouwen niet omdat ze dan niet de grootste auto hebben en het meeste geld binnen brengen. Dus is het hip en handig om als carrierevrouw een schilder of glazenwasser ofzo te nemen.
Ik moet maar eens glazenwasser gaan worden. En dan veel coca cola light drinken.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:36 schreef Nouk het volgende:
[..]
Die wijven gaan dan dus juist down en willen jou. Daar gaat het om. Want mannen van hun eigen opleidingsniveau willen die vrouwen niet omdat ze dan niet de grootste auto hebben en het meeste geld binnen brengen. Dus is het hip en handig om als carrierevrouw een schilder of glazenwasser ofzo te nemen.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:36 schreef Nouk het volgende:
[..]
god meid dit stond in de viva van een jaar geledenquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:36 schreef Nouk het volgende:
[..]
deed hij datquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:01 schreef Zwansen het volgende:
Cynic! Je mag niet mijn zijn 3en naast elkaar fietsen!
hmm dat is niet erg veel bewijslast Zwanschquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:11 schreef Zwansen het volgende:
Ik kwam int donker een kerel met 2 wijven tegen, hij lang haar dus ik verdenk hem ervan...
valt nog wel mee toch !quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:12 schreef Ruis het volgende:
godsamme, de Jpeg compressie druipt er wel vanaf hè
quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:13 schreef Zwansen het volgende:
Hij heeft niet gepost hier dus hij heeft geen alibi...
Is hij verkiesbaar dan ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:17 schreef Zwansen het volgende:
Hehe, stemmen jullie ook allemaal op de PRDV?
Nee!quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Is hij verkiesbaar dan ?
trouwens wat gaan de GPDers doen met het referendum van straks over de europese grondwet ?
Ik neig ook naar Nee .. maar ik weet het nog nietquote:
wanneer is het eigenlijk ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:22 schreef Zwansen het volgende:
Ik weet het ook nog niet...
laten we dat nou maar niet doen !quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:23 schreef Zwansen het volgende:
Al sla je me dood!
quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:47 schreef QyRoZ het volgende:
Bier.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:49 schreef QyRoZ het volgende:
Nee, ik drink vanavond geen bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |