zusje van decafe dingus uit dalen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En wat voor'n(ik ga wel voor optie 3)
* Bosbeetle date al downquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:31 schreef Nouk het volgende:
[..]
Eisen stellen is niet okay. En downdaten is hip, dus ga ervoor!
quote:
quote:
dag noukquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:31 schreef Nouk het volgende:
Anyway, ik ga nu maar eens make uppen en m'n haar renoveren.
Dikke smakkerden een fijne Koninginnenacht!
quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:32 schreef Ruis het volgende:
[..]
waar blijven al die lekkere wijven dan?
Oy, dat gaat lekker daar...quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:28 schreef Bosbeetle het volgende:
hehe van de drie stelletjes in mijn vaste ommen vriendengroep zijn er vorige week 2 uit elkaar gegaan .. wat dat betreft kan het nog wel eens gezellig worden
quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:32 schreef Ruis het volgende:
[..]
waar blijven al die lekkere wijven dan?
nouja mag ook wel eens de sleur zat er best inquote:
bos en beetle zijn onscheidbaarquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:34 schreef Ruis het volgende:
wanneer ga jij uit elkaar dan BB, das blijkbaar hip in Ommen
kan mij 't boeien hoe slim zo'n wijf isquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:33 schreef Nouk het volgende:
[..]T gaat om opleidingsniveau, dus wat dat betreft moet jij wel een soort vrouwelijke Einstein krijgen!
Die wijven gaan dan dus juist down en willen jou. Daar gaat het om. Want mannen van hun eigen opleidingsniveau willen die vrouwen niet omdat ze dan niet de grootste auto hebben en het meeste geld binnen brengen. Dus is het hip en handig om als carrierevrouw een schilder of glazenwasser ofzo te nemen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:35 schreef Ruis het volgende:
[..]
kan mij 't boeien hoe slim zo'n wijf is![]()
ik kan verdomme helemaal niet schilderen en glazenwassen verdom ik ook!quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:36 schreef Nouk het volgende:
[..]
Die wijven gaan dan dus juist down en willen jou. Daar gaat het om. Want mannen van hun eigen opleidingsniveau willen die vrouwen niet omdat ze dan niet de grootste auto hebben en het meeste geld binnen brengen. Dus is het hip en handig om als carrierevrouw een schilder of glazenwasser ofzo te nemen.
Ik moet maar eens glazenwasser gaan worden. En dan veel coca cola light drinken.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:36 schreef Nouk het volgende:
[..]
Die wijven gaan dan dus juist down en willen jou. Daar gaat het om. Want mannen van hun eigen opleidingsniveau willen die vrouwen niet omdat ze dan niet de grootste auto hebben en het meeste geld binnen brengen. Dus is het hip en handig om als carrierevrouw een schilder of glazenwasser ofzo te nemen.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:36 schreef Nouk het volgende:
[..]
god meid dit stond in de viva van een jaar geledenquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:36 schreef Nouk het volgende:
[..]
deed hij datquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:01 schreef Zwansen het volgende:
Cynic! Je mag niet mijn zijn 3en naast elkaar fietsen!
hmm dat is niet erg veel bewijslast Zwanschquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:11 schreef Zwansen het volgende:
Ik kwam int donker een kerel met 2 wijven tegen, hij lang haar dus ik verdenk hem ervan...
valt nog wel mee toch !quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:12 schreef Ruis het volgende:
godsamme, de Jpeg compressie druipt er wel vanaf hè
quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:13 schreef Zwansen het volgende:
Hij heeft niet gepost hier dus hij heeft geen alibi...
Is hij verkiesbaar dan ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:17 schreef Zwansen het volgende:
Hehe, stemmen jullie ook allemaal op de PRDV?
Nee!quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Is hij verkiesbaar dan ?
trouwens wat gaan de GPDers doen met het referendum van straks over de europese grondwet ?
Ik neig ook naar Nee .. maar ik weet het nog nietquote:
wanneer is het eigenlijk ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:22 schreef Zwansen het volgende:
Ik weet het ook nog niet...
laten we dat nou maar niet doen !quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:23 schreef Zwansen het volgende:
Al sla je me dood!
quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:47 schreef QyRoZ het volgende:
Bier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |