Rommel van de EPquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:59 schreef Zwansen het volgende:
Mijn cardreader leest hem niet meer, terwijl hij die standaard kaart wel leest... Maar mijn telefoon leest die 256 Mb-kaart nog wel... Vaag.
Big duh. Origineel gekocht.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:00 schreef Ruis het volgende:
[..]
dus heb je tiberian sun al?
ik wil wel weer eens online C&C spelen
log eens uit dan !quote:
die heb ik zelfs origineelquote:
weet je hoe lang geleden t is dat ik C&C tib. sun multiplayer gespeeld heb?quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:50 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
dan kan je niet valsspelen. and I don't like to lose.
laten we het eens proberenquote:
net zo lang als ik denk ikquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:53 schreef Ruis het volgende:
[..]
weet je hoe lang geleden t is dat ik C&C tib. sun multiplayer gespeeld heb?
geil ! met een anorexia verhaal ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:55 schreef Nouk het volgende:
Mien Dobbelsteen staat in de Viva!
Inscannen!quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:00 schreef Nouk het volgende:
Ja! Over dat internet haar zo gigantisch helpt met dr ADHD en dat ze daarom geen psycholoog meer nodig heeft.
Nope, vanavond niet. Wil eventueel wel, maar weet geen leuke mensen die mee zouden kunnen gaan.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:10 schreef Nouk het volgende:
Gaan jullie vanavond nog stappen? Ik welK heb er zin an
.
Morgen ook gezellig, wat een leuk weeeeeeeekeinde!
Gelukkig heb ik dat probleem nooit. Ik moet juist altijd kiezen met welke groep ik nu weer zal gaan.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nope, vanavond niet. Wil eventueel wel, maar weet geen leuke mensen die mee zouden kunnen gaan.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:10 schreef Nouk het volgende:
Gaan jullie vanavond nog stappen? Ik welK heb er zin an
.
Morgen ook gezellig, wat een leuk weeeeeeeekeinde!
Waarom verveelt? Koninginnedag is toch wel gezellig? Ook in Ommen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]nee morgen ga ik me wel weer verveeld voldrinken !
Koninginnedag is altijd saai...quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:19 schreef Nouk het volgende:
[..]
Waarom verveelt? Koninginnedag is toch wel gezellig? Ook in Ommen?
koninginne dag is om een uur of 2 beginnen met drinken ... en dan rond een uur of 8 bedenken dat het net als elk jaar eigenlijk helemaal niet gezellig is .. en dan om 10 uur al in me nest liggenquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:19 schreef Nouk het volgende:
[..]
Waarom verveelt? Koninginnedag is toch wel gezellig? Ook in Ommen?
Hier ist meestal rond 11 uur heen, dan drinken en drinken en leuke muziek kijken, patat halen, nog meer drinken muziek kijken en dan slapen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
koninginne dag is om een uur of 2 beginnen met drinken ... en dan rond een uur of 8 bedenken dat het net als elk jaar eigenlijk helemaal niet gezellig is .. en dan om 10 uur al in me nest liggen
precies boring dusquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:23 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hier ist meestal rond 11 uur heen, dan drinken en drinken en leuke muziek kijken, patat halen, nog meer drinken muziek kijken en dan slapen.
Ik kan kiezen uit stelletjes.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:19 schreef Nouk het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat probleem nooit. Ik moet juist altijd kiezen met welke groep ik nu weer zal gaan.
Goh wat klinkt dat arrogant zeg..
quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:26 schreef Ruis het volgende:
illegale versie graf tering, morgen maar ff voor 5 euro de originele halen bij de intertoys ofzo
quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind 5 mei veel leuker op 1 of andere manier .. ik denk dat er dan leukere mensen zijn!
2 vrijgezelle frollie dus!quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:28 schreef Bosbeetle het volgende:
hehe van de drie stelletjes in mijn vaste ommen vriendengroep zijn er vorige week 2 uit elkaar gegaan .. wat dat betreft kan het nog wel eens gezellig worden
En wat voor'nquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |