de tequila was ook alleen voor Nouk toch?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:23 schreef Cynic het volgende:
Ik doe trouwens niet mee met die tequilla, bij deze...
Ah, dat scheelt weerquote:Op donderdag 28 april 2005 11:31 schreef Ruis het volgende:
[..]
de tequila was ook alleen voor Nouk toch?
hey cynic je gaat toch wel gewoon aan het bier toch ?quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:56 schreef SuperWeber het volgende:
Godverdomme, jullie hebben ook niks over voor jullie mede-gpd-er...
Weet ik nog niet. Misschien ga ik wel van dat 2,5% bier drinken. Mijn gewoonte om telkens zware biertjes te drinken pakt nooit zo heel goed uit als het motto "de hele dag door drinken" is....quote:Op donderdag 28 april 2005 11:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hey cynic je gaat toch wel gewoon aan het bier toch ?
wat is er mis met normaal bier ?quote:Op donderdag 28 april 2005 12:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Misschien ga ik wel van dat 2,5% bier drinken. Mijn gewoonte om telkens zware biertjes te drinken pakt nooit zo heel goed uit als het motto "de hele dag door drinken" is....
Daar zeg je wat!quote:Op donderdag 28 april 2005 12:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wat is er mis met normaal bier ?
quote:
Jawel hoor, maar dat speelt zich allemaal in het geniep af!quote:Op donderdag 28 april 2005 12:51 schreef Kieran het volgende:
weer geen hol te beleven hier [afbeelding]
quote:Op donderdag 28 april 2005 12:52 schreef Cynic het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dat speelt zich allemaal in het geniep af!
quote:Op donderdag 28 april 2005 13:01 schreef Cynic het volgende:
Subliminale boodschappen alom!
Oy en ik zit binnen...quote:Op donderdag 28 april 2005 14:41 schreef Cynic het volgende:
Het is lekker buiten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |