Welke quotequote:Op woensdag 27 april 2005 23:52 schreef Ruis het volgende:
[..]
SUPERWEBER!!!!!!
lees die quote ff, da's belangrijk!
De winkels zijn 5 mei gesloten, bier meenemen dus!quote:
Dus ik kan gewoon nog bier kopen op 5 mei zelf??quote:Op donderdag 28 april 2005 09:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
De winkels zijn 5 mei niet gesloten, bier meenemen dus!
Samen met Zwansen op het festivalterrein sowieso welquote:Op donderdag 28 april 2005 09:39 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dus ik kan gewoon nog bier kopen op 5 mei zelf??
Ik ook, maar dat komt waarschijnlijk door het bier van gisteravond...quote:Op donderdag 28 april 2005 10:38 schreef Cynic het volgende:
Zo, ik voel me nogal zweverig vanochtend....
Ik heb niks gedronken, maar ik kon net helemaal niet meer scherp zienquote:Op donderdag 28 april 2005 10:39 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat komt waarschijnlijk door het bier van gisteravond...
jij drinkt toch maximaal 2 blikjes, dus das geen probleemquote:Op donderdag 28 april 2005 09:39 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dus ik kan gewoon nog bier kopen op 5 mei zelf??
Als de winkels dicht zijn welquote:Op donderdag 28 april 2005 10:51 schreef Ruis het volgende:
[..]
jij drinkt toch maximaal 2 blikjes, dus das geen probleem
Oy, da's mal goedkoop...quote:Op donderdag 28 april 2005 10:51 schreef Ruis het volgende:
[..]
jij drinkt toch maximaal 2 blikjes, dus das geen probleem
hihi bier á 2 euro per blikje bij de kiosk op het stationquote:
Da's duur!quote:Op donderdag 28 april 2005 11:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hihi bier á 2 euro per blikje bij de kiosk op het station
de tequila was ook alleen voor Nouk toch?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:23 schreef Cynic het volgende:
Ik doe trouwens niet mee met die tequilla, bij deze...
Ah, dat scheelt weerquote:Op donderdag 28 april 2005 11:31 schreef Ruis het volgende:
[..]
de tequila was ook alleen voor Nouk toch?
hey cynic je gaat toch wel gewoon aan het bier toch ?quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:56 schreef SuperWeber het volgende:
Godverdomme, jullie hebben ook niks over voor jullie mede-gpd-er...
Weet ik nog niet. Misschien ga ik wel van dat 2,5% bier drinken. Mijn gewoonte om telkens zware biertjes te drinken pakt nooit zo heel goed uit als het motto "de hele dag door drinken" is....quote:Op donderdag 28 april 2005 11:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hey cynic je gaat toch wel gewoon aan het bier toch ?
wat is er mis met normaal bier ?quote:Op donderdag 28 april 2005 12:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Misschien ga ik wel van dat 2,5% bier drinken. Mijn gewoonte om telkens zware biertjes te drinken pakt nooit zo heel goed uit als het motto "de hele dag door drinken" is....
Daar zeg je wat!quote:Op donderdag 28 april 2005 12:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wat is er mis met normaal bier ?
quote:
Jawel hoor, maar dat speelt zich allemaal in het geniep af!quote:Op donderdag 28 april 2005 12:51 schreef Kieran het volgende:
weer geen hol te beleven hier [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |