als iemand dat meeneemtquote:
ga jij je maar scheel betalen aan bier ... we doen dit des gpd's buiten drinken .. het is een festival per slot van rekening !quote:Op woensdag 27 april 2005 23:45 schreef Zwansen het volgende:
Mên, bier hebben ze wel in kroegen en biertenten...
waarom niet ?quote:Op woensdag 27 april 2005 23:50 schreef Zwansen het volgende:
Dus we komen geen kroeg in? Ik ga niet met paar sixpacks met bier rond zeulen...
dan wens ik je veel plezier in je eentje in de kroeg!quote:Op woensdag 27 april 2005 23:50 schreef Zwansen het volgende:
Dus we komen geen kroeg in? Ik ga niet met paar sixpacks met bier rond zeulen...
SUPERWEBER!!!!!!quote:Op woensdag 27 april 2005 23:42 schreef Bosbeetle het volgende:
dus moeten we vantevoren bier aanschaffen !
hij mag ook op het festival terein biertjes halen voor de dubbel prijs van die die wij naar binnen smokkelenquote:Op woensdag 27 april 2005 23:51 schreef Ruis het volgende:
[..]
dan wens ik je veel plezier in je eentje in de kroeg!
ja leuk, in de rij staan om waterig bier te halen, das een goed plan!quote:Op woensdag 27 april 2005 23:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hij mag ook op het festival terein biertjes halen voor de dubbel prijs van die die wij naar binnen smokkelen!
Dubbele prijs? Dan heb ik wel koud bier en lekker bier...quote:Op woensdag 27 april 2005 23:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hij mag ook op het festival terein biertjes halen voor de dubbel prijs van die die wij naar binnen smokkelen!
ja ! en een jas voor het naar binnen smokkelenquote:
koud en lekker boeit niet meer als je bij het 2de sixpack bent !quote:Op woensdag 27 april 2005 23:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dubbele prijs? Dan heb ik wel koud bier en lekker bier...
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:53 schreef Ruis het volgende:
[..]
ja leuk, in de rij staan om waterig bier te halen, das een goed plan!
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dubbele prijs? Dan heb ik wel koudlauw bier en lekker waterig festival bier...
ah, hoe laat is het kotsen gepland dit jaar en wie doen er allemaal mee?quote:Op woensdag 27 april 2005 23:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
koud en lekker boeit niet meer als je bij het 2de sixpack bent !
misshien neem ik wat wijn mee!
quote:Who controls the past now controls the future
Who controls the present now controls the past
Who controls the past now controls the future
Who controls the present now?
-rage against the machine -
tis jouw of webers beurt !quote:Op woensdag 27 april 2005 23:55 schreef Ruis het volgende:
[..]
ah, hoe laat is het kotsen gepland dit jaar en wie doen er allemaal mee?
geen idee, rond 12 uur ofzo daar zijn of wat doen we?quote:Op woensdag 27 april 2005 23:56 schreef Zwansen het volgende:
Hoe laat gaan we heen? Ik moet eerst werken dus extreem vroeg wordt hem niet..
whehehe uurtje of 11-12 in Zwollequote:Op woensdag 27 april 2005 23:56 schreef Zwansen het volgende:
Hoe laat gaan we heen? Ik moet eerst werken dus extreem vroeg wordt hem niet..
uurtje of 8 of totdat we met zn alle te lam zijn oid !quote:Op woensdag 27 april 2005 23:59 schreef Zwansen het volgende:
Tot hoe laat?
dat is idd meestal het kritieke punt .. als de kater begintquote:Op donderdag 28 april 2005 00:01 schreef Ruis het volgende:
tot we weer nuchter beginnen te worden.
ja dan hebben we dus 8 uur achtereen gedronken !quote:
hij mag wel langer blijven ..quote:Op donderdag 28 april 2005 00:02 schreef Ruis het volgende:
[..]
damn, zit niet de regels van de meet in twijfel te trekken
er is niemand die je tegenhoudquote:Op donderdag 28 april 2005 00:03 schreef Zwansen het volgende:
Ik dacht met de 1e trein weer terug...
nee man .. dat trek je niet als je om 11/12 begint !quote:Op donderdag 28 april 2005 00:03 schreef Zwansen het volgende:
Ik dacht met de 1e trein weer terug...
Nee en ik moet die dag eerst om 7 uur werken...quote:Op donderdag 28 april 2005 00:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee man .. dat trek je niet als je om 11/12 begint !
ik denk dat nouk daar ook echt voor is .... eerder in een hotelletje in zwolle !quote:Op donderdag 28 april 2005 00:05 schreef Zwansen het volgende:
Slapen Nouk en ik wel in een park ergens.
Na enkele tequila's verliest ook Nouk haar principes...quote:Op donderdag 28 april 2005 00:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik denk dat nouk daar ook echt voor is .... eerder in een hotelletje in zwolle !
hehequote:Op donderdag 28 april 2005 00:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Na enkele tequila's verliest ook Nouk haar principes...
quote:Op donderdag 28 april 2005 00:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Na enkele tequila's verliest ook Nouk haar principes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |