Bron?quote:Op donderdag 28 april 2005 12:29 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ja, maar toen zei jij : "and stuff"
Zie het statement in de openingspost, naamdrager der sc generatorquote:
Ik heb eens zitten denken, maar wie missen we eigenlijk nog, naast deze 3 schurken?quote:Op donderdag 28 april 2005 12:32 schreef Drugshond het volgende:
Sjun, Lucida, aaahikwordgek, algehele ban,.
Lucida's ban wordt langer en langer, klonen bij de vleet.
--> Sjun,s ban idem.
1 voordeel heeft dit wel, nu moeten ze wel een ander taalgebruik toe gaan passen anders vallen ze weer snel door de mand. Denk eerlijk gezegd niet dat ze hier het geduld voor hebben.
Die zien we voorlopig niet snel meer terug...
''Bij mijn eerste contributie aan dit draadje wil ik beklemtonen dat men moet apprecieren dat, niettegenstaande de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving gepropageerd door het cordon sanitaire dat hier zoekt een ieder te beinvloeden, overeenkomst in taalgebruik geen bewijs van identieke identiteit met overige entiteiten is.''quote:Op donderdag 28 april 2005 12:32 schreef Drugshond het volgende:
--> Sjun,s ban idem.
1 voordeel heeft dit wel, nu moeten ze wel een ander taalgebruik toe gaan passen anders vallen ze weer snel door de mand. Denk eerlijk gezegd niet dat ze hier het geduld voor hebben.
Bela is er al een tijdje niet meer, Aryan8 is geen kloon van Sjun (hoewel ik dat ernstig betwijfel, maar het kan). Verder zijn er geen echte grote namen die in aanmerking komen m.b.t. het kloon-zijn.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:32 schreef Drugshond het volgende:
--> Sjun,s ban idem.
kan het anders dan pontificaal?quote:Op donderdag 28 april 2005 12:34 schreef Johan_de_With het volgende:
De gebruiker naast mij opent zijn e-mail en krijgt een pontificale pijpbeurt te zien, die hij snel doet verdwijnen.
elgigante?quote:Op donderdag 28 april 2005 12:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
Bela is er al een tijdje niet meer, Aryan8 is geen kloon van Sjun (hoewel ik dat ernstig betwijfel, maar het kan). Verder zijn er geen echte grote namen die in aanmerking komen m.b.t. het kloon-zijn.
Ja, ook niet-bisschoppen vergrijpen zich aan kinderen.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:36 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
kan het anders dan pontificaal?
Tegenbron? Sorry ik noem dat geen bron, ik zie nergens staan dat kut-marokkaantjes terroristen zijn. Maar open mijn ogen zou ik zeggen.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:51 schreef Drugshond het volgende:
Bron.- hierbij alvast een tegenbron : Belgie: Undercover in "Klein-Marokko"
Dat is de grootste BS ever, in Nederland zullen vast wel een aantal religieuze lieden rondlopen die een afkeer hebben jegens de westerse samenleving. De kut-marokkaantjes hebben eerder een bepaalde afkeer jegens de maatschappij. Iets wat losstaat van het begrip "de westerse samenleving". Daarom zeg ik ook dat je de verschillende niveau's moet onderscheiden, iets waar rechts Nederland grote moeite mee heeft.quote:(deels) Mee eens....Maar een bewuste afkeer van de westerse sameleving is wel een katalysator voor crimineel gedrag. Maar die stelling gaat niet op voor Antilianen, Surinamers of whatever.
Er zijn geen aanwijsbare radicale islamitische groeperingen die zich in de Nederlandse politiek bewegen, in tegenstelling tot extreem rechts. Je kan zowiezo nauwelijks spreken van radicaal islamitische groeperingen in Nederland. Het zijn eerder allemaal bij-eengeraapte cellen, die geleid worden door lui uit het buitenland (en dus niet uit hun zelf in NL zijn ontstaan), wat ook weer een verschil is met extreem rechts.quote:Wel een extreme politieke stroming zonder geweld (uche uche, anders zouden ze toch als politieke organisatie verboden moeten worden = criminele organisatie) als handelskenmerk. In tegenstelling tot het extremistische gedachtengoed van S.A./Syrie/Egypte wat onze landgrenzen binnen spijpelt en in sommige moskee's wordt verkondigd.
Het probleem is hier, wat noem je politiek en wat noem je een geloofstroming. Voor de moderne westerse samenleving zijn dit 2 verschillen. Sommige islamitische groeperingen zien geen verschil in geloof en politiek (ze beschouwen dit als 1 maatschappelijke rangorde).
(Zijn we nu appels met peren aan het vergelijken... of is het toch fruit wat er op de weegschaal ligt)
[..]
Kan je me een recent onderzoek geven? Ik zie onderzoeken uit 1998, notabene 7 jaar geleden.quote:Daar is wel degelijk onderzoek naar gedaan...
Google is your friend
Dat verklaart juist de grote verschillen, de autochtone samenleving is veel verder geindividiualiseerd dan de allochtone! Groepsverbanden komen dan ook veel vaker voor bij allochtonen. Daarnaast is het credo "verdacht = waar rook is is vuur" achterhaald, en op z'n minst achterlijk (no offence). Ik studeer nu rechten en weet maar al te goed wat voor bullshit zo'n credo eigenlijk is.quote:Mee eens, maar dat verklaard niet de grote verschillen.
Verdacht = waar rook is is vuur (dat credo gaat voor mij nog steeds op). Of verwijt je de politie van selectief gedrag ?
Dat is voor hooligans niet veel anders hoor. groepsgedrag met een strafbaar delict = groeps delict.
Het bewuste rapport heb ik nog niet in kunnen lezen. De sites www.justitie.nl en www.cbs.nl liggen down (of ik kan er niet op).
Ik zie geen verband tussen Marseille en Amsterdam, ik vind het wel knap dat jij een verband kan trekken eerlijk gezegd. Enige verband is een falend integratie beleid, dat door allerlei volkeren en religies heen gaat. Ik ben eerlijk gezegd wel erg benieuwd naar jouw visie m.b.t. dit. Volgens mij heb jij echt het gevoel dat er een bepaald soort "complot" wordt gesmeed door moslims tegen het westen ofzo. Dat soort mensen verklaar ik bij voorbaat al gek moet ik je bekennen. (no offence)quote:Mutant wat is eigenlijk jou stelling/visie met betrekking tot het volgende topic
Belgie: Undercover in "Klein-Marokko"
We zien in overal in Europa om ons heen gebeuren .. Marseille, Molenbeek, Amsterdam, Den Haag. Trek het verband eens breder. Je kunt niet met droge ogen beweren/verkondigen dat er onder het maaiveld niks aan de hand is.
1quote:Op donderdag 28 april 2005 12:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Bela was sympathiek.
[..]
Ja, ook niet-bisschoppen vergrijpen zich aan kinderen.
En die grap rijst al meer en meer.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:38 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
1
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=pontificaal
quote:Op donderdag 28 april 2005 12:33 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik heb eens zitten denken, maar wie missen we eigenlijk nog, naast deze 3 schurken?
Wie?quote:Op donderdag 28 april 2005 12:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]The Only One (Die is definitief gebanned).
Die is altijd te kort door de bocht voor sjun-maatstaven, maar het zou een goede semi-troll kloon kunnen zijn.quote:
Hij heeft een dubbele naam, dat wel.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:54 schreef Mutant01 het volgende:
Het moet een rechtse user zijn, kan niet anders!
Het is een suggestieve bron, http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GI1DCFHL (geef ik volmondig toe)quote:Op donderdag 28 april 2005 12:37 schreef Mutant01 het volgende:
Tegenbron? Sorry ik noem dat geen bron, ik zie nergens staan dat kut-marokkaantjes terroristen zijn. Maar open mijn ogen zou ik zeggen.
Westerse samenleving = maatschappij. Volgens mij is dit hetzelfde.quote:Dat is de grootste BS ever, in Nederland zullen vast wel een aantal religieuze lieden rondlopen die een afkeer hebben jegens de westerse samenleving. De kut-marokkaantjes hebben eerder een bepaalde afkeer jegens de maatschappij. Iets wat losstaat van het begrip "de westerse samenleving". Daarom zeg ik ook dat je de verschillende niveau's moet onderscheiden, iets waar rechts Nederland grote moeite mee heeft.
AEL, is dat zuivere koffie ?!quote:Er zijn geen aanwijsbare radicale islamitische groeperingen die zich in de Nederlandse politiek bewegen, in tegenstelling tot extreem rechts.
Maakt dat iets uit, waar het onkruid vandaan komt. Er is een voedingsbodem waarop het kan groeien. Het allemaal bij-eengeraapte cellen idee is voorlopig nog een gebrek aan organisatie vermogen.quote:Je kan zowiezo nauwelijks spreken van radicaal islamitische groeperingen in Nederland. Het zijn eerder allemaal bij-eengeraapte cellen, die geleid worden door lui uit het buitenland (en dus niet uit hun zelf in NL zijn ontstaan), wat ook weer een verschil is met extreem rechts.
Zal het wel opzoeken... en terug plaatsen in dit topic.quote:Kan je me een recent onderzoek geven? Ik zie onderzoeken uit 1998, notabene 7 jaar geleden.
Hier moet ik nog even over nadenken.quote:Dat verklaart juist de grote verschillen, de autochtone samenleving is veel verder geindividiualiseerd dan de allochtone! Groepsverbanden komen dan ook veel vaker voor bij allochtonen. Daarnaast is het credo "verdacht = waar rook is is vuur" achterhaald, en op z'n minst achterlijk (no offence). Ik studeer nu rechten en weet maar al te goed wat voor bullshit zo'n credo eigenlijk is.
Als je nu zou spreken van een Europees falend integratie beleid, dan hebben we in 1 klap alle gaten gedicht.quote:Ik zie geen verband tussen Marseille en Amsterdam, ik vind het wel knap dat jij een verband kan trekken eerlijk gezegd. Enige verband is een falend integratie beleid, dat door allerlei volkeren en religies heen gaat.
Je trekt het te algemeen.quote:Ik ben eerlijk gezegd wel erg benieuwd naar jouw visie m.b.t. dit. Volgens mij heb jij echt het gevoel dat er een bepaald soort "complot" wordt gesmeed door moslims tegen het westen ofzo.
no offence taken.quote:Dat soort mensen verklaar ik bij voorbaat al gek moet ik je bekennen. (no offence)
Dat is logisch, komt omdat links nooit voorrang verleent terwijl rechts dat toch echt heeftquote:Op donderdag 28 april 2005 13:30 schreef Drugshond het volgende:
Voor ik het vergeet.
Extreem links is gevaarlijker dan Extreem rechts.
Bela is er weer: De vara en haar subjectieve visiequote:Op donderdag 28 april 2005 12:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Bela is er al een tijdje niet meer, Aryan8 is geen kloon van Sjun (hoewel ik dat ernstig betwijfel, maar het kan). Verder zijn er geen echte grote namen die in aanmerking komen m.b.t. het kloon-zijn.
Soms.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Jij was toch kwijt? zag ik ergens... toch...
quote:Op donderdag 28 april 2005 12:37 schreef Mutant01 het volgende:
Verhaal.
Hier kan ik me als westerling helemaal geen beeldvorming bij vormen. Hoe hard ik het ook probeer.quote:Bron : http://news.telegraph.co.(...)05/02/27/wturk27.xml
Bewust een andere bron uit een naburig land aangehaald. Maar kenschetsend voor vergelijkbare situaties in ons eigen land.
'How many more women have to die before this society wakes up?'
Shortly before nine o'clock one Monday evening earlier this month, Hatin Sürücü left her five-year-old son asleep in their small apartment in the Tempelhof district of Berlin and made her way to a bus stop in the main Oberlandgarten Strasse.
Minutes later, a volley of pistol shots rang out but no one came to help Mrs Sürücü, 23, who was of Turkish origin. A bus driver discovered her body, with multiple wounds to the head and chest, about 40 minutes later and called the police.
Last week, Mrs Sürücü's three brothers, aged 18 to 25, who were arrested six days after the attack, were formally charged with the murder. They have pleaded not guilty and were remanded in custody.
Police are investigating whether Mrs Sürücü was the victim of a so-called "honour killing" after she made the decision to leave the cousin with whom she had been forced into an arranged marriage eight years earlier.
The police said that Mrs Sürücü had frequently complained of being threatened by her brothers.
If they are found guilty, Mrs Sürücü's murder will be the sixth "honour killing" within Berlin's 200,000-strong Muslim community in four months. Shocking as that is, the reactions of some Turkish immigrant children at a school whose main gates are yards from the scene of the shooting has caused even graver concern.
Asked by teachers what they thought of the murder, several 13-year-old pupils are said to have implied that they thought Mrs Sürücü had "earned" her death. "Well, she lived like a German, didn't she?" remarked one. Mrs Sürücü got married in Turkey at the age of 15 but returned with her son to her birthplace, Berlin, more than five years ago.
She broke with her family, refused to wear the Muslim headscarf and lived with her child in a hostel.
She had recently completed training as an electrical engineer and friends said that she simply "wanted to live her own life".
The murder has shocked politicians, police and community leaders, and prompted criticism that successive German governments have ignored ritual injustices within immigrant communities for decades. "How many more women have to die before this society wakes up?" asked Necla Kelek, the author of a controversial book on arranged marriages.
In an open letter last week, the headmaster of the school publicly denounced the attitude of his pupils. Other head teachers in Berlin, however, said that they were not surprised by the children's reaction.
"This type of thinking is latent in their minds," said the head of another predominantly Turkish immigrant school in the district, who asked not to be identified. Their remarks, he said, reminded him of the spontaneous "victory dances" which immigrant pupils at his school had staged after the September 11 attacks on New York and Washington.
The five Muslim women killed in recent months were murdered by their husbands or partners because they had "insulted" the family honour by wanting to end the relationship.
One woman was strangled; another drowned in a bath. In another case, a 21-year-old Turkish woman who was forcibly married to her cousin was stabbed to death on the street by her husband in front of their three-year-old daughter. Police records show that 45 "honour killings" have been committed within Germany's two million-plus Muslim community in the past eight years. Now that at least five have occurred in just four months in Berlin alone, the German authorities and local Turkish leaders are desperately trying to find out why.
Karl Mollenhauer, a Berlin police psychologist, blamed Islamic religious leaders for failing to address the problem. Last week, he also suggested that the German authorities were at fault for failing to intervene in case they were branded racist.
"We have silently allowed a parallel society to develop because of fears that we would sow hatred by talking openly about its injustices. The women have paid the price for this," he said. Serap Cileli, a German-born Turkish woman who finds homes for women threatened by "honour murders", said: "If I criticise the Islamic community over these problems, I find that the Germans criticise me for being anti-foreigner. At the same time, many Turks say I am fouling my own nest.
"I am sad to say that we have a Turkish problem in Germany. Official claims that the majority of Turks are well integrated here are pure eyewash."
Ik ben helemaal niet rechtsquote:Op donderdag 28 april 2005 12:54 schreef Mutant01 het volgende:
Het moet een rechtse user zijn, kan niet anders!
Een voor- en een achternaam.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij heeft een dubbele naam, dat wel.
quote:Op donderdag 28 april 2005 13:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Jij was toch kwijt? zag ik ergens... toch...
quote:
volgens mij is opa ook een kloon van sjunquote:Op donderdag 28 april 2005 13:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Bela is er weer: De vara en haar subjectieve visie
Misschien is Aryan8 een kloon van Bela, vandaar dat Aryan8 niet als gebande is gemeld in MED.
Maar welke klonen had Sjun dan wel ?
Grijp die kans aan om een topic te openen over een politiek onderwerp waar je nu wel een goede inhoudelijk discussie kan verwachten.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:48 schreef schatje het volgende:
het is in ieder geval heel rustig in pol
Hallo het is nog steeds Fok! hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 14:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Grijp die kans aan om een topic te openen over een politiek onderwerp waar je nu wel een goede inhoudelijk discussie kan verwachten.
POL was ook in de tijd dat sjun, lucida en AaahIkwordgek nog niet gebanned waren al een stuk rustiger dan voorheen.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:48 schreef schatje het volgende:
het is in ieder geval heel rustig in pol
Goed, dat is dus duidelijk: Een Britse wapenhandelaar wordt door de Amerikaanse geheime dienst benaderd onder valse voorwendselen.quote:In 2001 Hemant Lakhani, an Indian-born British businessman living in Hendon, north London, went to Dubai to look for financial backing for a £130m deal on an Indian oil-refinery project.
While he was there, a contact encouraged him to speak to a rich Saudi friend who could help.
The friend was Mohammed Habib Rehman, also known as Air Haji, an undercover US Government informant.
Mr Rehman told Lakhani he represented a rebel Somali liberation group and was interested in arms - in particular shoulder-fired missiles.
[...]
He had previously made one arms deal, which was the legal sale of 11 armoured personnel carriers to the government of Angola.
Dus, de handel werd dus in de gaten gehouden door geheime diensten en het vermoeden dat Sergi ook een spelletje speelde, wordt erg hard gemaakt door het vervangen van een echte raket door een replica.quote:To make the deal for Mr Rehman, Lakhani received help from a man called Sergi in the Ukraine. Lakhani has claimed Sergi was working for Russian intelligence.
Sergi said he could supply Lakhani with Russian-made shoulder-fired missiles, called Igla.
[..]
Despite the risks, the plans eventually took shape, and in July 2003 Lakhani and Mr Rehman travelled to Russia, under the watch of intelligence agents, to meet with the suppliers and inspect the missile.
But unknown to Lakhani, the missile had been replaced with a replica model.
En dat maakt het koningsdrama juist zo lachwekkend. Alle stokpaardjes worden weer ingezetquote:Op donderdag 28 april 2005 12:53 schreef du_ke het volgende:
Ik snap sjun en lucida ook niet zo goed. Ok ze hebben een ban en zijn het daar niet mee eens, kan gebeuren maar ga dan mailen ofzo. Je weet dat je met klonen het alleen maar lastiger maakt voor jezelf.
Maar ach het zal wel weer de strijd tegen de sociaal-democratische windmolens zijn.
quote:
http://www.nieuws.nl/bericht/5/57557quote:Sawt al-Jihad of de Stem van de Heilige Oorlog, het online-tijdschrift van Al-Qaida in Saudi-Arabië, is woensdag voor het eerst sinds maanden weer verschenen met de postume publicatie van een artikel van de hand van Saud Homood Obaid al-Otaibi, een extremist die 3 april in een vuurgevecht met Saudische veiligheidstroepen werd gedood.
Het tijdschrift schrijft dat de herverschijning een van de laatste orders van Al-Otaibi was. In het artikel refereert Al-Otaibi aan de strijd in Irak en vraagt hij de moslims op het Arabische schiereiland waarom zij geen gehoor geven aan de oproep tot het doden van ,,de vijanden van Allah, de kruisvaarders en de afvalligen". Het journaal kondigt aan in de volgende uitgave een biografie te zullen publiceren van Kareem Altohami al-Mojati, een Marokkaans Al-Qaida-lid dat evenals Al-Otaibi bij de gevechten in de stad Rass werd gedood.
,quote:I am here for the sole purpose of your death
walking slow breathing heavy
you can see death sweat.
I am here for the sole purpose of death
look into my eyes and see the revelation of your demise
feel the pain that stares at the centre of your heart
reflections of my soul
reflections of the dark
Waarom al die plaatjes erbij staan van nucleaire explosies is me wel een raadsel.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:44 schreef Harry_Sack het volgende:
Hee, leuk. De SP looft een 4,0 megapixel camera uit voor degene die de creatiefste foto opstuurt van jouw reden waarom jij NEE zou stemmen tegen de eu-grondwet.
http://www.sp.nl/nieuws/actie/grondwet/foto.php
Ja, dat weet ik toch ook niet man. Je mag in elk geval gewoon meedoen als het je wat lijktquote:Op donderdag 28 april 2005 15:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Waarom al die plaatjes erbij staan van nucleaire explosies is me wel een raadsel.
Ik ben sowieso voor de eenwoording van Europa, en vind de huidige grondwet niet ver genoeg gaan om eerlijk te zijn. Ik kan echter wel een camera gebruiken.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:49 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik toch ook niet man. Je mag in elk geval gewoon meedoen als het je wat lijkt
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:57 schreef George-Butters het volgende:
Toch stem ik voor de grondwet.
quote:
quote:Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.
Hij houdt zich op de vlakte.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:44 schreef Silmarwen het volgende:
Ja waar is KlowJow eigenlijk heen?
Het blijft toch opvallend dat voor- en tegenstanders allesbehalve de grondwet gebruiken om hun standpunt kracht bij te zetten.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:05 schreef Drugshond het volgende:
Toch zitten er mooie exemplaren tussen... hilarisch gewoon
[afbeelding]
Maakt mij deelgenoot van uw geheimen!quote:Op donderdag 28 april 2005 16:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik twijfel minder dan ooit aan de betekenis van de letter P in SP.
Populisme!quote:Op donderdag 28 april 2005 16:12 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Maakt mij deelgenoot van uw geheimen!
Dat is de personificering van bestuurkundig Europa.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:10 schreef Mutant01 het volgende:
En wat heeft dit in godsnaam met de EU te maken?!
[afbeelding]
Pejoratief! Schitterend! Ik zal het nog vaak gebruiken... bedankt.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Populisme!
Pejoratief zou ook nog kunnen.
Toch wel met betrekking op de SP, hmmm?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Pejoratief! Schitterend! Ik zal het nog vaak gebruiken... bedankt.
Paupers zijn het !quote:Op donderdag 28 april 2005 16:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Herstel, populisten.
De mogelijkheden zijn legio mijn beste... van links naar rechts, overdwars richting de helderste ster in het noorden, na de tweede ster rechtsaf en daarna alsmaar rechtdoor tot het ochtend wordt.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Toch wel met betrekking op de SP, hmmm?
Als je maar uit handen blijft van The Man.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De mogelijkheden zijn legio mijn beste... van links naar rechts, overdwars richting de helderste ster in het noorden, na de tweede ster rechtsaf en daarna alsmaar rechtdoor tot het ochtend wordt.
Als Je Begrijpt Wat Ik Bedoel.
Don't get me startedquote:Op donderdag 28 april 2005 16:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Projecten van een miljard zijn pauper, o aardige VVD'er.
Ken jij Priscilla?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als je maar uit handen blijft van The Man.
Dare to fight me, yeh liberal nice person!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 april 2005 16:38 schreef Chewie het volgende:
[..]
Don't get me started
Dat aardige imago begint me aardig de keel uit te hangen.![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 16:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dare to fight me, yeh liberal nice person!!!!!!!!
Come on!!!
Tssss, ik gooi gewoon wat lege fusten en flessen naar je toe.quote:
Iets zegt me dat liberalen die ook hebben.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Tssss, ik gooi gewoon wat lege fusten en flessen naar je toe.
Een dr. die niet kan schrijven, is een grote nul.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:21 schreef Harry_Sack het volgende:
Al was het maar uit respect voor Ronald Plasterk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |