abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26567123
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:29 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

ja, maar toen zei jij : "and stuff"
Bron?
  donderdag 28 april 2005 @ 12:31:27 #202
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26567148
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:30 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Bron?
Zie het statement in de openingspost, naamdrager der sc generator
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  donderdag 28 april 2005 @ 12:32:00 #203
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_26567163
Sjun, Lucida, aaahikwordgek, algehele ban,.
Lucida's ban wordt langer en langer, klonen bij de vleet.
--> Sjun,s ban idem.

1 voordeel heeft dit wel, nu moeten ze wel een ander taalgebruik toe gaan passen anders vallen ze weer snel door de mand. Denk eerlijk gezegd niet dat ze hier het geduld voor hebben.
Die zien we voorlopig niet snel meer terug...
  donderdag 28 april 2005 @ 12:33:08 #204
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26567193
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:32 schreef Drugshond het volgende:
--> Sjun,s ban idem.

1 voordeel heeft dit wel, nu moeten ze wel een ander taalgebruik toe gaan passen anders vallen ze weer snel door de mand. Denk eerlijk gezegd niet dat ze hier het geduld voor hebben.
Ik heb eens zitten denken, maar wie missen we eigenlijk nog, naast deze 3 schurken?
pi_26567221
quote:
--> Sjun,s ban idem.

''Bij mijn eerste contributie aan dit draadje wil ik beklemtonen dat men moet apprecieren dat, niettegenstaande de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving gepropageerd door het cordon sanitaire dat hier zoekt een ieder te beinvloeden, overeenkomst in taalgebruik geen bewijs van identieke identiteit met overige entiteiten is.''
pi_26567235
De gebruiker naast mij opent zijn e-mail en krijgt een pontificale pijpbeurt te zien, die hij snel doet verdwijnen.
pi_26567263
quote:
--> Sjun,s ban idem.

Bela is er al een tijdje niet meer, Aryan8 is geen kloon van Sjun (hoewel ik dat ernstig betwijfel, maar het kan). Verder zijn er geen echte grote namen die in aanmerking komen m.b.t. het kloon-zijn.
  donderdag 28 april 2005 @ 12:36:47 #208
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26567273
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:34 schreef Johan_de_With het volgende:
De gebruiker naast mij opent zijn e-mail en krijgt een pontificale pijpbeurt te zien, die hij snel doet verdwijnen.
kan het anders dan pontificaal?
  donderdag 28 april 2005 @ 12:37:14 #209
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26567286
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
Bela is er al een tijdje niet meer, Aryan8 is geen kloon van Sjun (hoewel ik dat ernstig betwijfel, maar het kan). Verder zijn er geen echte grote namen die in aanmerking komen m.b.t. het kloon-zijn.
elgigante?
pi_26567295
Bela was sympathiek.
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:36 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

kan het anders dan pontificaal?
Ja, ook niet-bisschoppen vergrijpen zich aan kinderen.
pi_26567301
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:51 schreef Drugshond het volgende:
Bron. - hierbij alvast een tegenbron : Belgie: Undercover in "Klein-Marokko"
Tegenbron? Sorry ik noem dat geen bron, ik zie nergens staan dat kut-marokkaantjes terroristen zijn. Maar open mijn ogen zou ik zeggen.
quote:
(deels) Mee eens....Maar een bewuste afkeer van de westerse sameleving is wel een katalysator voor crimineel gedrag. Maar die stelling gaat niet op voor Antilianen, Surinamers of whatever.
Dat is de grootste BS ever, in Nederland zullen vast wel een aantal religieuze lieden rondlopen die een afkeer hebben jegens de westerse samenleving. De kut-marokkaantjes hebben eerder een bepaalde afkeer jegens de maatschappij. Iets wat losstaat van het begrip "de westerse samenleving". Daarom zeg ik ook dat je de verschillende niveau's moet onderscheiden, iets waar rechts Nederland grote moeite mee heeft.
quote:
Wel een extreme politieke stroming zonder geweld (uche uche, anders zouden ze toch als politieke organisatie verboden moeten worden = criminele organisatie) als handelskenmerk. In tegenstelling tot het extremistische gedachtengoed van S.A./Syrie/Egypte wat onze landgrenzen binnen spijpelt en in sommige moskee's wordt verkondigd.
Het probleem is hier, wat noem je politiek en wat noem je een geloofstroming. Voor de moderne westerse samenleving zijn dit 2 verschillen. Sommige islamitische groeperingen zien geen verschil in geloof en politiek (ze beschouwen dit als 1 maatschappelijke rangorde).
(Zijn we nu appels met peren aan het vergelijken... of is het toch fruit wat er op de weegschaal ligt)
[..]
Er zijn geen aanwijsbare radicale islamitische groeperingen die zich in de Nederlandse politiek bewegen, in tegenstelling tot extreem rechts. Je kan zowiezo nauwelijks spreken van radicaal islamitische groeperingen in Nederland. Het zijn eerder allemaal bij-eengeraapte cellen, die geleid worden door lui uit het buitenland (en dus niet uit hun zelf in NL zijn ontstaan), wat ook weer een verschil is met extreem rechts.
quote:
Daar is wel degelijk onderzoek naar gedaan...
Google is your friend
Kan je me een recent onderzoek geven? Ik zie onderzoeken uit 1998, notabene 7 jaar geleden.
quote:
Mee eens, maar dat verklaard niet de grote verschillen.
Verdacht = waar rook is is vuur (dat credo gaat voor mij nog steeds op). Of verwijt je de politie van selectief gedrag ?

Dat is voor hooligans niet veel anders hoor. groepsgedrag met een strafbaar delict = groeps delict.

Het bewuste rapport heb ik nog niet in kunnen lezen. De sites www.justitie.nl en www.cbs.nl liggen down (of ik kan er niet op).
Dat verklaart juist de grote verschillen, de autochtone samenleving is veel verder geindividiualiseerd dan de allochtone! Groepsverbanden komen dan ook veel vaker voor bij allochtonen. Daarnaast is het credo "verdacht = waar rook is is vuur" achterhaald, en op z'n minst achterlijk (no offence). Ik studeer nu rechten en weet maar al te goed wat voor bullshit zo'n credo eigenlijk is.
quote:
Mutant wat is eigenlijk jou stelling/visie met betrekking tot het volgende topic
Belgie: Undercover in "Klein-Marokko"
We zien in overal in Europa om ons heen gebeuren .. Marseille, Molenbeek, Amsterdam, Den Haag. Trek het verband eens breder. Je kunt niet met droge ogen beweren/verkondigen dat er onder het maaiveld niks aan de hand is.
Ik zie geen verband tussen Marseille en Amsterdam, ik vind het wel knap dat jij een verband kan trekken eerlijk gezegd. Enige verband is een falend integratie beleid, dat door allerlei volkeren en religies heen gaat. Ik ben eerlijk gezegd wel erg benieuwd naar jouw visie m.b.t. dit. Volgens mij heb jij echt het gevoel dat er een bepaald soort "complot" wordt gesmeed door moslims tegen het westen ofzo. Dat soort mensen verklaar ik bij voorbaat al gek moet ik je bekennen. (no offence)
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 28 april 2005 @ 12:38:08 #212
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26567305
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Bela was sympathiek.
[..]

Ja, ook niet-bisschoppen vergrijpen zich aan kinderen.
1
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=pontificaal
pi_26567331
quote:
En die grap rijst al meer en meer.
  donderdag 28 april 2005 @ 12:39:56 #214
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_26567345
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:33 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik heb eens zitten denken, maar wie missen we eigenlijk nog, naast deze 3 schurken?
  • PB
  • Kimzi
  • Akkersloot
  • Landmass
  • The Only One (Die is definitief gebanned).
  • pi_26567366
    quote:
    Op donderdag 28 april 2005 12:39 schreef Drugshond het volgende:

[..]

• The Only One (Die is definitief gebanned).
  • Wie?
    pi_26567377
    quote:
    Op donderdag 28 april 2005 12:37 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

elgigante?
    Die is altijd te kort door de bocht voor sjun-maatstaven, maar het zou een goede semi-troll kloon kunnen zijn.
    pi_26567534
    Raad het citaat:
    quote:
    Arrrbeiderrrs, spuugzat word je er van
    pi_26567598
    quote:
    Op donderdag 28 april 2005 12:47 schreef Johan_de_With het volgende:
    Raad het citaat:
    [..]
    Die is toch dood
    pi_26567626
    quote:
    Op donderdag 28 april 2005 12:47 schreef Johan_de_With het volgende:
    Raad het citaat:
    [..]
    Pberends!
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_26567631
    quote:
    Op donderdag 28 april 2005 12:49 schreef Chewie het volgende:

[..]

Die is toch dood
    Churchill? Ik geloof het wel.
    pi_26567642
    quote:
    Op donderdag 28 april 2005 12:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Pberends!
    Fout.
    pi_26567678
    quote:
    Op donderdag 28 april 2005 12:51 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Fout.
    Landmassss!!!!!!!!!!??
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_26567698
    google.fok.nl
    pi_26567699
    Ik snap sjun en lucida ook niet zo goed. Ok ze hebben een ban en zijn het daar niet mee eens, kan gebeuren maar ga dan mailen ofzo. Je weet dat je met klonen het alleen maar lastiger maakt voor jezelf .

Maar ach het zal wel weer de strijd tegen de sociaal-democratische windmolens zijn .
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
    pi_26567703
    quote:
    Op donderdag 28 april 2005 12:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Landmassss!!!!!!!!!!??
    Nee. Hij heeft nog aan dit draadje deelgenomen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')