abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26567719
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Raad het citaat:
[..]
Speth?

Niet dus kaalhei?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_26567733
Het moet een rechtse user zijn, kan niet anders!
Allah Al Watan Al Malik
pi_26567748
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:54 schreef Mutant01 het volgende:
Hij heeft een dubbele naam, dat wel.
pi_26567757
dan is het GB

[ Bericht 73% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2005 12:56:17 ]
pi_26567758
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:53 schreef du_ke het volgende:

[..]

Speth?

Niet dus kaalhei?
Jij zou hem tegen kunnen komen.
pi_26567769
Dan toch GB?
pi_26567770
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:55 schreef Chewie het volgende:
GB
Krek.
pi_26567773
Harry Sack?

edit: niet dus
Allah Al Watan Al Malik
pi_26567777
Ja die moet ik inderdaad ooit nog wel keer tegen komen, denk ik.
pi_26567891
.
pi_26568249
Ja, hoi.,
  donderdag 28 april 2005 @ 13:23:15 #237
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_26568483
Idd deze discussie wil ik zeker niet op de man voeren. Daarvoor waardeer ik je teveel maar ik wil gewoon met open vizier strijden over het betreffende onderwerp.
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:37 schreef Mutant01 het volgende:
Tegenbron? Sorry ik noem dat geen bron, ik zie nergens staan dat kut-marokkaantjes terroristen zijn. Maar open mijn ogen zou ik zeggen.
Het is een suggestieve bron, http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GI1DCFHL (geef ik volmondig toe)
Maar om een beeldvorming te krijgen moet je eigenlijk haar hele topic reeks eens doorlezen.

Je hoeft niet bang te zijn dat ik mijn ogen dicht heb. Ik heb respect voor iedereen die zich ten dienste stelt van de maatschappij ongeacht geloof of huidskleur.
quote:
Dat is de grootste BS ever, in Nederland zullen vast wel een aantal religieuze lieden rondlopen die een afkeer hebben jegens de westerse samenleving. De kut-marokkaantjes hebben eerder een bepaalde afkeer jegens de maatschappij. Iets wat losstaat van het begrip "de westerse samenleving". Daarom zeg ik ook dat je de verschillende niveau's moet onderscheiden, iets waar rechts Nederland grote moeite mee heeft.
Westerse samenleving = maatschappij. Volgens mij is dit hetzelfde.
Maar je hebt wel gelijk en zijn verschillende gradaties in te onderscheiden.
quote:
Er zijn geen aanwijsbare radicale islamitische groeperingen die zich in de Nederlandse politiek bewegen, in tegenstelling tot extreem rechts.
AEL, is dat zuivere koffie ?!
quote:
Je kan zowiezo nauwelijks spreken van radicaal islamitische groeperingen in Nederland. Het zijn eerder allemaal bij-eengeraapte cellen, die geleid worden door lui uit het buitenland (en dus niet uit hun zelf in NL zijn ontstaan), wat ook weer een verschil is met extreem rechts.
Maakt dat iets uit, waar het onkruid vandaan komt. Er is een voedingsbodem waarop het kan groeien. Het allemaal bij-eengeraapte cellen idee is voorlopig nog een gebrek aan organisatie vermogen.
quote:
Kan je me een recent onderzoek geven? Ik zie onderzoeken uit 1998, notabene 7 jaar geleden.
Zal het wel opzoeken... en terug plaatsen in dit topic.
quote:
Dat verklaart juist de grote verschillen, de autochtone samenleving is veel verder geindividiualiseerd dan de allochtone! Groepsverbanden komen dan ook veel vaker voor bij allochtonen. Daarnaast is het credo "verdacht = waar rook is is vuur" achterhaald, en op z'n minst achterlijk (no offence). Ik studeer nu rechten en weet maar al te goed wat voor bullshit zo'n credo eigenlijk is.
Hier moet ik nog even over nadenken.
quote:
Ik zie geen verband tussen Marseille en Amsterdam, ik vind het wel knap dat jij een verband kan trekken eerlijk gezegd. Enige verband is een falend integratie beleid, dat door allerlei volkeren en religies heen gaat.
Als je nu zou spreken van een Europees falend integratie beleid, dan hebben we in 1 klap alle gaten gedicht.
quote:
Ik ben eerlijk gezegd wel erg benieuwd naar jouw visie m.b.t. dit. Volgens mij heb jij echt het gevoel dat er een bepaald soort "complot" wordt gesmeed door moslims tegen het westen ofzo.
Je trekt het te algemeen.
-- Ik heb geen problemen met moslims maar wel tegen extremistische moslims --
Maar serieus, een complot zie ik (nog) niet. Maar dat er onder grote groepen jongeren een tendens te bespeuren valt naar een steeds grotere afkeer naar de westerse samenleving is steeds duidelijker zichtbaar. Maar dit heeft ook zijn maatschappelijke redenen (De Europeese overheid/samenleving heeft de plank al lang genoeg mis geslagen).
Blijf het nog steeds frapant vinden waarom sommige culturen niet mengen en andere oosterse culturen juist weer wel prima mixen in de westerse samenleving.
Mijn stellingname is niet gepost om een geloofstroming zwart te maken, of om een deelverzameling allochtonen de schuld van alles en nogwat te geven. "Au contraire mon ami".
Wat me wel erg verbaasd, is als ik de verrekijker naar Amerika richt, er ook een geweldige toename is van geweld is te zien over de afgelopen 30-jaar en hier ligt niet een islamitische samenleving aan ten grondslag.
"Zijn we niet door de moderne media veel geweldadiger geworden.".
quote:
Dat soort mensen verklaar ik bij voorbaat al gek moet ik je bekennen. (no offence)
no offence taken.
  donderdag 28 april 2005 @ 13:30:17 #238
89730 Drugshond
pi_26568806
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:30 schreef Drugshond het volgende:
Voor ik het vergeet.
Extreem links is gevaarlijker dan Extreem rechts.
Dat is logisch, komt omdat links nooit voorrang verleent terwijl rechts dat toch echt heeft
pi_26569184
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:36 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Bela is er al een tijdje niet meer, Aryan8 is geen kloon van Sjun (hoewel ik dat ernstig betwijfel, maar het kan). Verder zijn er geen echte grote namen die in aanmerking komen m.b.t. het kloon-zijn.
Bela is er weer: De vara en haar subjectieve visie
Misschien is Aryan8 een kloon van Bela, vandaar dat Aryan8 niet als gebande is gemeld in MED.
Maar welke klonen had Sjun dan wel ?
En beide klonen vind ik inderdaad niet relklonen en zeker niet baggeraars, maar wel Sjunadepten.
Nathalitia heeft ook een ban.. en omdat MED niet Aaah aangeeft als klonist is er de vraag van wie is de kloon dan wel ..
pi_26569187
Maar ik heb heeeerlijke rode aarbeien .
pi_26569232
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:56 schreef Mutant01 het volgende:
Harry Sack?

Jij was toch kwijt? zag ik ergens... toch...
pi_26569504
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:49 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Soms.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 28 april 2005 @ 14:10:32 #244
89730 Drugshond
pi_26569723
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:37 schreef Mutant01 het volgende:
Verhaal.
quote:
Bron : http://news.telegraph.co.(...)05/02/27/wturk27.xml
Bewust een andere bron uit een naburig land aangehaald. Maar kenschetsend voor vergelijkbare situaties in ons eigen land.

'How many more women have to die before this society wakes up?'

Shortly before nine o'clock one Monday evening earlier this month, Hatin Sürücü left her five-year-old son asleep in their small apartment in the Tempelhof district of Berlin and made her way to a bus stop in the main Oberlandgarten Strasse.

Minutes later, a volley of pistol shots rang out but no one came to help Mrs Sürücü, 23, who was of Turkish origin. A bus driver discovered her body, with multiple wounds to the head and chest, about 40 minutes later and called the police.

Last week, Mrs Sürücü's three brothers, aged 18 to 25, who were arrested six days after the attack, were formally charged with the murder. They have pleaded not guilty and were remanded in custody.

Police are investigating whether Mrs Sürücü was the victim of a so-called "honour killing" after she made the decision to leave the cousin with whom she had been forced into an arranged marriage eight years earlier.

The police said that Mrs Sürücü had frequently complained of being threatened by her brothers.

If they are found guilty, Mrs Sürücü's murder will be the sixth "honour killing" within Berlin's 200,000-strong Muslim community in four months. Shocking as that is, the reactions of some Turkish immigrant children at a school whose main gates are yards from the scene of the shooting has caused even graver concern.

Asked by teachers what they thought of the murder, several 13-year-old pupils are said to have implied that they thought Mrs Sürücü had "earned" her death. "Well, she lived like a German, didn't she?" remarked one. Mrs Sürücü got married in Turkey at the age of 15 but returned with her son to her birthplace, Berlin, more than five years ago.

She broke with her family, refused to wear the Muslim headscarf and lived with her child in a hostel.

She had recently completed training as an electrical engineer and friends said that she simply "wanted to live her own life".

The murder has shocked politicians, police and community leaders, and prompted criticism that successive German governments have ignored ritual injustices within immigrant communities for decades. "How many more women have to die before this society wakes up?" asked Necla Kelek, the author of a controversial book on arranged marriages.

In an open letter last week, the headmaster of the school publicly denounced the attitude of his pupils. Other head teachers in Berlin, however, said that they were not surprised by the children's reaction.

"This type of thinking is latent in their minds," said the head of another predominantly Turkish immigrant school in the district, who asked not to be identified. Their remarks, he said, reminded him of the spontaneous "victory dances" which immigrant pupils at his school had staged after the September 11 attacks on New York and Washington.

The five Muslim women killed in recent months were murdered by their husbands or partners because they had "insulted" the family honour by wanting to end the relationship.

One woman was strangled; another drowned in a bath. In another case, a 21-year-old Turkish woman who was forcibly married to her cousin was stabbed to death on the street by her husband in front of their three-year-old daughter. Police records show that 45 "honour killings" have been committed within Germany's two million-plus Muslim community in the past eight years. Now that at least five have occurred in just four months in Berlin alone, the German authorities and local Turkish leaders are desperately trying to find out why.

Karl Mollenhauer, a Berlin police psychologist, blamed Islamic religious leaders for failing to address the problem. Last week, he also suggested that the German authorities were at fault for failing to intervene in case they were branded racist.

"We have silently allowed a parallel society to develop because of fears that we would sow hatred by talking openly about its injustices. The women have paid the price for this," he said. Serap Cileli, a German-born Turkish woman who finds homes for women threatened by "honour murders", said: "If I criticise the Islamic community over these problems, I find that the Germans criticise me for being anti-foreigner. At the same time, many Turks say I am fouling my own nest.

"I am sad to say that we have a Turkish problem in Germany. Official claims that the majority of Turks are well integrated here are pure eyewash."
Hier kan ik me als westerling helemaal geen beeldvorming bij vormen. Hoe hard ik het ook probeer.
Ze is vermoord omdat ze zich meer duitse voelde dan een (zuivere) islamtische moslima.
Wat ik hiermee wil zeggen is de niet altijd aanwezige verankering tussen de islamitische cultuur en de westerse samenleving (wat ik wel als een groot gevaar zie).
  donderdag 28 april 2005 @ 14:28:55 #245
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_26570140
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:54 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben helemaal niet rechts
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 28 april 2005 @ 14:30:20 #246
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_26570168
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:55 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Hij heeft een dubbele naam, dat wel.
Een voor- en een achternaam.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 28 april 2005 @ 14:39:50 #247
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_26570408
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:49 schreef kLowJow het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 8 april 2005 12:01 schreef Sidekick het volgende:
Zou dit KlowJow #2 worden?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  donderdag 28 april 2005 @ 14:40:35 #248
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_26570426
"Meneer Roodbol, Sidekick is aan het lekken. Ban hem!"
  donderdag 28 april 2005 @ 14:44:53 #249
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_26570530
Ja waar is KlowJow eigenlijk heen?
pi_26570629
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:48 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Bela is er weer: De vara en haar subjectieve visie
Misschien is Aryan8 een kloon van Bela, vandaar dat Aryan8 niet als gebande is gemeld in MED.
Maar welke klonen had Sjun dan wel ?
volgens mij is opa ook een kloon van sjun

het is in ieder geval heel rustig in pol
  donderdag 28 april 2005 @ 14:55:21 #251
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_26570797
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:48 schreef schatje het volgende:

Grijp die kans aan om een topic te openen over een politiek onderwerp waar je nu wel een goede inhoudelijk discussie kan verwachten.
  donderdag 28 april 2005 @ 14:56:34 #252
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_26570835
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:55 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Grijp die kans aan om een topic te openen over een politiek onderwerp waar je nu wel een goede inhoudelijk discussie kan verwachten.
Hallo het is nog steeds Fok! hoor
pi_26570910
Het beleid was toch om zoveel mogelijk inhoudelijke discussies tegen te gaan
  donderdag 28 april 2005 @ 15:01:15 #254
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_26570942
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:48 schreef schatje het volgende:
POL was ook in de tijd dat sjun, lucida en AaahIkwordgek nog niet gebanned waren al een stuk rustiger dan voorheen.

Een paar topics zijn nog wel de moeite waard, maar een hoop users hier zijn karikaturen van zichzelf geworden en derhalve niet meer de moeite waard om op te reageren.
pi_26571012
Een grote overwinning in de strijd tegen het internationale terrorisme!
quote:
In 2001 Hemant Lakhani, an Indian-born British businessman living in Hendon, north London, went to Dubai to look for financial backing for a £130m deal on an Indian oil-refinery project.

While he was there, a contact encouraged him to speak to a rich Saudi friend who could help.

The friend was Mohammed Habib Rehman, also known as Air Haji, an undercover US Government informant.

Mr Rehman told Lakhani he represented a rebel Somali liberation group and was interested in arms - in particular shoulder-fired missiles.

[...]
He had previously made one arms deal, which was the legal sale of 11 armoured personnel carriers to the government of Angola.
Goed, dat is dus duidelijk: Een Britse wapenhandelaar wordt door de Amerikaanse geheime dienst benaderd onder valse voorwendselen.
quote:
To make the deal for Mr Rehman, Lakhani received help from a man called Sergi in the Ukraine. Lakhani has claimed Sergi was working for Russian intelligence.

Sergi said he could supply Lakhani with Russian-made shoulder-fired missiles, called Igla.

[..]

Despite the risks, the plans eventually took shape, and in July 2003 Lakhani and Mr Rehman travelled to Russia, under the watch of intelligence agents, to meet with the suppliers and inspect the missile.

But unknown to Lakhani, the missile had been replaced with a replica model.
Dus, de handel werd dus in de gaten gehouden door geheime diensten en het vermoeden dat Sergi ook een spelletje speelde, wordt erg hard gemaakt door het vervangen van een echte raket door een replica.

Kortom, een man wordt benaderd door Amerika om van Rusland een fop-raket te kopen.

Een overwinning zeg ik je!

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/4491317.stm
  donderdag 28 april 2005 @ 15:25:49 #256
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26571639
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:53 schreef du_ke het volgende:
Ik snap sjun en lucida ook niet zo goed. Ok ze hebben een ban en zijn het daar niet mee eens, kan gebeuren maar ga dan mailen ofzo. Je weet dat je met klonen het alleen maar lastiger maakt voor jezelf .

Maar ach het zal wel weer de strijd tegen de sociaal-democratische windmolens zijn .
En dat maakt het koningsdrama juist zo lachwekkend. Alle stokpaardjes worden weer ingezet
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_26571681
Ik heb er geen mening over.
  donderdag 28 april 2005 @ 15:27:54 #258
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26571699
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:56 schreef Mutant01 het volgende:
Harry Sack?

pi_26571857
quote:
Sawt al-Jihad of de Stem van de Heilige Oorlog, het online-tijdschrift van Al-Qaida in Saudi-Arabië, is woensdag voor het eerst sinds maanden weer verschenen met de postume publicatie van een artikel van de hand van Saud Homood Obaid al-Otaibi, een extremist die 3 april in een vuurgevecht met Saudische veiligheidstroepen werd gedood.

Het tijdschrift schrijft dat de herverschijning een van de laatste orders van Al-Otaibi was. In het artikel refereert Al-Otaibi aan de strijd in Irak en vraagt hij de moslims op het Arabische schiereiland waarom zij geen gehoor geven aan de oproep tot het doden van ,,de vijanden van Allah, de kruisvaarders en de afvalligen". Het journaal kondigt aan in de volgende uitgave een biografie te zullen publiceren van Kareem Altohami al-Mojati, een Marokkaans Al-Qaida-lid dat evenals Al-Otaibi bij de gevechten in de stad Rass werd gedood.
http://www.nieuws.nl/bericht/5/57557
Ik dacht al, mijn mailbox was al zo leeg.
  donderdag 28 april 2005 @ 15:34:08 #260
89730 Drugshond
pi_26571912
quote:
I am here for the sole purpose of your death
walking slow breathing heavy
you can see death sweat.

I am here for the sole purpose of death
look into my eyes and see the revelation of your demise
feel the pain that stares at the centre of your heart
reflections of my soul
reflections of the dark
, .

.
  donderdag 28 april 2005 @ 15:39:27 #262
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26572007
Looking for love in all the wrong places.
Looking for love in too many faces.
searching their eyes, looking for traces
of what I'm dreaming of.
  donderdag 28 april 2005 @ 15:44:55 #263
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26572149
Hee, leuk. De SP looft een 4,0 megapixel camera uit voor degene die de creatiefste foto opstuurt van jouw reden waarom jij NEE zou stemmen tegen de eu-grondwet.

http://www.sp.nl/nieuws/actie/grondwet/foto.php
pi_26572245
quote:
Op donderdag 28 april 2005 15:44 schreef Harry_Sack het volgende:
Hee, leuk. De SP looft een 4,0 megapixel camera uit voor degene die de creatiefste foto opstuurt van jouw reden waarom jij NEE zou stemmen tegen de eu-grondwet.

http://www.sp.nl/nieuws/actie/grondwet/foto.php
Waarom al die plaatjes erbij staan van nucleaire explosies is me wel een raadsel.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  donderdag 28 april 2005 @ 15:49:49 #265
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26572278
quote:
Op donderdag 28 april 2005 15:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Waarom al die plaatjes erbij staan van nucleaire explosies is me wel een raadsel.
Ja, dat weet ik toch ook niet man. Je mag in elk geval gewoon meedoen als het je wat lijkt
pi_26572332
quote:
Op donderdag 28 april 2005 15:49 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik toch ook niet man. Je mag in elk geval gewoon meedoen als het je wat lijkt
Ik ben sowieso voor de eenwoording van Europa, en vind de huidige grondwet niet ver genoeg gaan om eerlijk te zijn. Ik kan echter wel een camera gebruiken.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  donderdag 28 april 2005 @ 15:54:28 #267
89730 Drugshond
  donderdag 28 april 2005 @ 15:56:12 #268
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_26572443
quote:
Op donderdag 28 april 2005 15:34 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 28 april 2005 @ 15:57:04 #269
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_26572469
Toch stem ik voor de grondwet.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_26572495
quote:
Op donderdag 28 april 2005 15:57 schreef George-Butters het volgende:
Toch stem ik voor de grondwet.
pi_26572662
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:39 schreef Sidekick het volgende:

[..]

[..]
quote:
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:44 schreef Silmarwen het volgende:
Ja waar is KlowJow eigenlijk heen?
Hij houdt zich op de vlakte.
  donderdag 28 april 2005 @ 16:05:56 #272
89730 Drugshond
pi_26572782
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:05 schreef Drugshond het volgende:
Toch zitten er mooie exemplaren tussen... hilarisch gewoon
[afbeelding]
Het blijft toch opvallend dat voor- en tegenstanders allesbehalve de grondwet gebruiken om hun standpunt kracht bij te zetten.
pi_26572792
Ik twijfel minder dan ooit aan de betekenis van de letter P in SP.
pi_26572832
En wat heeft dit in godsnaam met de EU te maken?!

Allah Al Watan Al Malik
pi_26572878
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik twijfel minder dan ooit aan de betekenis van de letter P in SP.
Maakt mij deelgenoot van uw geheimen!
pi_26572931
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:12 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Maakt mij deelgenoot van uw geheimen!
Populisme!

Pejoratief zou ook nog kunnen.
pi_26573012
Herstel, populisten.
pi_26573079
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:10 schreef Mutant01 het volgende:
En wat heeft dit in godsnaam met de EU te maken?!

[afbeelding]
Dat is de personificering van bestuurkundig Europa.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_26573110
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:14 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Populisme!

Pejoratief zou ook nog kunnen.
Pejoratief! Schitterend! Ik zal het nog vaak gebruiken... bedankt.
pi_26573141
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:21 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Pejoratief! Schitterend! Ik zal het nog vaak gebruiken... bedankt.
Toch wel met betrekking op de SP, hmmm?
pi_26573154
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Herstel, populisten.
Paupers zijn het !
pi_26573192
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:23 schreef Chewie het volgende:

[..]

Paupers zijn het !
Projecten van een miljard zijn pauper, o aardige VVD'er.
pi_26573303
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:22 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Toch wel met betrekking op de SP, hmmm?
De mogelijkheden zijn legio mijn beste... van links naar rechts, overdwars richting de helderste ster in het noorden, na de tweede ster rechtsaf en daarna alsmaar rechtdoor tot het ochtend wordt.

Als Je Begrijpt Wat Ik Bedoel.
pi_26573343
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:28 schreef kLowJow het volgende:

[..]

De mogelijkheden zijn legio mijn beste... van links naar rechts, overdwars richting de helderste ster in het noorden, na de tweede ster rechtsaf en daarna alsmaar rechtdoor tot het ochtend wordt.

Als Je Begrijpt Wat Ik Bedoel.
Als je maar uit handen blijft van The Man.
pi_26573539
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:24 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Projecten van een miljard zijn pauper, o aardige VVD'er.
Don't get me started

Dat aardige imago begint me aardig de keel uit te hangen.
pi_26573559
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:30 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Als je maar uit handen blijft van The Man.
Ken jij Priscilla?
pi_26573661
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:39 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ken jij Priscilla?
Klerestreek!
pi_26573820
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:38 schreef Chewie het volgende:

[..]

Don't get me started

Dat aardige imago begint me aardig de keel uit te hangen.
Dare to fight me, yeh liberal nice person!!!!!!!!

Come on!!!
pi_26574021
pi_26574086
Sorry als dit weer een plaatjestopic zou worden, maar deze is toch wel mooi gemaakt:

http://www.sp.nl/nieuws/actie/grondwet/img/gw_54.jpg
pi_26574118
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Dare to fight me, yeh liberal nice person!!!!!!!!

Come on!!!

Bring it on!
pi_26574150
Dit is wel een lekkere "liberal"
pi_26574238
quote:
Op donderdag 28 april 2005 17:01 schreef Chewie het volgende:

[..]

[afbeelding]

Bring it on!
Tssss, ik gooi gewoon wat lege fusten en flessen naar je toe.
pi_26574308
quote:
Op donderdag 28 april 2005 17:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Tssss, ik gooi gewoon wat lege fusten en flessen naar je toe.
Iets zegt me dat liberalen die ook hebben.
pi_26574322
pi_26574599

Duidelijk vanuit Amerikaans perspectief....
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  donderdag 28 april 2005 @ 17:21:17 #298
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26574640
En toch stem ik dan maar weer tegen. Al was het maar uit respect voor Ronald Plasterk
pi_26574719
quote:
Op donderdag 28 april 2005 17:21 schreef Harry_Sack het volgende:
Al was het maar uit respect voor Ronald Plasterk
Een dr. die niet kan schrijven, is een grote nul.
pi_26574746
Bijna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')