Grijp die kans aan om een topic te openen over een politiek onderwerp waar je nu wel een goede inhoudelijk discussie kan verwachten.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:48 schreef schatje het volgende:
het is in ieder geval heel rustig in pol
Hallo het is nog steeds Fok! hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 14:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Grijp die kans aan om een topic te openen over een politiek onderwerp waar je nu wel een goede inhoudelijk discussie kan verwachten.
POL was ook in de tijd dat sjun, lucida en AaahIkwordgek nog niet gebanned waren al een stuk rustiger dan voorheen.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:48 schreef schatje het volgende:
het is in ieder geval heel rustig in pol
Goed, dat is dus duidelijk: Een Britse wapenhandelaar wordt door de Amerikaanse geheime dienst benaderd onder valse voorwendselen.quote:In 2001 Hemant Lakhani, an Indian-born British businessman living in Hendon, north London, went to Dubai to look for financial backing for a £130m deal on an Indian oil-refinery project.
While he was there, a contact encouraged him to speak to a rich Saudi friend who could help.
The friend was Mohammed Habib Rehman, also known as Air Haji, an undercover US Government informant.
Mr Rehman told Lakhani he represented a rebel Somali liberation group and was interested in arms - in particular shoulder-fired missiles.
[...]
He had previously made one arms deal, which was the legal sale of 11 armoured personnel carriers to the government of Angola.
Dus, de handel werd dus in de gaten gehouden door geheime diensten en het vermoeden dat Sergi ook een spelletje speelde, wordt erg hard gemaakt door het vervangen van een echte raket door een replica.quote:To make the deal for Mr Rehman, Lakhani received help from a man called Sergi in the Ukraine. Lakhani has claimed Sergi was working for Russian intelligence.
Sergi said he could supply Lakhani with Russian-made shoulder-fired missiles, called Igla.
[..]
Despite the risks, the plans eventually took shape, and in July 2003 Lakhani and Mr Rehman travelled to Russia, under the watch of intelligence agents, to meet with the suppliers and inspect the missile.
But unknown to Lakhani, the missile had been replaced with a replica model.
En dat maakt het koningsdrama juist zo lachwekkend. Alle stokpaardjes worden weer ingezetquote:Op donderdag 28 april 2005 12:53 schreef du_ke het volgende:
Ik snap sjun en lucida ook niet zo goed. Ok ze hebben een ban en zijn het daar niet mee eens, kan gebeuren maar ga dan mailen ofzo. Je weet dat je met klonen het alleen maar lastiger maakt voor jezelf.
Maar ach het zal wel weer de strijd tegen de sociaal-democratische windmolens zijn.
quote:
http://www.nieuws.nl/bericht/5/57557quote:Sawt al-Jihad of de Stem van de Heilige Oorlog, het online-tijdschrift van Al-Qaida in Saudi-Arabië, is woensdag voor het eerst sinds maanden weer verschenen met de postume publicatie van een artikel van de hand van Saud Homood Obaid al-Otaibi, een extremist die 3 april in een vuurgevecht met Saudische veiligheidstroepen werd gedood.
Het tijdschrift schrijft dat de herverschijning een van de laatste orders van Al-Otaibi was. In het artikel refereert Al-Otaibi aan de strijd in Irak en vraagt hij de moslims op het Arabische schiereiland waarom zij geen gehoor geven aan de oproep tot het doden van ,,de vijanden van Allah, de kruisvaarders en de afvalligen". Het journaal kondigt aan in de volgende uitgave een biografie te zullen publiceren van Kareem Altohami al-Mojati, een Marokkaans Al-Qaida-lid dat evenals Al-Otaibi bij de gevechten in de stad Rass werd gedood.
,quote:I am here for the sole purpose of your death
walking slow breathing heavy
you can see death sweat.
I am here for the sole purpose of death
look into my eyes and see the revelation of your demise
feel the pain that stares at the centre of your heart
reflections of my soul
reflections of the dark
Waarom al die plaatjes erbij staan van nucleaire explosies is me wel een raadsel.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:44 schreef Harry_Sack het volgende:
Hee, leuk. De SP looft een 4,0 megapixel camera uit voor degene die de creatiefste foto opstuurt van jouw reden waarom jij NEE zou stemmen tegen de eu-grondwet.
http://www.sp.nl/nieuws/actie/grondwet/foto.php
Ja, dat weet ik toch ook niet man. Je mag in elk geval gewoon meedoen als het je wat lijktquote:Op donderdag 28 april 2005 15:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Waarom al die plaatjes erbij staan van nucleaire explosies is me wel een raadsel.
Ik ben sowieso voor de eenwoording van Europa, en vind de huidige grondwet niet ver genoeg gaan om eerlijk te zijn. Ik kan echter wel een camera gebruiken.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:49 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik toch ook niet man. Je mag in elk geval gewoon meedoen als het je wat lijkt
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:57 schreef George-Butters het volgende:
Toch stem ik voor de grondwet.
quote:
quote:Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.
Hij houdt zich op de vlakte.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:44 schreef Silmarwen het volgende:
Ja waar is KlowJow eigenlijk heen?
Het blijft toch opvallend dat voor- en tegenstanders allesbehalve de grondwet gebruiken om hun standpunt kracht bij te zetten.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:05 schreef Drugshond het volgende:
Toch zitten er mooie exemplaren tussen... hilarisch gewoon
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |