abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 april 2005 @ 14:27:29 #1
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26544912
Ik lees hier soms dat mensen een log of dagboek van hun partner checken omdat ze degene niet vertrouwen. Vaak vinden ze dan ook niet al te leuke dingen. Wie heeft ooit lopen neuzen omdat ie zijn partner niet vertrouwde maar vond niks! Hoe voel je je nu daardoor?

Please press the issue
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  woensdag 27 april 2005 @ 14:28:10 #2
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
  woensdag 27 april 2005 @ 14:31:30 #3
55086 Phenomenom
Met spelvout :{
pi_26545025
Nou wel andersom. Ze heeft al een aantal maal in mijn telefoon zitten wroeten. En me broekzakken etc...
pi_26545095
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:31 schreef Phenomenom het volgende:
Nou wel andersom. Ze heeft al een aantal maal in mijn telefoon zitten wroeten. En me broekzakken etc...
In het begin deed ze dat, totdat ik zei dat ik dat niet cool vond.
pi_26545126
quote:
heeft ze in je zak liggen wroeten,

klinkt niet gek
  woensdag 27 april 2005 @ 14:35:30 #6
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26545137
tvp
  woensdag 27 april 2005 @ 14:35:40 #7
55086 Phenomenom
pi_26545140
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jah dat heb ik haar de eerste keer ook gezegt, maar de volgende keer vond ze sms-jes die niet echt voor haar waren. En dat is blijkbaar een vrijbrief om het te blijven doen.....
  woensdag 27 april 2005 @ 14:36:59 #8
15675 nossio
overtuigd satanist
pi_26545179
keyloggers zijn ok
[<knip Censuur op Fok!>]
pi_26545186
Ik heb dat in het verleden wel eens gedaan. En wel na een onfris verhaal waarin mijn vertrouwen geschonden werd en mijn intuïtie me zei dat dat verhaal an sich ook niet klopte. Uiteindelijk bleek dat het verhaal inderdaad niet klopte en mijn gevoel wel.

Ik wil wel duidelijk stellen dat ik van mening ben dat je privacy behoort te respecteren en dat doe ik absoluut. Mits mijn vertrouwen niet beschaamd wordt. Dan voel ik wel de behoefte om te laten merken: "Wie denk je nou eigenlijk wie je voor je hebt om mij in de zeik te kunnen nemen" en wil ik laten weten dat ik die persoon wel doorzie op zo'n moment. Ik wil me niet laten piepelen en laat dan ook weten dat ik verre van achterlijk ben. Maar als de relatie gezond en op basis en van respect is, is dat hele privacyding geen issue, dan respecteer je die vanzelfsprekend. Zoals het hoort imho.
Through twilight, darkness and moonrise
My scarlet tears will run
As stolen blood and whispered love
Of fantasies undone
  woensdag 27 april 2005 @ 14:37:22 #10
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26545187
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:28 schreef Ruis het volgende:
TS begint.
Nope nooit gedaan. Nooit de behoefte gehad. Nu zijn er ook niet veel dingen die ik zou kunnen checken.
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_26545190
Mailbox en MSN-gesprekken die hij open had laten staan, postgeschiedenis op Fok Meer niet eigenlijk. Ook niet omdat ik hem niet vertrouw of zo, maar ik ga uit interesse soms wel eens kijken waar hij liever niet heeft dat ik kijk En ja, schending van privacy is slecht en zo, ik weet het Het is nou ook weer niet zo dat ik stalk.
  woensdag 27 april 2005 @ 14:39:57 #12
55086 Phenomenom
pi_26545267
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:37 schreef Black_Tulip het volgende:
Mailbox en MSN-gesprekken die hij open had laten staan, postgeschiedenis op Fok Meer niet eigenlijk. Ook niet omdat ik hem niet vertrouw of zo, maar ik ga uit interesse soms wel eens kijken waar hij liever niet heeft dat ik kijk En ja, schending van privacy is slecht en zo, ik weet het Het is nou ook weer niet zo dat ik stalk.
Jah het ligt er maar net aan, welke draai je eraan geeft.
  woensdag 27 april 2005 @ 14:41:02 #13
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26545299
quote:
Mja de engelsen zeggen wel eens: If I could be a fly on the wall... om aan te geven dat het best vaak voorkomt. Wees ergens blij dat je niks spannends vond. Nu keur ik het niet goed nee.
  Moderator woensdag 27 april 2005 @ 14:41:09 #14
5428 crew  miss_sly
pi_26545301
quote:
Voor de broekzakken is: 'even kijken of er niets in zit voor ik het in de was gooi' nog wel een goed excuus

tevens tvp
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 27 april 2005 @ 14:42:09 #15
84309 pooier
bling bling
pi_26545322
Voor je partner heb je toch geen geheimen?
ook al checkt ze mijn onderbroek op remsporen... moet zij weten
copyright 2006
  woensdag 27 april 2005 @ 14:44:12 #16
55086 Phenomenom
pi_26545380
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:42 schreef pooier het volgende:
Mjaaah dat verschilt neem ik aan, maar ook al heb je geen geheimen, dan heeft ze toch niet het recht om door al je spullen te gaan?
  woensdag 27 april 2005 @ 14:47:36 #17
111150 -Redhead-
SixSixSix!!!
pi_26545466
quote:
Lijkt mij ook dat je voor je partner geen geheimen hebt. Ik ben zelf erg voor openheid enzo ook. Maar soms kan iemand behoefte hebben aan wat privacy. Wanneer iemand hem iets in vertrouwen vertelt en hem vraagt dat voor zich te houden. Daar heb ik geen problemen mee, mits het informatie is die niks met mij te maken heeft. En dan bedoel ik niet een persoonlijke mening, maar informatie die mogelijk negatieve gevolgen kan hebben en voorkomen kan worden als iemand bijtijds geïnformeerd wordt.
Through twilight, darkness and moonrise
My scarlet tears will run
As stolen blood and whispered love
Of fantasies undone
pi_26545475
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:41 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Mja de engelsen zeggen wel eens: If I could be a fly on the wall... om aan te geven dat het best vaak voorkomt. Wees ergens blij dat je niks spannends vond. Nu keur ik het niet goed nee.
Ik was niet op zoek. Ik heb ook geen moment verwacht iets aan te zullen treffen wat me zou schokken.

Als hij de kamer uitloopt en hij laat MSN open staan, gesprekken incluis, en ik ga achter de computer, ga ik niet heel angstvallig die gesprekken minimaliseren met de gedachte dat het allemaal verboden terrein is en zo. Als hij niet wil dat ik die dingen zie, kan hij toch ook wel die boxjes sluiten? Als ik aan het 'spieken' ben, maak ik er ook geen geheim van of zo: het is vaak zat gebeurd dat hij weer binnenliep en lachend zei 'ben je nou mijn gesprekken aan het lezen?' of iets dergelijks. Hoogstens voel ik me ondeugend omdat ik weet dat het eigenlijk niet zo hoort, dat hij het niet op prijs stelt en dat ik het ook niet op prijs stel als hij het bij mij doet, maar zo'n schande is het nou ook weer niet. Dat ik er zo over denk, weet hij ook.
  woensdag 27 april 2005 @ 14:48:09 #19
82456 teig
oh my gow
pi_26545485
ik heb wel eens wat gescheiedenis op msn eleen en wat logs op irc...

maar heel stom, want soms lees je dingen die je gewoon niet wilt weten. En wat kan je ermee? helemaal niks, ik ga natuurlijk niet zeggen dat ik izijn irc logs gelezen heb...
pi_26545511
Uhmm, tja, mijn vriendin en ik hebben wachtwoorden uitgewisseld. Dus dan is er niet zo veel geheimen zoeken meer aan he....dus geen problemen mee. Valt ook niks te vinden beiderzijds
1. En zet die zuiger op je fontanelletje!
  woensdag 27 april 2005 @ 14:53:05 #21
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26545606
quote:
En de gedachte dat ze je controleert en dus blijkbaar niet vertrouwd zou je geen moeite mee hebben?
pi_26545622
Nee. Dat vind ik echt not done!
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 27 april 2005 @ 14:55:23 #23
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_26545665
mijn partner heeft geen privacy..dat verdiendt ze niet
.

.

.

.

Ok, grapje. Iedereen verdiend een beetje privacy, iedereen heeft zijn/haar eigen leven en heeft er recht op, ook al is zij/hij je partner. Indien je haar/hem niet vertrouwt dan moet je het zeggen of vragen en niet stiekum gaan lopen doen. Geen tijdverspil
zo goed..?
pi_26546328
Mwah, ik ben er zelf nooit zo moeilijk mee. Mijn vriend mag alles van me weten, ik heb voor hem gekozen, wil mijn leven met hem delen, en dan ook mijn héle leven. Hij heeft dan ook al mijn wachtwoorden, mag overal in lezen als hij dat noodzakelijk vindt. De eerste keer dat hij het deed, heeft hij het direct opgebiecht. Hij voelde zich zo vreselijk! Tja, hij was ook mailtjes van exen en dergelijken tegengekomen, en dat was niet wat hij had willen lezen. Ik moest er vooral om lachen. Ik weet dat hij die berichten niet gelezen heeft omdat hij last had van het groene monstertje, maar omdat hij nieuwsgierig was en er zo ontzettend veel dingen waren die hij nog niet wist van mij, die hij wel graag wilde weten...

Ik heb ook zijn wachtwoorden, kan zo zijn mailboxen in, en daar heeft hij geen problemen mee. Ik gebruik ze vooral om te lezen of hij mijn mailtjes al gelezen heeft. Het interesseert me niet wat hij verder mailt. Wat ik niet kan hebben, is dat hij loopt te smsen als ik bij hem ben. Als ik dan -uit nieuwsgierigheid- vraag naar wie hij smst, dan gaat hij geheimzinnig doen. En dat kan ik niet hebben.
pi_26546571
quote:
Op woensdag 27 april 2005 15:59 schreef innovative het volgende:
Tja, hij was ook mailtjes van exen en dergelijken tegengekomen, en dat was niet wat hij had willen lezen. Ik moest er vooral om lachen. Ik
daar zou ik echt niet mee kunnen lachen. Dat vind ik de grootste rotstreek die mijn partner zou kunnen doen, in mijn mailbox zitten en mails van exen lezen ( wie doet dat nu )

ik heb het paswoord van mijn vriend niet, en hij het mijne niet. En dat vind ik maar schitterend ook. De vrienden van mijn partner hebben ook het recht om iets in vertrouwen tegen mijn partner te zeggen, zonder dat ik die mails kan lezen.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_26548024
Van mij mag mijn vriend mijn mails lezen hoor, ik heb niets voor hem te verbergen. Wij hebben elkaars wachtwoord etc alleen doen er beiden niks mee. Ik vind het verder prima als hij achter mijn computer gaat zitten, mijn mail bekijkt enzo. Doe ik ook bij hem en helemaal niet omdat ik hem niet vertrouw, maar gewoon uit nieuwsgierigheid over wat hij allemaal op zijn computer heeft staan.
pi_26548392
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:35 schreef Alicey het volgende:
tvp
Als zelfs een moderator het doet, zucht
pi_26548515
Nou, ik vind het echt niet okee.
Ik heb heus geen duistere geheimen ofzo, maar als hij ongevraagd mijn mails gaat lezen of chatlogs kan ik dat echt niet accepteren. Daarvoor zou hij mijn account moeten hacken. Dat gaat echt te ver.
Ik zou dat bij hem ook NOOIT doen. Ik verwacht dan ook dat hij van mijn mailaccounts afblijft.
Als ik erachter zou komen dat hij me had gehackt zou ik er serieus over denken om het uit te maken...
pi_26548590
Doe ik nooit. Ik zou het niet erg vinden als mijn vriend in mijn telefoon zou kijken of mijn sms of e-mail zou lezen, ik heb toch niks te verbergen.
  woensdag 27 april 2005 @ 17:40:43 #30
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_26548682
Nee, nooit gedaan. Als iets me dwars zit of als ik me ergens zorgen over maak bespreek ik het direct met mijn vriendje, ik ga niet zijn dingen door zitten spitten of zo.

Ook binnen een relatie heb je mijns inziens recht op privacy: hij zal misschien best wel eens iets over mij bespreken met een vriend, die mogelijkheid moet er zijn. Ik vertrouw hem en zijn sms-jes, brieven, e-mails en chatlogs etc. zijn prive voor hem.

Als het een eikel zou blijken te zijn die tegen me liegt, dan is ie dat toch wel: of ik hem nu check of niet. Maar goed, ik ga dus uit van het tegendeel
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 27 april 2005 @ 17:59:28 #31
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26549030
Allemaal nette mensen hier

Toch moeten er ook luitjes zijn die wel stiekem logs of dagboeken checken en niks vinden alhoewel ze dat wel dachten aan te treffen.
  woensdag 27 april 2005 @ 18:04:12 #32
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_26549122
quote:
Op woensdag 27 april 2005 17:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Nou, ik vind het echt niet okee.
Ik heb heus geen duistere geheimen ofzo, maar als hij ongevraagd mijn mails gaat lezen of chatlogs kan ik dat echt niet accepteren. Daarvoor zou hij mijn account moeten hacken. Dat gaat echt te ver.
Ik zou dat bij hem ook NOOIT doen. Ik verwacht dan ook dat hij van mijn mailaccounts afblijft.
Als ik erachter zou komen dat hij me had gehackt zou ik er serieus over denken om het uit te maken...
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_26549152
Ik ben zo'n sneue kutnerd dat ik altijd mijn computer meeneem naar m'n vriendinnen, al is het maar voor een paar dagen.

Ben er achteraf regelmatig achtergekomen dat m'n complete msnlogs e.d. doorgenomen waren.
2 weken geleden kwam ik er zelfs achter dat m'n neukertje van toen zelfs m'n gehele fotoarchief van 6 jaar gekopieerd had naar haar laptop .

Zelf lees ik ook wel eens een logje, maar echt wroeten ga ik niet...
Als ik het vermoeden heb dat er iets niet klopt, manipuleer ik gewoon dusdanig dat ze zichzelf wel verluld .
I was an atheist until I realized I was God
pi_26549187
quote:
Op woensdag 27 april 2005 17:26 schreef djmurcielago het volgende:

[..]

Als zelfs een moderator het doet, zucht
een moderator staat niet gelijk aan god ofzo hoor
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_26549292
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:05 schreef kastanova het volgende:
manipuleer ik
Manipuleren is okay.

Paranoide kutwijven zijn minder. Zeker als ze gestoord zijn.
Kus mijn kloten. Mijn bijballen incluis.
  woensdag 27 april 2005 @ 18:13:52 #36
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26549334
nee nooit. dat is haar leven.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26549356
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tegenwoordig doet ze het stiekem..
pi_26549424
Ik kijk trouwens niet, vind niet dat het mijn zaken zijn, het interesseert me vrij weinig en zonder vertrouwen heb ik er geen relatie mee. Lijkt me logisch.

En dan nog, wat niet weet, wat niet deert.

Kom ik ergens achter, dan geldt: Wat jij mag, mag ik ook. .
  woensdag 27 april 2005 @ 18:20:39 #39
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26549475
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:18 schreef Sambijbal het volgende:
Ik kijk trouwens niet, vind niet dat het mijn zaken zijn, het interesseert me vrij weinig en zonder vertrouwen heb ik er geen relatie mee. Lijkt me logisch.

En dan nog, wat niet weet, wat niet deert.

Kom ik ergens achter, dan geldt: Wat jij mag, mag ik ook. .
'wat jij nu al doet, doe ik ook'
  woensdag 27 april 2005 @ 18:22:49 #40
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26549515
In een van mijn relaties was het vertrouwen wederzijds ver te zoeken. Bij mij met reden, bij hem projectie .
Zakken doorzoeken op bewijzen van leugens werd bijna compulsief .

Nee, dat was geen gezonde relatie .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_26549558
quote:
Op woensdag 27 april 2005 17:59 schreef livEliveD het volgende:
Allemaal nette mensen hier
Ik dacht dat je mij niet zo net vond
pi_26549587
quote:
Op woensdag 27 april 2005 17:06 schreef Marije het volgende:
Van mij mag mijn vriend mijn mails lezen hoor, ik heb niets voor hem te verbergen. Wij hebben elkaars wachtwoord etc alleen doen er beiden niks mee. Ik vind het verder prima als hij achter mijn computer gaat zitten, mijn mail bekijkt enzo. Doe ik ook bij hem en helemaal niet omdat ik hem niet vertrouw, maar gewoon uit nieuwsgierigheid over wat hij allemaal op zijn computer heeft staan.
Ik vind het prima dat m'n vriend achter m'n pc gaat zitten, maar ik ga er dan wel vanuit dat m'n mail niet doorgespit wordt. Ik zou er niet aan durven denken om dat bij hem te doen. Als ik ergens nieuwsgierig naar ben, dan vraag ik ernaar.

Ook in een relatie zijn er dingen die je voor jezelf wilt houden, zonder dat er sprake is van een duister geheim. Het belangrijkste van mezelf vind ik dat ik een individu ben, onafhankelijk van 'de ander', en pas in die hoedanigheid kan ik een volwaardige relatie aangaan. Dat is niet altijd makkelijk, maar wel belangrijk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_26549730
quote:
Op woensdag 27 april 2005 16:08 schreef petitlapin het volgende:

[..]

daar zou ik echt niet mee kunnen lachen. Dat vind ik de grootste rotstreek die mijn partner zou kunnen doen, in mijn mailbox zitten en mails van exen lezen ( wie doet dat nu )

ik heb het paswoord van mijn vriend niet, en hij het mijne niet. En dat vind ik maar schitterend ook. De vrienden van mijn partner hebben ook het recht om iets in vertrouwen tegen mijn partner te zeggen, zonder dat ik die mails kan lezen.
Mwah, hij heeft voornamelijk mails over het verleden gelezen, om te beginnen. Daarnaast heb ik hem dat wachtwoord destijds gegeven omdat ik lange tijd op reis zou gaan, niet wist hoe vaak ik mijn email kon bekijken en het me toch wel handig leek dat er iemand was die in de gaten kon houden dat mijn mailbox niet over liep. Hij heeft toen zelf direct gezegd dat hij zichzelf niet vertrouwde, dat hij bang was om mijn mails te lezen. Nou, ik vond het prima. Ten eerste had ik slechts mails van één ex, ééntje die ik absoluut niet mag, daarnaast, zoals gezegd, ik deel mijn leven met hem, en dus mijn héle leven.

Dingen die zó belangrijk en vertrouwelijk zijn van vrienden vind ik uberhaupt geen dingen die over de mail gaan, de rest is meer uitnodigingen en mailtjes als "hé, hoe is het" en that's all... Daar ga ik me niet druk om maken...
pi_26549791
quote:
Ja dat ken ik wel een beetje , zo ben ik ook ... maar geen msn gesprekken ofzo daar bemoei ik me niet mee, wat zou het zijn en hoe kan je het het beste noemen ? ik vertrouw hem, het is gewoon nieuwschierigheid/intresse ofzo
de mensheid zorgt voor zn eigen ondergang.
pi_26549822
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:33 schreef innovative het volgende:

[..]

ik deel mijn leven met hem, en dus mijn héle leven.
Naief om te denken dat je je hele leven met hem deelt... Maar goed, dat euvel hebben vrouwen standaard.
pi_26549849
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:33 schreef innovative het volgende:

daarnaast, zoals gezegd, ik deel mijn leven met hem, en dus mijn héle leven.
freaky

nee, ik deel niet mijn heel leven, ik wens nog een individu te blijven. Ik heb echt wel dromen en gedachten die van mij zijn, en van niemand anders. En mijn partner gelukkig ook. Ik ben blij dat hij niet zijn "hele leven" met mij deelt, dat lijkt mij een heel angstwekkende gedachte

Als dan de relatie jammerlijk genoeg ooit eindigt, heb je gewoon heel je leven op je partner gebouwd, ik kan er niet aan denken
  woensdag 27 april 2005 @ 18:40:42 #47
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26549861
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:05 schreef kastanova het volgende:
Ben er achteraf regelmatig achtergekomen dat m'n complete msnlogs e.d. doorgenomen waren.
2 weken geleden kwam ik er zelfs achter dat m'n neukertje van toen zelfs m'n gehele fotoarchief van 6 jaar gekopieerd had naar haar laptop .
Mijn God . Hoe kwam je achter dit soort dingen? Of gooide ze het daarna direct online?
  woensdag 27 april 2005 @ 18:42:06 #48
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26549886
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:36 schreef MOBO666 het volgende:
Ja dat ken ik wel een beetje , zo ben ik ook ... maar geen msn gesprekken ofzo daar bemoei ik me niet mee, wat zou het zijn en hoe kan je het het beste noemen ? ik vertrouw hem, het is gewoon nieuwschierigheid/intresse ofzo
Maar hij weet hier wel vanaf neem ik aan?
  woensdag 27 april 2005 @ 18:43:24 #49
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26549915
als ik ruk denk ik ook zelden aan mijn vriendin van dan. er zijn bepaalde dingen voor mij, er zijn bepaalde dingen voor haar en er zijn bepaalde dingen samen. anders is het na een week al caput.
pi_26549945
Ja, de welbekende: "Aan wie denk je als je rukt?" of "Waarom heb je allemaal van die porno op je computer? Je hebt mij toch?".

Wijf, sodemieter op en laat me met rust, je hebt daar geen flikker mee te maken. Sterker nog, je _WIL_ het niet weten.
pi_26549946
Als ze iets van me wil weten, moet ze het maar gewoon vragen. Als ze "per ongeluk" iets van me leest heb ik daar niet zo veel moeite mee. Op het moment dat ze mij er mee om de oren gaat slaan is het bal. Als je iets niet had willen weten dan moet je met je poten van mijn spullen afblijven.

Zelf kom ik nooit in haar logs of post. Ik heb daar niks te zoeken en als zij iets belangrijk genoeg vindt om te melden dan hoor ik dat wel, daar hoef ik niet voor te gaan graven in haar spullen.
  woensdag 27 april 2005 @ 18:46:31 #52
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26549966
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:38 schreef Sambijbal het volgende:
Naief om te denken dat je je hele leven met hem deelt... Maar goed, dat euvel hebben vrouwen standaard.
Ik heb ook niet echt geheimen voor me vriendin hoor behalve sommige details van exen. Dat wil ze ook niet weten want zelf zou ze het ook niet leuk vinden als deze relatie overgaat en ik ga details spuien. Nu vertel ik zeker niet alles maar das puur omdat het dan niet interessant en relevant is. Daarnaast vergeet ik nog wel eens wat.
pi_26550072
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:42 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Maar hij weet hier wel vanaf neem ik aan?
Ja, hij weet dat ik dat soms doe, ik probeer het ook zo weinig mogelijk te doen maar soms kan ik het gewoon niet laten
de mensheid zorgt voor zn eigen ondergang.
pi_26550117
Nee, geen haar op hoofd.
Sterker nog, als ik nieuwsgierig ben naar iets dan bel ik 'm op om te vragen of het okay is om in een brief of dergelijke te kijken.
En als ik achterdochtig ergens over zou zijn, dan vraag ik het direct, heb ik daarna nog het gevoel dan zal er wel iets van waar zijn, en dus is het exit.
Ga je toch geen energie aan verspillen?

-editje- Ook aan mijn privacy hebben ze afte blijven.
Zelf niet in mijn tas..
Is mijn!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_26550132
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:50 schreef MOBO666 het volgende:

[..]

Ja, hij weet dat ik dat soms doe, ik probeer het ook zo weinig mogelijk te doen maar soms kan ik het gewoon niet laten
Vandaar dat er wachtwoorden zijn uitgevonden. Zodat niemand zonder je toestemming erin kan.
pi_26550218
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:45 schreef Sambijbal het volgende:
Wijf, sodemieter op en laat me met rust, je hebt daar geen flikker mee te maken. Sterker nog, je _WIL_ het niet weten.
Jij bent vast een heel lief en fijngevoelig vriendje. Zo iemand waar je een hele nacht mee kunt praten terwijl je in z'n armen ligt. De kusjes die je krijgt tijdens het koken. Het gezicht op je netvlies als je behoefte hebt aan troostende gedachten. "Wijf, wat denk je wel niet dat ik ben!"

Het hebben van 'een eigen leven' betekent niet dat je grenzeloos je gang kunt gaan zonder je geliefde te kwetsen.
pi_26550337
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Jij bent vast een heel lief en fijngevoelig vriendje. Zo iemand waar je een hele nacht mee kunt praten terwijl je in z'n armen ligt. De kusjes die je krijgt tijdens het koken. Het gezicht op je netvlies als je behoefte hebt aan troostende gedachten. "Wijf, wat denk je wel niet dat ik ben!"

Het hebben van 'een eigen leven' betekent niet dat je grenzeloos je gang kunt gaan zonder je geliefde te kwetsen.
Oh, dat kan ik zeker zijn hoor, maar als je met zulke vragen aankomt, ben je niet de meid die ik zoek.

En dan ben ik gewoonweg niet het lieve en fijngevoelige vriendje, maar dan word ik vervelend, ga ik vreemd en schop ik je mijn leven uit. .
pi_26550435
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

wat is dat nu voor onzin

het is toch niet omdat je vriend zich eens leuk wil amuseren met wat porno, dat het geen liefhebbende vriend kan zijn

mijn partner kan goed naar mij luisteren, en al wat je wilt, maar het is toch wel begrijpelijk dat hij slechtgezind wordt als ik begin te zagen over zijn pornobestandjes en het feit dat hij wel zo eens masturbeert van tijd tot tijd. dat is zijn zaak, niet de mijne. Daar kwetst hij mij niet mee
pi_26550470
Ik zou het niet doen. Alles wat de moeite waard is om te weten te komen is vaak helemaal niet leuk om te weten te komen.
Jupiler is goed
pi_26550519
quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:03 schreef petitlapin het volgende:

wat is dat nu voor onzin
het is toch niet omdat je vriend zich eens leuk wil amuseren met wat porno, dat het geen liefhebbende vriend kan zijn
Moet ik het er nog dikker opleggen dat het om de toon ging? Zo praat je toch niet over of tegen je (hypothetische) geliefde? Alsof het een hond is die terechtgewezen moet worden.
quote:
mijn partner kan goed naar mij luisteren, en al wat je wilt, maar het is toch wel begrijpelijk dat hij slechtgezind wordt als ik begin te zagen over zijn pornobestandjes en het feit dat hij wel zo eens masturbeert van tijd tot tijd. dat is zijn zaak, niet de mijne. Daar kwetst hij mij niet mee
En andere vrouwen hebben misschien wel een probleem met een uitvoerig pornobestand, Ik heb bijvoorbeeld liever een man die zichzelf in de donkere uurtjes vermaakt met Kierkegaard.
pi_26550563
quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:06 schreef Claudia_x het volgende:

En andere vrouwen hebben misschien wel een probleem met een uitvoerig pornobestand, Ik heb bijvoorbeeld liever een man die zichzelf in de donkere uurtjes vermaakt met Kierkegaard.
een overgrote meerderheid van mannen is dol op porno, sorry voor de desillusie
pi_26550567
quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:06 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Zo praat je toch niet over of tegen je (hypothetische) geliefde? Alsof het een hond is die terechtgewezen moet worden.
Wel als je met die vragen komt.
pi_26550635
quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:08 schreef petitlapin het volgende:

een overgrote meerderheid van mannen is dol op porno, sorry voor de desillusie
Gelukkig hoef ik niet zo nodig naar bed met 'het overgrote deel van de mannen'.
  woensdag 27 april 2005 @ 19:14:05 #64
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26550682
quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

heel nobel en interessant. maar hoe denk je over de privacy verder?
pi_26550709
quote:

[..]

Mwah, ze hebben in ieder geval niets gemist. Een preutse trut wil niemand.
  woensdag 27 april 2005 @ 19:17:31 #66
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26550778
quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:14 schreef Sambijbal het volgende:

[..]

Mwah, ze hebben in ieder geval niets gemist. Een preutse trut wil niemand.
beetje dimmen
pi_26550917
quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:14 schreef zoalshetis het volgende:

heel nobel en interessant. maar hoe denk je over de privacy verder?
Ik denk er nog precies zo over als op de eerste pagina.

Ik begrijp zowel de agressieve als de volkomen lakse houding niet. Wat van jezelf is, is belangrijk. Niet omdat het iets duisters is, maar juist omdat het van jou alleen is. Het is toch ook heel fijn om soms tijd alleen door te brengen? En tegelijkertijd is een relatie juist zo fijn omdat je met je geliefde intimiteiten deelt die je niet voor mogelijk had gehouden. Soms kun je met de ander meer jezelf zijn dan je in eenzaamheid had gedurfd.
pi_26550924
Om geen verkeerde ideeën te wekken, ik kijk niet zomaar in zijn zaken, ik open hooguit zijn mailbox om te kijken of mijn mailtjes al gelezen zijn. Hetzelfde geldt andersom. Als er iets is dat ik wil lezen, dan vraag ik dat even, en vice versa. Het is voor mij voornamelijk het idee, ik heb geen geheimen voor hem en als hij alles wil weten, dan vind ik dat best...
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:40 schreef petitlapin het volgende:

[..]

freaky

nee, ik deel niet mijn heel leven, ik wens nog een individu te blijven. Ik heb echt wel dromen en gedachten die van mij zijn, en van niemand anders. En mijn partner gelukkig ook. Ik ben blij dat hij niet zijn "hele leven" met mij deelt, dat lijkt mij een heel angstwekkende gedachte

Als dan de relatie jammerlijk genoeg ooit eindigt, heb je gewoon heel je leven op je partner gebouwd, ik kan er niet aan denken
Ik deel mijn leven in de zin dat ik mijn verhalen aan hem vertel. Hij deelt mee in mijn ervaringen, ik in die van hem. Dat betekent niet dat we continue alleen maar bij elkaar zijn. We hebben eigen studies, eigen hobby's, eigen werk, enkele eigen vrienden (verder standaard vriendengroep samen). Het betekent wel dat hij weet wat er gebeurt in mijn leven.

Ik maak hem graag "deelgenoot" van mijn leven. Het lijkt me heel eenzaam om dingen te hebben waar hij geen weet van heeft, of om dingen te hebben waar hij de ballen verstand van heeft. Het lijkt me met recht vreselijk dat ik de jongen waar ik zo gek op ben niet kan vertellen wat ik vandaag heb beleefd, of wat er in mijn hoofd om gaat, omdat ik zo nodig "individu" moet zijn. Ben ik geen individu meer als ik hem vertel wat er in mijn hoofd om gaat, ben ik geen individu meer als hij weet met wie ik om ga of tot hoe laat ik op school ben?

En ik ga er gewoon niet van uit dat mijn relatie eindigt. Ik weet dat die mogelijkheid er is, maar ik heb geen zin om daar bij stil te staan. Ik ben nú bij hem, en ik wil nú bij hem blijven. Ik heb geen zin om er over na te denken wat ik zou moeten als het mis gaat. Ik heb daar ook helemaal geen reden toe, als ik nu al zou beginnen over het moment dat het fout gaat dan zou ik aan mijn relatie gaan twijfelen. Of ik nou wel of niet dingen met hem "deel", ik stort sowieso wel in een gat als dat gebeurt. Puur om het feit dat ik mijn vriend kwijt ben. (En als je dat niet gebeurt, dan ga ik twijfelen aan hoe diep de liefde eigenlijk zat!)
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:45 schreef Sambijbal het volgende:
Ja, de welbekende: "Aan wie denk je als je rukt?" of "Waarom heb je allemaal van die porno op je computer? Je hebt mij toch?
Mwah, die vragen stel ik ook... Maar dan meer om de porno mee te kijken en er nog een paar nieuwe fantasietjes bij te praten...

Je hebt mij toch vind ik nergens op slaan, seks met jezelf is iets heel anders dan seks met een ander, en het zijn ook twee behoeftes die je los van elkaar moet zien.
pi_26550950
tvp
Excuses voor deze nutteloze post.
pi_26551017
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:40 schreef livEliveD het volgende:
Mijn God . Hoe kwam je achter dit soort dingen? Of gooide ze het daarna direct online?
Naja, in het geval van die foto's vertelde ze het me zelf plotseling (na fucking 2,5 jaar pas)
"Hé Kasta, jij was toch sinds een crash je oude foto's kwijt hé? Wil je ze allemaal terughebben?"

.

Of dat je je ex een jaar totaal niet meer spreekt en dat ze je dan plotseling een dagboek van 8 a4tjes aanbiedt waarin je leest hoeveel ze van je houdt en dat ze samen met een andere ex(!) al maanden al je emails leest... .
Nou ja, ex, ex, ik had die meid alleen maar een paar keer geneukt, er was niet eens spráke van een relatie...
I was an atheist until I realized I was God
pi_26551519
quote:

[..]

ik zou beginnen twijfelen aan de viriliteit van mijn vriend, moest hij niet van porno en sex houden .
pi_26551773
Ik heb geen geheimen,maar ik zou het niet leuk vinden als hij iets in het geniep zou doen.Ben dan tenminster eerlijk vraag er gewoon om. En trouwens als het echt iets zo prive is staat het zeker niet op mijn pc of mijn telefoon.
pi_26552861
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:52 schreef Oblivion het volgende:

Zelf niet in mijn tas..
een man, was een hele tijd geleden, zo vriendelijk om in mijn handtas te gaan spitten.
in mijn bijzijn.
zonder mijn toestemming.
die had dus bijna die tas op kunnen eten, je blijft, hoe dan ook. uit mijn handtas

ot, ik heb er geen moeite mee hoor, als er in mijn mailbox wordt gekeken ofzo.
maar, wanneer gebeurt dat nou..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 27 april 2005 @ 21:40:53 #74
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_26554280
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:27 schreef livEliveD het volgende:
Wie heeft ooit lopen neuzen omdat ie zijn partner niet vertrouwde maar vond niks! Hoe voel je je nu daardoor?
Heb wel es door haar post/whatever gewroet en zij wroette wel es in mijn spullen, nooit echt een big issue geweest want we hadden voor elkaar niks te verbergen. Wij wisten alles van elkaar en het maakte niks uit wie achter wat kwam . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  woensdag 27 april 2005 @ 21:46:14 #75
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26554420
quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:28 schreef kastanova het volgende:

[..]

Naja, in het geval van die foto's vertelde ze het me zelf plotseling (na fucking 2,5 jaar pas)
"Hé Kasta, jij was toch sinds een crash je oude foto's kwijt hé? Wil je ze allemaal terughebben?"

.

Of dat je je ex een jaar totaal niet meer spreekt en dat ze je dan plotseling een dagboek van 8 a4tjes aanbiedt waarin je leest hoeveel ze van je houdt en dat ze samen met een andere ex(!) al maanden al je emails leest... .
Nou ja, ex, ex, ik had die meid alleen maar een paar keer geneukt, er was niet eens spráke van een relatie...
Getver, dat klinkt mij toch redelijk psychotisch in de oren zeg.
Ik heb weleens een vriend gehad die als er een SMS'je binnenkwam gelijk mijn telefoon pakte..Toen ik daar wat van zei, keek hij me heel raar aan. Alsof het normaal is dat hij mijn berichtenlijstje doornam ofzo. Nee, ik vind het niet normaal dat een vriend aan mijn telefoon zit! Van mijn e-mail moet hij ook afblijven. En nee, dat is niet omdat ik wat te verbergen heb. Hoewel, zelfs als dat zo was, dan nog..

BTW, alles van elkaar weten vind ik echt overrated, beetje eng zelfs.
  woensdag 27 april 2005 @ 21:48:25 #76
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26554478
quote:
Op woensdag 27 april 2005 20:44 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

een man, was een hele tijd geleden, zo vriendelijk om in mijn handtas te gaan spitten.
in mijn bijzijn.
zonder mijn toestemming.
die had dus bijna die tas op kunnen eten, je blijft, hoe dan ook. uit mijn handtas

ot, ik heb er geen moeite mee hoor, als er in mijn mailbox wordt gekeken ofzo.
maar, wanneer gebeurt dat nou..
Handtas is ook een big no-no. Eerst even vragen moet toch kunnen?
pi_26554515
quote:
Op woensdag 27 april 2005 21:48 schreef Aventura het volgende:

[..]

Handtas is ook een big no-no. Eerst even vragen moet toch kunnen?
Als het een big no-no is heeft vragen toch geen zin
Even voor de duidelijkheid: ik hoeft nooit niet in handtasjes te kijken.
  FOK!fotograaf woensdag 27 april 2005 @ 21:51:08 #78
13368 NiGeLaToR
pi_26554540
Neu, die van mij niet en ik ook niet bij haar. Verwacht overigens dat ze het geen punt zou vinden als ik het wel deed, alleen is het eigenlijk een beetje debiel aangezien je ook gewoon lekker respect voor elkaar kunt hebben toch?

Maargoed, misschien speelt leeftijd een rol.. zijn de slecht van vertrouwelingen soms nog een beetje jong?
  woensdag 27 april 2005 @ 21:53:09 #79
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26554589
quote:
Op woensdag 27 april 2005 21:50 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Als het een big no-no is heeft vragen toch geen zin
Ik bedoel, er zomaar ongevraagd in beginnen te wroeten.
pi_26554609
quote:
Op woensdag 27 april 2005 21:53 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ah. I see..
  FOK!fotograaf woensdag 27 april 2005 @ 21:55:26 #81
13368 NiGeLaToR
pi_26554642
Btw: we weten overal elkaars wachtwoorden van en maken elkaars post wel eens open als het zo uit komt. Sms'jes lees je niet van elkaar, das ook fucking irritant want dan weet je niet dat je sms'jes hebt gehad als het niet doorgegeven wordt.

Zijn wij nu klef ? vind het wel normaal.. lekker samen leven.. lekker niet alles voor elkaar geheim hoeven houden
pi_26554731
quote:
Op woensdag 27 april 2005 21:51 schreef NiGeLaToR het volgende:
zijn de slecht van vertrouwelingen soms nog een beetje jong?
En jij bent al oud wil je zeggen .
  FOK!fotograaf woensdag 27 april 2005 @ 22:02:22 #83
13368 NiGeLaToR
pi_26554819
quote:
Op woensdag 27 april 2005 21:58 schreef Sambijbal het volgende:

[..]

En jij bent al oud wil je zeggen .
't staat in ieder geval niet in m'n profiel
Maargoed, ik snap je punt, m'n onderschrift is niet erg volwassen. Best goed, zo pas ik er toch nog een beetje tussen
  woensdag 27 april 2005 @ 22:03:49 #84
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26554856
quote:
Op woensdag 27 april 2005 21:53 schreef Aventura het volgende:
Ik kan ook echt moeilijk begrijpen dat mensen dat doen. Rare lui heb je ook
pi_26554869
quote:
Op woensdag 27 april 2005 22:02 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

't staat in ieder geval niet in m'n profiel
Maargoed, ik snap je punt, m'n onderschrift is niet erg volwassen. Best goed, zo pas ik er toch nog een beetje tussen
Eigenlijk doelde ik op je username, maar nu je het zegt... die signature! .

Je doet alsof je godverdomme alle wijven al een keer geneukt hebt, terwijl je nog niet eens legaal bier mag kopen. .
  Moderator woensdag 27 april 2005 @ 22:06:28 #86
9859 crew  Karina
Woman
pi_26554920
Ik kijk nooit in mijn vriend zijn mail, agenda of wat dan ook. Als ik eventueel iets uit zijn portemonnee zou moeten pakken dan vraag ik het wel eerst, ik ga er niet zo maar in zitten zoeken.

Hij mag ook in mijn tas kijken of er iets uitpakken dat maakt me niet uit. Eigenlijk mag hij bijna alles zien, ook mijn bankafschriften, alleen mijn mail laat ik hem niet lezen, dat vind ik wel privé, sommige dingen dan (ook naar de persoon toe van wie de mail afkomstig is), zijn mail lees ik ook niet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  FOK!fotograaf woensdag 27 april 2005 @ 22:07:49 #87
13368 NiGeLaToR
pi_26554958
quote:
Op woensdag 27 april 2005 22:04 schreef Sambijbal het volgende:

[..]

Eigenlijk doelde ik op je username, maar nu je het zegt... die signature! .

Je doet alsof je godverdomme alle wijven al een keer geneukt hebt, terwijl je nog niet eens legaal bier mag kopen. .
Hij wordt echt goed nu

Ik doe niet alsof ik alle wijven geneukt heb, ooit was de rest van het onderschrift een linkje naar een site met plaatjes van blote vrouwen
En ik weet niet wanneer je bier mag kopen, maar ik hoef nooit een ID te laten zien op zich..

Speciaal voor jou, omdat ik je wel mag, zal ik die shit veranderen!

Edit: Hey BijbalSambal, tis bijgewerkt, zo cool he

[ Bericht 7% gewijzigd door NiGeLaToR op 27-04-2005 22:13:44 ]
  woensdag 27 april 2005 @ 22:08:58 #88
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26554984
Nope... Vind ik ook niet kunnen.
Als hij iets wilt weten, dan vraagt hij het maar. Hij zal dan ook een eerlijk antwoord krijgen en andersom verwacht ik hetzelfde.
Een relatie zonder vertrouwen noem ik nl geen relatie.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  donderdag 28 april 2005 @ 01:52:49 #89
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_26560354
Ik heb het wel gedaan, lang geleden.. in logs gesnuffeld omdat ik een bepaald vermoeden had. Een hele slechte eigenschap, die ik erna ook meteen afgezworen heb. Tis namelijk NO WAY to live. Hoe je vriendin met anderen praat moet ze zelf weten, wat ze smst.. Zonder vertrouwen word je namelijk een heel naar persoon, die wacht tot ze in de douche zit of er niet is, en dan met een hart bonzend in de keel gaat zitten lezen wat niet voor jouw ogen bestemd is.
Heb je niks gevonden? Voel je je schuldig omdat je zo paranoide bent.
Denk je wat gevonden te hebben? Hoe ga je er dan mee om... en hoe achterdochtig word je dan de hele tijd?

Echt, het verpest je hele relatie... En vaak zit er ook nog een hele wereld tussen wat iemand in een bepaalde stemming zegt, en wat ze daadwerkelijk ook van plan is... Als je het aankaart, is sowieso haar vertrouwen in jou weg.
pi_26562507
Nope.

Geen pc's, geen mobiels, etc. En de gelegenheid heb ik genoeg gehad en nieuwsgierig ben ik ook soms, vooral als ik weet en/of vermoed dat iemand porno op zijn pc heeft staan . Dan schiet het mezelf te binnen en denk als diegene even weg gaat: 'zal ik?'. Maar nope. Ik ga of ging wat anders doen dan, lekker tutten ofzo. En dat voelt goed en vooral als diegene later mij op zijn schoot roept en uit zichzelf foto's ed laat zien. Sweet en oprecht vond ik dat. Die porno boeit me dan geen ene fuck meer, al was ik wel wat nieuwsgierig ernaar .

Daarbij geef ik mijn wachtwoorden ook zelf niet weg en hoef die van een ander ook niet, waar slaat dat nou op idd. Zoals iemand al zei, er zijn vriendinnen en vrienden die privézaken vertellen en dat gaat een ander geen worst aan. En mocht mijn leven zo boeiend zijn dat een ander het niet laten kan, so be it. Maar don't be surprised what you see . Mijn porno-collectie is mij heilig.
pi_26568143
Het is al eerder gezegd, maar komt weleens voor dat vrienden/kenissen mij per e-mail of op msn ofzo in vertrouwen nemen over iets dat zich in hun leven afspeelt.
Diegene gaat er dan -terecht- vanuit dat dit tussen hem/haar en mij blijft.

Daarom begrijp ik stelletjes ook niet die samen 1 e-mailadres hebben of elkaars mails lezen.
Hebben die buiten elkaar dan geen leven met vrienden die bepaalde dingen alleen met de betreffende partner willen bespreken?!
  donderdag 28 april 2005 @ 13:12:26 #92
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26568162
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Het is al eerder gezegd, maar komt weleens voor dat vrienden/kenissen mij per e-mail of op msn ofzo in vertrouwen nemen over iets dat zich in hun leven afspeelt.

Daarom begrijp ik stelletjes ook niet die samen 1 e-mailadres hebben of elkaars mails lezen.
Hebben die buiten elkaar dan geen leven met vrienden die bepaalde dingen alleen met de betreffende partner willen bespreken?!
nee die hebben vaak buiten elkaar om nog een ander email adres...
pi_26568212
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee die hebben vaak buiten elkaar om nog een ander email adres...
Dat moet ook wel toch? Kan me niet voorstellen dat je helemaal geen behoefte hebt aan privacy binnen een relatie.
  donderdag 28 april 2005 @ 13:15:44 #94
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26568252
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:14 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Dat moet ook wel toch? Kan me niet voorstellen dat je helemaal geen behoefte hebt aan privacy binnen een relatie.
hey! tuurlijk moet dat kunnen. conform mijn reacties.
pi_26568295
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hey! tuurlijk moet dat kunnen. conform mijn reacties.
Yup, ik beaamde je reactie ook eigenlijk
  Moderator donderdag 28 april 2005 @ 13:27:07 #96
5428 crew  miss_sly
pi_26568586
Wij hebben 1 outlook waarin we allebei een identity hebben en we halen ook elkaars mail wel op. En meestal als er iets interessants is, roepen we naar de ander dat er mail is van Jantje, ter kennisgeving. En soms wordt dat dan even voorgelezen omdat degene voor wie het is geen zin heeft om op te staan. Ik zie daar het probleem niet van hoor. Er komen geen geheimen binnen op onze mail. In principe zitten we niet aan elkaars telefoon, gewoon omdat daar geen reden voor is. Post maken we niet open van elkaar, behalve als de ander dat vraagt.
quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:49 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik zou beginnen twijfelen aan de viriliteit van mijn vriend, moest hij niet van porno en sex houden .
Niet van sex houden zou reden tot twijfelen kunnen zijn (of je direct aan de viriliteit van je vriend zou moeten twijfelen is dan nog de vraag ) maar echt niet alle mannen houden van porno hoor. Ze zijn daarmee niet minder man en niet minder viriel
  vrijdag 29 april 2005 @ 01:07:23 #97
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26586746
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Niet in mijn ogen. Ik vertrouw erop dat me vriendin het voor zich houdt en ik zie geen redenen om dingen niet met haar te bespreken.
quote:
Zoals wat? Wat is zo geheim dat me vriendin het niet zou mogen weten (op surprise feestjes na dan). Kun je een voorbeeld geven? Een enkel emailadres hebben we niet maar das puur om praktische redenen. Ik check haar mail ook nooit maar dat heeft niks te maken met geheimen.
  vrijdag 29 april 2005 @ 12:07:00 #98
94827 het_ismij
Life is great
pi_26593695
Bij 1 iemand logs gelezen,. door een voorgevoel wat ik had,..
Men wat had ik gelijk
Gr33tz
het_ismij
Het verschil tussen een bloem en onkruid is een oordeel
pi_26593797
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 01:07 schreef livEliveD het volgende:

Zoals wat? Wat is zo geheim dat me vriendin het niet zou mogen weten (op surprise feestjes na dan). Kun je een voorbeeld geven? Een enkel emailadres hebben we niet maar das puur om praktische redenen. Ik check haar mail ook nooit maar dat heeft niks te maken met geheimen.
Stel MIJN beste vriendin (en niet de zijne!) is erachter gekomen dat haar vriend vreemdgaat, is zelf vreemdgegaan, heeft een abortus gedaan of whatever en ze vertelt mij dit in vertrouwen, dan zal ik dat ook nooit met mijn vriend bespreken. Omdat ik dat heb beloofd.
  vrijdag 29 april 2005 @ 12:18:30 #100
94827 het_ismij
Life is great
pi_26593992
ik zou eht HAAR vriend ook niet vertellen,.. dat is aan haar zelf,.. ging HIJ echter vreemd zonder dat zij het wist, dan zou ik het wel vertellen,..
(mits ze beide goede vrienden van mij zijn,.. en hou ik me bek,..)
Gr33tz
het_ismij
pi_26594111
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:49 schreef Drinkemaatje het volgende:
Uhmm, tja, mijn vriendin en ik hebben wachtwoorden uitgewisseld. Dus dan is er niet zo veel geheimen zoeken meer aan he....dus geen problemen mee. Valt ook niks te vinden beiderzijds
Goed zeg!
Daar gaan jullie nog een hoop plezier aan beleven als jullie ooit uit elkaar gaan!
twee violen en een trommel en een fluit
  vrijdag 29 april 2005 @ 12:25:55 #102
94827 het_ismij
Life is great
pi_26594151
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 12:23 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Goed zeg!
Daar gaan jullie nog een hoop plezier aan beleven als jullie ooit uit elkaar gaan!
Eerst wijzigen dan breken
Gr33tz
het_ismij
  vrijdag 29 april 2005 @ 12:27:44 #103
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26594190
Telefoons die op tafel liggen doorspitten op smsjes is ook al zo'n nare gewoonte van sommige mensen.

"Jamaar er stond toch niets geheims in?"
Vampire Romance O+
  vrijdag 29 april 2005 @ 12:30:07 #104
94827 het_ismij
Life is great
pi_26594246
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 12:27 schreef MouseOver het volgende:
Telefoons die op tafel liggen doorspitten op smsjes is ook al zo'n nare gewoonte van sommige mensen.

"Jamaar er stond toch niets geheims in?"
Dat is indd hinderlijk,...
Mijn ex deed dat bij mij,.. en der nieuwe vriend,.. (vriend van mij,.. de hoer,..) stuurde mij een smsje of ik mee uit ging,.. en dat ik niks voor um hoefde mee te nemen omdattie al strak stond,..
werd ze pissig op mij omdattie mij mee uitvroeg en haar niet, en dattie drugs gebruikte,.. (we zaten toen op een verjaardag)
Dont blame me zou ik zeggen?? Die hele "relatie" heeft toen welgeteld 6 dagen bestaan
Gr33tz
het_ismij
pi_26594952
Sterker nog. Ik ben er pas (na 1,5 jaar) mee begonnen aangezien meneer nog wel eens een leugentje wil laten vallen en we daar laatst een ontzettende trouble mee hebben gehad. Meestal struin ik dus nu de pc af aangezien ik niet alles geloof/vertrouw (ik weet het, slechte zaak relatie met weinig vertrouwen maar ach ik weet wel dat hij nooit vreemd zal gaan en hij doet ook erg zijn best het weer op te bouwen).
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:03:37 #106
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26595109
Wat voor een leugentjes laat hij dan vallen, vroeg zij nieuwsgierig .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_26595174
vanallerlei kleine suffe dingetjes eigenlijk, omdat hij wel weet dat ik dat niet zo leuk vond en dan bang is dat ik boos word of iets dergelijks... Bijvoorbeeld over drank, jointjes, enz (vind het niet leuk als hij dat doet als ik niets op heb), dus dan kort hij het zelf maar eens in. Nou dat schept niet echt vertrouwen, en ik word op die manier alleen maar bozer als ik erachter kom
pi_26595188
nee, moet ik eens proberen dan ben ik echt dood
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:07:52 #109
94827 het_ismij
Life is great
pi_26595229
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:05 schreef lelibel het volgende:
(vind het niet leuk als hij dat doet als ik niets op heb),
kansloos???
imo iig wel,..
Gr33tz
het_ismij
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:15:59 #110
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_26595427
Ik kijk nooit in Ivetje d'r dingen eik. Niet d'r mail, niet d'r MSN en ook niet d'r postgeschiedenis op Fok. Of zij het doet weet ik niet, maar het boeit me in ieder geval toch geen fluit. Ik heb niets te verbergen.

Enige wat wel eens gebeurd is dat als zij op MSN met iemand zit te kletsen en ze moet ff weg dat ik dan het gesprek overpak als ik toevallig achter de PC ga zitten of dat ik als zij op MSN ingelogd is fftjes iemand aanspreek die ik ken. Maar dat is niet echt geschiedenis doorspitten lijkt me.

Ofwel, doe het niet maar het intresseerd me verder ook niet. Enige geheimen die ik heb zijn evt. kadootjes oid en die stop ik gewoon lekker weg
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:18:00 #111
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_26595484
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:05 schreef lelibel het volgende:
Bijvoorbeeld over drank, jointjes, enz (vind het niet leuk als hij dat doet als ik niets op heb), dus dan kort hij het zelf maar eens in
Dat klinkt echt als zo'n voor-wat-hoort-wat relatie. Dingen verbieden als je er zelf niet bent. Zo'n snollaria heb ik ook gehad, mocht ook niets van haar als ze er niet bij was. Nou, dat is niet goed afgelopen want ik deed alles dubbel zo erg
pi_26595605
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:07 schreef het_ismij het volgende:

[..]

kansloos???
imo iig wel,..
Vind ik reuze meevallen, hij gedraagd zich namelijk alles behalve leuk tegen mij als hij wat op heeft, dus hij kan best ff op mij wachten.
pi_26595663
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:18 schreef thaduck het volgende:
Dat klinkt echt als zo'n voor-wat-hoort-wat relatie. Dingen verbieden als je er zelf niet bent. Zo'n snollaria heb ik ook gehad, mocht ook niets van haar als ze er niet bij was. Nou, dat is niet goed afgelopen want ik deed alles dubbel zo erg
Nou ik verbied het niet, ik vind het alleen niet leuk... Daarbij als hij het er niet mee eens is dan zoekt hij maar iemand anders hoor, want ik vind best dat je rekening met elkaar kunt houden.
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:46:56 #114
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26596224
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 12:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Stel MIJN beste vriendin (en niet de zijne!) is erachter gekomen dat haar vriend vreemdgaat, is zelf vreemdgegaan, heeft een abortus gedaan of whatever en ze vertelt mij dit in vertrouwen, dan zal ik dat ook nooit met mijn vriend bespreken. Omdat ik dat heb beloofd.
Zoiets zou ik ook niet beloven. Wel dat het binnen de muren blijft. Mja verschillende mensen, verschillende meningen.
  Moderator vrijdag 29 april 2005 @ 13:50:11 #115
5428 crew  miss_sly
pi_26596316
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:46 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Zoiets zou ik ook niet beloven. Wel dat het binnen de muren blijft. Mja verschillende mensen, verschillende meningen.
Mijn beste vriendin weet dat ik eigenlijk alles bespreek met mijn vriend, of in ieder geval dat dat zeer wel mogelijk is. Omgedraaid weet ik dat ook. Voor mij hoort de partner ook niet bij al die mensen waartegen je het uiteraard niet vertelt. Mijn partner hoort bij mij, en als ik het met hem niet eens meer kan delen....
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:54:25 #116
119851 Tirzah
Mindfucker
  vrijdag 29 april 2005 @ 14:01:50 #117
94827 het_ismij
Life is great
pi_26596571
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:54 schreef Tirzah het volgende:
My God, no!
lijkt me vry duidelijk,..
Gr33tz
het_ismij
  vrijdag 29 april 2005 @ 14:03:41 #118
119851 Tirzah
Mindfucker
pi_26596611
Jeetje, mensen die wachtwoorden uitwisselen... Nee dat is een no go area, komt beslist narigheid van als 't ooit uitgaat
  vrijdag 29 april 2005 @ 14:04:27 #119
119851 Tirzah
Mindfucker
pi_26596626
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 14:01 schreef het_ismij het volgende:

[..]

lijkt me vry duidelijk,..
Ja, ik ben nu eenmaal graag duidelijk
  vrijdag 29 april 2005 @ 14:16:49 #120
94827 het_ismij
Life is great
pi_26596946
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 14:03 schreef Tirzah het volgende:
Jeetje, mensen die wachtwoorden uitwisselen... Nee dat is een no go area, komt beslist narigheid van als 't ooit uitgaat
indd,.. en een evil mind maakt daar gebruik van als ut op een klote manier gaat,. en je hard genaaid wordt zonder dat het prettig is,..
Gr33tz
het_ismij
  vrijdag 29 april 2005 @ 14:42:19 #121
55900 GM
vind ik dan toch
pi_26597578
wij delen eenzelfde mailbox, dus dat is in elk geval niet van toepassing.
wat er in zijn werkmail binnenkomt (ook thuis te lezen) interesseert me niet, al is het een hitsige dame die achter hem aan zit.

Binnen een relatie heb je recht op dingen van jezelf en, vind ik dan, plicht tot de ander vertrouwen, anders heb je weinig voedingsbodem voor een relatie
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
pi_26616504
Mijn vriend en ik kennen elkaars wachtwoorden, zowel van pc, msn, mail, ... Geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om dat te gebruiken om hem te controleren. Maar het is wel zo handig als ik op zijn pc werk en een bestand vergeet te kopiëren naar mijn pc dat ik vlug eens kan inloggen onder zijn naam en direct alles kan veranderen. Hoef ik hem op die manier niet te ambeteren met zo'n domme vraag.

Het zou zelfs niet in mij opkomen om die dingen uit te pluizen. Als ik iets wil weten of ik ben onzeker over iets of wat dan ook, dan komt het er toch uit hoor en vraag ik het gewoon op de man af.
pi_26616661
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:27 schreef livEliveD het volgende:
Ik lees hier soms dat mensen een log of dagboek van hun partner checken omdat ze degene niet vertrouwen. Vaak vinden ze dan ook niet al te leuke dingen. Wie heeft ooit lopen neuzen omdat ie zijn partner niet vertrouwde maar vond niks! Hoe voel je je nu daardoor?
Ik check helemaal niets, ook nooit gedaan. Ik wil namelijk niet in een sfeer van wantrouwen leven. Ik ben wel bij toeval op "niet al te leuke dingen" gestuit van mijn ex, toen ik iets voor mijzelf terug zocht op de PC. 't Is niet voor niks mijn ex geworden zeg maar
Kortom, the usual.
  zaterdag 30 april 2005 @ 23:07:40 #124
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_26631509
Nee, nog nooit gedaan tot nu toe. . En hij bij mij ook niet, neem ik aan.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_26632772
Ik zou het misschien kunnen doen als ik toevallig zijn wachtwoord weet, of als hij toevallig schermpjes open heeft laten staan.

Maar ik ga niet actief op zoek naar zijn wachtwoord ofzo.
  zondag 1 mei 2005 @ 00:23:20 #126
101385 Thief
Kleptoman
pi_26633031
ik heb de passwoord van mijn vriendin maar ik loop niet haar mails oid te checken. nergens voor nodig
  zondag 1 mei 2005 @ 11:42:17 #127
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_26637095
Ik lees soms stiekum dr sms-jes als ze zich aan het douchen is. Vooral dr outbox vind ik heel interessant.

Mn eigen telefoon houd ik altijd zeer goed bij me, zodat zij niet t zelfde doet.

Maja wat niet weet...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_26637350
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 14:03 schreef Tirzah het volgende:
Ik heb van mijn beide exen hun wachtwoord gehad, en zij van mij. Nooit problemen mee gehad. Toen het uit was gewoon eigen wachtwoord aangepast, klaar.

En mocht het ooit fout gaan met mijn huidige vriend, dan doe ik het weer op exact dezelfde manier. Ik ben niet bang dat het voor problemen gaat zorgen, want áls het fout gaat, zorg ik er wel voor dat het er geen redenen zijn om elkaar te willen vernietigen of in de problemen te brengen... Maar vooralsnog ga ik er van uit dat het niet uit gaat, en ontstaan er dus ook geen problemen.
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 14:16 schreef het_ismij het volgende:
indd,.. en een evil mind maakt daar gebruik van als ut op een klote manier gaat,. en je hard genaaid wordt zonder dat het prettig is,..
Daar ben je zelf bij... Als ik me goed gedraag, mocht het knappen, dan heeft hij geen reden om "evil" te gaan zijn. En andersom hetzelfde.
pi_26637483
Tot nu toe nog nooit gedaan.
  zondag 1 mei 2005 @ 13:00:39 #130
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26638881
Nee dat zou ik niet doen, maar ik zou ook niet zoals sommige mensen hier, wachtwoorden uitwisselen. Je vertrouwt elkaar toch.... ( naief he )
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_26639227
quote:
Op zondag 1 mei 2005 13:00 schreef nixxx het volgende:
Nee dat zou ik niet doen, maar ik zou ook niet zoals sommige mensen hier, wachtwoorden uitwisselen. Je vertrouwt elkaar toch.... ( naief he )
Kun je ook over discussieren... Of je géén wachtwoorden geeft aan elkaar, omdat je elkaar vertrouwt, of dat je het juist wel doet, omdat je elkaar vertrouwt. Want hoe je het went of keert, bij beide speelt dat een rol. In het eerste geval kun je de ander niet "controleren" en moet je diegene op zijn/haar woord geloven, in het tweede geval heeft de ander toegang tot (wellicht) gevoelige informatie, die natuurlijk niet te grabbel moet liggen op straat.
  zondag 1 mei 2005 @ 15:26:24 #132
94827 het_ismij
Life is great
pi_26641631
quote:
Op zondag 1 mei 2005 11:54 schreef innovative het volgende:

[..]
Daar ben je zelf bij... Als ik me goed gedraag, mocht het knappen, dan heeft hij geen reden om "evil" te gaan zijn. En andersom hetzelfde.
Uhmzz ik ben der indd zelf bijgeweest,.. en ik ben hard genaaid,..
dus Tsja,..
Gr33tz
het_ismij
pi_26658238
In principe niet, alleen m'n laatste vriendin begon zich verdacht te gedragen. Een check van haar online telefoon-specificatie (wachtwoorden automatich opgeslagen op PC) liet mij zien dat ze het de laatste tijd toch wel heel druk had met SMS'en, en niet naar mij bleek wel. Haar GSM in- en outbox waren altijd leeg trouwens, typisch geval van niet te vertrouwen dus.
Het is nu over in ieder geval, erg zonde van m'n tijd zo'n dame.

Tot de confrontatie snapte ze ook niet waarom ik onze relatie niet meer zag zitten .. soms helpt het dus wel degelijk.
...
  zaterdag 7 mei 2005 @ 17:54:19 #134
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_26805551
Ik ken wel haar passwords, denk ik, maar eigenlijk heb ik ze nooti gebruikt. Ik kijk wel soms een beetej wat ze hier op fok! heeft gepost ofzo, maar dat is dan weer niet echt privacy schending; het is immers een publiek forum.

En nee, mijn passwords heeft ze niet. Ik zou ook niet echt weten waarom dat nodig is en als dat wel nodig zou zijn dan geef ik ze op dat moment wel
[KNE]-Mod
pi_26806190
ik kijk soms van wie ze sms heeft ontvangen )deze lees ik echter niet)
  zondag 8 mei 2005 @ 00:22:09 #136
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26814864
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 18:25 schreef oncrea het volgende:
ik kijk soms van wie ze sms heeft ontvangen )deze lees ik echter niet)
Waarom kijk je dan?
pi_26814874
ik ben een erg nieuwsgierig persoon, maar ik weet dat mijn vriend niets te verbergen heeft, en ik heb dan ook geen behoefte om dingen door te spitten. als zijn ex tegen hem aan begint te praten online, dan ben ik wel nieuwsgierig, maar ik weet wat hij voor haar voelt (niets positiefs) en als ik echt wil weten wat er gebeurt, vraag ik het gewoon, dat werkt toch altijd het beste.

Ik vond 1x een soort dagboek van hem. ik wist eerst niet wat het was en sloeg het open, en toen ik zag dat het over zijn rondreis door europa ging (hij is amerikaans) heb ik vlug doorgebladerd tot amsterdam. daarna werd het ineens heel persoonlijk, meer dagboekstijl, en ben ik dan ook gestopt met lezen.

Ik heb het hem ook wel verteld, voelde me erg schuldig ondanks dat ik niets had gelezen dat ik niet wist.

Hij mag van mij alles weten, wachtwoorden enzo. Hij kan toch geen Nederlands maar goed, even serieus, mijn dagboek moet ie niet aankomen. Als hij ernaar zou vragen, mag hij het best lezen, maar niet als ik er niet bij ben.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 8 mei 2005 @ 00:23:28 #138
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26814899
ik vraag me af of ik uit integriteit niet haar shit bekijk of dat het komt omdat het me geen ene ruk kan schelen.
pi_26815611
quote:
Op zondag 8 mei 2005 00:23 schreef zoalshetis het volgende:
ik vraag me af of ik uit integriteit niet haar shit bekijk of dat het komt omdat het me geen ene ruk kan schelen.

Dat klinkt me heel bekend..
  zondag 8 mei 2005 @ 01:03:23 #140
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26815656
quote:
Op zondag 8 mei 2005 00:22 schreef innepin het volgende:
Hij mag van mij alles weten, wachtwoorden enzo. Hij kan toch geen Nederlands maar goed, even serieus, mijn dagboek moet ie niet aankomen. Als hij ernaar zou vragen, mag hij het best lezen, maar niet als ik er niet bij ben.
Waarom niet? Geef je liever extra uitleg bij je teksten?
  zondag 8 mei 2005 @ 01:04:21 #141
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26815682
quote:
Op zondag 8 mei 2005 01:00 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Dat klinkt me heel bekend..
sommigen noemen dat een feest, maar jij schaamt je?
pi_26815705
quote:
Op zondag 8 mei 2005 01:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

sommigen noemen dat een feest, maar jij schaamt je?
Nou ja, je ziet het meer bij mannen...
Vrouwen zijn doorgaans wat meer niuewsgierig...
pi_26815799
Je kunt de vraag ook zo stellen: als je vriend/vriendin *nu* in je chat-log, mail of smsjes ging kijken, zou die dan vervelende dingen vinden?

(bij mij zou het geen probleem zijn, ik ben braaf)
pi_26815806
quote:
Op zondag 8 mei 2005 01:03 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Waarom niet? Geef je liever extra uitleg bij je teksten?
misschien wel ja en dan kan ie ook vragen stellen ipv rare ideeen krijgen. en het idee dat iemand mijn dagboek leest maakt mij ongemakkelijk... tenzij ik erbij ben. cirkelredenering, je sais, maar toch.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_26815827
quote:
Op zondag 8 mei 2005 01:05 schreef Oblivion het volgende:

[..]

je kan het ook achterdochtig noemen.
  zondag 8 mei 2005 @ 01:14:29 #146
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26815867
quote:
Op zondag 8 mei 2005 01:05 schreef Oblivion het volgende:

[..]

vrouwen met meer testosteron hebben mijn voorkeur.
pi_26816171
Nee, ik heb het nooit gedaan, zal het waarschijnlijk ook nooit doen en ik denk ook dat het nooit bij mijn gedaan is.
Het is net zo met onze gewone post, die enveloppen maken we ook niet van elkaar open.
Niet omdat we het niet van elkaar mogen, maar gewoon omdat we elkaars privacy respecteren.

[ Bericht 0% gewijzigd door DrXLTrouble op 08-05-2005 02:47:53 ]
pi_26816843
Soms....

Maar dat is puur om de dingen die ik in het verleden te maken heb gehad.

Voor de rest vertrouw ik haar voor de volle 100%
  zondag 8 mei 2005 @ 02:09:52 #149
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26816869
quote:
Op zondag 8 mei 2005 02:07 schreef Eliminator20 het volgende:
Soms....

ben je dan ook weleens teleurgesteld geweest met je huidige vriendin, kwa chatlogs/msn/sms?
  zondag 8 mei 2005 @ 09:12:13 #150
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26818354
quote:
Op zondag 8 mei 2005 02:07 schreef Eliminator20 het volgende:
Soms....

Een soort gedeeltelijk vertrouwen?
  zondag 8 mei 2005 @ 13:09:57 #151
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_26822099
Mijn vriend zit wel eens op een dieren forum. Daar gaat het ook voornamelijk over dieren, maar er is dus ook een "babbelbox". Daar heb je een hoop onzin, hij liet mij regelmatig wel eens dingen lezen. Hij speelt ook in een band en dat had ie daar dus ook verteld. Nu vertelde hij me een x tussen neus en lippen door dat er iemand van het forum zou komen kijken naar een optreden van hem. Altijd leuk zoiets! Dus ik dacht ga eens kijken op het forum, vroeg hem of ie nog steeds bij mij was ingelogd anders kon ik niet kijken. Ja zegt ie een beetje zenuwachtig, daar heb je echt wazige shit daaro enz enz..
Heeft ie dus in een of ander topic met zo'n hitsige sufkut ontzettend zitten flirten. Zij ging er maar wat graag op in, nu is er niets mis met flirten, maar dat vond ik wel te ver gaan. Nergens zag je staan dat hij een vriendin heeft, en was haar de hemel in t prijzen. Foto's en weet ik niet wat nog allemaal naar elkaar zitten mailen! Zij doet bodypainting dus ook half naakte foto’s. En mij er niets van vertelt. Ik was echt súper pissig!
Ik vroeg hem een paar dagen daarvoor of ik mee kon gaan naar het optreden, en eerst vond hij dat ook leuk als ik kwam. Nadat ik er dus achter kwam dat dat wijf zou komen kijken wilde ik zéker meegaan! Maar dat werd toch wel lastig en ze hoefden maar een half uur op te treden. Ze zijn een paar uur vantevoren al daar, gaan dan ook nog ff de stad in, en na afloop blijven ze ook nog vaak hangen. "Maar tis niet de moeite om mee te gaan voor dat half uurtje"...
Uiteindelijk ben ik dus ook niet meegegaan, maar blij was ik er niet mee. Achteraf heeft ze hem dus geprobeerd op de bek te pakken, en hij heeft haar "alleen maar" ontwijkt. Verder heeft ie er ook helemaal niets over verteld.
Nu kijk ik dus wel regelmatig wat die allemaal op dat forum bespreken, "ff checke". Echt privacy schenden vind ik dat niet. Hij blijft gewoon ingelogt bij mij, en weet dat ik het wel eens lees. Als ik nou zijn wachtwoord had van de mail en dan ging kijken, wel. Ik zou het wel héél erg graag willen lezen!
  zondag 8 mei 2005 @ 13:12:23 #152
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26822148
quote:
Op zondag 8 mei 2005 01:10 schreef dvr het volgende:
Je kunt de vraag ook zo stellen: als je vriend/vriendin *nu* in je chat-log, mail of smsjes ging kijken, zou die dan vervelende dingen vinden?

(bij mij zou het geen probleem zijn, ik ben braaf)
Ik hou tegenwoordig geen chatlogs meer bij dus die zijn ~half jaar oud.. mag ze wel lezen, met mij erbij

Mails..de recente iig... die zijn toch of van haar of afstudeergerelateerd, mag ze ook lezen

Smsjes *ff checke* dan zou ze misschien even wat willen weten, maar dat is niets vervelends

Dus samenvattend, als ze dat nu zou doen zou ze niets vervelends vinden, maar als ze het deed zonder mij erbij zou ik het wel vervelend vinden. En misschien zou ze sommige dingen zonder uitleg wat raar kunnen vinden, maar ik geloof niet dat ze wantrouwend ingesteld is
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zondag 8 mei 2005 @ 13:17:18 #153
25737 spookie
Banaantje?
pi_26822268
Mijn vriend heeft in mijn mobieltje lopen snuffelen smsjes lezen dat was niet leuk
oops ohh my ...
  zondag 8 mei 2005 @ 13:19:25 #154
94827 het_ismij
Life is great
pi_26822311
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:09 schreef Dreuzel het volgende:
-verhaal-
Lekkere relatie,..
Gr33tz
het_ismij
  zondag 8 mei 2005 @ 13:23:01 #155
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_26822399
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:19 schreef het_ismij het volgende:
Lekkere relatie,..
Ja zo lijkt het nu wel, maar is het niet hoor! T was de 1e x dat zoiets gebeurde en ook gelijk de laatste, daar zorg ik wel voor!
  zondag 8 mei 2005 @ 13:27:38 #156
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_26822494
Natuurlijk wil niemand voor de gek gehouden worden en kun je maar beter in principe de waarheid weten, altijd. Maar het checken van smsjes, logs, is een hellend vlak, begin er gewoon niet aan!

Hoe voel je je eigenlijk als je het doet? Gespannen, benieuwd, of haal je je schouders erover op? Het kan al gauw uitmonden in een dagelijks ritueel. En dat je pas weer opgelucht adem haalt als je niks hebt gevonden.
En je dan misschien afvraagt: zou ie/ze nu alles wissen soms, moet ik nog beter zoeken, een "alleslogger" installeren, of een undelete proggie...
pi_26822526
Mijn (ex)vriend (wat inmiddels gewoon nog steeds mijn beste vriend is) heeft overal hetzelfde wachtwoord.
En ik heb wel eens zijn mail bekeken ja.
Maar meestal omdat ik dan iets moest weten (bijvoorbeeld, zijn laptop was kapot en de mijne ook. samen een mail verstuurd naar het bedrijf onder zijn email adres, waarna ik dus wel eens tjekte of er een mail was aangezien mijn vriend zelf nooit online was)

En als ik dan soms een mail zag van een meisje ging ik wel eens kijken wat het was .
Maar na een tijdje is dat wel weg gegaan, aangezien het altijd spam was of niks bijzonders .

Tegenwoordig tjek ik zijn mail nog wel eens, maar dan van 'ons' bedrijf.
En dat doe ik, omdat het moet .

En ik log ook nog wel eens in onder zijn naam op fora, maar dat is dan meer omdat ik geen lid ben daar maar wel wil meelezen. Dus doe ik het gewoon onder zijn naam.

Zijn smsjes lees ik ook nog wel eens, maar meer voor de lol dan dat ik nieuwsgierig ben. .
  zondag 8 mei 2005 @ 13:30:27 #158
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26822573
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:09 schreef Dreuzel het volgende:
Mijn vriend zit wel eens op een dieren forum. Daar gaat het ook voornamelijk over dieren, maar er is dus ook een "babbelbox". Daar heb je een hoop onzin, hij liet mij regelmatig wel eens dingen lezen. Hij speelt ook in een band en dat had ie daar dus ook verteld. Nu vertelde hij me een x tussen neus en lippen door dat er iemand van het forum zou komen kijken naar een optreden van hem. Altijd leuk zoiets! Dus ik dacht ga eens kijken op het forum, vroeg hem of ie nog steeds bij mij was ingelogd anders kon ik niet kijken. Ja zegt ie een beetje zenuwachtig, daar heb je echt wazige shit daaro enz enz..
Heeft ie dus in een of ander topic met zo'n hitsige sufkut ontzettend zitten flirten. Zij ging er maar wat graag op in, nu is er niets mis met flirten, maar dat vond ik wel te ver gaan. Nergens zag je staan dat hij een vriendin heeft, en was haar de hemel in t prijzen. Foto's en weet ik niet wat nog allemaal naar elkaar zitten mailen! Zij doet bodypainting dus ook half naakte foto’s. En mij er niets van vertelt. Ik was echt súper pissig!
Ik vroeg hem een paar dagen daarvoor of ik mee kon gaan naar het optreden, en eerst vond hij dat ook leuk als ik kwam. Nadat ik er dus achter kwam dat dat wijf zou komen kijken wilde ik zéker meegaan! Maar dat werd toch wel lastig en ze hoefden maar een half uur op te treden. Ze zijn een paar uur vantevoren al daar, gaan dan ook nog ff de stad in, en na afloop blijven ze ook nog vaak hangen. "Maar tis niet de moeite om mee te gaan voor dat half uurtje"...
Uiteindelijk ben ik dus ook niet meegegaan, maar blij was ik er niet mee. Achteraf heeft ze hem dus geprobeerd op de bek te pakken, en hij heeft haar "alleen maar" ontwijkt. Verder heeft ie er ook helemaal niets over verteld.
Nu kijk ik dus wel regelmatig wat die allemaal op dat forum bespreken, "ff checke". Echt privacy schenden vind ik dat niet. Hij blijft gewoon ingelogt bij mij, en weet dat ik het wel eens lees. Als ik nou zijn wachtwoord had van de mail en dan ging kijken, wel. Ik zou het wel héél erg graag willen lezen!
Dus eigenlijk is hij je trouw gebleven maar is het nog niet goed
Vampire Romance O+
  zondag 8 mei 2005 @ 13:30:51 #159
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_26822584
Als ik zie hoeveel mensen hier gewoon dingen lezen als mail en smsjes, wordt ik nog beschermender op mijn eigendommen dan ik al ben zeg..

wie gaat er nu gewoon met iemand anders' telefoon zitten spelen?
[KNE]-Mod
pi_26822694
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:30 schreef ThE_ED het volgende:
Als ik zie hoeveel mensen hier gewoon dingen lezen als mail en smsjes, wordt ik nog beschermender op mijn eigendommen dan ik al ben zeg..

wie gaat er nu gewoon met iemand anders' telefoon zitten spelen?
Als diegene dat niet erg vind?

Mijn vriendinnen en vrienden doen dat ook bij mij altijd eigenlijk.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:43:01 #161
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_26822891
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:30 schreef MouseOver het volgende:
Dus eigenlijk is hij je trouw gebleven maar is het nog niet goed
Het is wel goed, maar mijn nieuwgierigheid kan ik helaas niet bedwingen...
  zondag 8 mei 2005 @ 13:49:05 #162
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26823045
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:43 schreef Dreuzel het volgende:

[..]

Het is wel goed, maar mijn nieuwgierigheid kan ik helaas niet bedwingen...
curiosity killed the cat en heel wat relaties.
pi_26823502
quote:
Op zondag 8 mei 2005 02:09 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ben je dan ook weleens teleurgesteld geweest met je huidige vriendin, kwa chatlogs/msn/sms?
Nee, gelukkig niet. Ze vind het ook niet erg, omdat ze niks te verbergen heeft voor mij. Ze weet wat mijn ex mij had aangedaan, dus ze laat het tot op een bepaalde hoogte toe. Moet niet te gek worden ofcourse.
  zondag 8 mei 2005 @ 14:11:17 #164
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26823614
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:06 schreef Eliminator20 het volgende:

[..]

Nee, gelukkig niet. Ze vind het ook niet erg, omdat ze niks te verbergen heeft voor mij. Ze weet wat mijn ex mij had aangedaan, dus ze laat het tot op een bepaalde hoogte toe. Moet niet te gek worden ofcourse.
ik ben altijd van mening geweest dat mijn partners in hun eigen tijd vooral moeten doen wat ze niet kunnen laten. ik ben precies hetzelfde en anders zou ik hypocriet zijn.
ik begrijp dat jij een behoorlijke deuk hebt overgehouden aan je ex. daarom kan ik me voorstellen dat jouw huidige vriendin zich straks eerder gaat ergeren aan het feit dat je je ex nog niet uit je hoofd hebt gezet, dan dat je afentoe een chatlogje wil lezen.
pi_26827564
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik ben altijd van mening geweest dat mijn partners in hun eigen tijd vooral moeten doen wat ze niet kunnen laten. ik ben precies hetzelfde en anders zou ik hypocriet zijn.
ik begrijp dat jij een behoorlijke deuk hebt overgehouden aan je ex. daarom kan ik me voorstellen dat jouw huidige vriendin zich straks eerder gaat ergeren aan het feit dat je je ex nog niet uit je hoofd hebt gezet, dan dat je afentoe een chatlogje wil lezen.
Klopt, zo nu en dan vind ze het wel vervelend dat ik af en toe nog aan mijn ex denk. Maar door het een en ander heb ik een hoop vertrouwen verloren en we denken dat het juist open tegen elkaar zijn (ze weet ook al mijn passwords) de juiste remedie is.

Tot nu toe werkt het perfect. Het controleren van elkaar word al stukken minder omdat de openheid tegen elkaar het vertrouwen doet groeien.

Het controleren van elkaar hoeft niet altijd een motie van wantrouwen te zijn.
  zondag 8 mei 2005 @ 16:43:43 #166
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26827668
quote:
Op zondag 8 mei 2005 16:39 schreef Eliminator20 het volgende:

[..]

Klopt, zo nu en dan vind ze het wel vervelend dat ik af en toe nog aan mijn ex denk. Maar door het een en ander heb ik een hoop vertrouwen verloren en we denken dat het juist open tegen elkaar zijn (ze weet ook al mijn passwords) de juiste remedie is.

Tot nu toe werkt het perfect. Het controleren van elkaar word al stukken minder omdat de openheid tegen elkaar het vertrouwen doet groeien.

Het controleren van elkaar hoeft niet altijd een motie van wantrouwen te zijn.
weet je dat ik tegen één woord helemaal niet kan, daar ben ik als het ware allergisch voor. daat woord heet "controle". ik heb genoeg 'controlfreaks' aan vrouwelijke zijde meegemaakt om te weten waar ik het over heb. het haalt alle spontaniteit uit de relatie voor mij, dan is afkappen slechts een kwestie van seconden inplaats van pijn in mijn hart.

iets wat tot nu toe perfect werkt geeft geen garantie voor de toekomst. je moet leren je ex, ondanks alle pijn die ze heeft aangedaan, los te laten, doe je dat niet snel dan lees je straks geen chatlogs meer, omdat je haar niet meer hebt. hoe kan je iets vasthouden als je het haat? of is je grens tussen haat en liefde zo verstoord geraakt met haar?
  zondag 8 mei 2005 @ 17:26:52 #167
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_26828743
Wat is het toch heerlijk om niets te hoeven verbergen. Hoef je je ook nooit zorgen te maken
pi_26834279
Ik check als ik een leuke jongen tegenkomen altijd eerst even "stiekem" zijn telefoon. Als er alleen maar berichtjes instaan van een bepaald meisje ben ik wel een beetje op m'n hoede

Ik lees alleen emails van mensen als ik iets vermoed, bijv van mn broertje of zo Ik ben wel heel nieuwsgierig eigenlijk.
  maandag 9 mei 2005 @ 00:14:12 #169
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26841141
quote:
Op zondag 8 mei 2005 20:49 schreef MaRySe het volgende:
Ik check als ik een leuke jongen tegenkomen altijd eerst even "stiekem" zijn telefoon. Als er alleen maar berichtjes instaan van een bepaald meisje ben ik wel een beetje op m'n hoede

Ik lees alleen emails van mensen als ik iets vermoed, bijv van mn broertje of zo Ik ben wel heel nieuwsgierig eigenlijk.
Als ik een leuk meisje tegenkom laat ik altijd m'n telefoon een beetje achteloos op tafel slingeren. Als ze de verleiding niet kan weerstaan ben ik wel een beetje op m'n hoede
Vampire Romance O+
  maandag 9 mei 2005 @ 00:15:30 #170
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_26841182
quote:
Op zondag 8 mei 2005 20:49 schreef MaRySe het volgende:

Jasses, dan zal jij ook geen leven hebben Mag een leuke jongen die zich (ws voor hem helaas) jouw vriend moet gaan noemen dan geen eigen leven hebben????

En nieuwsgierig is geen excuus om mail van een ander te lezen Ik ben zelf van beroep systeembeheerder en kan zowel thuis als prive alles (en dan ook echt alles) zien en lezen. Dat doe ik echter niet, wat ik heb ik ermee te maken wat mijn moeder e-mailt of mijn baas stuurt naar andere mensen..

Laat ik je een kleine tip meegeven: bedwing jezelf, vroeg of laat ga je echt serieus in de problemen komen hoor!
pi_26841394
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:15 schreef thaduck het volgende:

[..]

Jasses, dan zal jij ook geen leven hebben Mag een leuke jongen die zich (ws voor hem helaas) jouw vriend moet gaan noemen dan geen eigen leven hebben????

En nieuwsgierig is geen excuus om mail van een ander te lezen Ik ben zelf van beroep systeembeheerder en kan zowel thuis als prive alles (en dan ook echt alles) zien en lezen. Dat doe ik echter niet, wat ik heb ik ermee te maken wat mijn moeder e-mailt of mijn baas stuurt naar andere mensen..

Laat ik je een kleine tip meegeven: bedwing jezelf, vroeg of laat ga je echt serieus in de problemen komen hoor!
Die gene laat dan z'n telefoon slingeren en dan vraag ik 't even.

En m'n broertje heb ik alleen in z'n logs gelezen of ie een meisje leuk vond

Zijn computer staat aan + msn en ik weet z'n wachtwoord.

Mja.. Ik vind het niet erg wat ik doe. Je geeft toch niet voor niks je wachtwoord of je telefoon?

En het is alleen maar fijn om een beetje op de hoogte te zijn vind ik. Dan komt het niet als een schok dat iemand toch maar wel een vriendin heeft.
pi_26841455
Ik zie het probleem van smsjes lezen niet. Dan moet je je telefoon toch niet uitlenen
  maandag 9 mei 2005 @ 00:45:35 #173
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_26841822
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:26 schreef MaRySe het volgende:
Ik zie het probleem van smsjes lezen niet. Dan moet je je telefoon toch niet uitlenen
Ofwel, situatie:
Jij bent een vriendin van mij (whatever wat voor een, maar we kennen elkaar) en we staan op station Utrecht en jij mist je trein naar huis. Jij wil dan graag even je ouders laten weten dat je een half uurtje later bent, maar je beltegoed is op. Dan ben ik natuurlijk de hoffelijke man die zegt: "Hier, gebruik mijnus maar ff want ik heb toch een abo". Dan eigen jij je per direct ook het recht toe om SMSjes van mij te lezen???

Andere situatie:
We zijn lekker samen aan het stappen in een discotheek, vette party en het bier vloeit rijkelijk. Oh jee, Tha_Duck heeft even een probleem want Tha_Duck moet even een hele grote hoop van iets onsmakelijks dumpen. Aangezien discotheken altijd goor zijn is gewicht in de broekzakken niet ideaal en dus geef ik jou, die ik al 2 maanden ken en wel eens mee ga stappen, ff snel mijn telefoon en autosleutels om ze ff in je tasje te proppen zodat ik ff rustig ken gaan. Eigen je je dan ook het recht toe om mijn SMS'jes te lezen en ff lekker half uur met me auto te gaan rijden?
  maandag 9 mei 2005 @ 00:46:52 #174
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_26841853
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:26 schreef MaRySe het volgende:
Om te bewaren of ff iemand te bellen, toch niet om iemands priveberichten te lezen?
Als ik jou toestemming geef om even mijn computer te gebruiken ga je dan ook mijn mail zitten lezen of mijn harde schijf doorspitten?
[KNE]-Mod
pi_26841885
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:45 schreef thaduck het volgende:

[..]

Ofwel, situatie:
Jij bent een vriendin van mij (whatever wat voor een, maar we kennen elkaar) en we staan op station Utrecht en jij mist je trein naar huis. Jij wil dan graag even je ouders laten weten dat je een half uurtje later bent, maar je beltegoed is op. Dan ben ik natuurlijk de hoffelijke man die zegt: "Hier, gebruik mijnus maar ff want ik heb toch een abo". Dan eigen jij je per direct ook het recht toe om SMSjes van mij te lezen???

Andere situatie:
We zijn lekker samen aan het stappen in een discotheek, vette party en het bier vloeit rijkelijk. Oh jee, Tha_Duck heeft even een probleem want Tha_Duck moet even een hele grote hoop van iets onsmakelijks dumpen. Aangezien discotheken altijd goor zijn is gewicht in de broekzakken niet ideaal en dus geef ik jou, die ik al 2 maanden ken en wel eens mee ga stappen, ff snel mijn telefoon en autosleutels om ze ff in je tasje te proppen zodat ik ff rustig ken gaan. Eigen je je dan ook het recht toe om mijn SMS'jes te lezen en ff lekker half uur met me auto te gaan rijden?
Andere situatie:
we zitten op de bank. telefoon ligt op tafel. maryse zegt: ik lees even je smsjes ja. ik vind het ook echt geen probleem als iemand mijn smsjes leest
pi_26841907
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:46 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Om te bewaren of ff iemand te bellen, toch niet om iemands priveberichten te lezen?
Als ik jou toestemming geef om even mijn computer te gebruiken ga je dan ook mijn mail zitten lezen of mijn harde schijf doorspitten?
In mijn vriendenkring is het normaal dat je elkaars foto's bekijkt/smsjes leest. Als je dat niet wilt dan geef je je telefoon toch niet. En dan heb ik het niet over bewaren of bellen.
  maandag 9 mei 2005 @ 00:50:15 #177
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_26841927
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:49 schreef MaRySe het volgende:

[..]

uitlenen = dat ik even smsjes ga lezen.
ok, als je er om vraagt dan kan het wel, maar dan nog vraag ik me wel af wat er boeiend is aan iemand anders' smsjes...
[KNE]-Mod
  maandag 9 mei 2005 @ 00:52:10 #178
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26841959
Alleen als ik het nodig vind.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_26841969
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:50 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

ok, als je er om vraagt dan kan het wel, maar dan nog vraag ik me wel af wat er boeiend is aan iemand anders' smsjes...
Mja ik vind 't leuk. Ieder z'n ding.
Mijn motto is ook wel als je echt niet wilt dat iemand iets weet moet je het niet vertellen/opschrijven.
  maandag 9 mei 2005 @ 00:52:36 #180
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_26841973
Ok, op deze wil ik ook wel even reageren eigenlijk.
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:23 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Die gene laat dan z'n telefoon slingeren en dan vraag ik 't even.
En dat vind jij serieus een normale vraag? Dat als iemand zijn telefoon op tafel ligt dat je dan vraagt of je ff lekker al zijn SMSjes en telefoonnummers mag doorkijken???
quote:
En m'n broertje heb ik alleen in z'n logs gelezen of ie een meisje leuk vond
Dus ik mag ook al jouw chatlogs gezellig lezen van jouw en je beste vriendin over hoe jij in bed bent en hoevaak je wel niet dit of dat???
quote:
Zijn computer staat aan + msn en ik weet z'n wachtwoord.
Is dat een excuus? Hier in huis weet ook iedereen mijn wachtwoord en mijn PC staat 24/7 aan. Maar betekend dat automatisch dat je dan maar alles mag lezen waar je zin in hebt???
quote:
Mja.. Ik vind het niet erg wat ik doe. Je geeft toch niet voor niks je wachtwoord of je telefoon?
Dat ligt er toch echt helemaal aan wat je ermee doet. Toevallig vandaag precies hetzelfde gehad, Iv moest ff inloggen op mijn PC aangezien ik naar de voetbal was. Ze gaat dan gewoon zitten internetten of whatever wat eik. Maar dan gaat ze toch ook niet alles doorspitten wat ik evt. ooit gezegd heb in mijn leven? Je geeft toch in vertrouwen je wachtwoord (eik is dat al fout maar goed ) of je telefoon. Je gaat ervanuit dat degene ermee doet wat ie moet doen, en voor de rest niets.
quote:
En het is alleen maar fijn om een beetje op de hoogte te zijn vind ik. Dan komt het niet als een schok dat iemand toch maar wel een vriendin heeft.
Dat diegene wel of niet een vriendin heeft is in de 1e instantie niet eens jouw probleem. Denk je serieus dat je daar niet achter komt? Dat vind ik wel de grootst mogelijke onzin eigenlijk. Zeker als je mekaar net kent. Stel dat hij nou gewoon met een vriendin of ze zussie of whatever wie gewoon af en toe iets sms't waar dingen inzitten als "khou van je" of "xxx"? Is dat niet gewoon gebruikelijk? Misschien niet voor jouw, maar wel voor hem. Jij weet tenslotte nog niet wat voor een type het is, je kent hem pas net of maar amper.

Nee ik blijf bij mijn eerste advies, pas echt op je tellen. Misschien dat een vriendje of een broertje dit allemaal niet zo'n probleem vind, maar denk je eens in wat er gebeurd als dit neurotisch gedrag wordt en je gaat dit ook uitvoeren op de werkvloer? Ik kan je verzekeren dat veel bazen hier niet van gediend zijn hoor!

[ Bericht 2% gewijzigd door thaduck op 09-05-2005 00:58:54 ]
pi_26841996
Ik heb wel eens gehad dat een vriendje dezelfde dag dat ik het uitmaakte mijn inbox gehacked heeft.

Helemaal over de zeik gegaan omdat er een berichtje van een andere jongen instaat. Dan denk ik, als je dat leest moet je niet huilen als je iets tegenkomt.
  maandag 9 mei 2005 @ 00:54:07 #182
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_26842000
Mijn huidige SMSjes; +/- 10x "u heeft een voicemail", 2x "kom je een biertje drinken" , 1x "ik eet niet mee" en 3x "postbank: uw tancode is xxx". Als iemand dat allemaal wil gaan doorspitten
[KNE]-Mod
  maandag 9 mei 2005 @ 00:54:58 #183
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_26842014
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:48 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Andere situatie:
we zitten op de bank. telefoon ligt op tafel. maryse zegt: ik lees even je smsjes ja. ik vind het ook echt geen probleem als iemand mijn smsjes leest
Ook DAN is het onacceptabel in mijn ogen. Je brengt het echt op een heel dringende manier. Iemand zal niet zo snel nee zeggen, die optie is namelijk al weggenomen door jouw opmerking. Je dwingt iemand eigenlijk om al zijn prive dingen bloot te leggen.

Als ik die situatie op 'ons' zou toepassen zoals jij hem schertst dan krijg je van mij om diverse redenen een dikke nee trouwens. Allereerst omdat de toon me niet aan zou staan en ten 2e heb ik een zakelijke telefoon en daarin staan ook dingen die jouw (of een ander) eigenlijk niet aangaan.
pi_26842043
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:52 schreef thaduck het volgende:
Ok, op deze wil ik ook wel even reageren eigenlijk.
[..]

En dat vind jij serieus een normale vraag? Dat als iemand zijn telefoon op tafel ligt dat je dan vraagt of je ff lekker al zijn SMSjes en telefoonnummers mag doorkijken???
[..]

Dus ik mag ook al jouw chatlogs gezellig lezen van jouw en je beste vriendin over hoe jij in bed bent en hoevaak je wel niet dit of dat???
[..]

Is dat een excuus? Hier in huis weet ook iedereen mijn wachtwoord en mijn PC staat 24/7 aan. Maar betekend dat automatisch dat je dan maar alles mag lezen waar je zin in hebt???

[..]

Dat ligt er toch echt helemaal aan wat je ermee doet. Toevallig vandaag precies hetzelfde gehad, Iv moest ff inloggen op mijn PC aangezien ik naar de voetbal was. Ze gaat dan gewoon zitten internetten of whatever wat eik. Maar dan gaat ze toch ook niet alles doorspitten wat ik evt. ooit gezegd heb in mijn leven? Je geeft toch in vertrouwen je wachtwoord (eik is dat al fout maar goed ) of je telefoon. Je gaat ervanuit dat degene ermee doet wat ie moet doen, en voor de rest niets.
[..]

Dat diegene wel of niet een vriendin heeft is in de 1e instantie niet eens jouw probleem. Denk je serieus dat je daar niet achter komt? Dat vind ik wel de grootst mogelijke onzin eigenlijk. Zeker als je mekaar net kent. Stel dat hij nou gewoon met een vriendin of ze zussie of whatever wie gewoon af en toe iets sms't waar dingen inzitten als "khou van je" of "xxx"? Is dat niet gewoon gebruikelijk? Misschien niet voor jouw, maar wel voor hem. Jij weet tenslotte nog niet wat voor een type het is, je kent hem pas net of maar amper.

Nee ik blijf bij mijn eerste advies, pas echt op je tellen. Misschien dat een vriendje of een broertje dit allemaal niet zo'n probleem vind, maar denk je eens in wat er gebeurd als dit neurotisch gedrag wordt en je gaat dit ook uitvoeren op de werkvloer? Ik kan je verzekeren dat veel bazen hier niet van gediend zijn hoor!
Ik heb bewust geen chatlogs
En wat overdrijven jullie nou echt hoor.
  maandag 9 mei 2005 @ 00:58:39 #185
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_26842081
Ik pak ze even samen
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:53 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat een vriendje dezelfde dag dat ik het uitmaakte mijn inbox gehacked heeft.

Helemaal over de zeik gegaan omdat er een berichtje van een andere jongen instaat. Dan denk ik, als je dat leest moet je niet huilen als je iets tegenkomt.
Maar nu praat je echt over iets heel anders. Hacken (voor zover dat hacken is en niet kwestie van iets raden) is zowiezo al strafbaar.
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:52 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Mja ik vind 't leuk. Ieder z'n ding.
Mijn motto is ook wel als je echt niet wilt dat iemand iets weet moet je het niet vertellen/opschrijven.
Ofwel, jij zou bij mij op kantoor rustig mijn papieren gaan zitten doornemen? En als jij in dezelfde functie als mij zat (systeembeheerder) rustig alle informatie van de financieele afdeling en mails van de directeuren doornemen simpelweg omdat diegenen dat dan maar niet had moeten noteren?
Dit is echt een omgekeerde wereld hoor
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:49 schreef MaRySe het volgende:

[..]

In mijn vriendenkring is het normaal dat je elkaars foto's bekijkt/smsjes leest. Als je dat niet wilt dan geef je je telefoon toch niet. En dan heb ik het niet over bewaren of bellen.
Dat kan bij jouw zo zijn. Maar niet bij andere mensen. Bij ons is dat ook zo, daar niet van. Maar je gaat ervanuit dat iedereen die jouw vriendenkring binnentreed hiervan gediend is??
pi_26842094
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:54 schreef thaduck het volgende:

[..]

Ook DAN is het onacceptabel in mijn ogen. Je brengt het echt op een heel dringende manier. Iemand zal niet zo snel nee zeggen, die optie is namelijk al weggenomen door jouw opmerking. Je dwingt iemand eigenlijk om al zijn prive dingen bloot te leggen.

Als ik die situatie op 'ons' zou toepassen zoals jij hem schertst dan krijg je van mij om diverse redenen een dikke nee trouwens. Allereerst omdat de toon me niet aan zou staan en ten 2e heb ik een zakelijke telefoon en daarin staan ook dingen die jouw (of een ander) eigenlijk niet aangaan.
Huilie
  maandag 9 mei 2005 @ 00:59:55 #187
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_26842101
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:56 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Ik heb bewust geen chatlogs
En wat overdrijven jullie nou echt hoor.
Dat mag jij vinden uiteraard

En ik bewaar juist bewust WEL mijn chatlogs. Heb alles vanaf 1999 hier op mijn PC staan (IRC/MSN/ICQ/Mail/etc.) simpelweg omdat ik graag dingen terugzoek
pi_26842126
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:58 schreef thaduck het volgende:
Ik pak ze even samen
[..]

Maar nu praat je echt over iets heel anders. Hacken (voor zover dat hacken is en niet kwestie van iets raden) is zowiezo al strafbaar.
[..]

Ofwel, jij zou bij mij op kantoor rustig mijn papieren gaan zitten doornemen? En als jij in dezelfde functie als mij zat (systeembeheerder) rustig alle informatie van de financieele afdeling en mails van de directeuren doornemen simpelweg omdat diegenen dat dan maar niet had moeten noteren?
Dit is echt een omgekeerde wereld hoor
[..]

Dat kan bij jouw zo zijn. Maar niet bij andere mensen. Bij ons is dat ook zo, daar niet van. Maar je gaat ervanuit dat iedereen die jouw vriendenkring binnentreed hiervan gediend is??
Zie jij het verschil niet tussen een kantoor en smsjes lezen in iemands telefoon? Bijv. even kijken wat ik ookalweer gestuurd had of zo
  maandag 9 mei 2005 @ 01:03:01 #189
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_26842170
quote:
Op maandag 9 mei 2005 01:01 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Zie jij het verschil niet tussen een kantoor en smsjes lezen in iemands telefoon? Bijv. even kijken wat ik ookalweer gestuurd had of zo
quote:
Lees is wat je even daarvoor beweerde...
  maandag 9 mei 2005 @ 01:03:06 #190
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26842176
Ik zou het zelf niet tolereren eigenlijk. Als mijn eventuele partner mijn sms-en, mail, of logs wil zien dan kan hij er om vragen. En dat mag hij dan natuurlijk ook van mij verlangen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_26842226
quote:
Op maandag 9 mei 2005 01:03 schreef thaduck het volgende:

[..]

[..]

Lees is wat je even daarvoor beweerde...
Ik heb het over msn/chatlogs etc.

Dat jij je werk er nou bijhaalt
  maandag 9 mei 2005 @ 01:06:44 #192
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_26842250
quote:
Op maandag 9 mei 2005 01:05 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Ik heb het over msn/chatlogs etc.

Dat jij je werk er nou bijhaalt
* thaduck accepteert je witte vlag.
Discussie gesloten wat mij betreft
pi_26842303
quote:
Op maandag 9 mei 2005 01:06 schreef thaduck het volgende:

[..]

* thaduck accepteert je witte vlag.
Discussie gesloten wat mij betreft
Okey. Maar ik ben nog in een pimpende fase
Leuk elkaars beltonen luisteren

Heeft daar vast mee te maken.

Maar goed. Volgens mij is iedereen wel eens nieuwsgierig
pi_26844246
Nee, ik schend de privacy van mijn vriend niet Als ik daar ben ga ik echt niet achter de pc zitten en in zijn chatlogs/mail zitten kijken al hij is ingelogd

Iedereen heeft recht op privacy en ik moet er ook niet aan denken dat hij in mijn chatlogs oid zou kijken ( niet dat ik die bewaar of dat ik wat te verbergen heb voor hem, maar als)
  maandag 9 mei 2005 @ 08:25:58 #195
116745 rocca
dammit
pi_26844316
Partner e-mail bekijken? Waarom zou ik hem moeten controleren? Waarom controleert ie mij niet..

Ik heb nl. helemaal geen lover, ik mazzel
niet zo vervelend doen, ja?
  maandag 9 mei 2005 @ 08:33:07 #196
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26844378
De 10 geboden zijn destijds gedefinieerd om een samenleving vreedzaam bij elkaar te houden. Als ze nu gemaakt zouden zijn stond er vast in dat je met je tengels van elkaars smsjes/mailtjes af zou moeten blijven.

Neuzen is het beste recept voor oorlog
Vampire Romance O+
  maandag 9 mei 2005 @ 08:46:16 #197
82548 ch0c0
* extra nuts *
pi_26844473
Ik lees zijn mail wel eens. Maar hij heeft me zelf zijn wachtwoord gegeven. Ik vind het wel fijn dat ik die heb, hij krijgt soms nog mail van zijn ex, en aangezien hij het me niet altijd verteld of ze iets stuurt en wat dat dan is, ben ik blij dat ik af en toe zelf kan spieken.
Hij weet hier van, en het is niet omdat ik hem niet vertrouw, maar zijn ex is een sekreet, wat ons huis al eens leeg heeft geroofd en later nog een fiets uit de schuur heeft gejat. Ze komt onverwacht langs en ramt dan op deurbel, ramen en deuren tot iemand haar binnen laat, om vervolgens mij aan te vliegen en me voor alles uit te schelden wat lelijk is. Dus ja, die wil ik wel een beetje in de gaten houden.
Maar zoals ik al zei, hij weet er van. En hij weet ook van mijn registratie op het forum, ik log vaak niet uit, hij kan van alles over me vinden, en mijn mail mag ie ook zien. We delen mijn GSM dus ook daar kan ie gewoon in snuffelen als ie wil.
anyone who thinks sunshine is happiness has never danced in the rain
think for yourself - question authority
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')