abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 mei 2005 @ 13:09:57 #151
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_26822099
Mijn vriend zit wel eens op een dieren forum. Daar gaat het ook voornamelijk over dieren, maar er is dus ook een "babbelbox". Daar heb je een hoop onzin, hij liet mij regelmatig wel eens dingen lezen. Hij speelt ook in een band en dat had ie daar dus ook verteld. Nu vertelde hij me een x tussen neus en lippen door dat er iemand van het forum zou komen kijken naar een optreden van hem. Altijd leuk zoiets! Dus ik dacht ga eens kijken op het forum, vroeg hem of ie nog steeds bij mij was ingelogd anders kon ik niet kijken. Ja zegt ie een beetje zenuwachtig, daar heb je echt wazige shit daaro enz enz..
Heeft ie dus in een of ander topic met zo'n hitsige sufkut ontzettend zitten flirten. Zij ging er maar wat graag op in, nu is er niets mis met flirten, maar dat vond ik wel te ver gaan. Nergens zag je staan dat hij een vriendin heeft, en was haar de hemel in t prijzen. Foto's en weet ik niet wat nog allemaal naar elkaar zitten mailen! Zij doet bodypainting dus ook half naakte foto’s. En mij er niets van vertelt. Ik was echt súper pissig!
Ik vroeg hem een paar dagen daarvoor of ik mee kon gaan naar het optreden, en eerst vond hij dat ook leuk als ik kwam. Nadat ik er dus achter kwam dat dat wijf zou komen kijken wilde ik zéker meegaan! Maar dat werd toch wel lastig en ze hoefden maar een half uur op te treden. Ze zijn een paar uur vantevoren al daar, gaan dan ook nog ff de stad in, en na afloop blijven ze ook nog vaak hangen. "Maar tis niet de moeite om mee te gaan voor dat half uurtje"...
Uiteindelijk ben ik dus ook niet meegegaan, maar blij was ik er niet mee. Achteraf heeft ze hem dus geprobeerd op de bek te pakken, en hij heeft haar "alleen maar" ontwijkt. Verder heeft ie er ook helemaal niets over verteld.
Nu kijk ik dus wel regelmatig wat die allemaal op dat forum bespreken, "ff checke". Echt privacy schenden vind ik dat niet. Hij blijft gewoon ingelogt bij mij, en weet dat ik het wel eens lees. Als ik nou zijn wachtwoord had van de mail en dan ging kijken, wel. Ik zou het wel héél erg graag willen lezen!
  zondag 8 mei 2005 @ 13:12:23 #152
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26822148
quote:
Op zondag 8 mei 2005 01:10 schreef dvr het volgende:
Je kunt de vraag ook zo stellen: als je vriend/vriendin *nu* in je chat-log, mail of smsjes ging kijken, zou die dan vervelende dingen vinden?

(bij mij zou het geen probleem zijn, ik ben braaf)
Ik hou tegenwoordig geen chatlogs meer bij dus die zijn ~half jaar oud.. mag ze wel lezen, met mij erbij

Mails..de recente iig... die zijn toch of van haar of afstudeergerelateerd, mag ze ook lezen

Smsjes *ff checke* dan zou ze misschien even wat willen weten, maar dat is niets vervelends

Dus samenvattend, als ze dat nu zou doen zou ze niets vervelends vinden, maar als ze het deed zonder mij erbij zou ik het wel vervelend vinden. En misschien zou ze sommige dingen zonder uitleg wat raar kunnen vinden, maar ik geloof niet dat ze wantrouwend ingesteld is
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zondag 8 mei 2005 @ 13:17:18 #153
25737 spookie
Banaantje?
pi_26822268
Mijn vriend heeft in mijn mobieltje lopen snuffelen smsjes lezen dat was niet leuk
oops ohh my ...
  zondag 8 mei 2005 @ 13:19:25 #154
94827 het_ismij
Life is great
pi_26822311
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:09 schreef Dreuzel het volgende:
-verhaal-
Lekkere relatie,..
Gr33tz
het_ismij
Het verschil tussen een bloem en onkruid is een oordeel
  zondag 8 mei 2005 @ 13:23:01 #155
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_26822399
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:19 schreef het_ismij het volgende:
Lekkere relatie,..
Ja zo lijkt het nu wel, maar is het niet hoor! T was de 1e x dat zoiets gebeurde en ook gelijk de laatste, daar zorg ik wel voor!
  zondag 8 mei 2005 @ 13:27:38 #156
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_26822494
Natuurlijk wil niemand voor de gek gehouden worden en kun je maar beter in principe de waarheid weten, altijd. Maar het checken van smsjes, logs, is een hellend vlak, begin er gewoon niet aan!

Hoe voel je je eigenlijk als je het doet? Gespannen, benieuwd, of haal je je schouders erover op? Het kan al gauw uitmonden in een dagelijks ritueel. En dat je pas weer opgelucht adem haalt als je niks hebt gevonden.
En je dan misschien afvraagt: zou ie/ze nu alles wissen soms, moet ik nog beter zoeken, een "alleslogger" installeren, of een undelete proggie...
pi_26822526
Mijn (ex)vriend (wat inmiddels gewoon nog steeds mijn beste vriend is) heeft overal hetzelfde wachtwoord.
En ik heb wel eens zijn mail bekeken ja.
Maar meestal omdat ik dan iets moest weten (bijvoorbeeld, zijn laptop was kapot en de mijne ook. samen een mail verstuurd naar het bedrijf onder zijn email adres, waarna ik dus wel eens tjekte of er een mail was aangezien mijn vriend zelf nooit online was)

En als ik dan soms een mail zag van een meisje ging ik wel eens kijken wat het was .
Maar na een tijdje is dat wel weg gegaan, aangezien het altijd spam was of niks bijzonders .

Tegenwoordig tjek ik zijn mail nog wel eens, maar dan van 'ons' bedrijf.
En dat doe ik, omdat het moet .

En ik log ook nog wel eens in onder zijn naam op fora, maar dat is dan meer omdat ik geen lid ben daar maar wel wil meelezen. Dus doe ik het gewoon onder zijn naam.

Zijn smsjes lees ik ook nog wel eens, maar meer voor de lol dan dat ik nieuwsgierig ben. .
  zondag 8 mei 2005 @ 13:30:27 #158
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26822573
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:09 schreef Dreuzel het volgende:
Mijn vriend zit wel eens op een dieren forum. Daar gaat het ook voornamelijk over dieren, maar er is dus ook een "babbelbox". Daar heb je een hoop onzin, hij liet mij regelmatig wel eens dingen lezen. Hij speelt ook in een band en dat had ie daar dus ook verteld. Nu vertelde hij me een x tussen neus en lippen door dat er iemand van het forum zou komen kijken naar een optreden van hem. Altijd leuk zoiets! Dus ik dacht ga eens kijken op het forum, vroeg hem of ie nog steeds bij mij was ingelogd anders kon ik niet kijken. Ja zegt ie een beetje zenuwachtig, daar heb je echt wazige shit daaro enz enz..
Heeft ie dus in een of ander topic met zo'n hitsige sufkut ontzettend zitten flirten. Zij ging er maar wat graag op in, nu is er niets mis met flirten, maar dat vond ik wel te ver gaan. Nergens zag je staan dat hij een vriendin heeft, en was haar de hemel in t prijzen. Foto's en weet ik niet wat nog allemaal naar elkaar zitten mailen! Zij doet bodypainting dus ook half naakte foto’s. En mij er niets van vertelt. Ik was echt súper pissig!
Ik vroeg hem een paar dagen daarvoor of ik mee kon gaan naar het optreden, en eerst vond hij dat ook leuk als ik kwam. Nadat ik er dus achter kwam dat dat wijf zou komen kijken wilde ik zéker meegaan! Maar dat werd toch wel lastig en ze hoefden maar een half uur op te treden. Ze zijn een paar uur vantevoren al daar, gaan dan ook nog ff de stad in, en na afloop blijven ze ook nog vaak hangen. "Maar tis niet de moeite om mee te gaan voor dat half uurtje"...
Uiteindelijk ben ik dus ook niet meegegaan, maar blij was ik er niet mee. Achteraf heeft ze hem dus geprobeerd op de bek te pakken, en hij heeft haar "alleen maar" ontwijkt. Verder heeft ie er ook helemaal niets over verteld.
Nu kijk ik dus wel regelmatig wat die allemaal op dat forum bespreken, "ff checke". Echt privacy schenden vind ik dat niet. Hij blijft gewoon ingelogt bij mij, en weet dat ik het wel eens lees. Als ik nou zijn wachtwoord had van de mail en dan ging kijken, wel. Ik zou het wel héél erg graag willen lezen!
Dus eigenlijk is hij je trouw gebleven maar is het nog niet goed
Vampire Romance O+
  zondag 8 mei 2005 @ 13:30:51 #159
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_26822584
Als ik zie hoeveel mensen hier gewoon dingen lezen als mail en smsjes, wordt ik nog beschermender op mijn eigendommen dan ik al ben zeg..

wie gaat er nu gewoon met iemand anders' telefoon zitten spelen?
[KNE]-Mod
pi_26822694
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:30 schreef ThE_ED het volgende:
Als ik zie hoeveel mensen hier gewoon dingen lezen als mail en smsjes, wordt ik nog beschermender op mijn eigendommen dan ik al ben zeg..

wie gaat er nu gewoon met iemand anders' telefoon zitten spelen?
Als diegene dat niet erg vind?

Mijn vriendinnen en vrienden doen dat ook bij mij altijd eigenlijk.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:43:01 #161
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_26822891
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:30 schreef MouseOver het volgende:
Dus eigenlijk is hij je trouw gebleven maar is het nog niet goed
Het is wel goed, maar mijn nieuwgierigheid kan ik helaas niet bedwingen...
  zondag 8 mei 2005 @ 13:49:05 #162
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26823045
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:43 schreef Dreuzel het volgende:

[..]

Het is wel goed, maar mijn nieuwgierigheid kan ik helaas niet bedwingen...
curiosity killed the cat en heel wat relaties.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26823502
quote:
Op zondag 8 mei 2005 02:09 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ben je dan ook weleens teleurgesteld geweest met je huidige vriendin, kwa chatlogs/msn/sms?
Nee, gelukkig niet. Ze vind het ook niet erg, omdat ze niks te verbergen heeft voor mij. Ze weet wat mijn ex mij had aangedaan, dus ze laat het tot op een bepaalde hoogte toe. Moet niet te gek worden ofcourse.
  zondag 8 mei 2005 @ 14:11:17 #164
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26823614
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:06 schreef Eliminator20 het volgende:

[..]

Nee, gelukkig niet. Ze vind het ook niet erg, omdat ze niks te verbergen heeft voor mij. Ze weet wat mijn ex mij had aangedaan, dus ze laat het tot op een bepaalde hoogte toe. Moet niet te gek worden ofcourse.
ik ben altijd van mening geweest dat mijn partners in hun eigen tijd vooral moeten doen wat ze niet kunnen laten. ik ben precies hetzelfde en anders zou ik hypocriet zijn.
ik begrijp dat jij een behoorlijke deuk hebt overgehouden aan je ex. daarom kan ik me voorstellen dat jouw huidige vriendin zich straks eerder gaat ergeren aan het feit dat je je ex nog niet uit je hoofd hebt gezet, dan dat je afentoe een chatlogje wil lezen.
pi_26827564
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik ben altijd van mening geweest dat mijn partners in hun eigen tijd vooral moeten doen wat ze niet kunnen laten. ik ben precies hetzelfde en anders zou ik hypocriet zijn.
ik begrijp dat jij een behoorlijke deuk hebt overgehouden aan je ex. daarom kan ik me voorstellen dat jouw huidige vriendin zich straks eerder gaat ergeren aan het feit dat je je ex nog niet uit je hoofd hebt gezet, dan dat je afentoe een chatlogje wil lezen.
Klopt, zo nu en dan vind ze het wel vervelend dat ik af en toe nog aan mijn ex denk. Maar door het een en ander heb ik een hoop vertrouwen verloren en we denken dat het juist open tegen elkaar zijn (ze weet ook al mijn passwords) de juiste remedie is.

Tot nu toe werkt het perfect. Het controleren van elkaar word al stukken minder omdat de openheid tegen elkaar het vertrouwen doet groeien.

Het controleren van elkaar hoeft niet altijd een motie van wantrouwen te zijn.
  zondag 8 mei 2005 @ 16:43:43 #166
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26827668
quote:
Op zondag 8 mei 2005 16:39 schreef Eliminator20 het volgende:

[..]

Klopt, zo nu en dan vind ze het wel vervelend dat ik af en toe nog aan mijn ex denk. Maar door het een en ander heb ik een hoop vertrouwen verloren en we denken dat het juist open tegen elkaar zijn (ze weet ook al mijn passwords) de juiste remedie is.

Tot nu toe werkt het perfect. Het controleren van elkaar word al stukken minder omdat de openheid tegen elkaar het vertrouwen doet groeien.

Het controleren van elkaar hoeft niet altijd een motie van wantrouwen te zijn.
weet je dat ik tegen één woord helemaal niet kan, daar ben ik als het ware allergisch voor. daat woord heet "controle". ik heb genoeg 'controlfreaks' aan vrouwelijke zijde meegemaakt om te weten waar ik het over heb. het haalt alle spontaniteit uit de relatie voor mij, dan is afkappen slechts een kwestie van seconden inplaats van pijn in mijn hart.

iets wat tot nu toe perfect werkt geeft geen garantie voor de toekomst. je moet leren je ex, ondanks alle pijn die ze heeft aangedaan, los te laten, doe je dat niet snel dan lees je straks geen chatlogs meer, omdat je haar niet meer hebt. hoe kan je iets vasthouden als je het haat? of is je grens tussen haat en liefde zo verstoord geraakt met haar?
  zondag 8 mei 2005 @ 17:26:52 #167
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_26828743
Wat is het toch heerlijk om niets te hoeven verbergen. Hoef je je ook nooit zorgen te maken
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_26834279
Ik check als ik een leuke jongen tegenkomen altijd eerst even "stiekem" zijn telefoon. Als er alleen maar berichtjes instaan van een bepaald meisje ben ik wel een beetje op m'n hoede

Ik lees alleen emails van mensen als ik iets vermoed, bijv van mn broertje of zo Ik ben wel heel nieuwsgierig eigenlijk.
  maandag 9 mei 2005 @ 00:14:12 #169
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26841141
quote:
Op zondag 8 mei 2005 20:49 schreef MaRySe het volgende:
Ik check als ik een leuke jongen tegenkomen altijd eerst even "stiekem" zijn telefoon. Als er alleen maar berichtjes instaan van een bepaald meisje ben ik wel een beetje op m'n hoede

Ik lees alleen emails van mensen als ik iets vermoed, bijv van mn broertje of zo Ik ben wel heel nieuwsgierig eigenlijk.
Als ik een leuk meisje tegenkom laat ik altijd m'n telefoon een beetje achteloos op tafel slingeren. Als ze de verleiding niet kan weerstaan ben ik wel een beetje op m'n hoede
Vampire Romance O+
  maandag 9 mei 2005 @ 00:15:30 #170
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_26841182
quote:
Op zondag 8 mei 2005 20:49 schreef MaRySe het volgende:

Jasses, dan zal jij ook geen leven hebben Mag een leuke jongen die zich (ws voor hem helaas) jouw vriend moet gaan noemen dan geen eigen leven hebben????

En nieuwsgierig is geen excuus om mail van een ander te lezen Ik ben zelf van beroep systeembeheerder en kan zowel thuis als prive alles (en dan ook echt alles) zien en lezen. Dat doe ik echter niet, wat ik heb ik ermee te maken wat mijn moeder e-mailt of mijn baas stuurt naar andere mensen..

Laat ik je een kleine tip meegeven: bedwing jezelf, vroeg of laat ga je echt serieus in de problemen komen hoor!
pi_26841394
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:15 schreef thaduck het volgende:

[..]

Jasses, dan zal jij ook geen leven hebben Mag een leuke jongen die zich (ws voor hem helaas) jouw vriend moet gaan noemen dan geen eigen leven hebben????

En nieuwsgierig is geen excuus om mail van een ander te lezen Ik ben zelf van beroep systeembeheerder en kan zowel thuis als prive alles (en dan ook echt alles) zien en lezen. Dat doe ik echter niet, wat ik heb ik ermee te maken wat mijn moeder e-mailt of mijn baas stuurt naar andere mensen..

Laat ik je een kleine tip meegeven: bedwing jezelf, vroeg of laat ga je echt serieus in de problemen komen hoor!
Die gene laat dan z'n telefoon slingeren en dan vraag ik 't even.

En m'n broertje heb ik alleen in z'n logs gelezen of ie een meisje leuk vond

Zijn computer staat aan + msn en ik weet z'n wachtwoord.

Mja.. Ik vind het niet erg wat ik doe. Je geeft toch niet voor niks je wachtwoord of je telefoon?

En het is alleen maar fijn om een beetje op de hoogte te zijn vind ik. Dan komt het niet als een schok dat iemand toch maar wel een vriendin heeft.
pi_26841455
Ik zie het probleem van smsjes lezen niet. Dan moet je je telefoon toch niet uitlenen
  maandag 9 mei 2005 @ 00:45:35 #173
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_26841822
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:26 schreef MaRySe het volgende:
Ik zie het probleem van smsjes lezen niet. Dan moet je je telefoon toch niet uitlenen
Ofwel, situatie:
Jij bent een vriendin van mij (whatever wat voor een, maar we kennen elkaar) en we staan op station Utrecht en jij mist je trein naar huis. Jij wil dan graag even je ouders laten weten dat je een half uurtje later bent, maar je beltegoed is op. Dan ben ik natuurlijk de hoffelijke man die zegt: "Hier, gebruik mijnus maar ff want ik heb toch een abo". Dan eigen jij je per direct ook het recht toe om SMSjes van mij te lezen???

Andere situatie:
We zijn lekker samen aan het stappen in een discotheek, vette party en het bier vloeit rijkelijk. Oh jee, Tha_Duck heeft even een probleem want Tha_Duck moet even een hele grote hoop van iets onsmakelijks dumpen. Aangezien discotheken altijd goor zijn is gewicht in de broekzakken niet ideaal en dus geef ik jou, die ik al 2 maanden ken en wel eens mee ga stappen, ff snel mijn telefoon en autosleutels om ze ff in je tasje te proppen zodat ik ff rustig ken gaan. Eigen je je dan ook het recht toe om mijn SMS'jes te lezen en ff lekker half uur met me auto te gaan rijden?
  maandag 9 mei 2005 @ 00:46:52 #174
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_26841853
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:26 schreef MaRySe het volgende:
Om te bewaren of ff iemand te bellen, toch niet om iemands priveberichten te lezen?
Als ik jou toestemming geef om even mijn computer te gebruiken ga je dan ook mijn mail zitten lezen of mijn harde schijf doorspitten?
[KNE]-Mod
pi_26841885
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:45 schreef thaduck het volgende:

[..]

Ofwel, situatie:
Jij bent een vriendin van mij (whatever wat voor een, maar we kennen elkaar) en we staan op station Utrecht en jij mist je trein naar huis. Jij wil dan graag even je ouders laten weten dat je een half uurtje later bent, maar je beltegoed is op. Dan ben ik natuurlijk de hoffelijke man die zegt: "Hier, gebruik mijnus maar ff want ik heb toch een abo". Dan eigen jij je per direct ook het recht toe om SMSjes van mij te lezen???

Andere situatie:
We zijn lekker samen aan het stappen in een discotheek, vette party en het bier vloeit rijkelijk. Oh jee, Tha_Duck heeft even een probleem want Tha_Duck moet even een hele grote hoop van iets onsmakelijks dumpen. Aangezien discotheken altijd goor zijn is gewicht in de broekzakken niet ideaal en dus geef ik jou, die ik al 2 maanden ken en wel eens mee ga stappen, ff snel mijn telefoon en autosleutels om ze ff in je tasje te proppen zodat ik ff rustig ken gaan. Eigen je je dan ook het recht toe om mijn SMS'jes te lezen en ff lekker half uur met me auto te gaan rijden?
Andere situatie:
we zitten op de bank. telefoon ligt op tafel. maryse zegt: ik lees even je smsjes ja. ik vind het ook echt geen probleem als iemand mijn smsjes leest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')