abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 mei 2005 @ 00:23:20 #126
101385 Thief
Kleptoman
pi_26633031
ik heb de passwoord van mijn vriendin maar ik loop niet haar mails oid te checken. nergens voor nodig
  zondag 1 mei 2005 @ 11:42:17 #127
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_26637095
Ik lees soms stiekum dr sms-jes als ze zich aan het douchen is. Vooral dr outbox vind ik heel interessant.

Mn eigen telefoon houd ik altijd zeer goed bij me, zodat zij niet t zelfde doet.

Maja wat niet weet...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_26637350
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 14:03 schreef Tirzah het volgende:
Jeetje, mensen die wachtwoorden uitwisselen... Nee dat is een no go area, komt beslist narigheid van als 't ooit uitgaat
Ik heb van mijn beide exen hun wachtwoord gehad, en zij van mij. Nooit problemen mee gehad. Toen het uit was gewoon eigen wachtwoord aangepast, klaar.

En mocht het ooit fout gaan met mijn huidige vriend, dan doe ik het weer op exact dezelfde manier. Ik ben niet bang dat het voor problemen gaat zorgen, want áls het fout gaat, zorg ik er wel voor dat het er geen redenen zijn om elkaar te willen vernietigen of in de problemen te brengen... Maar vooralsnog ga ik er van uit dat het niet uit gaat, en ontstaan er dus ook geen problemen.
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 14:16 schreef het_ismij het volgende:
indd,.. en een evil mind maakt daar gebruik van als ut op een klote manier gaat,. en je hard genaaid wordt zonder dat het prettig is,..
Daar ben je zelf bij... Als ik me goed gedraag, mocht het knappen, dan heeft hij geen reden om "evil" te gaan zijn. En andersom hetzelfde.
pi_26637483
Tot nu toe nog nooit gedaan.
  zondag 1 mei 2005 @ 13:00:39 #130
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26638881
Nee dat zou ik niet doen, maar ik zou ook niet zoals sommige mensen hier, wachtwoorden uitwisselen. Je vertrouwt elkaar toch.... ( naief he )
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_26639227
quote:
Op zondag 1 mei 2005 13:00 schreef nixxx het volgende:
Nee dat zou ik niet doen, maar ik zou ook niet zoals sommige mensen hier, wachtwoorden uitwisselen. Je vertrouwt elkaar toch.... ( naief he )
Kun je ook over discussieren... Of je géén wachtwoorden geeft aan elkaar, omdat je elkaar vertrouwt, of dat je het juist wel doet, omdat je elkaar vertrouwt. Want hoe je het went of keert, bij beide speelt dat een rol. In het eerste geval kun je de ander niet "controleren" en moet je diegene op zijn/haar woord geloven, in het tweede geval heeft de ander toegang tot (wellicht) gevoelige informatie, die natuurlijk niet te grabbel moet liggen op straat.
  zondag 1 mei 2005 @ 15:26:24 #132
94827 het_ismij
Life is great
pi_26641631
quote:
Op zondag 1 mei 2005 11:54 schreef innovative het volgende:

[..]
Daar ben je zelf bij... Als ik me goed gedraag, mocht het knappen, dan heeft hij geen reden om "evil" te gaan zijn. En andersom hetzelfde.
Uhmzz ik ben der indd zelf bijgeweest,.. en ik ben hard genaaid,..
dus Tsja,..
Gr33tz
het_ismij
Het verschil tussen een bloem en onkruid is een oordeel
pi_26658238
In principe niet, alleen m'n laatste vriendin begon zich verdacht te gedragen. Een check van haar online telefoon-specificatie (wachtwoorden automatich opgeslagen op PC) liet mij zien dat ze het de laatste tijd toch wel heel druk had met SMS'en, en niet naar mij bleek wel. Haar GSM in- en outbox waren altijd leeg trouwens, typisch geval van niet te vertrouwen dus.
Het is nu over in ieder geval, erg zonde van m'n tijd zo'n dame.

Tot de confrontatie snapte ze ook niet waarom ik onze relatie niet meer zag zitten .. soms helpt het dus wel degelijk.
...
  zaterdag 7 mei 2005 @ 17:54:19 #134
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_26805551
Ik ken wel haar passwords, denk ik, maar eigenlijk heb ik ze nooti gebruikt. Ik kijk wel soms een beetej wat ze hier op fok! heeft gepost ofzo, maar dat is dan weer niet echt privacy schending; het is immers een publiek forum.

En nee, mijn passwords heeft ze niet. Ik zou ook niet echt weten waarom dat nodig is en als dat wel nodig zou zijn dan geef ik ze op dat moment wel
[KNE]-Mod
pi_26806190
ik kijk soms van wie ze sms heeft ontvangen )deze lees ik echter niet)
  zondag 8 mei 2005 @ 00:22:09 #136
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26814864
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 18:25 schreef oncrea het volgende:
ik kijk soms van wie ze sms heeft ontvangen )deze lees ik echter niet)
Waarom kijk je dan?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_26814874
ik ben een erg nieuwsgierig persoon, maar ik weet dat mijn vriend niets te verbergen heeft, en ik heb dan ook geen behoefte om dingen door te spitten. als zijn ex tegen hem aan begint te praten online, dan ben ik wel nieuwsgierig, maar ik weet wat hij voor haar voelt (niets positiefs) en als ik echt wil weten wat er gebeurt, vraag ik het gewoon, dat werkt toch altijd het beste.

Ik vond 1x een soort dagboek van hem. ik wist eerst niet wat het was en sloeg het open, en toen ik zag dat het over zijn rondreis door europa ging (hij is amerikaans) heb ik vlug doorgebladerd tot amsterdam. daarna werd het ineens heel persoonlijk, meer dagboekstijl, en ben ik dan ook gestopt met lezen.

Ik heb het hem ook wel verteld, voelde me erg schuldig ondanks dat ik niets had gelezen dat ik niet wist.

Hij mag van mij alles weten, wachtwoorden enzo. Hij kan toch geen Nederlands maar goed, even serieus, mijn dagboek moet ie niet aankomen. Als hij ernaar zou vragen, mag hij het best lezen, maar niet als ik er niet bij ben.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 8 mei 2005 @ 00:23:28 #138
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26814899
ik vraag me af of ik uit integriteit niet haar shit bekijk of dat het komt omdat het me geen ene ruk kan schelen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26815611
quote:
Op zondag 8 mei 2005 00:23 schreef zoalshetis het volgende:
ik vraag me af of ik uit integriteit niet haar shit bekijk of dat het komt omdat het me geen ene ruk kan schelen.

Dat klinkt me heel bekend..
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zondag 8 mei 2005 @ 01:03:23 #140
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26815656
quote:
Op zondag 8 mei 2005 00:22 schreef innepin het volgende:
Hij mag van mij alles weten, wachtwoorden enzo. Hij kan toch geen Nederlands maar goed, even serieus, mijn dagboek moet ie niet aankomen. Als hij ernaar zou vragen, mag hij het best lezen, maar niet als ik er niet bij ben.
Waarom niet? Geef je liever extra uitleg bij je teksten?
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zondag 8 mei 2005 @ 01:04:21 #141
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26815682
quote:
Op zondag 8 mei 2005 01:00 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Dat klinkt me heel bekend..
sommigen noemen dat een feest, maar jij schaamt je?
pi_26815705
quote:
Op zondag 8 mei 2005 01:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

sommigen noemen dat een feest, maar jij schaamt je?
Nou ja, je ziet het meer bij mannen...
Vrouwen zijn doorgaans wat meer niuewsgierig...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_26815799
Je kunt de vraag ook zo stellen: als je vriend/vriendin *nu* in je chat-log, mail of smsjes ging kijken, zou die dan vervelende dingen vinden?

(bij mij zou het geen probleem zijn, ik ben braaf)
pi_26815806
quote:
Op zondag 8 mei 2005 01:03 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Waarom niet? Geef je liever extra uitleg bij je teksten?
misschien wel ja en dan kan ie ook vragen stellen ipv rare ideeen krijgen. en het idee dat iemand mijn dagboek leest maakt mij ongemakkelijk... tenzij ik erbij ben. cirkelredenering, je sais, maar toch.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_26815827
quote:
Op zondag 8 mei 2005 01:05 schreef Oblivion het volgende:

[..]

je kan het ook achterdochtig noemen.
  zondag 8 mei 2005 @ 01:14:29 #146
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26815867
quote:
Op zondag 8 mei 2005 01:05 schreef Oblivion het volgende:

[..]

vrouwen met meer testosteron hebben mijn voorkeur.
pi_26816171
Nee, ik heb het nooit gedaan, zal het waarschijnlijk ook nooit doen en ik denk ook dat het nooit bij mijn gedaan is.
Het is net zo met onze gewone post, die enveloppen maken we ook niet van elkaar open.
Niet omdat we het niet van elkaar mogen, maar gewoon omdat we elkaars privacy respecteren.

[ Bericht 0% gewijzigd door DrXLTrouble op 08-05-2005 02:47:53 ]
pi_26816843
Soms....

Maar dat is puur om de dingen die ik in het verleden te maken heb gehad.

Voor de rest vertrouw ik haar voor de volle 100%
  zondag 8 mei 2005 @ 02:09:52 #149
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26816869
quote:
Op zondag 8 mei 2005 02:07 schreef Eliminator20 het volgende:
Soms....

ben je dan ook weleens teleurgesteld geweest met je huidige vriendin, kwa chatlogs/msn/sms?
  zondag 8 mei 2005 @ 09:12:13 #150
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26818354
quote:
Op zondag 8 mei 2005 02:07 schreef Eliminator20 het volgende:
Soms....

Een soort gedeeltelijk vertrouwen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')