Ik heb van mijn beide exen hun wachtwoord gehad, en zij van mij. Nooit problemen mee gehad. Toen het uit was gewoon eigen wachtwoord aangepast, klaar.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:03 schreef Tirzah het volgende:
Jeetje, mensen die wachtwoorden uitwisselen... Nee dat is een no go area, komt beslist narigheid van als 't ooit uitgaat
Daar ben je zelf bij... Als ik me goed gedraag, mocht het knappen, dan heeft hij geen reden om "evil" te gaan zijn. En andersom hetzelfde.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:16 schreef het_ismij het volgende:
indd,.. en een evil mind maakt daar gebruik van als ut op een klote manier gaat,. en je hard genaaid wordt zonder dat het prettig is,..![]()
![]()
Kun je ook over discussieren... Of je géén wachtwoorden geeft aan elkaar, omdat je elkaar vertrouwt, of dat je het juist wel doet, omdat je elkaar vertrouwt. Want hoe je het went of keert, bij beide speelt dat een rol. In het eerste geval kun je de ander niet "controleren" en moet je diegene op zijn/haar woord geloven, in het tweede geval heeft de ander toegang tot (wellicht) gevoelige informatie, die natuurlijk niet te grabbel moet liggen op straat.quote:Op zondag 1 mei 2005 13:00 schreef nixxx het volgende:
Nee dat zou ik niet doen, maar ik zou ook niet zoals sommige mensen hier, wachtwoorden uitwisselen. Je vertrouwt elkaar toch.... (naief he )
Uhmzz ik ben der indd zelf bijgeweest,.. en ik ben hard genaaid,..quote:Op zondag 1 mei 2005 11:54 schreef innovative het volgende:
[..]
Daar ben je zelf bij... Als ik me goed gedraag, mocht het knappen, dan heeft hij geen reden om "evil" te gaan zijn. En andersom hetzelfde.
Waarom kijk je dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:25 schreef oncrea het volgende:
ik kijk soms van wie ze sms heeft ontvangen )deze lees ik echter niet)
quote:Op zondag 8 mei 2005 00:23 schreef zoalshetis het volgende:
ik vraag me af of ik uit integriteit niet haar shit bekijk of dat het komt omdat het me geen ene ruk kan schelen.
Waarom niet? Geef je liever extra uitleg bij je teksten?quote:Op zondag 8 mei 2005 00:22 schreef innepin het volgende:
Hij mag van mij alles weten, wachtwoorden enzo. Hij kan toch geen Nederlandsmaar goed, even serieus, mijn dagboek moet ie niet aankomen. Als hij ernaar zou vragen, mag hij het best lezen, maar niet als ik er niet bij ben.
sommigen noemen dat een feest, maar jij schaamt je?quote:
Nou ja, je ziet het meer bij mannen...quote:Op zondag 8 mei 2005 01:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sommigen noemen dat een feest, maar jij schaamt je?
misschien wel jaquote:Op zondag 8 mei 2005 01:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Waarom niet? Geef je liever extra uitleg bij je teksten?
je kan het ook achterdochtig noemen.quote:Op zondag 8 mei 2005 01:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nou ja, je ziet het meer bij mannen...![]()
Vrouwen zijn doorgaans wat meer niuewsgierig...
vrouwen met meer testosteron hebben mijn voorkeur.quote:Op zondag 8 mei 2005 01:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nou ja, je ziet het meer bij mannen...![]()
Vrouwen zijn doorgaans wat meer niuewsgierig...
ben je dan ook weleens teleurgesteld geweest met je huidige vriendin, kwa chatlogs/msn/sms?quote:Op zondag 8 mei 2005 02:07 schreef Eliminator20 het volgende:
Soms....
Maar dat is puur om de dingen die ik in het verleden te maken heb gehad.
Voor de rest vertrouw ik haar voor de volle 100%
Een soort gedeeltelijk vertrouwen?quote:Op zondag 8 mei 2005 02:07 schreef Eliminator20 het volgende:
Soms....
Maar dat is puur om de dingen die ik in het verleden te maken heb gehad.
Voor de rest vertrouw ik haar voor de volle 100%
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |